سامانه های حقوقی

سایت بیمه رازی razi24.ir

سایت بیمه رازی با هدف ارائه خدمات آنلاین شرکت بیمه رازی ایجاد شده است. سامانه بیمه رازی تلاش می کند تا خدماتی که به صورت حضوری در شعب بیمه رازی به مشتریان آن ارائه می شوند را در قالب یک وب سایت قرار دهد تا کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند امور مربوط به بیمه رازی خود را در خانه یا محل کار انجام دهند. شرکت بیمه رازی از سال 1382 فعالیت خود را زیر نظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون با 36 شعبه، 1506 نمایندگی فعال و بیش از 870 کارگزاری در سراسر کشور گام بلندی را در جلب رضایت مردم برداشته است.

در جامعه امروزی نیاز به شرکت های بیمه گر با تضمین اموال و دارایی های مادی، غیر مادی، سلامتی، حوادث و غیره مردم بسیار لازم است. مردم بیمه رازی را به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه خدمات بیمه ای می شناسند و از سایت مذکور به عنوان پلتفرم فروش این شرکت استفاده می کنند. کار با این سامانه برای استفاده از امکانات آن بسیار ضروری است. به همین دلیل در ادامه مقاله سامانه رسمی قصد داریم در مورد سایت بیمه رازی، مراکز درمانی تحت قرارداد و خدمات الکترونیکی آن صحبت کنیم تا کاربران با آگاهی کامل بتوانند از این سامانه استفاده کنند.

ورود به پورتال سایت رازی

شرکت بیمه رازی برای راحتی کار مشتریان خود سایت بیمه رازی به نشانی اینترنتی razi24.ir را ایجاد کرده است. کاربران برای بهره‌وری از خدمات بیمه رازی به صورت غیرحضوری علاوه بر سامانه razi24.ir می توانند از برنامه همراز استفاده کنند که این برنامه قابلیت نصب بر روی گوشی های موبایل را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمه سینا کلیک کنید.

بیمه گذاران با ورود به سایت بیمه رازی می توانند در بخش کارتابل بیمه گذاران، وارد پورتال شخصی خود شوند و از خدمات آنلاین شرکت استفاده کنند. کاربران جهت ورود به پورتال سایت رازی می توانند طبق روش زیر به پیش بروند:

• آدرس اینترنتی razi24.ir یا عبارت «سایت بیمه رازی» را در مرورگر سیستم خود جستجو کنید تا وارد صفحه اصلی سایت مذکور شوید.
• روی گزینه “خدمات الکترونیکی” کلیک کنید.

ورود به پورتال سایت بیمه رازی

• در منوی باز شده روی عبارت “پنل های ویژه” کلیک کنید تا منوی دیگری برای شما باز شود و در آن جا عبارت “ویژه بیمه گذاران” را انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمه دانا کلیک کنید.

راهنمای تصویری ورود به پورتال سایت razi24.ir

• در ادامه گزینه “کارتابل بیمه گذاران” را انتخاب نمایید.

مراحل ورود به پورتال سایت بیمه رازی

• در پنجره باز شده، کد بیمه گذار، کد ملی و کد امنیتی را به ترتیب وارد کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.

جهت اطلاع از سایت بیمه تعاون و خدمات آن کلیک کنید.

نحوه ورود به پورتال سایت razi24.ir

سامانه همراز بیمه رازی razi24.ir

همراز بیمه رازی، یکی از سامانه های بیمه رازی است که در آن خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به کاربران ارائه می شود. تمامی کاربران با ورود به این سامانه می توانند کارهایی مانند پرداخت اقساط بیمه عمر، پرداخت اعلامیه بدهکار بیمه های غیر عمر، بررسی اصالت بیمه نامه، چاپ بیمه نامه بدنه ثالث و غیره را انجام دهند. نمایندگان بیمه رازی نیز می توانند به کمک این سامانه، لیست بیمه نامه های تمدید شده را مشاهده کنند. شعب بیمه رازی نیز به کمک سامانه همراز بیمه رازی می توانند عملکرد خود را بررسی کنند و به سایت مناقصات دسترسی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمه دی کلیک کنید.

سامانه همراز بیمه رازی علاوه بر نسخه وب سایت، دو نسخه دیگری به صورت نرم افزار و خط تلفن دارد. کاربران به کمک آن ها می توانند به اکثر خدمات سایت بیمه رازی دسترسی داشته باشند. کاربران بیمه رازی باید دقت کنند که در حال حاضر تنها نسخه اندروید سامانه همراز بیمه رازی وجود دارد لذا دارندگان گوشی های اندروید می توانند از آن استفاده کنند. دارندگان گوشی های آیفون نیز می توانند از نسخه وب سایت یا خط تلفنی آن استفاده کنند. در زیر برای کاربران دارنده گوشی اندروید نسخه موبایلی آن را قرار می دهیم:

دانلود اپلیکیشن همراز بیمه رازی

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه رازی

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه رازی

یکی از مهم ترین مواردی که به هنگام خرید انواع بیمه نامه ها باید به آن توجه کرد، مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه مدنظر می باشد. به طوری که هر چه تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بیشتر باشد، امکان استفاده از آن در خدمات درمانی کشور زیاد می شود.

برای کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سایت بیمه ملت، بر روی لینک کلیک کنید.

در واقع بیمه گرانی که با مراکز درمانی زیادی قرارداد همکاری دارند می توانند به هنگام خسارت، بیمه شدگان خود را از خدمات درمانی بهتری بهره مند کنند؛ زیرا فرد بیمه شده دیگر مجبور نمی شود به مراکز محدودی یا دور از دسترسی مراجعه کند. به همین دلیل امکان درمان و دریافت خدمات درمانی با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

البته باید شرکت بیمه گر علاوه بر این که تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد خود را گسترش دهد باید اطلاع رسانی های لازم را در این مورد انجام دهد تا بیمه شدگان بتوانند از خدمات آن ها استفاده کنند. در غیر این صورت بیمه شدگان بهره ای از خدمات آن ها نخواهند برد.

جهت آشنایی با نحوه پیگیری پرونده قضایی با کد ملی، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

در سایت بیمه رازی امکان مشاهده لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه رازی برای بیمه شدگان فراهم شده است. به طوری که با مراجعه به این بخش می توانید با انتخاب استان، شهر و نوع مراکز درمانی خود لیست آن ها را تهیه کنید.

خدمات الکترونیک بیمه رازی razi24.ir

شرکت بیمه رازی سامانه های زیادی مانند سایت بیمه رازی را ایجاد کرده است تا خدمات بیشتری با دسترسی راحت تر به مشتریان ارائه دهد. در سامانه بیمه رازی تمامی خدمات مورد نیاز کاربران وجود دارد و برای راحتی کاربران خود، انواع بیمه نامه ها را معرفی کرده است تا کاربران در انتخاب بیمه نامه های خود دقیق تر عمل کنند. برخی از امکانات سایت مذکور به صورت مستقیم در سامانه همراز در اختیار مشتریان قرار دارد که با نصب برنامه بر روی گوشی خود می توانند به امکانات آن دسترسی داشته باشند. حال در ادامه به نمونه هایی از خدمات سایت razi24.ir اشاره می کنیم:

استعلام خسارت درمانی:

بیمه شدگان رازی در صورتی که دچار خسارت درمانی شده باشند می توانند استعلام خسارت درمانی خود را از طریق سامانه همراز انجام دهند؛ اما در سایت بیمه رازی می توانید کارهایی مانند جزییات خسارت پرداختی (مبلغ و فرانشیز خسارت) را مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمه البرز مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

صدور بیمه نامه ها:

خدمات الکترونیک بیمه رازی

در سامانه همراز بیمه رازی، امکان صدور انواع بیمه نامه ها وجود دارد. به طوری که کاربران حق بیمه خود را در سایت razi24.ir واریز می کنند تا بتوانند بیمه نامه خود را دریافت کنند. در حال حاضر بیمه رازمان که یک نوع بیمه آتش سوزی می باشد به همین روش عرضه می شود.

پرداخت آنلاین حق بیمه نامه:

یکی از پر کاربردترین خدمات سایت همراز بیمه رازی، امکان پرداخت آنلاین حق بیمه نامه و بدهی های کاربران مانند اقساط بیمه عمر است. از طریق سامانه razi24.ir هم می توانید واریزی اعلامیه بدهکار غیر عمر را انجام دهید.

بررسی اصالت بیمه نامه:

کلیه بیمه گذاران با مراجعه به سامانه همراز بیمه رازی و با کمک کد یکتا یا شماره چاپی آن اصالت بیمه نامه خود را بررسی کنند.

جهت ورود به سامانه آزمون پژوهشکده بیمه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

البته در این سامانه خدمات دیگری نیز وجود دارد که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها یا هر گونه سوالی در مورد سایت بیمه رازی می توانید با مشاوران سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سایت بیمه رازی چیست؟

سایت بیمه رازی در راستای ارائه خدمات بیمه ای در بستر اینترنت به کاربران و مشتریان بیمه رازی ایجاد شده است.

تفاوت سامانه همراز بیمه رازی با سایت بیمه رازی چیست؟

هر دو آن ها از سامانه های آنلاین شرکت بیمه رازی هستند که خدمات الکترونیکی و غیرحضوری شرکت بیمه رازی را در اختیار کاربران قرار می دهند. سامانه همراز بیمه رازی را می توان بر روی گوشی های موبایل اندروید نصب کرد. در حالی که سایت بیمه رازی یک وب سایت در اینترنت می باشد.

چه کسانی می توانند از خدمات سایت بیمه رازی استفاده کنند؟

کلیه بیمه گذاران بیمه رازی و کسانی که قصد خرید بیمه نامه های رازی را دارند می توانند از امکانات این سامانه استفاده کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *