سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir

یکی از بسترهای آنلاین ارائه دهنده بسیاری از خدمات مالی، اینترنت بانک ایران زمین است. خدماتی که از طریق اینترنت بانک قابل دریافت هستند مختص مشتریان بانک ایران زمین بوده و مشتریان سایر بانک ها امکان استفاده از خدمات این سایت را ندارند. بنابراین اولین اقدام برای دسترسی به خدماتی همچون پرداخت قبوض، اعلام موجودی، خرید شارژ سیم کارت، مدیریت چک های صیادی و… افتتاح حساب در بانک ایران زمین است.

راه اندازی سامانه اینترنت بانک به حد چشمگیری سبب کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک و همچنین دستگاه های خودپرداز شده است، بنابراین فعالیت اینترنت بانک سبب افزایش رفاه و رضایت مشتریان بانک ایران زمین می باشد. با توجه به کاربردی بودن خدمات نامبرده برای اکثر مردم، ما قصد داریم داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک ایران زمین بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک ایران زمین

آشنایی با اینترنت بانک ایران زمین

بانک ایران زمین یکی از بانک های خصوصی کشور است که تمامی خدمات بانکی تعیین شده در سیستم بانکداری را به مشتریان خود ارائه می دهد. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از امورات زندگی روزمره به صورت آنلاین انجام می شوند، بانک های کشور نیز از گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در راستای تحقق اهداف خود استفاده کرده و سامانه های مختلفی از جمله سایت بانک ایران زمین را راه اندازی کرده اند.

در این میان اینترنت بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات غیر حضوری بانکی به مشتریان این بانک، کاهش مراجعات حضوری، تسریع روند انجام امورات مالی و به طور کلی افزایش رفاه و رضایت مشتریان بانک ایران زمین راه اندازی شده است. در حال حاضر بسیاری از خدمات مالی مورد نیاز مردم اعم از انتقال وجه، پرداخت اقساط تسهیلات، مدیریت چک های صیادی، دریافت گزارش تراکنش ها و… از طریق سامانه اینترنت بانک در اختیار مشتریان بانک ایران زمین قرار گرفته اند.

برای اطلاع از نحوه افتتاح حساب بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir

بانک ایران زمین در راستای اهداف بانکداری الکترونیک، سامانه اینترنت بانک را راه اندازی کرده و از طریق آن بسیاری از خدمات مالی کاربردی مورد نیاز مشتریان خود را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد. انجام تراکنش های مالی با ورود به اینترنت بانک مذکور در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. بنابراین چنانچه مشتری بانک ایران زمین هستید و قبلا حساب کاربری خود در سامانه اینترنت بانک ایران زمین را فعال کرده اید، حال برای ورود به این سایت باید نشانی اینترنتی modern.izbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس از سمت راست تصویر بر روی علامت اینترنت بانک کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک ایران زمین

سپس در مرحله جدید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده، نوع ورود را انتخاب کنید و در نهایت بعد از درج عبارت امنیتی، گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

وارد شدن به modern.izbank.ir

توجه داشته باشید در اولین ورود به پنل کاربری خود در اینترنت بانک ایران زمین، از شما خواسته می شود نسبت به تغییر نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کنید، به همین منظور مطابق با تصویر زیر ابتدا نام کاربری فعلی و جدید خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “تغییر نام کاربری” کلیک نمایید.

تغییر نام کاربری اینترنت بانک ایران زمین

سپس با ورود به مرحله جدید باید رمز عبور فعلی و جدید خود را وارد کرده و گزینه “تغییر رمز عبور” را انتخاب کنید.

تغییر رمز عبور اینترنت بانک ایران زمین

برای اطلاع از نحوه افتتاح حساب بانک مهر ایران به صورت غیر حضوری بر روی لینک کلیک کنید.

فعال سازی اینترنت بانک ایران زمین modern.izbank.ir

در قسمت های قبلی همین مقاله هدف از راه اندازی اینترنت بانک توسط بانک ایران زمین را توضیح دادیم، همچنین نحوه ورود به پنل کاربری اینترنت بانک را توضیح دادیم. حال بهتر است با نحوه فعال سازی این سامانه آشنا شویم، استفاده از خدمات اینترنت بانک مذکور مختص مشتریان بانک ایران زمین است، بنابراین ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام کنید. بعد از افتتاح حساب باید به یکی از شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده، فرم فعال سازی اینترنت بانک را تکمیل کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید.

برای اطلاع از مراحل افتتاح حساب بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک ایران زمین

بانک ایران زمین بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنت بانک در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان بانک ایران زمین می توانند با فعال سازی پنل کاربری خود در اینترنت بانک در کمترین زمان ممکن بسیاری از امورات بانکی خود را به انجام برسانند. از جمله خدمات و امکانات اینترنت بانک مذکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت چک های صیادی
  • اعلام موجودی حساب
  • دریافت گزارش تراکنش های مالی
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • انتقال وجه با روش های مختلف
  • خرید شارژ سیم کارت
  • پرداخت قبوض

بنابراین برای استفاده از خدمات نامبرده و چندین خدمت دیگر ابتدا باید در بانک ایران زمین افتتاح حساب کرده و سپس نسبت به فعال سازی اینترنت بانک خود اقدام کنید.

برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب بانک شهر بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم بعد از افتتاح حساب در بانک ایران زمین، اینترنت بانک خود را فعال کنیم؟

نحوه فعال سازی اینترنت بانک مذکور در همین مقاله توضیح داده شده است.

مشتریان بانک ایران زمین چگونه می توانند به سایت اینترنت بانک وارد شوند؟

برای ورود به اینترنت بانک مذکور باید از نشانی اینترنتی modern.izbank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا مشتریان بانک ایران زمین می توانند از طریق اینترنت بانک، انتقال وجه انجام دهند؟

بله، امکان انتقال وجه از طریق اینترنت بانک برای مشتریان بانک ایران زمین فراهم است.

آیا امکان تغییر رمز عبور اینترنت بانک ایران زمین وجود دارد؟

بله، این امکان برای مشتریان بانک ایران زمین فراهم است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *