سامانه های تحصیلی

سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان

سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان، با هدف ارائه خدمات آموزشی غیرحضوری به دانشجویان معلم و اساتید آن ها در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است. اگر شما در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می کنید باید با ورود به سایت مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگی و استفاده از خدمات آموزشی آنلاین آن آشنا باشید. سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات آنلاین آموزشی در بستری امن راه اندازی شده است و کلیه دانشجویان و اساتید مشغول به تحصیل در این دانشگاه ها با ورود به سایت مذکور می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه این سامانه به نشانی اینترنتی lms1.cfu.ac.ir یا lms.cfu.ac.ir به تازگی راه اندازی شده است. لذا در ادامه قصد داریم مراحل ورود و شرکت در کلاس ها را برای دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کنیم.

معرفی سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان

در سال های اخیر سامانه های زیادی برای آموزش مجازی دانشجویان و اساتید در دانشگاه های مختلف دولتی، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کاربردی روی کار آمده است که دانشگاه فرهنگیان نیز سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی lms1.cfu.ac.ir را راه اندازی کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

این سامانه با شروع دوران غیرحضوری شدن دانشگاه ها در شرایط کرونا ایجاد شده است. لذا کلیه دانشجویان فرهنگیان و اساتید آن ها باید با نحوه کار سایت مذکور و شرکت در کلاس های آنلاین آن آشنایی داشته باشند.

در حال حاضر تنها دو گروه می توانند وارد سایت مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان شوند. گروه اول دانشجو معلمان و گروه دوم اساتید دانشگاه های فرهنگیان هستند. برای ورود به سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید تا در بستر مناسب از آموزش های غیرحضوری و آنلاین بهره‌مند شوند.

برای کار با سامانه هوشمند معلم و ورود به آن کلیک کنید.

خوب است بدانید که سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان در اختیار کلیه دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور قرار دارد و تمامی دانشجویان و اساتیدی که در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند می توانند با وارد کردن استان خود از آن استفاده کنند.

ورود به سامانه آموزش دانشگاه فرهنگیان

هدف از راه اندازی سایت مدیریت یادگیری، ارائه خدمات آموزشی غیرحضوری به دانشجویان و اساتید این دانشگاه است. لذا اگر شما جزو یکی از دانشجویان یا اساتید دانشگاه های فرهنگیان هستید می توانید با ورود به سامانه آموزش دانشگاه فرهنگیان از خدمات آن استفاده کنید. در صورتی که قصد ورود به سامانه lms1.cfu.ac.ir را داشته باشید می توانید طبق روش زیر تنها با چند کلیک ساده اقدام کنید:

ابتدا نشانی اینترنتی lms1.cfu.ac.ir یا lms.cfu.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا وارد سامانه آموزش مجازی یا مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان شوید.

ورود به سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان

روی گزینه «ورود» در بالا سمت چپ سامانه کلیک کنید.

جهت اطلاع از سامانه میهمانی وزارت بهداشت کلیک نمایید.

ورود به سامانه آموزش دانشگاه فرهنگیان

حالا استان محل تحصیل، نام کاربری و کلمه عبور خود را در فیلدهای مربوطه وارد نموده و روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

برای اطلاع از نحوه کار پورتال دانشجویی صندوق رفاه کلیک کنید.

درج اطلاعات در سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان

باید دقت کنید که نام کاربری شما برای ورود به سامانه آموزش دانشگاه فرهنگیان اگر دانشجویان باشید معادل شماره دانشجویی و اگر جزو یکی از اساتید باشید، کد استادی‌ است. هم چنین رمز عبور شما نیز به ترتیب کد ملی و کد استادی می باشد. لذا با درج این اطلاعات بر روی صفحه کاربری سامانه lms1.cfu.ac.ir می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان شوید.

نحوه ورود به کلاس در سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان

اگر قصد ورود به کلاس های خود در سایت lms1.cfu.ac.ir را داشته باشید باید طبق مراحل زیر اقدام کنید:
• وارد سامانه lms1.cfu.ac.ir یا lms.cfu.ac.ir شوید تا به صفحه اصلی سایت آموزش مجازی یا مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان هدایت شوید.
• استان و شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید.
• در صفحه باز شده نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و روی گزینه ورود کلیک کنید.
• با انجام مراحل بالا وارد پنل کاربری خود در سایت مذکور خواهید شد که برای ورود مستقیم به کلاس های آنلاین خود باید روی آن ها کلیک کنید.

جهت اطلاع از اهمیت و کاربرد سامانه گلستان فرهنگیان مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

خلاصه مطالب

در این مقاله از سایت سامانه رسمی در مورد سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی lms1.cfu.ac.ir صحبت کردیم. افزودیم که این سایت با هدف ارائه خدمات آموزشی آنلاین برای دانشجویان معلم و اساتید آن ها در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است. به طوری که شما به عنوان یکی از دانشجویان فرهنگی سراسر کشور می توانید از امکانات و خدمات سایت مذکور استفاده کنید. برای ورود به کلاس در این سامانه، باید به پنل کاربری خود وارد شوید و در آن جا روی کلاس های آنلاین مدنظر خود کلیک کنید.

سوالات متداول

کلاس های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در چه سایتی برگزار می شود؟

در حال حاضر کلیه کلاس های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در سایت lms1.cfu.ac.ir یا lms.cfu.ac.ir برگزار می شود.

دانشجویان و اساتید دانشکاه فرهنگیان کدام استان ها می توانند از سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان استفاده کنند؟

کلیه دانشجویان و اساتید مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگی سراسر کشور می توانند با انتخاب استان و شهر محل زندگی خود وارد سایت شوند و از امکانات آن استفاده کنند.

چگونه می توانیم وارد سایت یادگیری دانشگاه فرهنگیان شویم؟

شما برای ورود به سامانه آموزش دانشگاه فرهنگیان باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *