سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک مهر ایران qmb.ir

دسترسی به بسیاری از خدمات بانکی غیر حضوری از طریق ورود به سایت بانک مهر ایران، برای مشتریان این بانک امکان پذیر شده است. بانک مهر ایران یکی از بانک های قرض الحسنه و خصوصی کشور است که خدمات بانکی گسترده ای را در راستای بهبود وضعیت مالی و کسب و کارهای عموم مردم ارائه می دهد. با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، بانک مهر ایران نیز در راستای افزایش خدمت رسانی به مشتریان خود، وب سایت، سامانه های آنلاین و برنامه های مختلفی را راه اندازی و فعال کرده تا از این طریق بسیاری از امورات بانکی به صورت غیر حضوری به انجام برسند.

سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران دارای بخش های مختلفی است که هر یک از آن ها خدمات خاصی را در اختیار مشتریان این بانک و برخی از آن ها در اختیار عموم مردم قرار می دهند. با توجه به اهمیت امکانات و خدمات غیر حضوری بانک مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک مهر ایران بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با بانک مهر ایران

بانک مهر ایران یکی از بانک های قرض الحسنه و خصوصی کشور است که با در نظر گرفتن هدفی بلند مدت تاسیس شده است. بهتر است بدانیم هدف مهم و ویژه بانک مهر ایران اعطا تسهیلات خرد و کلان به افراد واجد شرایط، بدون دریافت سود می باشد. بنابراین بازپرداخت تسهیلات برای مشتریان بانک مهر ایران راحت تر شده و از میزان فشار مالی بر آنان کاسته می شود. البته بانک مهر ایران همانند سایر بانک های کشور خدمات مالی مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد و تفاوتی میان خدمات این بانک با سایر بانک های کشور وجود ندارد.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک سرمایه بر روی لینک کلیک کنید.

بانک قرض الحسنه مهر ایران همگام با گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری از طریق سایت بانک مهر ایران کرده است. در حال حاضر اغلب خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان این بانک با ورود به بخش های مختلف سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران، قابل دریافت هستند.

ورود به سایت بانک مهر ایران qmb.ir

کمبود وقت، مشغله های بسیار زیاد و محدودیت رفت و آمد از جمله مواردی هستند که سبب استقبال مردم از دریافت خدمات غیر حضوری شده اند. حال با وجود چنین شرایطی، بانک های کشور در راستای کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، بسیاری از خدمات خود را از طریق وب سایت و سامانه های آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهند. سایت بانک مهر ایران نیز در حال حاضر ارائه دهنده خدمات بانکی غیر حضوری به مشتریان این بانک است.

سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از بخش های مختلف و متنوعی تشکیل شده تا مشتریان نیاز کمتری به مراجعات حضوری داشته باشند. حال چنانچه قصد ورود به سایت مذکور را دارید باید نشانی اینترنتی qmb.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ورود به سایت بانک مهر ایران

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک خاورمیانه بر روی لینک کلیک کنید.

پیشخوان مجازی بانک مهر ایران qmb.ir

بانک مهر ایران علاوه بر اینکه دسترسی به بخش های مختلف وب سایت خود را به صورت مجزا فراهم کرده، بلکه یک بخش گسترده و کلی را نیز برای کنار هم قرار دادن خدمات بانکداری الکترونیک طراحی و فعال کرده است. بخش پیشخوان مجازی سایت بانک مهر ایران همانند یک شعبه مجازی عمل کرده و تمامی خدمات غیر حضوری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. به جزء بخش های دسترسی سریع که در پیشخوان مجازی قرار گرفته و زیر مجموعه بخش های کلی هستند، پیشخوان مجازی دارای 6 بخش اصلی و کلی می باشد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

خدمات حساب بانکی: شامل افتتاح حساب آنلاین، دریافت شماره شبا، دریافت معدل حساب

تسهیلات آنلاین بانکی: دربردارنده امکان ثبت درخواست تسهیلات، محاسبه اقساط و پرداخت اقساط

خدمات چک و سفته: ثبت، تایید و انتقال چک های صیادی به همراه خدمات سفته

اینترنت بانک: ثبت نام، فعال سازی و درگاه ورود به اینترنت بانک

همراه بانک: دریافت فایل برنامه، ثبت نام، فعال سازی، بازیابی رمز عبور

سایر خدمات: ارائه دهنده لیست، شماره تماس و آدرس شعب بانک مهر ایران

حال چنانچه قصد ورود به پیشخوان مجازی بانک مهر ایران را دارید، باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “پیشخوان مجازی” کلیک نمایید.

پیشخوان مجازی سایت بانک مهر ایران

برای اطلاع از نحوه ورود به اینترنت بانک ایران زمین بر روی لینک کلیک کنید.

اینترنت بانک مهر ایران qmb.ir

یکی از امکانات مهم سایت بانک مهر ایران که مختص مشتریان این بانک بوده و در عین حال خدمات گسترده ای را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد، اینترنت بانک مهر ایران است. مشتریان این بانک می توانند با یکبار مراجعه به شعب بانک مهر ایران، نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خود را دریافت کرده و از این پس، امورات بانکی خود را تا حد امکان به صورت غیر حضوری به انجام برسانند. از جمله خدمات اینترنت بانک مهر ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال وجه عادی، پایا، ساتنا، گروهی و مستمر
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • مشاهده جزئیات تسهیلات
  • پرداخت قبوض
  • اعلام موجودی
  • دریافت گزارش تراکنش ها
  • خرید شارژ سیم کارت
  • مدیریت چک های صیادی
  • مشاهده سپرده ها
  • مدیریت کارت

بنابراین چنانچه قصد استفاده از چنین خدماتی را دارید باید نسبت به افتتاح حساب در بانک مهر ایران و سپس فعال سازی اینترنت بانک اقدام کنید. حال چنانچه قصد ورود به این سامانه را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “اینترنت بانک” کلیک نمایید.

اینترنت بانک سایت بانک مهر ایران

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بلوبانک ر روی لینک کلیک کنید.

دانلود همراه بانک مهر ایران

بسیاری از افراد تمایل دارند به جای استفاده از نسخه تحت وب سامانه های آنلاین، از برنامه های قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند استفاده کنند. این موضوع درمورد برنامه های همراه بانک با استقبال بیشتری مواجه شده و مشتریان بانک های مختلف از طریق نصب و استفاده از اپلیکیشن های همراه بانک، بسیاری از امورات بانکی خود را به انجام می رسانند. بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در راستای افزایش رفاه و رضایت مشتریان خود، برنامه همراه بانک را فعال کرده و در دسترس مشتریان قرار داده است.

در واقع می توان گفت خدمات اینترنت بانک از طریق همراه بانک مهر ایران نیز قابل دریافت هستند. حال چنانچه قصد دریافت فایل این برنامه را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت بانک مهر ایران مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “همراه بانک” کلیک نمایید و سپس نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

دانلود همراه بانک از سایت qmb.ir

همچنین برای دسترسی راحت تر به فایل برنامه همراه بانک مهر ایران، لینک دانلود آن را در ادامه مطلب قرار می دهیم:

نسخه اندروید همراه بانک مهر ایراندانلود فایل
نسخه ios همراه بانک مهر ایراندانلود فایل

چگونه می توانیم به سایت بانک مهر ایران وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی qmb.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای ورود به اینترنت بانک مهر ایران به رمز عبور نیاز داریم؟

بله، ورود به اینترنت بانک مهر ایران مستلزم در اختیار داشتن رمز عبور است.

آیا نسخه ios همراه بانک مهر ایران در دسترس می باشد؟

بله، این نسخه از همراه بانک مهر ایران فعال و در دسترس است.

آیا امکان افتتاح حساب آنلاین بانک مهر ایران وجود دارد؟

بله، امکان افتتاح حساب غیر حضوری بانک مهر ایران فراهم شده است.

4.2/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *