سامانه های مالی و سرمایه

سامانه غیر مالی بانک کشاورزی

سامانه غیر مالی بانک کشاورزی، یکی از سامانه های آنلاین این بانک برای کارمندان بانک کشاورزی است که در آن خدمات غیر مالی ارائه می دهد. در سامانه غیر مالی بانک کشاورزی می توان مطالبی را در مورد خدمات آموزش، اتوماسیون اداری و غیره مشاهده کرد. کارمندان این بانک برای استفاده از این خدمات، باید به سامانه غیر مالی بانک کشاورزی مراجعه کنند.

در حال حاضر کارمندان بانک کشاورزی زیادی به دنبال استفاده از خدمات غیر مالی آن به این سامانه مراجعه می کنند که در آن باید مراحل کار با سامانه را بدانند. در ادامه برای آشنایی بیشتر کارمندان بانک کشاورزی و افراد علاقه مند به این سامانه، قصد داریم مراحل ورود و ثبت نام در سامانه غیر مالی بانک کشاورزی را بیان کنیم.

معرفی سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی

معرفی سامانه غیر مالی بانک کشاورزی

وقتی شما هر سامانه بانکی را به یاد می آورید حتما در مورد خدمات مالی آن فکر می کنید و یقین دارید که تمام سامانه های بانک های مختلف در راستای ارائه خدمات مالی هستند؛ اما خوب است بدانید که بانک های مختلف علاوه بر ارائه سامانه های مالی در حال حاضر سامانه های غیر مالی زیادی را راه اندازی کرده اند که در آن برای افراد خاصی مانند کارمندان بانکی خود خدمات غیر مالی ارائه می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع بیمه کشاورزی کلیک کنید.

در واقع کارمندان بانک کشاورزی نیز مانند کارمندان سایر بانک ها به سامانه هایی برای انجام امورات مربوط به وظایف خود نیاز دارند. ثبت گزارشات، دریافت آموزش های لازم و غیره از جمله این خدمات هستند که در سامانه های غیر تجاری بانک کشاورزی ارائه می شود. حال با توجه به این که کارمندان بانک کشاورزی در سراسر کشور وجود دارند. لذا مدیریت این منابع انسانی گسترده بدون داشتن سامانه آنلاین دشوار است؛ اما با داشتن سامانه یکپارچه، می توانید هر جا که تمایل داشتید به اطلاعات خواسته شده در بانک دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر کارمندان بانک کشاورزی برای دسترسی به امکانات سامانه غیر مالی بانک کشاورزی دچار مشکلات و سردرگمی هایی می شوند؛ زیرا سایت واحدی برای دسته‌بندی سامانه ها وجود ندارد. به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی را معرفی کنیم.

برای آشنایی با نحوه ورود و ثبت درخواست در سامانه سداد، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

• سایت سامان بانک کشاورزی، یکی از سامانه هایی است که در آن برای منابع انسانی این بانک خدمات الکترونیکی ارائه می دهند. از این سایت و خدمات آن تنها کارمندان بانک کشاورزی می توانند استفاده کنند.
• سامانه غیر مالی شعب، یکی از سامانه های بانک کشاورزی است که در آن به شعب مختلف این بانک خدمات غیر مالی ارائه می دهند.

• یکی دیگر از سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی، سایت جامع ارتباطی با بیمه شدگان است که در آن کاربران می توانند اطلاعات مراکز درمانی را بدون ورود به سایت جستجو کنند.
• سایت آراد یک سامانه آموزش از راه دور بانک کشاورزی است که از سه بخش مختلف «یادگیری الکترونیکی» جهت یادگیری و آزمون، «سامانه فراگیر آموزش» برای کارکنان سازمان و «نرم افزار مدیریت آموزش» برای کارشناسان آموزش تشکیل شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه صیاد بانک کشاورزی کلیک کنید.

• سامانه پیگیری وصول مطالبات و اجرا، برای انجام این امور کارمندان بانک کشاورزی راه اندازی شده است که در آن خدمات غیر مالی به کارمندان این بانک عرضه می شود.

معرفی سامانه های غیر مالی کشاورزی برای کارمندان

• یکی دیگر از سامانه غیر مالی بانک کشاورزی، سایت کارنما است که در آن اطلاعات آماری و پرسنلی کارکنان وجود دارد و افراد مختلف می توانند به آن ها دسترسی داشته و در صورت لزوم از آن ها استفاده کنند.
• سایت سیمای مهر بانک کشاورزی نیز با هدف استفاده از مجموعه نرم افزارهای دیدگاه راه اندازی شده است. به طوری که در آن امکاناتی مانند راهکار اتوماسیون اداری، لجستیت، مالی و مدیریت فرآیندهای سازمانی ارائه می شود.

برای کسب اطلاعاتی در مورد نحوه ورود و ثبت نام در سامانه سمات، بر روی لینک کلیک کنید.

در بالا سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی را بیان کردیم. اگر شما نیاز به توضیحات بیشتری در مورد هر کدام از آن ها داشته باشید می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید.

نحوه ورود به سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی

همان گونه که بیان شد سامانه غیر مالی بانک کشاورزی در اختیار کارمندان این بانک قرار دارد و مشتریان بانک کشاورزی می توانند از خدمات آن استفاده کنند. برای ورود به سامانه غیر مالی بانک کشاورزی باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که آن را خود بانک کشاورزی در اختیار کاربران قرار می دهد. در برخی از سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی پس از ورود به سایت آن ها را تغییر داد؛ بنابراین می توان دریافت که کارمندان بانک کشاورزی برای ورود به سامانه غیر مالی این بانک باید نام کاربری و کلمه عبور منحصر به فرد داشته باشند.حال در زیر برای آشنایی بیشتر کاربران لینک ورود به سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی را قرار می دهیم:

سایت سامان بانک کشاورزی
سامانه غیر مالی شعب
سامانه جامع ارتباطی با بیمه شدگان
سامانه آراد آموزش از راه دور بانک کشاورزی
سامانه پیگیری وصول مطالبات و اجرا
سایت کارنما
سامانه سیمای مهر بانک کشاورزی

بعد از آن که کارمندان بانک کشاورزی اطلاعات لازم جهت ورود به سامانه غیر مالی بانک کشاورزی را در اختیار گرفتند می توانند با جستجو آدرس اینترنتی سامانه غیر مالی بانک کشاورزی مدنظر خود وارد صفحه اصلی آن شوند.

راهنمای ثبت نام در سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی

راهنمای ثبت نام در سامانه های غیر مالی بانک کشاورزی

تاکنون برای شما بیان کردیم که سامانه غیر مالی بانک کشاورزی تنها در خدمت کارکنان این بانک قرار دارد. هر کدام از کارمندان برای استفاده از خدمات غیر مالی بانک کشاورزی باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که آن را از خود بانک می گیرند و از طریق لینک سامانه غیر مالی بانک کشاورزی نمی توانند در آن ثبت نام کنند.

جهت اطلاع از سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی و نحوه معامله در آن مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

در این مقاله از سایت سامانه رسمی در مورد سامانه غیر مالی بانک کشاورزی صحبت کردیم. این سامانه با هدف ارائه خدمات به کارمندان و شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور راه اندازی شده است و مشتریان بانک کشاورزی نمی توانند به این سامانه و خدمات غیر مالی آن دسترسی داشته باشند. کارمندان بانک کشاورزی برای ورود سامانه غیر مالی این بانک باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که آن را خود بانک در اختیار آن ها قرار می دهد.

خوب است بدانید که در حال حاضر سامانه غیر مالی بانک کشاورزی زیادی توسط این بانک ایجاد شده است که هر کدام از آن ها بخشی از خدماتی غیر مالی بانک کشاورزی را به کارمندان ارائه می دهد.
حال اگر شما با مطالعه این مقاله به جواب سوالات و ابهامات خود پیرامون سامانه غیر مالی بانک کشاورزی نرسیدید می توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

منظور از سامانه غیر مالی بانک کشاورزی چیست؟

منظور از این سامانه، سایتی است که در آن خدمات مختلفی به کارمندان بانک کشاورزی ارائه می شود. کلیه این خدمات غیر مالی هستند و امور مختلفی مانند ثبت گزارشات، ارائه آموزش و غیره در آن انجام می شود.

چگونه وارد سامانه غیر مالی بانک کشاورزی شویم؟

افرادی که قصد ورود به سامانه غیر مالی بانک کشاورزی را دارند باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که آن را خود بانک در اختیارشان قرار می دهد. لذا لازم است آن ها با جستجو کردن آدرس اینترنتی سامانه غیر مالی بانک کشاورزی وارد پنل کاربری خود شوند.

چند نوع سامانه غیر مالی بانک کشاورزی وجود دارد؟

در حال حاضر سامانه غیر مالی بانک کشاورزی زیادی وجود دارد که سایت سامان، سایت جامع ارتباطی با بیمه شدگان و غیره از جمله آن ها هستند.

5/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *