سامانه های مالی و سرمایه

پیشخوان مجازی بانک رسالت pishkhan.rqbank.ir

امروزه ارائه خدمات غیر حضوری توسط بانک های کشور بسیار گسترده شده به نحوی که اکثر امورات مورد نیاز مشتریان بانک ها از طریق وب سایت ها و سامانه های آنلاین قابل دسترسی می باشند. بانک رسالت نیز در کنار تمامی بانک های کشور بخشی از خدمات خود را به صورت مجازی و آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد، پیشخوان مجازی بانک رسالت یکی از سامانه های اینترنتی بانک قرض الحسنه رسالت می باشد که خدمات گسترده و کارآمدی را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان این بانک قرار می دهد.

خدماتی همچون فعال سازی اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، انتقال وجه، صدور کارت، مسدودی کارت، رفع سوء اثر چک های صیادی و… در حال حاضر با مراجعه به پیشخوان مجازی رسالت برای مشتریان بانک مذکور قابل دریافت می باشند.

به دلیل گسترده و کارآمد بودن خدمات ارائه شده در سامانه پیشخوان مجازی رسالت، ما قصد داریم در این مقاله به معرفی سامانه مذکور، نحوه ورود به آن و استفاده از برخی خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت

بخش های پیشخوان مجازی بانک رسالت

با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، بانک ها جزء پیشگامان ارائه خدمات غیر حضوری، راه اندازی وب سایت ها و سامانه های اینترنتی می باشند. در حال حاضر اکثر مردم تمایل دارند تا حد امکان امورات بانکی خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند تا از این طریق از اتلاف وقت خود جلوگیری به عمل آورند.

خدمات اینترنتی بانک های مختلف با نام ها و در قالب های متفاوتی به مشتریان ارائه می شوند، برای مثال پیشخوان مجازی بانک رسالت ارائه دهنده خدمات متنوع و گسترده ای است که بسیاری از آن ها از طریق اینترنت یا همراه بانک قابل دریافت نمی باشند.

برای اطلاع از امکانات سایت سازمان حسابرسی بر روی لینک کلیک کنید.

در واقع پیشخوان مجازی بانک رسالت یک شعبه اینترنتی از این بانک می باشد، بنابراین امکانات ارائه شده در پیشخوان مجازی برخلاف برخی از بخش های سایت بانک رسالت برای عموم مردم قابل دسترس نبوده و فقط مختص مشتریان بانک رسالت می باشد.

لازم به ذکر است بانک رسالت اولین بانک بدون شعبه و در عین حال اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور می باشد که خدمات بانکداری مدرن را بدون نیاز به مراجعات حضوری در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای اطلاع از بخش های سایت پست بانک ایران بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه مشتری بانک رسالت هستید، توصیه می کنیم برای کاهش مراجعات حضوری به شعب این بانک و جلوگیری از اتلاف وقت، با خدمات و امکانات پیشخوان مجازی بانک رسالت آشنا شوید.

ورود به پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت

در حال حاضر خدماتی نظیر ثبت درخواست صدور دسته چک، رفع سوء اثر چک، انتقال وجه به روش ساتنا، مسدودی کارت، پرداخت خودکار اقساط، خرید شارژ سیم کارت، فروش سهام عدالت، تغییر شماره موبایل و… از طریق ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت برای مشتریان این بانک قابل دریافت می باشند.

بهتر است بدانیم خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت در عین حال که برای عموم مردم قابل دسترس نیستند بلکه برای مشتریان بانک رسالت نیز فقط با افتتاح حساب و بدون نیاز به ثبت درخواست فعال سازی و دریافت رمز عبور، قابل استفاده می باشند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت کارگزاری مفید بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین مشتریان بانک رسالت بعد از افتتاح حساب بدون نیاز به انجام اقدامی خاص می توانند از خدمات ارائه شده در پیشخوان مجازی رسالت استفاده کنند.

به همین منظور چنانچه قصد ورود به سامانه پیشخوان مجازی بانک رسالت را دارید باید نشانی اینترنتی pishkhan.rqbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی پیشخوان مجازی مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، سپس کد یا شناسه ملی، شماره موبایل و عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت

با انجام مرحله قبلی کد 6 رقمی برای شماره موبایلی که ثبت کرده اید ارسال خواهد شد، به محض دریافت کد فعال سازی آن را مطابق با تصویر زیر در قسمت مشخص شده درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

کد فعال سازی پیشخوان مجازی بانک رسالت

در نهایت وارد پنل خود در پیشخوان مجازی بانک رسالت شده و امکان استفاده از گزینه های منو خدمات برای شما فراهم خواهد شد.

منو خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت

برای اطلاع از خدمات سایت کارگزاری بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

صدور رسالت کارت در پیشخوان مجازی رسالت

بانک رسالت به عنوان یکی از بانک های اجتماعی و خدماتی برای سپرده های بانکی مشتریان خود سودی را پرداخت نمی کند و در عین حال از مشتریانی که تسهیلات با عناوین مختلف از بانک رسالت دریافت کرده اند نیز سودی را طلب نخواهد کرد.

به همین دلیل اکثر مردم تمایل دارند برای دریافت وام بدون سود به بانک قرض الحسنه رسالت مراجعه کرده و از خدمات تسهیلاتی آن استفاده کنند. یکی از خدمات جدید بانک رسالت که در راستای گسترش فرهنگ استفاده از پول الکترونیکی به جای پول نقد در جامعه به مشتریان این بانک ارائه می شود، رسالت کارت می باشد.

برای اطلاع از امکانات سایت بلوبانک بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر رسالت کارت در خودپردازها و پایانه های فروشگاهی و… که عضو شبکه شتاب هستند قابل استفاده می باشد، در واقع رسالت کارت یک کیف پول الکترونیکی است که خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان بانک رسالت قرار می دهد، از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت
  • برداشت وجه از تمامی پایانه های متصل به شبکه شتاب
  • ایجاد محدودیت های خاص توسط صاحب حساب
  • امکان برداشت وجه به صورت روزانه و با مبلغی مشخص
  • انتقال وجه از/ به تمامی کارت های عضو شبکه شتاب
  • امکان خرید و پرداخت وجه از تمامی پایانه های فروشگاهی
  • امکان تغییر رمز کارت های مختلف رسالت

بانک رسالت به منظور افزایش میزان رفاه و رضایت مشتریان خود ثبت درخواست و صدور رسالت کارت را از طریق ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت فراهم کرده است.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه غیر مالی بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور برای ثبت درخواست رسالت کارت به صورت غیر حضوری باید از طریق نشانی اینترنتی pishkhan.rqbank.ir به پنل خود در پیشخوان مجازی بانک رسالت وارد شده و مطابق با تصویر زیر از منو خدمات آن بر روی گزینه “خدمات کارت” و سپس گزینه “صدور رسالت کارت” کلیک نمایید.

صدور رسالت کارت

در مرحله جدید فرم ثبت درخواست مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود، بعد از تکمیل فرم مذکور باید تیک مربوط به پذیرش قوانین در انتهای صفحه را به تایید رسانده و سپس گزینه “تایید و ثبت درخواست” را انتخاب کنید.

فرم درخواست رسالت کارت

برای اطلاع از بخش های سایت بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات پیشخوان مجازی بانک رسالت

در قسمت های قبلی همین مقاله به معرفی سامانه پیشخوان مجازی بانک رسالت پرداختیم و تعدادی از خدمات این سامانه را نیز بیان کردیم. خدمات و امکانات پیشخوان مجازی رسالت محدود به موارد نامبرده نیستند و چندین خدمت به صورت دسته بندی شده در اختیار مشتریان بانک رسالت قرار گرفته اند. امکانات پیشخوان مجازی بانک رسالت شامل موارد زیر می باشند:

بانکداری مدرن

در بخش بانکداری مدرن امکان فعال سازی و همچنین غیر فعال کردن همراه بانک، اینترنت بانک و موبایل بانک رسالت برای مشتریان این بانک به صورت غیر حضوری فراهم می باشد.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات کارت

در بخش خدمات کارت پیشخوان مجازی رسالت می توانید نسبت به مسدود سازی یا رفع مسدودی کارت، صدور رسالت کارت و… اقدام نمایید.

خدمات چک

مواردی همچون رفع سوء اثر چک، ثبت درخواست صدور دسته چک و مشاهده جزئیات درخواست قابل دریافت می باشند.

انتقال وجه

چنانچه قصد انتقال وجه با مبالغ بیش از 100 میلیون تومان را دارید می توانید از طریق بخش انتقال وجه پیشخوان مجازی بانک رسالت و به روش ساتنا برای انتقال وجه اقدام کنید. همچنین امکان انتقال وجه با مبالغ کمتر از 100 میلیون تومان از طریق ورود به اینترنت بانک رسالت برای مشتریان این بانک فراهم می باشد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

خدمات تسهیلات

در بخش خدمات تسهیلات امکان برآورد کردن تسهیلات خود، معرفی تسهیلات به دیگران و… برای مشتریان بانک رسالت در دسترس می باشند.

خدمات سپرده

امکان صدور گواهی تمکن مالی، معرفی نماینده یا لغو نمایندگی، اصلاح اطلاعات و ارسال از طریق پیامک و صدور صورت حساب لاتین و فارسی فراهم شده است.

خدمات سهام عدالت

از طریق ورود به بخش خدمات سهام عدالت می توانید نسبت به فروش سهام عدالت خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

مشاهده اطلاعات فردی

چنانچه قصد مشاهده اطلاعات فردی ثبت شده در بانک رسالت یا اینکه تغییر شماره موبایل ثبت شده در این بانک را دارید بهتر است به صورت غیر حضوری به بخش “مشاهده اطلاعات فردی” سامانه پیشخوان مجازی رسالت وارد شوید.

سایر درخواست های من

در بخش نامبرده امکان مشاهده لیست کارت های مجازی و لیست درخواست های ثبت شده فراهم می باشد.

چگونه می توان به پیشخوان مجازی بانک رسالت وارد شد؟

برای ورود به پیشخوان مجازی رسالت باید از نشانی اینترنتی pishkhan.rqbank.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت برای عموم مردم فراهم می باشد؟

خیر، خدمات پیشخوان مجازی رسالت مختص مشتریان این بانک است.

آیا از طریق پیشخوان مجازی رسالت می توانیم انتقال وجه به روش ساتنا را انجام دهیم؟

بله، این امکان در پیشخوان مجازی رسالت فراهم می باشد.

آیا ورود به پیشخوان مجازی رسالت نیازمند دریافت نام کاربری در شعب بانک رسالت می باشد؟

خیر، فقط یک کد یکبار مصرف به شماره موبایل مشتری برای ورود به پیشخوان مجازی رسالت ارسال خواهد شد.

4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *