سامانه های مالی و سرمایه

سایت کارگزاری بانک پاسارگاد pasargadbroker.com

طی چند سال اخیر اغلب مردم ورود به بازار سرمایه و انجام معاملات بورسی را برای کسب سود انتخاب کرده و از انجام سرمایه گزاری در سایر زمینه ها به سمت بازار سرمایه سوق پیدا کرده اند. سایت کارگزاری بانک پاسارگاد در حال حاضر ارائه دهنده خدمات این کارگزاری به صورت غیر حضوری می باشد تا کاربران کارگزاری بانک پاسارگاد از امکانات این کارگزاری همچون سامانه معاملاتی آنلاین و اختصاصی پاسارگاد استفاده کرده و دیگر فعالان بازار سرمایه برای انجام مراحل ثبت نام نیازی به مراجعات حضوری نداشته باشند.

بهتر است بدانیم کارگزاری بانک پاسارگاد در حال حاضر جزء پنج کارگزاری برتر کشور معرفی شده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا فعالان بازار سرمایه که کد معاملاتی خود را دریافت کرده و جزء کاربران کارگزاری بانک پاسارگاد هستند با اطمینان خاطر به انجام معاملات، خرید و فروش سهام، اوراق بهادار و… بپردازند.

به دلیل گسترده و کاربردی بودن امکانات و خدمات ارائه شده توسط کارگزاری بانک پاسارگاد در سایت متعلق به آن، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت کارگزاری بانک پاسارگاد بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت کارگزاری بانک پاسارگاد

معرفی سایت کارگزاری بانک پاسارگاد

بهتر است بدانیم برای ورود به بازار سرمایه و انجام معاملات بورسی، افراد ابتدا باید در سامانه سجام یا همان سامانه جامع اطلاعات مشتریان ثبت نام کنند، مراحل انجام احراز هویت را طی کرده و در نهایت با ثبت نام در یکی از کارگزاری های کشور کد معاملاتی یا همان کد بورسی را دریافت نمایند.

تا چند سال گذشته انجام مراحل احراز هویت و ثبت نام در سجام از طریق مراجعات حضوری به دفاتر پیشخوان دولت انجام می شدند ولی در حال حاضر تمامی مراحل ثبت نام در سجام و احراز هویت به صورت غیر حضوری انجام می شوند.

برای اطلاع از امکانات سامانه غیر مالی بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید

بهتر است بدانیم کارگزاری بانک پاسارگاد از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و با ارائه خدمات کاربردی و جامع به کاربران خود در حال حاضر جزء پنج کارگزاری برتر کشور معرفی شده است.

سایت کارگزاری بانک پاسارگاد در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران این کارگزاری و همچنین افرادی که قصد ثبت نام در کارگزاری بانک پاسارگاد دارند، راه اندازی شده است.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

از جمله امکانات سایت مذکور می توان به انجام غیر حضوری ثبت نام در سجام، احراز هویت، ثبت نام در کارگزاری و در نهایت دریافت کد معاملاتی اشاره کرد.

در واقع افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه و معاملات بورسی دارند و کارگزاری بانک پاسارگاد را نیز جهت دریافت خدمات انتخاب کرده به مراجعات حضوری جهت انجام ثبت نام در سجام، احراز هویت و همچنین ثبت نام در کارگزاری نیاز ندارند، زیرا تمامی این مراحل به صورت پیوسته از طریق ورود به سایت کارگزاری بانک پاسارگاد قابل انجام می باشند.

برای اطلاع از خدمات سایت بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

یکی دیگر از امکانات بسیار مهم کارگزاری بانک پاسارگاد، ارائه سامانه اختصاصی معاملات این کارگزاری است که به نام پاسارگاد تریدر شناخته می شود. از طریق ورود به این سامانه تمامی معاملات از جمله بورس کالا، انرژی و اوراق بهادار قابل انجام می باشند.

همچنین از طریق ورود به سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد می توانید از محتوا آموزشی در مورد بازار سرمایه استفاده کرده، تاریخچه تاسیس این کارگزاری را مطالعه، به درگاه ورود سامانه های مرتبط با این کارگزاری دسترسی داشته و از دیگر امکانات آن استفاده کنید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد pasargadbroker.com

ورود به سایت کارگزاری بانک پاسارگاد

با گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور یکی از موضوعاتی که انجام آن از شیوه حضوری به غیر حضوری و اینترنتی تغییر یافته ثبت نام در کارگزاری ها، ورود به بازار سرمایه و انجام معاملات بورسی می باشد.

در گذشته تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کد بورسی و همچنین انجام معاملات، خرید و فروش و اطلاع از نرخ به روز سهام و اوراق بهادار به صورت حضوری انجام می شدند.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر با گسترش بسترهای الکترونیکی و افزایش دسترسی مردم به رایانه و گوشی های تلفن همراه هوشمند، کارگزاری های کشور از جمله کارگزاری بانک پاسارگاد خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار کاربران و فعالان بازار سرمایه قرار داده، سامانه آنلاین انجام معاملات راه اندازی شده و حتی ثبت نام در سجام، انجام احراز هویت و ثبت نام در کارگزاری ها نیز به صورت غیر حضوری به انجام می رسند.

سایت کارگزاری بانک پاسارگاد نیز به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به کاربران این کارگزاری و همچنین افرادی که قصد ثبت نام در آن را دارند راه اندازی شده است.

برای اطلاع از خدمات سایت بانک صنعت و معدن بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر امکانات و بخش های مختلفی در سایت مذکور قرار داده شده اند تا کاربران کارگزاری بانک پاسارگاد از مراجعات حضوری به دفاتر این کارگزاری بی نیاز باشند.

برای مثال کارگزاری بانک پاسارگاد دارای سامانه معاملاتی اختصاصی به نام پاسارگاد تریدر می باشد که انجام معاملات بورس اوراق بهادار، کالا، انرژی و… را برای کاربران این کارگزاری فراهم کرده است.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک خاورمیانه بر روی لینک کلیک کنید.

همچنین تمامی مراحل ثبت نام در سجام، احراز هویت و ثبت نام در کارگزاری بانک پاسارگاد به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه ماهور متعلق به سایت کارگزاری بانک پاسارگاد به صورت غیر حضوری به انجام می رسند.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری بانک پاسارگاد را دارید، قبلا در این کارگزاری ثبت نام کرده، نام کاربری و گذرواژه خود را دریافت کرده اید، حال باید از طریق نشانی اینترنتی pasargadbroker.com وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ورود به سامانه پاسارگاد تریدر” کلیک نمایید.

وارد شدن به سایت pasargadbroker.com

در مرحله جدید باید نام کاربری و گذرواژه خود را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

گذرواژه سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک ایران زمین بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام کارگزاری بانک پاسارگاد

همانطور که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم کارگزاری بانک پاسارگاد به عنوان یکی از برترین کارگزاری های کشور امکانی را فراهم کرده تا افراد متقاضی ثبت نام در این کارگزاری از طریق مراجعه به سایت کارگزاری بانک پاسارگاد تمامی مراحل ثبت نام را به انجام برسانند.

بهتر است بدانیم دریافت کد معاملاتی تنها از طریق ثبت نام در کارگزاری قابل دریافت نیست، بلکه افراد متقاضی باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را نیز طی کنند.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک شهر بر روی لینک کلیک کنید.

کارگزاری بانک پاسارگاد انجام تمامی این مراحل را به صورت پیوسته در سایت خود فراهم کرده است. به همین منظور چنانچه قصد انجام مراحل مختلف ثبت نام در سجام، احراز هویت و ثبت نام در کارگزاری بانک پاسارگاد را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی pasargadbroker.com وارد صفحه اصلی سایت کارگزاری بانک پاسارگاد شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه ابتدا بر روی گزینه “مشتریان” و سپس گزینه “ثبت نام آنلاین” کلیک نمایید.

ثبت نام در سایت کارگزاری بانک پاسارگاد

در مرحله جدید برای انجام مراحل ثبت نام غیر حضوری باید گزینه “شروع کن” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در کارگزاری بانک پاسارگاد

سپس مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

دریافت کد معاملاتی از pasargadbroker.com

در نهایت با ورود به مرحله جدید باید مشخصات خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید. با انجام این مراحل وارد سامانه ماهور شده و امکان ثبت نام برای شما فراهم خواهد شد.

تکمیل فرم ثبت نام کارگزاری

برای اطلاع از خدمات سایت بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود نسخه جدید همراه تریدر پاسارگاد pasargadbroker.com

برنامه موبایل پاسارگاد تریدر

کارگزاری بانک پاسارگاد در راستای افزایش رفاه کاربران خود، سامانه معاملاتی اختصاصی این کارگزاری را به نام پاسارگاد تریدر راه اندازی کرده است. کاربران از طریق ورود به این سامانه می توانند تمامی معاملات بورس اوراق بهادار، کالا، انرژی و… را به انجام برسانند.

نکته قابل توجه در مورد پاسارگاد تریدر این است که علاوه بر نسخه تحت وب این سامانه که از طریق ورود به سایت کارگزاری بانک پاسارگاد در دسترس است، بلکه اپلیکیشن این سامانه جهت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه نیز طراحی شده و در اختیار کاربران کارگزاری بانک پاسارگاد قرار گرفته است.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر امکانات مختلفی از طریق ورود به همراه تریدر پاسارگاد در دسترس می باشند، به همین منظور چنانچه قصد دریافت فایل این برنامه را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی pasargadbroker.com وارد صفحه اصلی سایت کارگزاری بانک پاسارگاد شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه ابتدا بر روی گزینه “مشتریان” و سپس گزینه “دانلود نسخه موبایل پاسارگاد تریدر” کلیک نمایید.

دانلود همراه پاسارگاد تریدر

برای دریافت برنامه موبایل پاسارگاد تریدر بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد

در قسمت های قبلی همین مقاله در مورد برخی از خدمات ارائه شده در سایت کارگزاری بانک پاسارگاد صحبت کردیم، نحوه ورود به سامانه معاملاتی و همچنین ثبت نام سجام، احراز هویت و ثبت نام در کارگزاری بانک پاسارگاد به صورت غیر حضوری را نیز بیان کردیم.

بهتر است بدانیم امکانات سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد به عنوان یکی از پنج کارگزاری برتر کشور بسیار گسترده می باشد و موارد بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در ادامه مطلب به امکانات و خدمات سامانه این کارگزاری اشاره می کنیم:

  • امکان ثبت نام غیر حضوری در سامانه سجام
  • انجام احراز هویت آنلاین
  • فراهم کردن ثبت نام در کارگزاری به صورت غیر حضوری
  • سامانه معاملاتی اختصاصی به نام پاسارگاد تریدر
  • دسترسی به معاملات بورس کالا، انرژی و اوراق بهادار
  • ارائه خدمات معاملات اینترنتی و بازار مشتقه
  • امکان انجام رصد تغییرات و وضعیت بازار سرمایه
  • دسترسی به منابع آموزشی با موضوعات بازار سرمایه و معاملات بورسی
  • دریافت فایل برنامه موبایل پاسارگاد تریدر
  • دسترسی به سامانه هایی همچون باشگاه مشتریان و تامین مالی

چگونه می توان به سایت کارگزاری بانک پاسارگاد وارد شد؟

برای ورود به سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد باید از نشانی اینترنتی pasargadbroker.com استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توان از طریق سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد، احراز هویت غیر حضوری انجام داد؟

بله، در حال حاضر امکان انجام احراز هویت غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت مذکور فراهم می باشد.

آیا برای ثبت نام در سایت کارگزاری بانک پاسارگاد باید در سامانه سجام نیز ثبت نام کنیم؟

بله، بدون انجام ثبت نام در سامانه سجام امکان ثبت نام در کارگزاری بانک پاسارگاد وجود ندارد.

آیا سامانه معاملاتی پاسارگاد تریدر، نسخه قابل نصب برای موبایل نیز دارد؟

بله، نسخه موبایل پاسارگاد تریدر نیز در دسترس می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *