سامانه های مالی و سرمایه

کارگزاری بانک ملی ایران bmibiurse.ir

در حال حاضر امکان ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری بانک ملی فراهم شده است. طی چند سال اخیر با توجه به رشد و رونقی که بازار سرمایه و معاملات بورسی داشته اند میزان تقاضا برای دریافت کد بورسی و انجام معاملات افزایش یافته است. به همین علت ثبت نام در یک کارگزاری برای کسانی که قصد انجام معامله دارند ضروری محسوب می شود.

کارگزاری که متعلق به بانک ملی است با ارائه خدمات گسترده و در عین حال آنلاین، رضایت فعالان بازار سرمایه که در این کارگزاری ثبت نام کرده اند را به دست آورده است. با توجه به اهمیت دریافت کد بورسی برای انجام معاملات بازار سرمایه، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی نحوه ورود و ثبت نام در کارگزاری بانک ملی بپردازیم، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نحوه ورود به کارگزاری بانک ملی

در گذشته و تا قبل از گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور و در نتیجه راه اندازی سامانه های اینترنتی، ثبت نام در کارگزاری های کشور و همچنین انجام معاملات بازار سرمایه به صورت حضوری انجام می شد. سپس سامانه های معاملاتی راه اندازی شدند ولی ثبت نام در کارگزاری ها و دریافت کد بورسی به صورت حضوری انجام می شدند. تا اینکه گسترش راه اندازی سامانه های آنلاین به ثبت نام در کارگزاری ها رسیده و در حال حاضر امکان ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری بانک ملی برای متقاضیان فراهم شده است.

برای اطلاع از خدمات سامانه فیروزه بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

چنانچه در این کارگزاری ثبت نام کرده و حال قصد ورود به پنل کاربری خود را دارید باید نشانی اینترنتی bmibiurse.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود. در این صفحه امکان ورود به بخش ثبت نام، احراز هویت و سامانه معاملات آنلاین فراهم است. حال باید بر روی گزینه “ورود به سامانه معامله آنلاین” کلیک کنید.

ورود به کارگزاری بانک ملی

سپس در مرحله جدید نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری بانک ملی

برای اطلاع از نحوه پیگیری سهام های قدیمی بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام در کارگزاری بانک ملی bmibiurse.ir

همانطور که گفتیم چنانچه قصد ثبت نام در کارگزاری بانک ملی را دارید دیگر نیازی به مراجعات حضوری وجود ندارد. بلکه با ورود به سایت این کارگزاری می توانید مراحل ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری را پشت سر بگذارید. توجه داشته باشید برای ثبت نام در این کارگزاری به ثبت نام در سامانه سجام هم نیاز دارید. حال برای شروع مراحل ثبت نام باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “سامانه ثبت نام غیر حضوری” کلیک نمایید.

ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری بانک ملی

سپس با ورود به مرحله جدید باید شماره موبایل خود را به همراه عبارت امنیتی در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “دریافت کد تایید” را انتخاب کنید.

ثبت نام در کارگزاری بانک ملی

با انجام مرحله قبلی یک کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال می شود که باید آن را به همراه کد ملی و عبارت امنیتی در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام در کارگزاری بانک ملی

سپس باید مراحل را به صورت کامل به انجام برسانید تا فرآیند ثبت نام به پایان برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از نحوه لغو فروش سهام عدالت بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری ثبت نام کارگزاری بانک ملی

یکی از سوالات مهمی که پیرامون ثبت نام در سامانه کارگزاری متعلق به بانک ملی مطرح می شود، زمان فعال شدن حساب کاربری است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم بعد از حدود سه روز از گذشت ثبت نام غیر حضوری در این سامانه باید مطابق با مراحل قبلی گفته شده در همین مقاله به قسمت ورود به سامانه معامله آنلاین مراجعه کنید. اگر امکان ورود برای شما فراهم شده باشد یعنی حساب کاربری فعال شده است. در غیر این صورت بهتر است مراحل پیگیری و پشتیبانی را طی کنید.

برای اطلاع از نحوه لغو چک در سامانه صیاد بر روی لینک کلیک کنید.

صندوق کارگزاری بانک ملی bmibiurse.ir

صندوق سرمایه گذاری اعتماد بانک ملی در سال 1388 تاسیس شده و امکان جمع آوری سبدهای سهامی خوب را برای متقاضیان فراهم کرده است. کارشناسان این صندوق سرمایه گذاری با انجام بررسی های حرفه ای سهام هایی را برای مراجعه کنندگان انتخاب می کنند که ریسک کمتر و سوددهی بیشتری را داشته باشد. عملکرد این صندوق کاملا شفاف بوده و قوانین واضحی را برای مراجعه کنندگان مطرح کرده است. بنابراین کسانی که قصد سرمایه گذاری در بازار سرمایه را دارند می توانند به عنوان یک گزینه مناسب کار را به کارشناسان صندوق سرمایه گذاری بانک ملی بسپارند.

برای اطلاع از خدمات سامانه ستاره سهام بر روی لینک کلیک کنید.

خرید عرضه اولیه کارگزاری بانک ملی

یکی از سهام هایی که ریسک کمتر و سوددهی بیشتری دارد و همواره متقاضیان بسیار زیادی برای خرید آن ها وجود داشته، عرضه اولیه است. با توجه به اینکه تقاضا برای خرید عرضه اولیه بسیار زیاد است و زمان مشخصی هم برای ثبت سفارش وجود دارد، در سامانه آنلاین کارگزاری بانک ملی امکان ثبت خرید عرضه اولیه فراهم شده است. برای انجام این کار بعد از ورود به پنل کاربری خود در سامانه آنلاین معاملاتی این کارگزاری باید مطابق با تصویر زیر بر روی نام خود در سمت چپ صفحه کلیک نمایید.

ثبت عرضه اولیه در کارگزاری بانک ملی

سپس با ورود به مرحله جدید ابتدا گزینه توافق نامه ها را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه فعال سازی “توافق نامه ارسال سفارش عرضه اولیه” کلیک نمایید.

خرید عرضه اولیه در کارگزاری بانک ملی

برای اطلاع از امکانات سامانه چکاد بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به سامانه کارگزاری بانک ملی وارد شویم؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی bmibiurse.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان ثبت نام غیر حضوری در سامانه کارگزاری متعلق به بانک ملی فراهم است؟

بله این امکان در حال حاضر فراهم است.

آیا برای ثبت نام در کارگزاری متعلق به بانک ملی باید در سامانه سجام هم ثبت نام کنیم؟

بله، ثبت نام در سامانه سجام برای ثبت نام در کارگزاری ها ضروری محسوب می شود.

آیا کارگزاری متعلق به بانک ملی، صندوق سرمایه گذاری هم دارد؟

بله، صندوق سرمایه گذاری بانک ملی خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *