سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک خاورمیانه ib.middleeastbank.ir

در حال حاضر بسیاری از خدمات بانکی غیر حضوری از طریق اینترنت بانک خاورمیانه در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرند. بانک خاورمیانه یکی از بانک های خصوصی کشور است که همانند سایر بانک ها علاوه بر ارائه خدمات مالی حضوری نسبت به ارائه خدمات آنلاین نیز اقدام کرده است. سایت اینترنت بانک برای مشتریان حقیقی و حقوقی بانک خاورمیانه که حساب کاربری خود را فعال کرده اند، در دسترس است. بنابراین دو شرط برای استفاده از خدمات اینترنت بانک مذکور وجود دارد، افتتاح حساب در بانک خاورمیانه و فعال سازی اینترنت بانک.

از جمله خدمات غیر حضوری اینترنت بانک که در اختیار مشتریان بانک خاورمیانه قرار می گیرند، می توان به مدیریت سپرده، مدیریت کارت، مدیریت چک های صیادی، مدیریت تسهیلات و… اشاره کرد. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات بانکی غیر حضوری برای اکثر مردم، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف اینترنت بانک خاورمیانه بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با اینترنت بانک خاورمیانه

معرفی اینترنت بانک خاورمیانه

خاورمیانه هجدهمین بانک خصوصی کشور است که هم جهت با گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین، اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری کرده است. بخشی از خدمات آنلاین از طریق وب سایت بانک خاورمیانه و بخش دیگر نیز به واسطه اینترنت بانک در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرند.

بهتر است بدانیم استفاده از امکانات اینترنت بانک خاورمیانه سبب جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی مشتریان بانک مذکور می شود، به همین علت بسیاری از مردم تمایل دارند اکثر امورات بانکی روزمره خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند. لازم به ذکر است دسترسی به امکانات اینترنت بانک برای آن دسته از مشتریان بانک خاورمیانه امکان پذیر است که نسبت به فعال سازی و دریافت رمز عبور پنل کاربری خود اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه افتتاح حساب بانک ملی به صورت غیر حضوری بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به اینترنت بانک خاورمیانه ib.middleeastbank.ir

مشتریان بانک خاورمیانه بعد از فعال سازی پنل کاربری اینترنت بانک خود می توانند برای انجام اموراتی همچون انتقال وجه، پرداخت قبض، مدیریت تسهیلات، مسدودی کارت و… به سامانه اینترنت بانک وارد شوند. انجام امورات بانکی از طریق اینترنت بانک خاورمیانه در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعات حضوری انجام می شود. بنابراین ارائه خدمات غیر حضوری از طریق بسترهای آنلاین در راستای افزایش رفاه و رضایت مشتریان بانک خاورمیانه انجام شده است.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قبلا اینترنت بانک خود را فعال کرده اید و الان قصد ورود به این سامانه را دارید باید نشانی اینترنتی ib.middleeastbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس از قسمت میانی صفحه بر روی گزینه “اینترنت بانک” کلیک نمایید.

ورود به اینترنت بانک خاورمیانه

با ورود به مرحله جدید باید نام کاربری و رمز عبور خود را درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

مراحل ورود به ib.middleeastbank.ir

برای اطلاع از مراحل افتتاح حساب بانک مهر ایران بر روی لینک کلیک کنید.

فعال سازی اینترنت بانک خاورمیانه ib.middleeastbank.ir

همانطور که گفتیم استفاده از خدمات و امکانات اینترنت بانک در صورتی برای مشتریان بانک خاورمیانه فراهم می شود که نسبت به فعال سازی پنل کاربری اینترنت بانک خود اقدام کنند. ثبت نام در اینترنت بانک و فعال سازی پنل کاربری نیز فقط از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک خاورمیانه انجام خواهد شد. در مورد استفاده از اینترنت بانک خاورمیانه باید به نکات نامبرده در ادامه مطلب توجه نمایید:

  • بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از شعب بانک خاورمیانه باید در اولین ورود به این سایت نسبت به تغییر رمز عبور اقدام کنید.
  • حداکثر تا 7 روز بعد از دریافت رمز عبور اینترنت بانک از شعب بانک خاورمیانه باید حداقل یکبار به پنل کاربری خود وارد شوید، در غیر این صورت مجددا باید به شعب بانک مراجعه کرده و رمز جدید دریافت کنید.
  • چنانچه 5 بار رمز عبور اینترنت بانک خود را اشتباه وارد کنید، رمز غیر فعال شده و برای فعال سازی مجدد باید به شعب بانک خاورمیانه مراجعه نمایید.
  • بازیابی رمز عبور اینترنت بانک از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک خاورمیانه انجام می شود و امکان بازیابی غیر حضوری وجود ندارد.

بنابراین برای جلوگیری از غیر فعال شدن پنل کاربری خود در اینترنت بانک به نکات گفته شده توجه کنید.

برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک خاورمیانه

در قسمت های قبلی همین مقاله هدف از راه اندازی سایت اینترنت بانک متعلق به بانک خاورمیانه و نحوه ورود به آن را توضیح دادیم. همچنین نحوه فعال سازی و نکات ضروری استفاده از سامانه مذکور را نیز بیان کردیم. حال قصد داریم در ادامه مطلب به تعدادی از امکانات اینترنت بانک که در اختیار مشتریان حقیقی و حقوقی بانک خاورمیانه قرار می گیرند، اشاره کنیم:

  • مدیریت چک های صیادی
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ سیم کارت
  • اعلام موجودی حساب
  • دریافت گزارش تراکنش
  • پرداخت اقساط
  • مشاهده جزئیات تسهیلات دریافتی
  • انتقال وجه با روش های مختلف
  • خدمات رمز
  • مسدودی کارت

بنابراین چنانچه قصد استفاده از چنین خدماتی را دارید ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در بانک خاورمیانه و سپس فعال سازی اینترنت بانک اقدام کنید.

برای اطلاع از نحوه افتتاح حساب بانک شهر بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به اینترنت بانک خاورمیانه وارد شویم؟

برای ورود به سامانه مذکور باید از نشانی اینترنتی استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان فعال سازی اینترنت بانک به صورت غیر حضوری برای مشتریان بانک خاورمیانه وجود دارد؟

خیر، مشتریان بانک خاورمیانه برای فعال سازی اینترنت بانک خود باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کنند.

آیا می توانیم رمز عبور اینترنت بانک خود در بانک خاورمیانه را بازیابی کنیم؟

بله، برای بازیابی رمز عبور اینترنت بانک باید به یکی از شعب بانک خاورمیانه مراجعه کنید.

آیا امکان پرداخت اقساط تسهیلات بانک خاورمیانه از طریق اینترنت بانک آن وجود دارد؟

بله، پرداخت اقساط تسهیلات یکی از امکانات اینترنت بانک است.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *