سامانه های اجتماعی

سایت پلیس من police-man.ir

سایت پلیس من یکی از سامانه های مهم پلیس برای ارائه خدمات به مردم است. در این سامانه امکانات زیادی برای کاربران در نظر گرفته شده است که با ورود به سامانه می توانند از آن ها استفاده کنند. خوب است بدانید که در سال های اخیر پلیس کشور همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را به صورت غیر حضوری به کاربران ارائه دهد که پلیس راهور نیز در این زمینه پیش قدم بوده است.

در این میان سایت پلیس من به نشانی اینترنتی police-man.ir یکی از این سایت ها است که شما در صورت نیاز می توانید برنامه آن را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید تا همیشه به امکانات سایت پلیس من دسترسی داشته باشید. اگر شما نیاز به جزییات بیشتری در مورد سایت پلیس من و خدماتی که در آن برای کاربران ارائه می شود دارید می توانید این مقاله از سایت سامانه رسمی را مطالعه کنید.

ورود به سایت پلیس من police-man.ir

خوب است بدانید که سایت پلیس من با هدف اطلاع رسانی های لازم در مورد برنامه پلیس من ایجاد شده است. به طوری که کاربران به کمک سایت پلیس من نمی توانند به امکانات برنامه آن دسترسی داشته باشند؛ اما از طریق سایت پلیس من می توانند اپلیکیشن آن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنند. سپس از امکانات ارائه شده در برنامه استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوبت دهی تعویض پلاک کلیک کنید.

در واقع سایت پلیس من به عنوان یک مرجع رسمی برای دانلود برنامه پلیس من ایجاد شده است. کاربرانی که قصد دانلود اپلیکیشن آن را داشته باشند می توانند با ورود به سایت پلیس من آخرین نسخه آن را دانلود و نصب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه صدور کارت سوخت المثنی کلیک کنید.

افرادی که قصد دریافت برنامه پلیس من را دارند باید وارد سایت پلیس من شوند و بسته به نوع سیستم عامل گوشی خود یکی از نسخه های اندروید یا آیفون را دانلود کنند. برای این کار نشانی اینترنتی police-man.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا به صورت مستقیم وارد صفحه اصلی سایت پلیس من شوید.

ورود به سایت پلیس من

دانلود اپلیکیشن سایت پلیس من police-man.ir

همان طور که بیان شد سایت پلیس من یک مرجع رسمی برای دانلود اپلیکیشن سایت پلیس من است. لذا افرادی که قصد استفاده از خدمات و امکانات این نرم افزار را دارند باید با مراجعه به سایت پلیس من آن را دانلود کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه گواهی عدم سوء پیشینه کلیک کنید.

خوشبختانه در حال حاضر اپلیکیشن سایت پلیس من برای تمامی گوشی های اندروید و آیفون قابل دسترسی است. لذا همه دارندگان گوشی های نسخه iOS یا اندروید می توانند از این برنامه استفاده کنند.

امکانات برنامه پلیس من

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که برنامه پلیس من چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که یک سایت اختصاصی برای آن راه اندازی شده است؟ خوب است بدانید که در برنامه پلیس من امکانات زیادی را در حوزه پلیس راهور، گذرنامه و آگاهی ارائه می شود که در ادامه با امکاناتی که در این برنامه ارائه می شود شما را بیشتر آشنا می کنیم:

ثبت سرقت خودرو:

افرادی که خودرو آن ها به سرقت رفته است می توانند اطلاعات آن را در برنامه پلیس من ثبت کنند تا پلیس بتواند در این زمینه به آن ها کمک کند.

جهت اطلاع در مورد سامانه نما اموال مسروقه کلیک کنید.

استعلام گذرنامه:

افرادی که اقدام به دریافت گذرنامه کردند؛ اما هنوز آن را دریافت نکردند می توانند وضعیت صدور گذرنامه خود را در برنامه پلیس من استعلام بگیرند.

نوبت دهی اینترنتی شماره گذاری پلاک خودرو:

یکی از امکانات برنامه پلیس من نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک و شماره گذاری خودروهای مختلف است لذا اشخاصی که قصد مراجعه به مراکز تعویض پلاک را دارند می توانند نوبت اینترنتی خود را از این اپلیکیشن دریافت کنند. سپس با خیال راحت در تاریخ مشخص شده به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه کنند.

پیگیری تخلفات رانندگی:

رانندگانی که قصد اطلاع یابی از آخرین تخلفات رانندگی و مبلغ مربوط به آن را دارند می توانند با ورود به برنامه پلیس من از وضعیت آن جویا شوند. برای این کار لازم است شماره پلاک را در کادر مشخص شده درج کنند تا تخلفات رانندگی خود را استعلام بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه راهگشا کلیک کنید.

پرداخت عوارض خروج از کشور:

امکانات برنامه پلیس من

افرادی که قصد خروج از کشور را دارند می توانند با ورود به بخش گذرنامه برنامه پلیس من عوارض خروج از کشور خود را پرداخت کنند.

در این مقاله از سایت سامانه رسمی در مورد سایت پلیس من به نشانی اینترنتی police-man.ir صحبت کردیم. همان گونه که بیان کردیم این سامانه در راستای اطلاع رسانی های لازم در مورد برنامه پلیس من ایجاد شده است. لذا دارندگان گوشی های آیفون و اندروید با مراجعه به این سامانه می توانند لینک مستقیم برنامه پلیس من را دانلود و نصب کنند.

حال اگر شما با مطالعه این مقاله به جواب سوالات خود پیرامون سایت پلیس من نرسیدید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان سامانه رسمی تماس بگیرید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سایت پلیس من چیست؟

این سامانه با هدف اطلاع رسانی های لازم در مورد برنامه پلیس من ایجاد شده است. به طوری که به عنوان یک مرجع رسمی برای دانلود برنامه آن مورد استفاده کاربران مختلف قرار می گیرد.

امکانات سایت پلیس من چیست؟

در این سامانه امکانات زیادی در حوزه پلیس، گذرنامه، عوارض و غیره ارائه می شود. به طوری که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

آیا نسخه موبایلی برنامه پلیس من برای گوشی های آیفون وجود دارد؟

بله، در حال حاضر نسخه موبایلی برنامه پلیس من برای گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد. به طوری که شما با ورود به سایت پلیس من می توانید آن را دانلود و نصب کنید.

4/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *