سامانه های حقوقی

سایت بیمه دانا www.dana-insurance.com

در سال های اخیر شرکت ها و سازمان های زیادی با راه اندازی سامانه های آنلاین قصد دارند خدمات خود را به صورت غیر حضوری به کاربران ارائه دهند. شرکت بیمه دانا نیز در همین راستا سایت بیمه دانا به نشانی اینترنتی www.dana-insurance.com را ایجاد کرد تا مشتریان بتوانند از این شرکت بیمه‌گر و خدمات آن استفاده کنند.

در واقع سایت بیمه دانا موجب شد تا فرآیند استفاده از خدمات بیمه دانا راحت‌تر شود. کاربران با ورود به سایت بیمه دانا می توانند کارهای زیادی مانند پرداخت حق بیمه، استعلام بیمه و غیره را انجام دهند و امور مربوط به بیمه دانا را در پلتفرم آنلاین آن تکمیل نمایند.

بنابراین افرادی که از بیمه دانا استفاده می کنند یا قصد دارند در بیمه نامه های مختلف آن نام نویسی کنند می توانند با ورود به سامانه بیمه دانا از خدمات آن استفاده نمایند. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستید می توانید در ادامه مقاله اطلاعات جالبی در مورد این سایت، به دست آورید.

ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا

ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا

در حال حاضر سایت بیمه دانا به نشانی اینترنتی www.dana-insurance.com در اختیار کاربران قرار دارد. به طوری که با ورود به سامانه می توانید اطلاعاتی را در مورد خدمات و امکانات شرکت بیمه دانا به دست بیاورید. با ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا می توانید به بخش های مختلفی آن دسترسی داشته باشید و با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید. در حال حاضر استفاده از خدمات سایت بیمه دانا برای عموم مردم آزاد است؛ اما برخی از امکانات آن مختص کاربران این سامانه می باشد.

جهت ورود به سامانه بیمه توانیر کلیک کنید.

کاربرانی که به عنوان مشتری وارد سایت بیمه دانا می شوند می توانند به پورتال مشتریان وارد شده و از امکاناتی که تنها برای آن ها قرار داده شده است، استفاده کنند. در واقع برای ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا باید در یکی از بیمه های مختلف دانا ثبت نام کرده باشزد و کد ملی‌ شما در شرکت بیمه‌گر دانا ثبت شده باشد.

اگر در یکی از طرح های بیمه دانا ثبت نام کرده باشید و قصد ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا را دارید می توانید با اطلاعات پیش فرض خود به پورتال مشتریان بیمه دانا وارد شوید. خوب است بدانید که نام کاربری پیش فرض کاربران جهت ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا معادل کد ملی و رمز عبور آن ها نیز برابر سال تولد آن ها به صورت 4 رقمی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه مشوق بیمه ای کلیک کنید.

برای ورود به پورتال مشتریان، ابتدا آدرس www.dana-insurance.com را در مرورگر خود جستجو نموده سپس بعد از اینکه به صفحه اصلی سایت بیمه دانا هدایت شدید می توانید نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و با زدن دکمه “ورود” وارد پورتال مشتریان بیمه دانا شوید.

راهنمای تصویری ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا

استعلام بیمه دانا www.dana-insurance.com

شما با ورود به سایت بیمه دانا می توانید بخش استعلام آن را مشاهده کنید. برای دسترسی به بخش استعلام بیمه دانا باید از طریق منوی «سامانه دانایار بیمه دانا» اقدام کنید. در حال حاضر با ورود به بخش استعلام بیمه دانا می توانید 3 نوع استعلام مختلف را بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

برای شرکت در آزمون های سامانه آزمون پژوهشکده بیمه کلیک کنید.

استعلام بیمه نامه:

کاربرانی که در یکی از طرح های بیمه دانا ثبت نام کرده اند می توانند با ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا، بیمه نامه خود را استعلام بگیرند و به اطلاعاتی مانند تاریخ صدور، تاریخ خاتمه، تاریخ شروع و غیره را دسترسی داشته باشند.

استعلام خسارت:

در این بخش، کاربران می توانند دو نوع خسارت بیمه نامه بدنه و بیمه نامه شخص ثالث را استعلام بگیرند.

استعلام نرخ:

در این بخش از سایت بیمه دانا می توانید نرخ برخی از بیمه نامه های دانا را به صورت غیر حضوری دریافت کنید. بیمه نامه ارمغان، بیمه نامه بدنه، بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه مسافرتی و غیره از جمله آن ها هستند.

برای استفاده از خدمات سامانه جامع بیمه کشاورزی کلیک کنید.

دانایار بیمه دانا

دانایار بیمه دانا

یکی از مهم ترین بخش های سایت بیمه دانا، بخش دانایار است که در آن خدمات زیادی را به کاربران ارائه می دهند. از امکاناتی که در این بخش قرار داده شده است کاربران عادی و مشتریان بیمه دانا می توانند استفاده کنند. در واقع بخشی از خدمات دانایار مختص مشتریان شرکت هستند که مشتریان عادی به آن دسترسی ندارند.

برای دسترسی به خدمات دانایار بیمه دانا باید وارد سایت www.dana-insurance.com شوید و در صفحه اصلی آن روی گزینه «دانایار» کلیک نمایید. در این بخش، خدمات زیادی به کاربران ارائه می شود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

• استعلام گیری های مختلف (استعلام نرخ، استعلام بیمه نامه و استعلام خسارت)
• امکان ورود به سامانه پذیرش آنلاین بیمه دانا
• تمدید بیمه نامه بدنه
• تمدید بیمه نامه شخص ثالث
• مشاهده و چاپ بیمه نامه شخص ثالث خودرو
• پرداخت اینترنتی و آنلاین حق بیمه دانا
• امکان مشاهده شرایط عمومی بیمه های مسافرتی دانا
• صدور آنلاین بیمه نامه های مسافرتی

برای کسب اطلاعاتی در مورد سامانه ارسال لیست بیمه مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

مراکز طرف قرارداد بیمه دانا www.dana-insurance.com

مراکز طرف قرارداد بیمه دانا

معمولا هر کدام از شرکت های بیمه‌گر کشور با مراکز درمانی و بهداشتی زیادی در سراسر کشور قرارداد همکاری می بندند. افرادی که بیمه نامه دارند با مراجعه به این مراکز می توانند به صورت رایگان یا با پرداخت مبلغ ناچیزی از خدمات درمانی آن استفاده کنند، در غیر این صورت باید هزینه کل معاینات خود را پرداخت نمایند. سپس با دریافت مدارک درمانی خود خسارت درمانی را از بیمه دانا بگیرند.

کاربرانی که به دنبال تهیه لیست مراکز طرف قرارداد بیمه دانا هستند می توانند به سایت بیمه دانا مراجعه کرده و در آن جا روی گزینه «مراکز ارائه خدمات» کلیک کنند. در منوی باز شده روی گزینه «مراکز درمان» کلیک نمایید تا مراکز درمانی مدنظر خود را در استان های مختلف کشور پیدا کنید.

جهت اطلاع از شرایط استفاده از سامانه بیمه بیکاری کلیک کنید.

در این بخش می توانید تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا اعم از بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها، مراکز جراحی محدود، مراکز جراحی تخصصی و کلیه مراکز درمانی دیگر را مشاهده کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله از سایت سامانه رسمی در مورد سایت بیمه دانا به نشانی اینترنتی www.dana-insurance.com صحبت کردیم. این سامانه خدمات آنلاین شرکت بیمه‌گر دانا را برای کلیه کاربران ارائه می دهد. افرادی که در این سامانه ثبت نام نموده اند و طرح های بیمه دانا را خریداری کرده اند می توانند با ورود به پورتال مشتریان بیمه دانا از خدمات آن استفاده نمایند.

سوالات متداول

برای ورود به سایت بیمه دانا چه اطلاعاتی لازم است؟

کلیه کاربران برای استفاده از امکانات اختصاصی سایت بیمه دانا باید وارد پورتال شخصی خود شوند. برای این کار نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند که به صورت پیش فرض به ترتیب کد ملی و سال تولد کاربران می باشد. البته باید دقت کنند که کد ملی آن ها قبلا به واسطه خرید یکی از طرح های بیمه دانا در سیستم ثبت شده باشد.

هزینه خرید طرح های بیمه نامه بیمه دانا چقدر است؟

معمولا رقم خرید انواع بیمه نامه های مختلف بیمه دانا در هر سال متفاوت است. به طوری که شما برای دریافت این اطلاعات می توانید به بخش استعلام نرخ در سایت www.dana-insurance.com مراجعه کنید.

چه امکاناتی در سایت بیمه دانا در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

در این سامانه شما می توانید امکانات زیادی را مشاهده کنید که اکثر آن ها در بخش دانایار سایت www.dana-insurance.com قرار دارند.

4.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *