سامانه های مالی و سرمایه

اینترنت بانک سامان ib.sb24.ir

مشتریان بانک سامان می توانند با ورود به اینترنت بانک سامان از خدمات غیر حضوری کاربردی و مهمی که در این بخش قرار داده شده است، استفاده کنند. در حال حاضر اکثر امورات مورد نیاز مشتریان بانک سامان به صورت آنلاین قابل انجام می باشند، البته در صورتی که یکبار به شعب بانک سامان مراجعه کرده و رمز عبور اینترنت بانک خود را دریافت کنند. به دلیل اهمیت خدمات غیر حضوری یا همان بانکداری الکترونیک برای بسیاری از افراد، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف نت بانک سامان بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی اینترنت بانک سامان

معرفی اینترنت بانک سامان

در حال حاضر تمامی بانک های کشور بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت بانک سامان در اختیار مشتریان قرار می دهند. بانک سامان نیز از این مورد مستثنی نشده و به عنوان اولین بانک ارائه دهنده خدمات اینترنت بانک، اغلب امورات مورد نیاز مشتریان خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری در اختیار آنان قرار می دهد.

برای اطلاع از خدمات سایت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

مشتریان بانک سامان می توانند با مراجعه به بخش اینترنت بانک و فعال سازی پنل کاربری خود از خدمات متنوعی همچون انتقال وجه پایا، ساتنا و سحاب استفاده کرده، قبوض مورد نظر را پرداخت نمایند، از گزارش حساب و موجودی مطلع شده و از سایر خدمات نت بانک سامان بهرمند شوند.

ورود به اینترنت بانک سامان ib.sb24.ir

ورود به اینترنت بانک سامان

بانک سامان در ابتدا به عنوان اولین موسسه مالی و اعتباری کشور با عنوان “موسسه سامان اقتصاد” فعالیت خود را آغاز کرده و سپس به بانک سامان ارتقاء یافته است. بانک سامان نیز همانند دیگر بانک های کشور طرح های مختلفی را در راستای افزایش رفاه و رضایت مشتریان به مرحله اجرا سازی رسانده است.

در حال حاضر اغلب خدمات مورد نیاز مشتریان در قالب اینترنت بانک سامان در اختیار آنان قرار گرفته و از این طریق میزان مراجعات حضوری به شعب این بانک کاهش یافته است.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

توجه داشته باشید برای ورود به اینترنت بانک مذکور ابتدا باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کرده و بعد از ثبت درخواست، رمز عبور اینترنت بانک را دریافت کنید.

در همین راستا چنانچه قصد ورود به اینترنت بانک را دارید ابتدا باید نشانی اینترنتی ib.sb24.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری، رمز عبور، نوع عبور و عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

وارد شدن به پنل ib.sb24.ir

توجه داشته باشید نام کاربری شما مطابق با شماره مشتری بوده و رمز عبور را نیز باید از شعب بانک سامان دریافت کنید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه سهام عدالت بر روی لینک کلیک کنید.

فعال سازی اینترنت بانک سامان ib.sb24.ir

همانطور که در قسمت قبلی همین مقاله توضیح دادیم چنانچه مشتری بانک سامان هستید برای ورود به اینترنت بانک مذکور به رمز عبور نیاز دارید. برای دریافت رمز عبور اینترنت بانک سامان نیز ابتدا باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید.

برای اطلاع از امکانات سامانه شمس بر روی لینک کلیک کنید.

بعد از دریافت رمز عبور نیز نسبت به فعال سازی اینترنت بانک از طریق نشانی اینترنتی ib.sb24.ir اقدام نمایید. به همین منظور چنانچه قصد فعال سازی اینترنت بانک را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “فعال سازی در نت بانک و موبایلت” کلیک نمایید.

فعال سازی اینترنت بانک سامان

سپس در مرحله جدید از شما خواسته می شود کد ملی و شماره کارت متعلق به بانک سامان را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

تکمیل اطلاعات در اینترنت بانک سامان

در ادامه مراحل فعال سازی نت بانک سامان باید با توافقنامه اعلام شده موافقت کرده، شماره موبایل و شماره کارت بانک سامان را به تایید رسانده و در نهایت اطلاعات کاربری خود را در سامانه وارد نمایید.

برای اطلاع از مراحل ثبت نام وام ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات اینترنت بانک سامان

بانک سامان در راستای افزایش رفاه و رضایت مشتریان خود امکانات گسترده ای را از طریق ورود مشتریان به بخش اینترنت بانک در اختیار آنان قرار داده است. در واقع اغلب امورات کاربردی مشتریان با ورود به اینترنت بانک سامان قابل دریافت هستند. در همین راستا به منظور آشنایی بیشتر با امکانات اینترنت بانک مذکور در ادامه مطلب به برخی از موارد آن اشاره می کنیم:

  • افتتاح حساب آنلاین
  • دریافت گردش حساب و موجودی
  • انتقال وجه پایا، ساتنا و سحاب
  • پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت
  • مسدود کردن کارت بانکی
  • پرداخت تسهیلات و اطلاع از جزئیات آن ها
  • محاسبه سود سپرده و سود تسهیلات
  • درخواست صدور کارت هدیه و المثنی
  • خدمات و امکانات مربوط به بازار سرمایه
  • انتقال وجه داخلی و گروهی
  • تغییر رمز دوم
  • دریافت خدمات چک های صیادی

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه سجام بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به اینترنت بانک سامان وارد شد؟

برای ورود به اینترنت بانک مذکور باید از نشانی اینترنتی ib.sb24.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای استفاده از خدمات نت بانک سامان باید ثبت نام حضوری انجام دهیم؟

برای دریافت رمز عبور نت بانک سامان ابتدا باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه نمایید ولی برای هربار ورود نیازی به انجام این کار نیست.

آیا می توان از طریق نت بانک سامان قبوض مختلف را پرداخت کنیم؟

بله، این امکان برای مشتریان بانک سامان فراهم می باشد.

آیا امکان استفاده از خدمات نت بانک سامان برای عموم مردم فراهم است؟

خیر، خدمات نت بانک سامان مختص مشتریان این بانک است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *