سامانه های اجتماعی

پیگیری وام ازدواج

بعد از انجام مراحل ثبت نام زوجین، پیگیری وام ازدواج نیز امکان پذیر بوده و راه های مختلفی برای انجام این کار در نظر گرفته شده است. بدون شک همه زوجین تمایل دارند هرچه زودتر از وضعیت و شرایط پرداخت وام ازدواج خود مطلع شده، اقدامات تکمیلی دریافت آن را انجام دهند و برای زندگی مشترک برنامه ریزی کنند.

به همین علت در سایت ثبت نام وام ازدواج، بخشی برای پیگیری وضعیت و اطلاع از نتیجه ثبت نام قرار داده شده تا زوجین در کمترین زمان ممکن از نتیجه این موضوع مطلع شوند. با توجه به اهمیت پرداخت وام ازدواج برای بسیاری از زوجین، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف پیگیری وام ازدواج بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

پیگیری وام ازدواج با کد ملی

با توجه به اینکه شروع زندگی مشترک نیازمند یک سرمایه مالی حداقلی بوده و تامین آن در شرایط فعلی برای بسیاری از جوانان دشوار است، دولت برای کمک به رفع این مشکل، طرح پرداخت وام ازدواج را به مرحله اجراسازی رسانده است. بر اساس قوانین این طرح، زوجین متقاضی دریافت وام باید به سامانه ثبت نام وام ازدواج وارد شده و مراحل ثبت نام را به انجام برسانند تا یک کد رهگیری برای آن ها صادر شود.

پس از آن می توانند با مراجعه به همان سامانه مراحل پیگیری وام ازدواج و اطلاع از نتیجه ثبت نام را طی کنند. بسیاری از افراد در مورد پیگیری اینترنتی موضوعات مختلف تمایل دارند تنها با درج کد ملی خود از نتیجه مطلع شوند، در مورد پیگیری وام های ازدواج این موضوع امکان پذیر نیست. در واقع برای پیگیری و اطلاع از نتیجه ثبت نام وام ازدواج باید کد ملی و کد رهگیری را به صورت هم زمان در سامانه درج کنید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت ازدواج دانشجویی بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری وام ازدواج با کد رهگیری

درست است که روند بررسی شرایط زوجین برای پرداخت وام ازدواج طولانی است ولی به هر حال زوجینی که ثبت نام خود را انجام داده اند، تمایل دارند از نتیجه موضوع مطلع شوند. برای انجام این کار باید از طریق نشانی اینترنتی ve.cbi.ir به صفحه اصلی سایت وام ازدواج وارد شده و از منو سمت راست بر روی گزینه “مشاهده وضعیت” کلیک نمایید.

نحوه پیگیری وام ازدواج

سپس در مرحله جدید کد ملی، کد رهگیری و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “مشاهده وضعیت” کلیک نمایید.

مراحل پیگیری وام ازدواج

برای اطلاع از نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری وام ازدواج بدون کد رهگیری

همانطور که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم، پیگیری وام ازدواج به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. برای انجام این کار علاوه بر کد ملی باید کد رهگیری که به هنگام ثبت نام دریافت کرده اید را نیز در اختیار داشته باشید. بنابراین امکان اطلاع از نتیجه ثبت نام وام ازدواج بدون در اختیار داشتن کد رهگیری وجود ندارد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام وام جعاله بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

فراموشی کد رهگیری وام ازدواج

در اختیار داشتن کد رهگیری وام ازدواج برای اطلاع از نتیجه ثبت نام ضروری است. البته افرادی که این کد را فراموش کرده اند، می توانند از طریق همان سامانه ای که ثبت خود را انجام داده اند، آن را مجددا دریافت کنند. بنابراین چنانچه قصد بازیابی کد رهگیری وام ازدواج را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت وام ازدواج از منو سمت راست بر روی گزینه “بازیابی و چاپ کد رهگیری” کلیک نمایید.

فراموشی کد رهگیری وام ازدواج

سپس در مرحله جدید مشخصات خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “مشاهده و چاپ کد رهگیری” را انتخاب کنید.

نحوه بازیابی کد رهگیری وام ازدواج

برای اطلاع از نحوه خرید کالا از سامانه ستکا بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری وام ازدواج بانک سپه

یکی از مراحل ثبت نام وام ازدواج، انتخاب بانک و شعبه مورد نظر زوجین است. بنابراین افرادی که بانک سپه را برای انجام مراحل دریافت وام ازدواج انتخاب کرده اند می توانند علاوه بر مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج، به صورت حضوری نیز به شعب بانک سپه مراجعه کرده و از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند.

برای اطلاع از خدمات سامانه معاونت توسعه روستایی بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری وام ازدواج بانک صادرات

صادرات نیز یکی دیگر از بانک های کشور است که امکان انتخاب آن برای پرداخت وام ازدواج وجود دارد. بنابراین افرادی که صادرات را به عنوان بانک پرداخت کننده وام ازدواج خود انتخاب کرده اند، حال برای پیگیری نتیجه ثبت نام دو راه را پیش رو دارند:

  • برای اطلاع از نتیجه وام ازدواج ثبت شده در شعب بانک صادرات می توانید به سامانه وام ازدواج مراجعه کنید.
  • همچنین با مراجعات حضوری به شعب بانک صادرات، امکان اطلاع از نتیجه برای زوجین فراهم شده است.

برای اطلاع از امکانات سامانه مهندسی مشاغل بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری وام ازدواج بانک رفاه

برای اتمام مراحل ثبت نام وام ازدواج، ضروری است که زوجین یکی از بانک های مشخص شده را به عنوان بانک عامل انتخاب کنند. بنابراین پس از تایید انجام ادامه مراحل پرداخت وام فقط باید به همان بانکی که انتخاب کرده اند، مراجعه کنند. حال چنانچه بانک رفاه را به هنگام ثبت نام وام ازدواج انتخاب کرده اید، برای پیگیری نتیجه می توانید به سامانه وام ازدواج و یا شعب بانک رفاه مراجعه کنید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه کارمند ایران بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری وام ازدواج بانک مسکن

بانک مسکن در کنار سایر وام هایی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، امکان پرداخت وام ازدواج را نیز فراهم کرده است. اطلاع از نتیجه ثبت نام و پرداخت وام ازدواج برای افرادی که بانک مسکن را انتخاب کرده اند به دو صورت که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم، فراهم شده است:

  • مراجعه غیر حضوری: با ورود به سامانه وام ازدواج که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم، امکان پیگیری نتیجه پرداخت وام برای زوجین فراهم است.
  • مراجعه حضوری: از طرفی زوجین ثبت نام شده برای پرداخت وام ازدواج می توانند با مراجعات حضوری به شعب بانک مسکن از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند.

برای اطلاع از خدمات سامانه رفاه ایرانیان بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم نتیجه ثبت نام وام ازدواج خود را پیگیری کنیم؟

برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارند که در همین مقاله به آن ها اشاره شده است.

آیا با مراجعه حضوری به شعب بانک می توانیم نتیجه دریافت وام ازدواج خود را پیگیری کنیم؟

بله، با مراجعه به شعبه بانکی که به هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید، می توانید نتیجه ثبت نام وام را پیگیری کنید.

آیا سامانه ای برای پیگیری نتیجه وام ازدواج وجود دارد؟

بله، با مراجعه به سامانه وام ازدواج می توانید نتیجه ثبت نام را پیگیری کنید.

آیا برای پیگیری وام ازدواج به کد رهگیری نیاز داریم؟

بله، بدون در اختیار داشتن کد رهگیری امکان پیگیری نتیجه ثبت نام وجود ندارد.

5/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *