سامانه های حقوقی

سایت بیمه تعاون taavon-ins.ir

سایت بیمه تعاون به نشانی اینترنتی taavon-ins.ir در راستای ارائه خدمات شرکت بیمه تعاون ایجاد شده است. با روی کار آمدن سایت بیمه تعاون دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای انجام امور مربوط به شرکت بیمه تعاون نیست. این سایت محصولات بیمه ای، اخبار، اطلاعات و راه های ارتباطی با مسئولان را برای کاربران فراهم می کند.

طراحی و ساخت سایت بیمه تعاون بسیار آسان و ساده است و همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند؛ اما با این حال برخی از افراد نیاز به توضیحات بیشتری در مورد استفاده از امکانات و خدمات سایت بیمه تعاون دارند تا ابهامات خود را به هنگام کار با آن حل کنند. به همین دلیل در ادامه مقاله سامانه رسمی قصد داریم در مورد نحوه ورود به سایت بیمه تعاون، استعلام خسارت، خدمات و مراکز طرف قرارداد بیمه تعاون صحبت کنیم.

معرفی سایت بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون یکی از شرکت های بیمه گر کشور است که خدمات مختلفی را در خصوص بیمه نامه ها ارائه می دهد. در گذشته مشتریان شرکت بیمه تعاون برای انجام امور مربوط به دریافت معرفی نامه بیمه، درخواست بیمه و غیره به صورت حضوری به شعب مختلف آن مراجعه می کردند؛ اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، شبکه های اینترنتی بیمه تعاون راه اندازی شده است.

جهت ورود به سامانه سنهاب بیمه مرکزی کلیک کنید.

این سامانه همان خدمات شعب بیمه تعاون را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد. به طوری که شما با مراجعه به وب سایت بیمه تعاون می توانید آن ها را بدون نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد انجام دهید. این سامانه هم اکنون به نشانی اینترنتی taavon-ins.ir در اختیار کاربران قرار دارد و خدمات متعددی را به کاربران ارائه می دهد.

بیمه تعاون از سال 1386 تاکنون فعالیت های خود را در کشور عرضه می کند. این شرکت اهداف زیادی دارد که آن ها را در بستر خدمات تجربی، تخصصی و فنی برای هم‌وطنان فراهم می کند؛ زیرا بدیهی است هر انسانی در طول زندگی خود دچار خسارت های مالی، جانی و غیره می شود که بیمه تعاون با تسهیلاتی که در اختیار کاربران قرار می دهد می تواند به آن ها کمک کند.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری کلیک کنید.

بیمه تعاون برای جلوگیری از حداکثر خسارت های وارد شده به این افراد، انواع و اقسام بیمه نامه های مختلف را در نظر گرفته است. به طوری که توضیحات لازم را در این مورد در سایت بیمه تعاون ارائه داده است؛ بنابراین افراد مختلف با مراجعه به سایت بیمه تعاون taavon-ins.ir می توانند از وضعیت بیمه خود مطلع شوند و در صورت لزوم آن ها را تمدید کنند. البته برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با خدمات مشاوره ای و پشتیبانی سایت بیمه تعاون و سامانه رسمی نیز صحبت کنید.

ورود به سایت بیمه تعاون taavon-ins.ir

کلیه افرادی که قصد استفاده از امکانات سایت بیمه تعاون را دارند باید به پورتال شخصی خود در سایت بیمه تعاون وارد شوند، سپس در بخش های مختلف آن امکانات مورد نیاز خود را جستجو کنند. مراحل ورود به سایت بیمه تعاون بسیار آسان است که در زیر به آن اشاره می کنیم:

• عبارت «بیمه تعاون» یا نشانی اینترنتی taavon-ins.ir را در مرورگر خود جستجو کنید. حالا روی لینک بیمه تعاون کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت بیمه تعاون شوید.

ورود به سایت بیمه تعاون

• با ورود به سایت بیمه تعاون بخش های زیادی را مشاهده خواهید کرد که در آن جا می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید. در سمت چپ بالای صفحه فلش آبی رنگی را مشاهده خواهید کرد که از آن می توانید به عنوان لینک ورود به پورتال شخصی خود استفاده کنید.

برای ورود به سامانه ارسال لیست بیمه کلیک کنید.

• با کلیک کردن بر روی فلش آبی رنگ، صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که در آن لازم است نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی خود را درج کنید. سپس با زدن دکمه «ورود» وارد پورتال شخصی خود در سایت بیمه تعاون شوید.

آموزش تصویری ورود به سایت taavon-ins.ir

استعلام خسارت درمان بیمه تعاون

با ورود به سایت بیمه تعاون امکانات زیادی را مشاهده خواهید کرد؛ اما مهم ترین آن ها استعلام خسارت درمان است. به طوری که بیمه شدگان بدون حضور در شعب بیمه تعاون، می توانند وضعیت تایید هزینه های درمانی خود را مشاهده کنند. برای این کار چند مرحله ساده زیر را باید طی کنید:

• ابتدا طبق مراحل گفته شده در بالا وارد سایت بیمه تعاون taavon-ins.ir شوید.
• عبارت «بیمه درمان و عمر» را انتخاب نمایید. در کشوی باز شده روی گزینه «استعلام خسارت بیمه نامه درمان» کلیک کنید.

استعلام خسارت درمان بیمه تعاون

• در صفحه جدید باز شده باید اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. البته در آن باید به بازه زمانی در نظر گرفته شده نیز توجه نموده و در آخر کد امنیتی مشخص شده را عینا وارد کنید. سپس روی دکمه گزارش کلیک نمایید تا وضعیت تایید یا پرداخت هزینه بیمه درمانی را بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد سامانه جامع بیمه کشاورزی کلیک کنید.

راهنمای استعلام خسارت درمان از سایت بیمه تعاون

آن دسته از افرادی که کد بیمه شده خود را فراموش کرده اند می توانند با شماره تلفن 42086 تماس بگیرند و از واحد مربوط به امور مشتریان درخواست ارائه کد بیمه شده کنند. البته اگر هر گونه سوالی در مورد نحوه استعلام خسارت در بیمه تعاون را داشته باشید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان سامانه رسمی صحبت نمایید.

خدمات ارائه شده در بیمه تعاون taavon-ins.ir

خدمات ارائه شده در سایت بیمه تعاون

با ورود به سایت بیمه تعاون محصولات بیمه ای زیادی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن ها طیف گسترده ای از خدمات شرکت بیمه تعاون را شامل می شوند. حال در زیر به چند مورد از خدمات ارائه شده در بیمه تعاون اشاره می کنیم:

• بیمه های عمر و حوادث گروهی
• بیمه های خاص
• بیمه های عمر
• بیمه های تضمین کیفیت
• بیمه های حوادث انفرادی
• بیمه نامه های اتکایی
• بیمه های باربری
• بیمه های درمان
• بیمه های خودرو
• بیمه های آتش سوزی
• بیمه های مهندسی
• بیمه های مسئولیت

جهت اطلاع از سامانه آزمون پژوهشکده بیمه کلیک کنید.

هر کدام از این خدمات بیمه ای شرکت تعاون، خسارت های زیادی از زندگی انسان ها را تحت پوشش قرار می دهند. به طوری که در بیمه مسئولیت 6 نوع بیمه مختلف وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از آن ها استفاده کنند. بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت مدنی، مسئولیت حرفه ای پزشکان و غیره از جمله آن ها هستند.

بیمه های مهندسی نیز جزو یکی از خدمات بیمه ای سایت بیمه تعاون است که در آن 6 نوع بیمه مجزا را برای کاربران در نظر گرفته اند؛ زیرا همان گونه که می دانید رشته مهندسی جزو مشاغل پرخطر در دنیا به شمار می آید و خطرات زیادی مهندسان مختلف را در این زمینه تهدید می کند. به همین دلیل لازم است آن ها از بیمه های مهندسی مانند سازه های تکمیل شده و غیره استفاده کنند.

آتش سوزی، یکی از رایج ترین خطرات موجود در اماکن عمومی و مسکونی کشور است. این اتفاق غیر منتظره می تواند در هر لحظه اتفاق بیفتد و ساکنان آن جا را تهدید کند؛ بنابراین بیمه تعاون برای این دسته از افراد 3 نوع بیمه نامه آتش سوزی صنعتی، غیر صنعتی، انبارها و مسکونی در نظر گرفته است. لذا کاربران با خرید این بیمه نامه ها می توانند خسارت های ناشی از این حوادث را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

یکی از پر متقاضی ترین بیمه های سایت بیمه تعاون، بیمه خودرو است. در این بیمه نامه مالکان خودروهای مختلف می توانند بدنه خودرو، شخص ثالث و غیره را بیمه کنند و از خسارت های جبران ناپذیر احتمالی خودرو در امان بمانند. لذا به همه دارندگان خودرو شخصی توصیه می شود که با مراجعه به سایت بیمه تعاون از امکانات این سامانه جویا شوند.

جهت ورود به پورتال سامانه مشوق بیمه ای کلیک کنید.

بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه انفرادی نیز از جمله بیمه نامه های مطرح شده در سایت بیمه تعاون به آدرس taavon-ins.ir است که در آن کاربران می توانند برای افراد مختلف مانند کودکان و فرزندان خود از این بیمه نامه ها خریداری کنند. استفاده از این بیمه می تواند در تامین کمک هزینه تحصیل فرزندان، آتیه کودکان، تامین جهیزیه، ازدواج، عمر و بازنشستگی آن ها کمک کنند.
همان گونه که مشاهده می کنید در این سامانه بیمه های زیادی وجود دارند که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید.

مراکز طرف قرارداد بیمه تعاون

مراکز طرف قرارداد بیمه تعاون

بیمه تعاون با بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، کلینیک ها و مراکز درمانی متعددی در اکثر شهرهای کشور قرارداد بسته است. به طوری که شما برای به دست آوردن لیست مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تعاون می توانید به سایت آن مراجعه نموده و در آن جا به تفکیک استان و شهرستان مدنظر خود لیست مراکز طرف قرارداد بیمه تعاون را پیدا کنید. حال شما باید برای این کار به سایت taavon-ins.ir مراجعه کنید و نام مرکز درمانی مدنظر خود را در استان و شهرستان خود جستجو کنید.

در حال حاضر بیمه تعاون با 350 مراکز درمانی در استان تهران قرارداد بسته است که هر کدام از آن ها در شهرهای مختلفی قرار دارند. به طوری که دارندگان بیمه تعاون با مراجعه به این مراکز درمانی می توانند در قبال دریافت خدمات آن ها تنها بخش ناچیزی از هزینه آن را پرداخت کنند.

برای ورود به سامانه بیمه توانیر کلیک کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله از سامانه رسمی در مورد سایت بیمه تعاون به نشانی اینترنتی taavon-ins.ir صحبت کردیم. افرادی که به دنبال استفاده از بیمه تعاون و امکانات آن هستند می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات آن استفاده کنند. کاربران برای ورود به پورتال شخصی خود در سایت بیمه تعاون باید ثبت نام کرده باشند تا به کمک نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شوند.

در سایت بیمه تعاون خدمات زیادی قرار دارد که در بالا به چند مورد آن اشاره کردیم. حال اگر شما نیاز به توضیحات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

چگونه وارد سایت بیمه تعاون شویم؟

شما جهت ورود به سایت بیمه تعاون باید نشانی اینترنتی taavon-ins.ir را در مرورگر خود جستجو کنید. سپس با ضربه زدن بر روی فلش آبی رنگ، در کادر مشخص شده نام کاربری و کلمه عبور خود را درج کنید. سپس وارد پنل کاربری خود در سایت taavon-ins.ir شوید.

آیا استفاده از امکانات سایت بیمه تعاون محدودیتی دارد؟

خیر، کلیه افرادی که قصد استفاده از امکانات و خدمات سایت بیمه تعاون را دارند می توانند بدون هیچ محدودیتی به سایت بیمه تعاون مراجعه کنند و از خدمات آن استفاده کنند.

امکانات سایت بیمه تعاون را بیان کنید؟

در این سامانه خدمات زیادی به کاربران ارائه می شود. به طوری که در بالا به چند مورد آن ها اشاره کردیم. حال اگر شما نیاز به توضیحات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *