سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک دی www.day24.ir

سایت بانک دی با هدف ارائه خدمات آنلاین برای کاربران و مشتریان این بانک ایجاد شده است. لذا شما به عنوان یکی از مشتریان بانک دی می توانید با مراجعه به این سامانه از خدمات بانکی آن استفاده کنید. سامانه بانک دی به نشانی اینترنتی www.day24.ir در اختیار شما قرار دارد که با مراجعه به آن می توانید بخش های زیادی را مشاهده کنید.

طراحی سایت بانک دی به گونه است که همه افراد با هر سطح توانایی می توانند از آن استفاده کنند. برای ورود به این سامانه و ثبت نام در آن باید با مراحل مختلف آن آشنایی داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله از سامانه رسمی قصد داریم در مورد سایت بانک دی، خدمات و بخش های مختلف آن صحبت کنیم.

معرفی بخش های سایت بانک دی

همان گونه که می دانید در سال های اخیر بانک ها و سازمان های دولتی زیادی برای ارائه خدمات خود به مشتریان، سامانه های آنلاین تحت وب زیادی را ایجاد کردند. به همین دلیل نیز بانک دی در راستای پیشبرد اهداف خود سامانه بانک دی به نشانی اینترنتی www.day24.ir را ایجاد کرده است.

برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت کلیک کنید.

در حال حاضر سامانه بانک دی از بخش های زیادی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها امکانات زیادی را به شما ارائه می دهند. هر چند که این سامانه بخش های زیادی دارد. اما در ادامه به مهم ترین و پرکاربردترین آن ها اشاره می کنیم.

دی نت بانک دی:

یکی از پرکاربردترین بخش های سامانه بانک دی، بخش دی نت است. در این بخش خدمات آنلاین زیادی برای شما به عنوان مشتری ارائه می شود و از دو بخش شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض تشکیل شده است. معمولا شما می توانید به این دو بخش دسترسی داشته باشید. لذا برای پرداخت قبوض یا شارژ مستقیم تلفن همراه خود می توانید به این بخش سایت بانک دی مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت سازمان حسابرسی کلیک نمایید.

همراه بانک دی:

همراه بانک دی یکی از مهم ترین بخش های سامانه www.day24.ir است. شما به عنوان یکی از مشتریان سامانه بانک دی می توانید وارد این بخش شوید و از خدمات آن استفاده کنید. خوب است بدانید که همراه بانک دی به تازگی تغییر نام کرده است و با نام دی جت شناخته می شود.

هم اکنون اکثر خدماتی که در سایت بانک دی برای شما عرضه می شوند نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. لذا شما برای استفاده از این خدمات مانند انتقال وجه، گزارش ها، دسترسی به بخش کارت ها، مشاهده موجودی، مشاهده صورتحساب و غیره باید در این سامانه یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به وسیله آن وارد پنل کاربری خود شوید.

بعضی از خدماتی که در این سامانه در اختیار شما قرار می گیرند نیازی به رمز عبور و نام کاربری ندارند. پرداخت قبوض، مشاهده لیست پرداختی های قبوض، انتقال وجه به صورت کارت به کارت، انتقال وجه به صورت کارت به سپرده و غیره از جمله این امکانات هستند.

محاسبه شماره شبا بانک دی:

دریافت شماره شبا یکی از خدمات آنلاین سامانه بانک دی است. در این بخش با محاسبه شماره شبا آن را به شما ارائه می دهند. لذا شما در این بخش با وارد کردن اطلاعات خاصی مانند شماره کارت می توانید شماره شبای خود را دریافت کنید. هم چنین در صورت لزوم می توانید این کار را به صورت بالعکس انجام دهید. یعنی شما با ارائه شماره شبای حساب بانکی خود می توانید شماره کارتتان را دریافت کنید. حال اگر نیاز به یک راهنمایی خوب برای انجام این کارها در سامانه بانک دی دارید می توانید از کارشناسان سامانه رسمی کمک بگیرید.

جهت استفاده از امکانات سایت پست بانک ایران کلیک کنید.

ورود به سایت بانک دی www.day24.ir

همان گونه که در بالا ذکر کردیم سامانه بانک دی خدمات آنلاین زیادی را به مشتریان ارائه می دهد. شما برای استفاده از این خدمات در گام اول باید وارد سایت بانک دی شوید و با بخش های مختلف آن آشنایی داشته باشید. برای ورود به این سایت، آدرس اینترنتی www.day24.ir را در مرورگر سیستم خود جستجو کنید تا به صورت مستقیم وارد سایت شوید. برای ورود به بخش های مختلف آن باید پروسه های متفاوتی را طی کنید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

ورود به بخش دی نت:

در صورتی که شما قصد ورود به بخش دی نت جهت انجام اموری مانند خرید شارژ، پرداخت قبوض و غیره را دارید می توانید طبق مراحل زیر به پیش بروید:
• ابتدا وارد سایت بانک دی به نشانی اینترنتی www.day24.ir شوید.
• حالا در صفحه اصلی سایت روی گزینه «دی نت» کلیک کنید.

ورود به سایت بانک دی


• با انجام مراحل بالا شما به راحتی وارد بخش دی نت بانک دی خواهید شد تا از خدمات آنلاین آن استفاده کنید.

برای ورود به سایت کارگزاری مفید کلیک کنید.

مراحل ورود به سایت بانک دی بخش دی نت

مراحل ورود به همراه بانک دی:

در صورتی که قصد دریافت همراه بانک دی برای گوشی خود دارید تا بدون محدودیت در هر جا به امکانات بانک دی دسترسی پیدا کنید می توانید به سامانه بانک دی به آدرس اینترنتی www.day24.ir مراجعه کنید. در آن جا به بخش همراه بانک دی رجوع کنید تا با توجه به سیستم عامل گوشی خود یکی از نسخه های اندروید یا آیفون را دانلود کنید. شما به صورت کلی می توانید جهت ورود به همراه بانک دی مراحل زیر را طی کنید:

• وارد سایت بانک دی به نشانی www.day24.ir شوید.
• روی گزینه «دی جت» در صفحه اصلی آن کلیک کنید.

مراحل ورود به همراه بانک دی


• حالا بسته به نوع سیستم عامل گوشی خود یکی از نسخه های موجود در سایت را دانلود کنید.

مزایا سایت کارگزاری بانک پاسارگاد چیست؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

دانلود همراه بانک دی

ورود به بخش محاسبه شبای بانک دی:

در صورتی که قصد دریافت شماره شبای کارت بانک دی خود را دارید باید وارد بخش محاسبه شبای بانک دی شوید. برای این کار می توانید طبق مراحل زیر به پیش بروید:

• ابتدا وارد سایت بانک دی شوید.
• در صفحه اصلی سایت روی گزینه «محاسبه شماره شبا» در منوی وسط سایت کلیک کنید.

ورود به بخش محاسبه شبای بانک دی


• حالا شما به صفحه محاسبه شماره شبای بانک دی هدایت خواهید شد تا در آن جا با وارد کردن شماره حساب خود شماره شبا را دریافت کنید یا با وارد کردن شماره شبا، شماره حساب خود را دریافت کنید.

جهت اطلاع از مزایا سایت بلوبانک کلیک نمایید.

دریافت شبا از سایت بانک دی

معرفی بخش بانکداری الکترونیک دی www.day24.ir

یکی از بخش های مهم سامانه بانک دی به غیر از موارد ذکر شده در بالا، بخش بانکداری الکترونیکی است. برای استفاده از امکانات و مزایای این بخش باید پس از ورود به سایت بانک دی روی گزینه «بانکداری الکترونیک» کلیک نمایید. با ورود به صفحه اصلی آن، بخش های زیادی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن ها جزو زیر مجموعه های بانکداری الکترونیکی هستند. در ادامه به هر کدام از این زیر مجموعه ها اشاره می کنیم:

بخش بانکداری مدرن:

در این بخش شما می توانید به خدمات بانکداری مدرنی مانند دی نت، همراه بانک، تلفن بانک، رمز ساز بانک دی و غیره دسترسی پیدا کنید.

جهت ورود به سامانه غیر مالی بانک کشاورزی کلیک کنید.

بخش خدمات کارت بانک دی:

در صورتی که شما قصد دارید کارت های مختلف بانک دی را دریافت کنید می توانید با مراجعه به این بخش با انواع کارت های موجود در بانک دی آشنا شوید و توضیحات لازم را در این مورد دریافت کنید.

بخش ضمانت نامه بانک دی:

یکی از زیر مجموعه های خدمات الکترونیک سایت بانک دی، بخش ضمانت نامه می باشد. در این بخش شما می توانید وضعیت ضمانت نامه در بانک مرکزی را بررسی کنید و اصالت آن را در بانک دی تایید کنید.

سوالات متداول

در همراه بانک دی چه خدماتی ارائه می شود؟

در این بخش از سامانه بانک دی، نرم افزار آن ارائه می شود. به طوری که شما در صورت لزوم می توانید با مراجعه به این بخش اپلیکیشن های نسخه اندروید و آیفون بانک دی را دانلود و نصب کنید. خوب است بدانید که در حال حاضر بخش همراه بانک دی به نام جت دی تغییر کرده است.

برای استفاده از خدمات سایت بانک دی چه اطلاعاتی لازم است؟

شما برای استفاده از برخی امکانات سامانه بانک دی نیازی به اطلاعات خاصی ندارید. اما برای استفاده از برخی امکانات سامانه www.bank-day.ir باید در آن ثبت نام کنید و با داشتن نام کاربری و رمز عبور وارد پنل کاربری خود شوید تا از امکانات اختصاصی سایت بانک دی استفاده کنید.

آدرس اینترنتی سایت بانک دی کدام است؟

در حال حاضر کلیه کاربران و مشتریان بانک دی جهت ورود به این سامانه باید آدرس اینترنتی www.bank-day.ir را جستجو کنند.

4.4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *