سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک آینده ba24.ir

دریافت شماره شبا و دسترسی به پیشخوان مجازی، از طریق سایت بانک آینده برای مشتریان این بانک امکان پذیر شده است. بانک های کشور نیز همانند سایر سازمان ها، ارگان ها و دستگاه های خدمت رسان، بخشی از امکانات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار می دهند. بانک آینده نیز به عنوان یکی از بانک های موفق و رو به گسترش، وب سایت، سامانه های آنلاین و برنامه های مختلفی را طراحی و فعال کرده تا مشتریان آن بتوانند تقریبا همه امورات بانکی مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند.

بانک آینده خدماتی را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که تا به حال هیچ بانکی در کشور چنین خدماتی را به صورت غیر حضوری ارائه نداده است. با توجه به اهمیت و کاربردی بودن خدمات غیر حضوری بانکی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک آینده بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با بانک آینده

بانک آینده یکی از بانک های خصوصی کشور است که از ادغام بانک تات، موسسه مالی اعتباری صالحین و آتی، تاسیس شده است. بانک آینده همانند سایر بانک های خصوصی و دولتی کشور، خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در کنار خدمات مشترک بانک آینده با سایر بانک های کشور، اهداف و عملکردهای متفاوتی برای بانک آینده تعریف شده است.

برای اطلاع از خدمات سایت بانک مهر ایران بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر بانک آینده، یک بانک تجاری خصوصی و با راهبرد حضور موثر و کارآمد در حوزه های خدمات بانکداری خرد، تجاری و موسسه ای مشغول به فعالیت است. گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت های بانکداری بین الملل و حرکت در جهت تشکیل موسسه مالی مادر تخصصی چند منظوره از استراتژی های بنیادین تاسیس این بانک است.

ورود به سایت بانک آینده ba24.ir

همانطور که توضیح دادیم یکی از اهداف مهم بانک آینده، گسترش بانکداری مجازی است، به همین علت سایت بانک آینده را راه اندازی کرده و در دسترش مشتریان این بانک قرار داده است. امروزه اکثر مردم تمایل دارند تا حد امکان امورات بانکی خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند، به همین علت استفاده از سایت ها و سامانه های آنلاین بانک های کشور مورد استقبال قرار گرفته و در نتیجه بانک ها در حال گسترش ارائه خدمات غیر حضوری خود هستند.

برخی از خدمات متنوع سایت بانک آینده برای عموم مردم قابل دسترس بوده و بسیاری از آن ها مختص مشتریان بانک آینده هستند. حال چنانچه قصد ورود به این سایت را دارید باید نشانی اینترنتی ba24.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ورود به سایت بانک آینده

برای اطلاع از نحوه فعال سازی اینترنت بانک سرمایه بر روی لینک کلیک کنید.

پیشخوان مجازی بانک آینده ba24.ir

بانک آینده در زمینه ارائه خدمات غیر حضوری منحصر به فرد، در بین بانک های کشور پیشگام است. این بانک خدماتی را به صورت غیر حضوری از طریق بخش پیشخوان مجازی خود به مشتریان ارائه می دهد که در هیچ یک از سایت ها و اینترنت بانک های کشور ارائه نمی شوند. در واقع می توان گفت پیشخوان مجازی، مشتریان بانک آینده را از مراجعات حضوری به شعب این بانک بی نیاز کرده است.

بهتر است بدانیم استفاده از خدمات این بخش مستلزم فعال سازی سامانه می باشد، برای انجام این کار نیز مشتریان بانک آینده یا می توانند به صورت حضوری به یکی از شعب بانک آینده مراجعه کنند و یا از طریق همین سامانه، مراحل ثبت نام را به انجام برسانند. خدمات پیشخوان مجازی به دو دسته غیر حضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) تقسیم می شوند، از جمله خدمات پیشخوان مجازی بانک آینده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واریز و برداشت نقدی
  • صدور و تحویل چک رمزدار
  • صدور و تحویل دسته چک مجدد
  • صدور و ارسال کارت هدیه
  • واریز و برداشت تلفنی
  • مدیریت هزینه و درآمد فردی
  • صدور و تحویل گواهی تمکن مالی

حال چنانچه قصد ورود به پیشخوان مجازی را دارید باید به صفحه اصلی سایت بانک آینده وارد شده و از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “پیشخوان مجازی” کلیک نمایید.

پیشخوان مجازی سایت بانک آینده

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک خاورمیانه بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای دریافت شماره شبا بانک آینده ba24.ir

احتمالا تا به حال نام شماره شبا را شنیده اید و از آن نیز برای انجام امورات بانکی خود استفاده کرده اید. شبا، شماره حساب بانکی ایران است که برای انتقال وجه بین بانکی و بین المللی از آن استفاده می شود. از طریق شماره شبا می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین، مبالغ بالا را در بین حساب های مختلف بانکی انتقال دهید. در حال حاضر تمامی شماره حساب های بانک های مختلف در کشور دارای یک شماره شبا نیز هستند.

حال سوال مهمی که ایجاد می شود این است که مشتریان بانک آینده چگونه می توانند شماره شبا خود را دریافت کنند؟ برای انجام این کار باید به صفحه اصلی سایت بانک آینده وارد شده و از قسمت میانی صفحه، مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “دریافت شماره شبا” کلیک نمایید.

دریافت شماره شبا بانک آینده

سپس توضیحاتی در کنار منو تصویر قبلی نمایش داده می شود که باید گزینه “توضیحات بیشتر” را انتخاب کنید.

مراحل دریافت شماره شبا از سایت بانک آینده

در نهایت با ورود به مرحله جدید باید شماره حساب خود را به همراه عبارت امنیتی در قسمت های مربوطه سایت بانک آینده درج کرده و بر روی گزینه “ارسال درخواست” کلیک نمایید.

نحوه دریافت شماره شبا بانک آینده

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک ایران زمین بر روی لینک کلیک کنید.

سایر خدمات سایت بانک آینده

بانک آینده به عنوان یکی از بانک های پیش رو در عرصه ارائه خدمات غیر حضوری، بخش های مختلفی را در وب سایت خود فعال کرده تا مشتریان این بانک اغلب امورات بانکی مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند. از جمله امکانات، بخش ها و سامانه های آنلاینی که از طریق سایت بانک آینده در دسترس هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانکداری شرکتی
  • بانکداری اختصاصی
  • بانکداری الکترونیکی
  • باشگاه مشتریان
  • همراه کارت
  • سامانه کیلید
  • سنجش امید آینده
  • کارگزاری بانک آینده
  • آبانک
  • مزایده و آگهی ها
  • شعب بانک
  • تلفن بانک
  • دریافت فایل همراه بانک

بنابراین چنانچه قصد استفاده از چنین امکاناتی را دارید ابتدا باید در بانک آینده افتتاح حساب کنید.

برای اطلاع از مدارک لازم جهت افتتاح حساب بلوبانک بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به سایت بانک آینده وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی ba24.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

چگونه می توانیم در پیشخوان مجازی بانک آینده ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام و فعال سازی پیشخوان مجازی بانک آینده می توانید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک آینده مراجعه کنید، یا اینکه از طریق سایت بانک آینده مراحل ثبت نام را به انجام برسانید.

آیا امکان واریز وجه نقد از طریق پیشخوان مجازی بانک آینده فراهم است؟

بله، یکی از امکانات منحصر به فرد پیشخوان مجازی بانک آینده، واریز وجه نقد می باشد.

آیا دریافت شماره شبا بانک آینده نیازمند در اختیار داشتن رمز عبور است؟

خیر، نیازی به در اختیار داشتن رمز عبور نیست.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *