سامانه های حقوقی

سایت بیمه کوثر www.kins.ir

بیمه کوثر یکی از شرکت های بیمه گر در کشور می باشد که در حال حاضر انواع بیمه نامه از قبیل عمر، درمان، حوادث، خودرو، مهندسی، پیراپزشکی و… را در اختیار عموم مردم قرار می دهد. سایت بیمه کوثر نیز در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان و همچنین عموم مردم که قصد خرید بیمه نامه از شرکت بیمه کوثر را دارند، راه اندازی شده است.

زندگی در دنیای امروزی مستلزم استفاده از خدمات بیمه ای در زمینه های مختلف می باشد، برای مثال یکی از دغدغه های اکثر مردم دریافت بیمه درمانی و همچنین بیمه عمر می باشد.

در جامعه ما درصدی از جمعیت به واسطه شغلی که دارند انتخاب بیمه اصلی آنان به انتخاب خودشان نیست ولی درصدی از جمعیت نیز شرکت بیمه اصلی را خودشان انتخاب می کنند، البته تمامی افراد جامعه می توانند در مورد موضوعات دیگری همچون بیمه نامه خودرو، حوادث، عمر و… از شرکت بیمه گر موردنظر خود، بیمه نامه خریداری کنند.

بیمه کوثر یکی از بیمه های گسترده کشور است که با ارائه بیمه نامه های مختلف نیاز مردم جامعه در این مورد را پاسخگو می باشد، سایت شرکت بیمه کوثر نیز اغلب امورات مورد نیاز بیمه شدگان این شرکت و افرادی که قصد خرید بیمه نامه از بیمه کوثر دارند را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد.

به دلیل امکانات گسترده سایت شرکت بیمه کوثر، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب سایت بیمه کوثر بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ورود به پورتال بیمه کوثر

ورود به سایت بیمه کوثر

خرید بیمه نامه، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن و استفاده از خدمات بیمه ای در مواقع لزوم، یکی از موضوعات مهم زندگی اغلب مردم جامعه می باشد. اکثر افراد سعی می کنند اگر به واسطه جایگاه شغلی که دارند بیمه نمی شوند، نسبت به خرید بیمه نامه های متناسب با شرایط خود تا حدی آرامش و اطمینان خاطر را به زندگی خود وارد کنند.

در حال حاضر بیمه نامه های مختلفی همچون زندگی، درمان، حوادث، مهندسی، باربری، تکمیلی درمان، حوادث، ساختمان سازی، خودرو، شخص ثالث و… توسط شرکت های بیمه گر مختلف در اختیار عموم مردم قرار می گیرند.

برای اطلاع از امکانات سایت بیمه سینا بر روی لینک کلیک کنید.

شرکت بیمه کوثر نیز از سال 1389 فعالیت خود را به صورت رسمی با کسب مجوز از بیمه مرکزی آغاز کرده و بیمه نامه های مورد نیاز مردم جامعه را در اختیار آنان قرار می دهد.

سایت بیمه کوثر نیز در راستای افزایش رضایت بیمه شدگان این شرکت راه اندازی شده تا میزان مراجعات حضوری به دفاتر بیمه کوثر کاهش یافته، از اتلاف وقت و هزینه های اضافی جلوگیری شده و به طور کلی عموم مردم و بیمه شدگان بیمه کوثر به صورت آنلاین از خدمات این شرکت استفاده کنند.

برای اطلاع از بخش های سایت بیمه دانا بر روی لینک کلیک کنید.

بهتر است بدانیم ورود به صفحه اصلی سایت بیمه کوثر و استفاده از برخی خدمات همچون لیست مراکز درمانی طرف قرارداد، خرید بیمه نامه ها، مطالعه تاریخچه و بخش معرفی شرکت برای عموم مردم امکان پذیر است ولی برخی از بخش ها همچون پرداخت حق بیمه و تمدید بیمه نامه، استعلام و… مختص مشتریان و بیمه شدگان شرکت بیمه کوثر می باشند.

برای اطلاع از خدمات سایت بیمه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد ورود به پورتال شخصی خود در سایت بیمه کوثر را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.kins.ir وارد صفحه اصلی سایت شده، سپس مطابق با تصویر زیر از کادر میانی صفحه بر روی گزینه “باشگاه مشتریان” کلیک نمایید.

وارد شدن به سایت بیمه کوثر

در مرحله جدید باید مطابق با تصویر زیر گزینه “ورود به کوثر من” را انتخاب کنید.

ورود به بخش کوثر من

سپس با ورود به صفحه جدید باید کد ملی و شماره موبایل خود را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “دریافت رمز موقت” کلیک نمایید.

ورود به باشگاه مشتریان سایت بیمه کوثر

خدمات غیر حضوری بیمه کوثر www.kins.ir

با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور تمامی سازمان ها، ادارات، ارگان ها، شرکت های دولتی و حتی اکثر مراکز خصوصی اقدام به راه اندازی وب سایت ها و سامانه های آنلاین جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مراجعه کنندگان و مشتریان خود کرده اند.

در این میان شرکت بیمه کوثر نیز از این مورد مستثنی نشده و با راه اندازی سایت بیمه کوثر اکثر امورات مورد نیاز مشتریان و بیمه شدگان خود، همچنین عموم مردم که قصد خرید بیمه نامه از این شرکت دارند را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد.

برای اطلاع از امکانات سایت سازمان ثبت احوال بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر خرید انواع بیمه نامه از شرکت بیمه کوثر از طریق مراجعه به سایت این شرکت امکان پذیر بوده، مشتریان می توانند بیمه های خریداری شده را مورد استعلام قرار دهند، همچنین دسترسی به لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر برای عموم مردم امکان پذیر بوده و در کنار این موارد، خدمات گسترده دیگری نیز از طریق ورود به سایت بیمه کوثر قابل دسترس می باشند.

برای اطلاع از بخش های سایت بیمه دی بر روی لینک کلیک کنید.

راه اندازی سایت مذکور دارای مزیت های مهمی از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های اضافی مشتریان، کاهش ازدحام جمعیت در مراکز و دفاتر بیمه کوثر و به طور کلی افزایش میزان رضایت مشتریان می باشد. به منظور آشنایی بیشتر با خدمات غیر حضوری بیمه کوثر در ادامه مطلب به تعدادی از این خدمات اشاره می کنیم:

  • خرید انواع بیمه نامه به صورت آنلاین
  • استعلام بیمه نامه های خریداری شده
  • پرداخت آنلاین حق بیمه
  • تمدید بیمه نامه
  • اطلاع از لیست مراکز درمانی طرف قرارداد
  • ثبت و پیگیری پیام
  • اعلام خسارت آنلاین
  • پرداخت اقساط وام
  • ثبت درخواست نمایندگی بیمه های عمر

برای اطلاع از خدمات سایت اختبار وکالت بر روی لینک کلیک کنید.

استعلام و پرداخت بیمه کوثر

در قسمت های قبلی همین مقاله در مورد برخی از خدمات ارائه شده در سایت بیمه کوثر صحبت کردیم و نحوه ورود به پورتال شخصی مشتریان این شرکت بیمه گر را نیز توضیح دادیم.

همانطور که گفتیم بیمه کوثر در حال حاضر بیمه نامه های مختلفی از قبیل باربری، درمان، خودرو، حوادث، شخص ثالث، مهندسی، پیراپزشکی، عمر، آرامش، تکمیلی درمان و… را در اختیار عموم مردم قرار می دهد و امکان خرید هر یک از موارد نامبرده را به صورت غیر حضوری نیز از طریق ورود به سایت بیمه کوثر فراهم کرده است.

برای اطلاع از امکانات سامانه مالکیت معنوی بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد پرداخت و استعلام بیمه مورد نظر را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.kins.ir وارد صفحه اصلی سایت بیمه کوثر شده و از کادر میانی صفحه بر روی گزینه “پرداخت حق بیمه” کلیک نمایید.

بخش پرداخت حق بیمه کوثر

بخش پرداخت حق بیمه

با ورود به پرداخت حق بیمه، افرادی که بیمه نامه هایی همچون عمر را از بیمه کوثر خریداری کرده اند، می توانند نسبت به پرداخت حق بیمه خود به صورت آنلاین اقدام نمایند.

بخش استعلام بیمه

با ورود به بخش مذکور بیمه شدگان شرکت بیمه کوثر می توانند بیمه نامه های خریداری شده خود مانند بیمه های عمر، حوادث، باربری، مهندسی و… را با درج کد ملی مورد استعلام قرار دهند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه پیگیری پرونده شورای حل اختلاف بر روی لینک کلیک کنید.

استعلام بیمه تکمیلی کوثر www.kins.ir

طرحی که چند سال است در مورد بیمه های درمانی به مرحله اجرا سازی رسیده و استقبال خوبی نیز از آن شده است، طرح بیمه تکمیلی درمان می باشد.

بهتر است بدانیم بیمه های پایه که توسط شرکت ها و سازمان های مختلف به مردم ارائه می شوند تا سقف محدودی خدمات درمانی و دارویی را در اختیار بیمه شدگان قرار می دهند، ولی بیمه تکمیلی درمان موارد بیشتری از قبیل عکس برداری، سونوگرافی، دندانپزشکی، دارو، جراحی و… را تحت پوشش قرار داده و سقف پرداخت هزینه را نیز نسبت به بیمه های پایه افزایش می دهد.

برای اطلاع از خدمات سامانه ساجد دیوان عدالت اداری بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر شرکت های مختلفی همچون بیمه کوثر ارائه دهنده بیمه تکمیلی درمان هستند تا از این طریق بیمه شدگان برای پرداخت هزینه های سنگین درمان تحت فشار قرار نگیرند.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد استعلام بیمه تکمیلی کوثر را دارید باید بعد از ورود به بخش باشگاه مشتریان سایت بیمه کوثر، مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “استعلام کامل درمان” کلیک نمایید.

استعلام بیمه تکمیلی کوثر

در مرحله جدید باید کد ملی، سال تولد یا کلمه عبور ثابت خود را به همراه عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید، در قسمت های مربوطه درج و در نهایت گزینه “مشاهده استعلام” را انتخاب کنید.

بخش بیمه تکمیلی سامانه بیمه کوثر

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه مالیات نقل و انتقال خودرو بر روی لینک کلیک کنید.

طرح آرامش بیمه کوثر

بیمه کوثر به عنوان یکی از بیمه های مطرح کشور ارائه دهنده طرح های مختلف بیمه ای به اقشار مختلف جامعه می باشد. یکی از طرح های بیمه کوثر که مختص بازنشستگان و مستمری بگیران (همسران بازنشستگانی که فوت کرده اند ولی حقوق بازنشستگی را دریافت می کنند) نیروهای مسلح می باشد، طرح آرامش است.

برای اطلاع از بخش های سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی بر روی لینک کلیک کنید.

طرح آرامش در واقع ارائه دهنده بیمه تکمیلی درمان به بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد. ثبت نام در این طرح تنها توسط فرد بازنشسته و یا همسر او امکان پذیر بوده و درج اطلاعات و مشخصات افراد تحت تکفل از قبیل همسر، فرزندان دختر مجرد با هر سنی، فرزندان مجرد پسر با سن کمتر از 20 سال الزامی می باشد.

بهتر است بدانیم با ارائه طرح آرامش توسط بیمه کوثر، بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح دیگر دغدغه ای از بابت پرداخت هزینه های سنگین درمان نخواهند داشت.

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر www.kins.ir

یکی از موضوعات مهمی که اطلاع از آن برای تمامی افرادی که از خدمات بیمه ای استفاده می کنند ضروری می باشد، اطلاع از لیست مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه گر موردنظر است.

برای مثال چنانچه شرکت بیمه گر شما بیمه کوثر می باشد باید از لیست مراکز درمانی طرف قرارداد همچون داروخانه ها، درمانگاه، بیمارستان، مراکز تصویر برداری، دندانپزشکی و… طرف قرارداد بیمه کوثر مطلع شده تا در صورت نیاز با مراجعه به این مراکز بدون پرداخت هزینه و یا با پرداخت کمترین هزینه ای که در نظر گرفته شده است، خدمات موردنظر را دریافت کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه آزمون پژوهشکده بیمه بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور برای اطلاع از نام، آدرس، شماره تماس، ساعت کاری و… مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر باید از طریق نشانی اینترنتی www.kins.ir وارد صفحه اصلی سایت بیمه کوثر شده و مطابق با تصویر زیر بعد از ورود به بخش باشگاه مشتریان، بر روی گزینه “مراکز طرف قرارداد درمان” کلیک نمایید.

لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر

چگونه می توان به سایت بیمه کوثر وارد شد؟

برای ورود به سایت شرکت بیمه کوثر باید از نشانی اینترنتی www.kins.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توان به صورت آنلاین از شرکت بیمه کوثر، بیمه نامه خریداری کرد؟

بله، امکان خرید بیمه نامه و پرداخت حق بیمه از طریق ورود به سایت شرکت بیمه کوثر فراهم می باشد.

آیا می توان از طریق سایت بیمه کوثر، بیمه های خریداری شده را مورد استعلام قرار دهیم؟

بله، بخش استعلام بیمه در سامانه بیمه کوثر فعال می باشد.

آیا شرکت بیمه کوثر، بیمه تکمیلی درمان نیز ارائه می دهد؟

بله، یکی از خدمات شرکت بیمه کوثر، ارائه بیمه تکمیلی درمان می باشد.

2.7/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *