سامانه های مالی و سرمایه

سایت کارگزاری بانک صادرات

یکی از موضوعات مهم و رایجی که امروزه در میان مردم وجود دارد پرداختن به بحث بازار سرمایه، ورود به معاملات بورسی و ثبت نام در کارگزاری ها می باشد، کارگزاری بانک صادرات یکی از انواع کارگزاری های مطرح کشور است که خدمات متعددی را به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار می دهد. بدون شک هر فردی که قصد ورود به بازار سرمایه و معاملات بورسی داشته باشد باید در یکی از کارگزاری ها ثبت نام کند، کارگزاری بانک صادرات بنا به دلایل متعدد گزینه ای مناسب برای ثبت نام است، از این رو ما قصد داریم در این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام در این کارگزاری مطرح بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با سایت کارگزاری بانک صادرات

همانطور که گفتیم هر فردی برای انجام معاملات بورسی نیاز به ثبت نام در کارگزاری دارد، از این رو کارگزاری بانک صادرات به دلیل خدمات متنوع و به روزی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد گزینه ای مناسب می باشد. لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین خدمات این کارگزاری نحوه ثبت نام غیر حضوری مشتریان است، به این ترتیب تعداد متقاضیان ثبت نام و دریافت خدمات در این کارگزاری بالا می باشد. بهتر است بدانیم قبل از ثبت نام و درج اطلاعات در کارگزاری باید احراز هویت در سامانه سجام انجام شود، سجام سامانه ای متمرکز بوده و بدون ثبت نام در آن ثبت نام نهایی در کارگزاری انجام نخواهد شد.

جهت آشنایی با نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک صادرات، بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سایت کارگزاری بانک صادرات saderatbourse.com

ورود به این سایت از طریق نشانی saderatbourse.com انجام می شود، در حال حاضر با وارد کردن این آدرس در مرورگر پنجره ای کوچک باز می شود که خبر غیر حضوری شدن ثبت نام در سایت کارگزاری بانک صادرات را اعلام کرده و گزینه ورود به صفحه ثبت نام را نیز نمایش می دهد، پنجره باز شده مطابق عکس زیر است.

ورود به سایت کارگزاری بانک صادرات

در صورتی که تمایل دارید صفحه اصلی این کارگزاری را مشاهده کنید باید پنجره باز شده را ببنید تا صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایان شود. در سمت چپ این صفحه گزینه ورود به قسمت ثبت نام غیر حضوری کارگزاری قرار دارد که آن را در کادر قرار داده ایم. با کلیک بر روی این گزینه می توانید وارد صفحه ثبت نام شوید.

وارد شدن به سایت کارگزاری بانک صادرات

ثبت نام در سایت کارگزاری بانک صادرات saderatbourse.com

در مرحله بعدی مطابق با تصویر زیر باید گزینه ثبت نام غیر حضوری را انتخاب کنید زیرا قبل از ثبت نام در کارگزرای باید احراز هویت در سجام را انجام داده باشید.

ثبت نام غیر حضوری کارگزاری بانک صادرات

مطابق با تصویر زیر شروع ثبت نام در کارگزاری بانک صادرات نیازمند درج شماره تماس همراه است تا از این طریق کد تایید برای شماره ارسال شود. لازم به ذکر است شماره تماسی که وارد می کنید باید به نام خود شما باشد.

درج شماره تلفن در سایت کارگزاری بانک صادرات

بعد از وارد کردن شماره تماس، صفحه جدیدی مطابق با عکس زیر باز می شود که باید کد تایید دریافت شده را به همراه کدملی خود وارد کنید.

برای آشنایی با خدمات سایت بانک صادرات و نحوه ورود به آن، کلیک کنید.

وارد کردن کدملی در سایت کارگزاری بانک صادرات

در مرحله بعدی مجددا کد تایید دیگری برای شماره تماس شما ارسال می شود که باید در صفحه جدید که مطابق با تصویر زیر است درج نمایید.

کد تایید سایت کارگزاری بانک ملی

سپس در صفحه جدیدی که برای شما مطابق با تصویر زیر باز می شود باید عکس پرسنلی، عکس شناسنامه و دیگر تصاویری که ضروری است را بر اساس اندازه ای که در سایت درج شده بارگزاری کنید. با توجه به کادر بالای صفحه شما در حال حاضر در مرحله هشتم ثبت نام هستید و مراحل بعدی نحوه تایید قرارداد و نهایی کردن ثبت نام است.

نهایی کردن ثبت نام در سایت کارگزرای بانک صادرات

آیا برای ثبت نام در کارگزاری بانک صادرات باید ثبت نام در سجام را نیز انجام داد؟

بله، ثبت نام در هر کارگزاری نیاز به احراز هویت در سجام دارد.

آیا ثبت نام کارگزاری بانک صادرات غیر حضوری است؟

بله، طبق مراحل گفته شده در همین مقاله می توانید در این کارگزاری ثبت نام کنید.

آیا می توان بدون ثبت نام در هیچ کارگزاری وارد بازار سرمایه شد؟

خیر

آیا ثبت نام در کارگزاری بانک صادرات نیاز به سرمایه اولیه دارد؟

خیر، سرمایه ای برای ثبت نام نیاز نیست.

5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *