سامانه های تحصیلی

سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir

پس از روی کارآمدن آموزش غیرحضوری در مدارس، سامانه های زیادی برای ارائه خدمات به معلمان فعالیت خود را آغاز کردند. سامانه هوشمند معلم استان فارس نیز یکی از این سامانه ها است که برای ارائه خدمات شاغلان آموزش و پرورش، مستمری بگیران و بازنشستگان این استان راه اندازی شده است. با توجه به اهمیت سامانه مذکور برای شاغلان و مستمری بگیران استان فارس، بسیار مهم است کاربران با شیوه ورود به این سایت و استفاده از خدمات آن مطلع باشند. به همین دلیل جهت آشنایی بیشتر قصد داریم در این مقاله به معرفی کامل سایت moalem.farsedu.ir بپردازیم.

سامانه هوشمند معلم استان فارس

آموزش و پرورش استان فارس برای دسترسی آسان معلمان و دبیران شاغل و بازنشسته به خدمات خود، سایت هوشمند معلم را راه اندازی کرده است. این سامانه کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری در اختیار معلمان قرار می دهد.

جهت ورود به سامانه سناد آموزش و پرورش بر روی لینک کلیک کنید.

اتوماسیون اداری، دریافت فیش حقوقی و دسترسی به سامانه آزمون سراسری از جمله امکاناتی هستند که به صورت بسیار کارآمد در سامانه هوشمند معلم قرار دارند. شما برای ورود به سایت هوشمند معلم باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید تا با ورود، به بخش های مورد نیاز آن در صفحه کاربری‌تان دسترسی داشته باشید.

ورود به سامانه هوشمند معلم استان فارس moalem.farsedu.ir

سایت هوشمند معلم زیر نظر وزارت آموزش و پرورش قرار دارد و امکانات زیادی را به شما ارائه می دهد. در حال حاضر سایت هوشمند معلم تنها مختص معلمان شاغل، مستمری بگیران و بازنشستگان آموزش و پرورش فارس است. بنابراین معلمان یا بازنشستگان استان های دیگر نمی توانند از این سایت استفاده کنند. شما برای این که وارد سایت moalem.farsedu.ir شوید می توانید طبق روش زیر اقدام کنید:

  • نشانی اینترنتی moalem.farsedu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • حالا وارد سایت هوشمند معلم استان فارس خواهید شد.
ورود به سامانه هوشمند معلم استان فارس
  • در کادرهای مشخص شده، نام کاربری و کلمه عبور خود را درج کنید. معمولا در این بخش نام کاربری شما کد پرسنلی و رمز عبورتان، کد ملی است اما مستمری بگیران آموزش پرورش استان فارس باید در هر دو کادر مشخص شده کد ملی خود را درج کنند. در ادامه کد امنیتی را وارد نموده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه میهمانی وزارت بهداشت کلیک کنید.

ورود به سامانه moalem.farsedu.ir

دانلود سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir

در حال حاضر اپلیکیشن سایت هوشمند معلم طراحی و راه اندازی نشده است. بنابراین تمامی مستمری بگیران، بازنشستگان و شاغلان آموزش و پرورش استان فارس باید برای ورود به سامانه moalem.farsedu.ir از مرورگر گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت خود استفاده کنند. لذا تنها راه ورود به سایت هوشمند معلم moalem.farsedu.ir همان وب سایت رسمی استان فارس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آزمون آغازین بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات سامانه هوشمند معلم استان فارس

سایت هوشمند معلم در راستای ارائه خدمات به معلمان استان فارس راه اندازی شده است. لذا کلیه معلمانی که در این استان در حال تدریس هستند می تواند با مراجعه به سایت مذکور فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت کنند. با وجود این سامانه دیگر لازم نیست معلمان به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند و از افزایش حقوق خود مطلع شوند زیرا امکان دریافت تمامی این امکانات در سایت هوشمند معلم فراهم شده است.

مستمری بگیران و بازنشستگان آموزش و پرورش استان فارس نیز می توانند در این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند. لذا یکی از خدمات و سایر امکانات سایت هوشمند معلم استان فارس همان ارائه فیش حقوقی معلمان و مستمری بگیران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پورتال دانشجویی صندوق رفاه کلیک کنید.

یکی دیگر از خدماتی که این سایت در اختیار معلمان استان فارس قرار می دهد، اتوماسیون اداری است. از طریق همین سامانه می توانید به خدمات گوناگون آن دسترسی داشته باشید. به طوری که این ویژگی باعث کاربردی شدن سایت هوشمند معلم شده است.

دسترسی به منبع سوالات آزمون های سراسری به همراه پاسخ نامه آن ها یکی از خدمات و سایر امکانات سامانه هوشمند معلم استان فارس moalem.farsedu.ir است. به طوری که در این سامانه معلمان می توانند کارنامه قبول شدگان، ضریب درس و رشته تحصیلی آنان را نیز مشاهده کنند.

سوالات متداول

سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir مختص چه افرادی است؟

این سامانه مختص معلمان شاغل، بازنشسته و مستمری بگیران استان فارس است. بنابراین افراد دیگری نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند.

چگونه وارد سایت هوشمند معلم استان فارس شویم؟

برای ورود به این سامانه پس از جستجو کردن نشانی اینترنتی moalem.farsedu.ir و درج نام کاربری و کلمه عبور می توانید به پنل کاربری‌تان دسترسی داشته باشید.

سایت هوشمند معلم چه خدماتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

در سایت moalem.farsedu.ir استان فارس خدمات زیادی وجود دارد که مشاهده فیش حقوقی، اتوماسیون اداری، منبع سوالات استان های دیگر و غیره از جمله آن ها است.

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *