سامانه های اجتماعی

سامانه فروش گروه بهمن

در سال های اخیر، گروه بهمن خودرو، سامانه ایی را تحت عنوان سامانه فروش گروه بهمن به آدرس اینترنتی bahman.iranecar.com طراحی کرده است تا متقاضیان خرید خودروهای این شرکت بتوانند بدون مراجعه حضوری و از طریق مراجعه به این سایت، از بین خودروهای در معرض فروش اقدام به ثبت نام کنند. این شرکت برای فروش رساندن خودروهای خود اعم از سواری دیگنیتی، فیدلیتی و B30 و خودرو های تجاری سبک شامل کاپرا۲ (دوکابین)، وانت کارا ۲۰۰۰ (تک کابین) و وانت کارا ۲۰۰۰ (دو کابین)، لینک ثبت نام را در زمان های مشخصی در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

نکته قابل توجه در سامانه مذکور آن است که تعداد تقاضا بیشتر از عرضه محصول می باشد و تعداد زیادی از متقاضیان موفق به ثبت نام نمی شوند. بنابراین، اولویت با افرادی است که زودتر از سایر متقاضیان مراحل نام نویسی را تکمیل نمایند.

معرفی سامانه فروش گروه بهمن

معرفی سامانه فروش گروه بهمن

با یکپارچه سازی فروش خودرو از طریق سامانه iranecar.com، گروه بهمن خودرو نیز سایت خود را تحت عنوان bahman.iranecar.com جهت فروش یکپارچه خودروهای خود طراحی کرده است تا خریداران بتوانند بدون واسطه و به طور مستقیم از این شرکت، اتومبیل خریداری نمایند.

جهت اطلاع از نمایندگی های سایپا و نحوه ایجاد حساب کاربری در سایت سایپا یدک، بر روی لینک کلیک کنید.

البته مدت زمان مجاز جهت ثبت نام در سامانه فروش گروه بهمن محدود بوده و ثبت نام تنها به صورت آنلاین می باشد. به همین دلیل، خرید فقط زمانی امکان پذیر خواهد بود که لینک مربوط به فروش در سایت فعال باشد.

راهنمای ورود به سامانه فروش گروه بهمن bahman.iranecar.com

  • آدرس اینترنتی سایت فروش گروه بهمن به آدرس bahman.iranecar.com را در مرورگر خود وارد نمائید
  • در صورتی که زمان مقرر فروش هر یک از محصولات رسیده باشد، لینک و اطلاعات فروش محصولات بر روی صفحه نمایش داده می شود. در غیر اینصورت، همانند تصویر زیر خواهید دید که محصولی برای عرضه نیست.
راهنمای ورود به سامانه فروش گروه بهمن
  • چنانچه در مهلت خرید اعلام شده مراجعه کنید، فهرست و تصویر محصولات مربوطه قابل مشاهده بوده و تنها کافی است که بر روی ” انتخاب خودرو” کلیک نمائید.

جهت اطلاع از نحوه استعلام نمره منفی گواهینامه، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه فروش گروه بهمن bahman.iranecar.com

  • آدرس bahman.iranecar.com را در مرورگر خود وارد کنید.
  • در صفحه اصلی، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
نکات پیش فروش اینترنتی محصولات
نکات پیش فروش اینترنتی محصولات در سامانه فروش گروه بهمن
  • حال می توانید اطلاعات مربوط به برنامه فروش خودروی مربوطه را مشاهده نمائید.
نحوه ثبت نام در سامانه فروش گروه بهمن  
  • مواردی همچون رنگ، آپشن، و کاربری خودرو مورد نظر خود را برگزیده و سپس با تائید مفاد موافقت نامه، بر روی گزینه ” ادامه فرایند خرید” کلیک کنید.
نکات مهم جهت ثبت نام در سایت bahman.iranecar.com
  • همه اطلاعات خواسته شده از قبیل مشخصات شخصی، اطلاعات شناسنامه ای، کارت ملی و آدرس پستی را با دقت ثبت و بر روی دکمه ” ثبت اطلاعات” کلیک کنید.
  • یک بار دیگر همه اطلاعات را بررسی کرده و در صورت اطمینان، با انتخاب درگاه بانکی به صفحه پرداخت بروید.
  • اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید تا فرآیند خرید کامل شود.
  • حال می توانید به سایت پذیرنده برگشته و رسید پرداخت کاربر خود را دریافت نمائید.

جهت آشنایی با نحوه رتبه بندی شرکت ها در سامانه ساجات، بر روی لینک کلیک کنید.

نکات مهم جهت ثبت نام در سایت فروش محصولات بهمن خودرو

  • قوانین مربوطه و راهنمای پیش فروش گروه بهمن دیگنیتی و فیدلیتی را وزارت صمت ( صنعت، معدن و تجارت) تعیین می کند.
  • تمامی اطلاعات وارد شده باید معتبر بوده و حساب بانکی و سیم کارت مربوط به شماره موبایل ثبت شده نیز به نام خود شخص باشد.
  • هر کد ملی در طول 48 ماه، تنها می تواند برای ثبت یک خودرو در سامانه فروش گروه بهمن اقدام کند.
  • افراد زیر 18 سال مجاز به ثبت نام نیستند.
  • تمامی متقاضیان باید پلاک فعال انتظامی برای پیش فروش را داشته باشند.
  • هیچ فردی حق ندارد حقوق قراردادی خودرو خود را به غیر واگذار کند در صورت انجام چنین کار، شرکت بهمن خودرو می تواند قرارداد را فسخ کند.
  • اگر متقاضی در ثبت نام و قرعه کشی برنده شود اما وجه مربوطه را واریز نکند، تا 2 دوره مجاز به شرکت در طرح های فروش نخواهد بود.

جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه استعلام پلاک فعال با کد ملی، کلیک کنید.

نکات پیش فروش اینترنتی محصولات در سامانه فروش گروه بهمن

  • با توجه به انکه تعداد خودروها نسبت به متقاضیان بسیار کمتر است، اولویت با متقاضیانی خواهد بود که سریعتر از سایرین با توجه به نحوه ثبت نام در سامانه فروش گروه بهمن، اطلاعات خود را در این سایت تکمیل کنند.
  • ساعت و زمان دقیق باز شدن سامانه گروه بهمن از قبل اعلام می شود. بنابراین، اگر می خواهید سرعت عمل زیادی برای ثبت نام داشته باشید، حتما ضمن مراجعه به این سایت، با کلیک بر روی دکمه refresh صفحه را بروز رسانی کرده تا در اولین ثانیه های بازگشایی سامانه به آن دسترسی داشته باشید.
  • خودروهایی که موعد تحویل آن ها کوتاه تر است، دارای متقاضیان بسیاری زیادتری هستند. از این رو، برای بالا بردن شانس خرید خود، بهتر است برای خرید خودروهای با تحویل دیرتر اقدام نمائید.
  • برای آنکه سرعت عملتان در حین ثبت نام افزایش یابد، توصیه می شود که جهت وارد کردن سریع تر اطلاعات خود، مدارک مربوطه را از پیش آماده کرده و در فیلدهای مربوطه به ثبت برسانید.
  • اگر پس از انتخاب درگاه بانکی به صفحه پرداخت هدایت نشدید، دلیل آن محدودیت های موجود و هجوم کاربران است. برای دسترسی به این بخش از سامانه مذکور بهتر است حدود 20 دقیقه را در صف اتصال منتظر بمانید.
  • چنانچه با وود انتظار باز هم نتوانستید به صفحه پرداخت بروید، توصیه می شود که انصراف از خرید را کلیک کرده و برنامه فروش دیگری را انتخاب نمائید.
  • اگر وارد درگاه فروش شدید و پس از وارد کردن اصلاعات حساب بانکی، وجه مربوطه از حسابتان کسر شده اما مبلغ مورد نظر پرداخت نشد، نگران نباشید. این وجه به حسابتان برگشت خواهد خورد.

برای کسب اطلاعاتی در مورد روش های پیگیری کارت خودرو، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

راهنمای پیگیری ثبت نام در سامانه فروش گروه بهمن

راهنمای پیگیری ثبت نام در سامانه فروش گروه بهمن

مشتریانی که با توجه به راهنمای پیش فروش گروه بهمن دیگنیتی و فیدلیتی و یا هر کدام از انواع دیگر خودروها، موفق به نام نویسی شده اند، می توانند درخواست خود را پیگیری نمایند. برای این منظور، کافی است که پس از ورود به سامانه فروش گروه بهمن، بر روی گزینه ” بخش مشتریان” که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک نمائید.

جهت آشنایی با سامانه حمایت معیشتی، بر روی لینک کلیک کنید.

به صفحه دیگری هدایت می شوید که در آن می توانید راهنمای پیگیری ثبت نام در سامانه مذکور را مشاهده کرده و یکی از روش های موجود را برای پیگیری انتخاب کنید. یک روش آن از طریق کد ملی و رمز عبور، روش دیگر ورود با کد ملی و شماره قراردادی است که در زمان ثبت نام به شما ارائه شده است.

در سامانه فروش گروه بهمن چه خودروهایی به فروش می رسد؟

این شرکت برای فروش رساندن خودروهای خود اعم از سواری دیگنیتی، فیدلیتی و B30 و خودرو های تجاری سبک شامل کاپرا۲ (دوکابین)، وانت کارا ۲۰۰۰ (تک کابین) و وانت کارا ۲۰۰۰ (دو کابین )، لینک ثبت نام را در زمان های مشخصی در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

آیا امکان پیگیری خرید خودرو در سامانه فروش گروه بهمن وجود دارد؟

بله. برای این منظور، کافی است که پس از ورود به سامانه فروش گروه بهمن، بر روی گزینه ” بخش مشتریان” که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک نمائید.

چگونه می توان برای پیش فروش خودرو در سایت فروش گروه بهمن اقدام کرد؟

در این مقاله می توانید نکات پیش فروش اینترنتی محصولات در سامانه فروش گروه بهمن را مطالعه فرمائید.

برای خرید خودروهای گروه بهمن به کدام سایت باید مراجعه کرد؟

برای این منظور لازم است که به نشانی bahman.iranecar.com مراجعه شود.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *