سامانه های حقوقی

سایت صندوق بیمه کشاورزی sbkiran.ir

در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به کشاورزان، سایت صندوق بیمه کشاورزی راه اندازی شده است. صندوق بیمه کشاورزی در حال حاضر خدمات گسترده ای را به منظور حمایت از کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی به بیمه شدگان خود ارائه می دهد. بیمه کشاورزی یکی از مواردی است که به بهبود وضعیت کاری کشاورزان کمک می کند تا به هنگام رخ دادن بلایای طبیعی و یا حوادث انسانی بخشی از خسارت وارد شده جبران شود.

در این میان سایت بیمه کشاورزی نیز به منظور افزایش رفاه و رضایت بیمه شدگان راه اندازی شده تا خدمات این صندوق به صورت غیر حضوری در اختیار کشاورزان قرار بگیرند. باتوجه به اهمیت حمایت از کشاورزان و خدمات ارائه شده توسط بیمه کشاورزی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت صندوق بیمه کشاورزی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت صندوق بیمه کشاورزی

معرفی سایت صندوق بیمه کشاورزی

قبل از اینکه به معرفی سایت صندوق بیمه کشاورزی بپردازیم بهتر است اطلاعاتی را درمورد صندوق بیمه کشاورزی بیان کنیم. در سال 1358 بیمه محصولات کشاورزی با هدف کمک به کشاورزان خسارت دیده تاسیس شد، براساس قوانین بیمه کشاورزی فقط محصولات زمین ها و باغ ها تحت پوشش بیمه قرار می گرفتند.

برای اطلاع از خدمات سازمان بیمه سلامت بر روی لینک کلیک کنید.

در سال 1362 بعد از انجام بررسی های لازم که توسط بانک کشاورزی و چند نهاد دیگر صورت گرفت، صندوق بیمه کشاورزی در بانک کشاورزی تشکیل شد. خدمات این بیمه تا سال 1387 فقط به محصولات کشاورزی تعلق می گرفت ولی در این سال با تاسیس صندوق بیمه کشاورزی موارد بیشتری اعم از محصولات، بناها، تاسیسات، ابزار، ماشین آلات، چاه های آب و… تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

بنابراین کشاورزانی که بیمه نامه های کشاورزی را خریداری می کنند به هنگام بروز بلایای طبیعی، حوادث انسانی و… زیان کمتری می بینند زیرا بیمه کشاورزی بخش قابل توجهی از خسارت را جبران می کند. در این میان سایت صندوق بیمه کشاورزی نیز به منظور ارائه خدمات غیر حضوری به کشاورزان و بیمه شدگان و در نتیجه افزایش میزان رفاه و رضایت آنان راه اندازی شده است.

برای اطلاع از انواع بیمه نامه های سایت ازکی بر روی لینک کلیک کنید.

در سایت بیمه کشاورزی امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرند تا از این طریق بسیاری از سوالات کشاورزان پاسخ داده شده و بخشی از امورات مورد نظر آنان بدون نیاز به مراجعات حضوری انجام شوند.

خدمات سایت صندوق بیمه کشاورزی sbkiran.ir

خدمات سایت صندوق بیمه کشاورزی

صندوق بیمه کشاورزی با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و افزایش خدمت رسانی سایت صندوق بیمه کشاورزی را راه اندازی کرده است. در حال حاضر بسیاری از خدمات این صندوق از طریق وب سایت و سامانه های مرتبط با آن در اختیار کشاورزان و بیمه شدگان قرار می گیرند. از جمله خدمات سایت بیمه کشاورزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی راه های ارتباطی

برخی از کشاورزان و بیمه شدگان بنا به دلایل مختلف تمایل دارند با صندوق بیمه کشاورزی ارتباط برقرار کرده و درخواست ها و مشکلات خود را بیان کنند. به همین علت بخشی مجزا در سایت بیمه کشاورزی طراحی شده و راه های ارتباطی مردم با صندوق در این بخش بیان شده است.

معرفی لیست شعب و شرکت های بیمه ای

چنانچه قصد مراجعه حضوری به یکی از شعب صندوق بیمه کشاورزی و یا دفاتر بیمه ای مرتبط را دارید بهتر است به سایت بیمه کشاورزی وارد شده و از جزئیاتی همچون آدرس و شماره تلفن شعب این بیمه مطلع شوید.

برای اطلاع از خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی بر روی لینک کلیک کنید.

مشاهده اخبار و اطلاعیه ها

یکی دیگر از بخش ها و خدمات سایت بیمه کشاورزی، بخش اخبار و اطلاعیه هاست. در این بخش تمامی اخبار مرتبط با حوزه بیمه کشاورزی قابل دریافت هستند.

بخش ویژه همکاران صندوق

در سایت صندوق بیمه کشاورزی بخشی با عنوان همکاران صندوق طراحی شده و امکاناتی نیز از طریق این بخش در اختیار همکاران صندوق قرار گرفته است. برای مثال این افراد می توانند به سامانه سیمای مهر، امداد رایانه، پست الکترونیک و بخش ارسال اخبار استان ها دسترسی داشته باشند.

برای اطلاع از امکانات سایت بیمه آسماری بر روی لینک کلیک کنید.

بخش سامانه های کاربردی

در سایت بیمه کشاورزی امکانی فراهم شده تا بیمه شدگان و کشاورزان به سامانه های مرتبط با این صندوق دسترسی داشته باشند. از جمله این سامانه ها می توان به سامانه جامع بیمه کشاورزی، مدیریت دعاوی، پیگیری دریافت غرامت، سامانه آموزشی و… اشاره کرد.

بنابراین کشاورزان عزیز می توانند جهت ایجاد اطمینان و آسودگی خاطر در حوزه فعالیت خود نسبت به خرید بیمه نامه های کشاورزی اقدام کنند. دریافت بیمه کشاورزی از پرداخت خسارت های مالی فراوان به هنگام بروز حوادث توسط کشاورزان جلوگیری می کند.

برای اطلاع از بخش های سایت بیمه رازی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت صندوق بیمه کشاورزی وارد شد؟

برای ورود به سایت بیمه کشاورزی باید از نشانی اینترنتی sbkiran.ir استفاده کنید.

آیا در سایت بیمه کشاورزی لیست شعب این بیمه در سراسر کشور نیز قرار گرفته است؟

بله، یکی از امکانات این سایت ارائه لیست شعب بیمه کشاورزی در سراسر کشور است.

آیا بیمه کشاورزی فقط مختص محصولات کشاورزی است؟

خیر، موارد مختلفی اعم از بنا، تجهیزات، چاه آب و… نیز علاوه بر محصولات تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار می گیرند.

آیا در سایت بیمه کشاورزی اخبار و اطلاعیه نیز منتشر می شوند؟

بله، اخباری که مرتبط با حوزه بیمه کشاورزی هستند در این سایت منتشر می شوند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *