سامانه های مالی و سرمایه

سامانه کارگزاری بانک کشاورزی bkisecurities.com + ورود و ثبت نام

طی چند سال اخیر ورود مردم از تمامی قشرهای جامعه و با هر میزان سرمایه ای به بازار سرمایه و معاملات بورسی به صورت چشمگیری افزایش یافته است، تمامی افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه کشور را دارند باید در یکی از کارگزاری ها ثبت نام کرده و کد بورسی یا همان کد معاملاتی دریافت کنند. کارگزاری بانک کشاورزی یکی از قدیمی ترین کارگزاری های کشور است که امکانات بسیار گسترده ای را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

با گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی نیز اقدام به راه اندازی سامانه مربوط به کارگزاری خود کرده تا در جهت خدمت رسانی به کاربران اقدام مهمی را انجام داده باشد.

در سامانه کارگزاری بانک کشاورزی امکانات گسترده ای همچون احراز هویت غیر حضوری فراهم شده است، بنابراین به دلیل اهمیت بازار سرمایه و همچنین گسترده بودن بخش های سایت کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی، ما در این مقاله قصد داریم به بررسی جوانب مختلف سامانه کارگزاری بانک کشاورزی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سامانه کارگزاری بانک کشاورزی

معرفی سامانه کارگزاری بانک کشاورزی

همانطور که بانک کشاورزی یکی از قدیمی ترین بانک های کشور می باشد، کارگزاری این بانک نیز از لیست کارگزاری های قدیمی کشور مستثنی نشده و در کنار قدمت خود، امکانات گسترده ای را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

طی چند سال اخیر که بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور گسترش یافته اند، بسیاری از خدمات سازمان ها، ادارات، وزارتخانه ها و همچنین بانک های کشور به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار گرفته اند.

برای اطلاع از امکانات سامانه صیاد بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

بانک کشاورزی در همین راستا در کنار ارائه خدمات بانکی خود به صورت غیر حضوری، اقدام به راه اندازی سامانه کارگزاری بانک کشاورزی کرده است تا از این طریق کاربران کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی از مراجعات حضوری بی نیاز شده و حتی احراز هویت خود را نیز به صورت غیر حضوری به انجام برسانند.

همانطور که می دانیم افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه و انجام معاملات بورسی را دارند ابتدا باید احراز هویت خود را در سامانه سجام انجام داده، سپس با ثبت نام در یکی از کارگزاری های کشور مانند کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی، کد معاملاتی خود را دریافت نمایند.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر سامانه کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی امکاناتی همچون ثبت نام و احراز هویت در کارگزاری، ورود به سامانه معاملات آنلاین بورسی، فایل های آموزشی و خدمات باشگاه مشتریان را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ورود به سامانه کارگزاری بانک کشاورزی bkisecurities.com

خدمات سامانه کارگزاری بانک کشاورزی

طی چند سال اخیر آمار ثبت نام مردم با هر میزان سرمایه در کارگزاری های کشور و دریافت کد معاملاتی به صورت چشمگیری افزایش یافته، از این رو کارگزاری های مختلف کشور در جهت رفاه حال کاربران و همچنین ایجاد رقابت اقدام به راه اندازی سامانه هایی آنلاین برای ارائه خدمات خود کرده اند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه صیاد بانک توسعه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

در این میان کارگزاری بانک کشاورزی نیز از این مورد مستثنی نشده و سامانه کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی را در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران خود راه اندازی کرده است.

در حال حاضر سامانه کارگزاری بانک کشاورزی قادر به ارائه تمام خدمات مورد نیاز کاربران جهت ورود به بازار سرمایه و معاملات بورسی می باشد، برای مثال احراز هویت کاربران این کارگزاری نیز به صورت غیر حضوری انجام می شود.

همچنین لازم به ذکر است افرادی که به تازگی وارد بازار سرمایه شده اند می توانند با مراجعه به سامانه کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی از فایل های آموزشی مرتبط با معاملات بورسی استفاده کرده و سطح آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند.

برای اطلاع از خدمات سامانه سمات بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور برای ورود به سایت کارگزاری بانک کشاورزی باید نشانی اینترنتی bkisecurities.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود.

ورود به سامانه کارگزاری بانک کشاورزی

ثبت نام در کارگزاری بانک کشاورزی

موضوعی که در مورد بازار سرمایه و معاملات بورسی مشهود است، ثبت نام در یکی از کارگزاری های کشور و دریافت کد معاملاتی می باشد. بهتر است بدانیم برای ثبت نام در کارگزاری های کشور مانند کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی ابتدا باید در سامانه سجام احراز هویت خود را انجام دهید تا به هنگام ثبت نام در سامانه کارگزاری مورد نظر اطلاعات شما به صورت سیستمی از سامانه سجام دریافت گردد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه اعتبار من بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد ثبت نام در کارگزاری بانک کشاورزی را دارید بهتر است بدانید تمام مراحل ثبت نام به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه متعلق به این کارگزاری انجام خواهند شد.

به همین منظور چنانچه در سامانه سجام احراز هویت خود را به انجام رسانده اید، حال باید از طریق نشانی اینترنتی bkisecurities.ir وارد صفحه اصلی سامانه شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام غیر حضوری” کلیک نمایید.

ثبت نام غیر حضوری کارگزاری بانک کشاورزی
  • در مرحله جدید باید گزینه “ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری کارگزاری” را انتخاب کنید.
ایجاد حساب کاربری در کارگزاری بانک کشاورزی
  • سپس باید مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام و ورود به سامانه 724” کلیک نمایید.
مراحل ثبت نام
  • در مرحله جدید مطابق با تصویر زیر ابتدا از قسمت بالایی صفحه گزینه “ثبت نام” را انتخاب کرده و سپس کد ملی، شماره موبایل، رمز عبور و کد امنیتی که مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ثبت نام” را انتخاب نمایید.
دریافت کد معاملاتی کارگزاری بانک کشاورزی
  • در مرحله جدید 2 کد تایید برای شماره موبایلی که ثبت کرده اید ارسال می شود، بعد از درج کدهای دریافت شده در قسمت های مربوطه، ثبت نام اولیه شما در سامانه کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی به انجام خواهد رسید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه زمرد بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به اکسیر کارگزاری بانک کشاورزی bkisecurities.com

همانطور که گفتیم امکانات سامانه کارگزاری بانک کشاورزی بسیار گسترده می باشند، یکی از خدمات و بخش های سایت کارگزاری این بانک بستر ورود به سامانه معاملاتی می باشد. در سایت مذکور دو درگاه معاملاتی وجود دارد، یکی سامانه معاملات بر خط یا همان آنلاین که اکسیر نامیده شده و دیگری سامانه معاملاتی اینترنتی.

در سامانه معاملاتی اینترنتی امکان ارسال سفارش از هر نقطه دنیا فراهم شده است و از طریق ورود به سامانه اکسیر یا همان بر خط می توانید در معاملات بورسی و بازار سرمایه شرکت کنید.

برای اطلاع از بخش های سامانه صیاد بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه در سامانه سجام احراز هویت خود را انجام داده، در سایت کارگزاری بانک کشاورزی ثبت نام کرده و احراز هویت مربوط به این سامانه را نیز انجام داده اید، حال می توانید از طریق نشانی اینترنتی bkisecurities.ir وارد صفحه اصلی سامانه شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “سامانه معاملات آنلاین” کلیک نمایید.

سامانه اکسیر کارگزاری بانک کشاورزی
  • در مرحله جدید باید نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی که مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و بعد از انتخاب نوع رمز یعنی ایستا یا پویا، گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب کنید.
ورود به سامانه معاملات آنلاین

احراز هویت در سامانه کارگزاری بانک کشاورزی bkisecurities.com

شاید برخی از افراد تصور کنند احراز هویت جهت دریافت کد معاملاتی و ورود به بازار سرمایه فقط یکبار و از طریق سامانه سجام انجام خواهد شد، در حالی که این تصور اشتباه است و افرادی که بعد از احراز هویت در سامانه سجام قصد ثبت نام در کارگزاری بانک کشاورزی را دارند باید در این کارگزاری نیز احراز هویت انجام دهند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه معین بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

خوشبختانه در حال حاضر امکانی فراهم شده تا کاربران بتوانند احراز هویت خود را به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه کارگزای متعلق به بانک کشاورزی به انجام برسانند. به همین منظور باید از طریق نشانی اینترنتی bkisecurities.ir وارد صفحه اصلی سامانه شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام غیر حضوری” کلیک نمایید.

احراز هویت کارگزاری بانک کشاورزی
  • سپس با وارد شدن به مرحله جدید گزینه “ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری کارگزاری” را انتخاب کنید.
احراز هویت غیر حضوری
  • بعد از انجام مراحل قبلی، حال باید مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام و ورود به سامانه 724” کلیک کنید.
ثبت اطلاعات در سامانه کارگزاری بانک کشاورزی
  • در مرحله جدید ابتدا از قسمت بالایی صفحه گزینه “ورود” را انتخاب کنید زیرا قبل از انجام احراز هویت باید ثبت نام خود را در سامانه انجام داده باشید. حال کد ملی و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
نام کاربری کارگزاری بانک کشاورزی
  • سپس صفحه ای مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که باید اطلاعات حساب بانکی خود را جهت انجام معاملات بورسی در سامانه وارد کرده و گزینه “مرحله بعد” را انتخاب نمایید.
ثبت اطلاعات حساب بانکی
  • در مرحله جدید باید تصویر تمامی مدارک خواسته شده را بارگذاری کرده و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.
بارگذاری مدارک

سپس برای انجام ادامه مراحل احراز هویت باید گزینه “احراز هویت غیر حضوری” را انتخاب کنید.

برای اطلاع از خدمات سامانه صیاد بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات سامانه کارگزاری بانک کشاورزی

در شرایط فعلی که اکثر امورات زندگی به صورت غیر حضوری به انجام می رسند، گسترش امکانات سامانه های آنلاین کارگزاری ها دور از انتظار نیست. مردم تمایل دارند معاملات بورسی خود را از طریق کارگزاری انجام دهند که امکانات بیشتری را در اختیار آنان قرار می دهد.

در این میان سامانه کارگزاری بانک کشاورزی در راستای رفاه حال کاربران خود امکانات گسترده ای را ارائه داده که در ادامه مطلب هر مورد را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد:

درگاه ورود به سامانه های معاملاتی

در حال حاضر دو سامانه معاملاتی آنلاین یا همان اکسیر و سامانه اینترنتی در اختیار کاربران کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی قرار گرفته است تا کاربران به راحتی به معاملات بورسی و جزئیات بازار سرمایه دسترسی داشته باشند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ارزی نیما بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری

قبل از اضافه شدن بخش ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری، متقاضیان باید برای انجام این دو مورد به صورت حضوری به دفاتر کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی مراجعه می کردند ولی در حال حاضر امکانی فراهم شده تا علاوه بر ثبت نام، احراز هویت نیز به صورت غیر حضوری انجام شود.

سامانه سهام عدالت

یکی دیگر از امکانات و بخش های سامانه مذکور، سامانه سهام عدالت می باشد. کاربران می توانند با مراجعه به این بخش، امورات مربوط به سهام عدالت خود را به انجام برسانند.

برای اطلاع از امکانات سامانه پیچک بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

باشگاه مشتریان

یکی دیگر از بخش های مهم و جالب سامانه کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی، بخش باشگاه مشتریان است. در این بخش امکاناتی همچون فایل های آموزشی، امتیازدهی بر اساس معاملات و تراکنش های انجام شده، پاداش و هدیه و همچنین دعوت از دوستان در اختیار کاربران قرار داده شده است.

چگونه می توان به سامانه کارگزاری بانک کشاورزی وارد شد؟

برای ورود به سایت کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی باید از نشانی اینترنتی bkisecurities.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای ثبت نام در کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی ابتدا باید احراز هویت سجام را انجام دهیم؟

بله، بدون احراز هویت در سامانه سجام امکان ثبت نام در سایت کارگزاری فراهم نمی باشد.

آیا در سایت کارگزاری بانک کشاورزی درگاه ورود به سامانه معاملات آنلاین نیز وجود دارد؟

بله، این امکان در سایت کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی فراهم شده است.

آیا در بخش باشگاه مشتریان سایت کارگزاری متعلق به بانک کشاورزی امکان دعوت از دوستان فراهم می باشد؟

بله، یکی از امکانات جالب این بخش، دعوت از دوستان می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *