سامانه های حقوقی

سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

سایت بیمه آسماری توسط شرکت بیمه آسماری به نشانی اینترنتی asmari-insurance.com ایجاد شده است. این سایت در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی بیمه ای فعالیت می کند. اگر شما از بیمه آسماری استفاده می کنید می توانید با ورود به سایت مذکور از خدمات آنلاین آن استفاده کنید. در صفحه اصلی این سایت خدمات زیادی مانند دریافت مشاوره و خرید انواع بیمه نامه ها قرار دارد. در ادامه این مقاله، قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با نحوه ورود به سایت بیمه آسماری و کار با پنل کاربری آن توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

معرفی سایت بیمه آسماری

کلیه افراد پیش از رخداد حادثه ای در زندگی خود باید به فکر جلوگیری از خسارت های به بار آمده باشند. افراد باید بیمه نامه های مختلفی را خریداری کنند تا در صورت بروز حادثه ای، خسارت به بار آمده توسط شرکت بیمه پرداخت شود.

جهت ورود به سایت بیمه سینا کلیک کنید.

بیمه گذاران باید بیمه های خود را از شرکت های بیمه گر معتبر خریداری کنند تا در صورت لزوم از خدمات آن ها استفاده کنند. شرکت بیمه آسماری یکی از این شرکت ها است که در سال های اخیر برای ارائه خدمات بیمه خود در کشور راه اندازی شده است. این شرکت برای راحتی کار مشتریان سایت بیمه آسماری به نشانی اینترنتی asmari-insurance.com را راه اندازی کرده است تا کاربران بدون نیاز به شعب بیمه آسماری بتوانند کارهای خود را با مراجعه به سامانه آن انجام دهند.

در حال حاضر بیمه آسماری جزو یکی از شرکت های بیمه گر معتبر کشور است که خدمات بیمه ای خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت مجوز رسمی خود را در تاریخ 1391/11/16 از سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است و شماره ثبتی آن 9655 در کیش می باشد. یکی از دلایل ایجاد بیمه آسماری، نیاز بازار ایران به خدمات بیمه در مناطق آزاد و اقتصادی کشور در سطح بین المللی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمه دانا کلیک کنید.

شرکت آسماری خدمات خود را در بیمه بازرگانی در رشته های اموال و اشخاص ارائه می نماید و سایت آن جهت تسهیل ارائه خدمات الکترونیکی به کاربران ایجاد شده است. در این سایت خدمات بیمه آسماری به صورت آنلاین و غیر حضوری به کاربران ارائه می شود و به عنوان پلتفرم شبکه فروش بیمه آسماری فعالیت می کند.

نحوه عضویت در سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

اگر قصد استفاده از امکانات سامانه بیمه آسماری را دارید باید پس از ورود به صفحه اصلی آن، در سامانه asmari-insurance.com ثبت نام کنید. سپس با داشتن نام کاربری و کلمه عبور وارد پورتال کاربری خود شوید. حال در صورتی که جزو متقاضیان استفاده از خدمات شرکت بیمه آسماری هستید می توانید جهت عضویت در سایت بیمه آسماری طبق مراحل زیر اقدام کنید:

  • سامانه بیمه آسماری به نشانی اینترنتی asmari-insurance.com را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • در صفحه اصلی سایت روی گزینه “خدمات آنلاین” کلیک کنید.
عضویت در سایت بیمه آسماری
  • گزینه “پورتال بیمه شدگان درمان” را انتخاب کنید.
نحوه عضویت در سایت asmari-insurance.com
  • در صفحه ای که برای شما نشان داده می شود از شما پرسیده می شود که “آیا تاکنون وارد پرتال اعضا شده اید؟” در صورتی که پاسخ شما “خیر” باشد بر روی آن کلیک کنید تا به “صفحه فعالسازی” انتقال داده شوید، در غیر این صورت اگر پاسخ شما “بله” است بر روی آن کلیک نمایید تا به صفحه “ورود” بروید.

جهت اطلاع از سایت بیمه تعاون و کار با آن کلیک کنید.

عضویت در سایت
  • حالا نوع عضویت خود را انتخاب و سپس کد ملی، نام و نام خانوادگی و کد امنیتی را وارد کنید و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.
مراحل عضویت در سایت بیمه آسماری

خرید بیمه از سایت بیمه آسماری

در پورتال بیمه آسماری، امکان خرید انواع بیمه نامه ها فراهم شده است. لذا شما به عنوان یکی از متقاضیان خرید انواع بیمه نامه با مراجعه به سایت بیمه آسماری می توانید با توجه به نیاز خود از بیمه نامه های آسماری خریداری کنید. اگر به هنگام خرید یا تمدید بیمه آسماری خود به هر گونه مشاوره ای نیاز داشته باشید کارشناسان سامانه رسمی در خدمت شما هستند تا توضیحات لازم را در مورد آن ها و مراحل خرید بیمه نامه ها ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بیمه نامه های سایت بیمه دی کلیک کنید.

در زیر به عنوان مثال مراحل خرید بیمه خودرو از سامانه بیمه آسماری را بیان می کنیم:

  • ابتدا وارد سامانه بیمه آسماری به نشانی اینترنتی asmari-insurance.com شوید.
  • در سمت راست صفحه روی گزینه “بیمه اتومبیل” کلیک کنید.
خرید بیمه از سایت بیمه آسماری
  • حالا جهت خرید بیمه اتومبیل روی گزینه “درخواست مشاوره” کلیک نمایید.
درخواست مشاوره
  • پس از انجام مراحل بالا فرم درخواست مشاوره برای شما ظاهر خواهد شد که در آن جا باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و روی گزینه “ارسال” کلیک نمایید.

جهت اطلاع از مالیات درگاه های پرداخت اینترنتی کلیک نمایید.

تکمیل فرم درخواست مشاوره
  • پس از آن کارشناسان بیمه آسماری در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و مشاوره لازم را برای خرید انواع بیمه نامه های آسماری برای شما بیان خواهند کرد.

 خدمات سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com

بیمه آسماری در فاصله کوتاه مدت فعالیت خود، خدمات متعددی را در قالب بیمه نامه به شما ارائه داده و در آن خدمات مشاوره خرید بیمه نامه ای عرضه می شود تا بتوانید با آگاهی لازم از انواع بیمه نامه های آسماری استفاده کنید. خوشبختانه در حال حاضر با ورود به سایت بیمه آسماری امکان دسترسی به همه این خدمات وجود دارد. به همین دلیل در ادامه به مهم ترین خدمات سایت مذکور اشاره می کنیم:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جذب مرکز وکلا کلیک کنید.

  • شما از طریق این سایت می توانید حق بیمه خود را پرداخت کنید.
  • در بخش ثبت انتقادات و پیشنهادات، می توانید نظرات خود را در مورد سامانه بیمه آسماری ارائه دهید.
  • امکان مشاهده لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه آسماری در سایت asmari-insurance.com برای شما فراهم شده است.
  • امکان مشاهده لیست و آدرس تماس مراکز پرداخت خسارت بیمه آسماری
  • به عنوان یکی از مشتریان بیمه آسماری برای دریافت صحت بیمه نامه خود می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت asmari-insurance.com اقدام کنید.
  • امکان دریافت استعلام قیمت بیمه شخص ثالث در سایت بیمه آسماری به صورت آنلاین وجود دارد.
  • استعلام و چاپ بیمه نامه
  • به عنوان متقاضی دریافت بیمه نامه درمان تکمیلی آسماری می توانید از طریق سایت asmari-insurance.com اقدام کنید و فرم الکترونیک درمان آن را از طریق همین سامانه دریافت کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، سایت بیمه آسماری امکان ارائه بیمه درمانی تکمیلی شرکتی، بیمه مسافرتی، بیمه درمانی تکمیلی خانواده، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه باربری، بیمه کشتی، بیمه آتش سوزی منزل در مناطق آزاد، بیمه آتش سوزی صنعتی، بیمه آتش سوزی غیر صنعتی، بیمه مسئولیت و مهندسی و غیره را فراهم کرده است که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری

مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری

در حال حاضر بیش از 3400 مرکز درمانی در سراسر کشور با شرکت بیمه آسماری قرارداد همکاری بسته اند که لیست کامل آن ها را می توانید به کمک یاری کمک رسان ایران (SOS) دریافت کنید. در صورتی که شما به این مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری مراجعه کنید می توانید با کمک بیمه نامه خود درصد کمی از هزینه درمانی خود را بپردازید و اگر به یک مرکز غیر طرف قرارداد درمانی بیمه آسماری مراجعه کردید با ارائه کامل مدارک درمانی خود، می توانید هزینه بیمه خود را از شعب مختلف SOS دریافت کنید.

جهت ورود به سامانه آزمون پژوهشکده بیمه کلیک کنید.

معمولا مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری تعدادی از کلینیک های تخصصی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مراکز جراحی، کلینیک های دندانپزشکی و غیره هستند. به طوری که شما با اطلاع از لیست دقیق این مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری می توانید از خدمات درمانی این بیمه استفاده کنید.

با توجه به این که بیمه کمک رسان ایران از بیمه آسماری حمایت می کند. به همین دلیل لیست دقیق مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری در سایت asmari-insurance.com قرار داده شده است. شما با مراجعه به سایت بیمه آسماری می توانید لیست کامل مراکز طرف قرارداد را پیدا کنید. برای این کار به بخش «مراکز طرف قرارداد» در سایت مراجعه کنید.

بیمه آسماری همچنان درصدد گسترش خدمات درمانی خود به بیمه گذاران است. به همین دلیل مراکز تحت پوشش خود را توسعه می دهد. در لیست جستجو مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری می توانید از فیلترهایی مانند استان یا شهرستان استفاده کنید و در صورت لزوم معرفی نامه بیمه آسماری خود را از طریق همین سایت دریافت کنید.

جهت اطلاع از سامانه جامع بیمه کشاورزی کلیک کنید.

به عنوان مثال شما می توانید از طریق سایت بیمه آسماری به برخی از مراکز طرف قرارداد آن در تهران دسترسی داشته باشید. بیمارستان توانبخشی رفیده، بیمارستان مرکز قلب تهران، بیمارستان شهید مدرس، بیمارستان فوق تخصصی قلب شهید رجایی، بیمارستان فوق تخصصی عدل و غیره از جمله آن ها هستند.

سوالات متداول

آدرس اینترنتی سایت بیمه آسماری کدام است؟

کلیه کاربران و مشتریان بیمه آسماری جهت ورود به سایت آن می توانند آدرس اینترنتی asmari-insurance.com را در مرورگر خود جستجو کنند.

در سایت بیمه آسماری چند نوع خدمات درمانی تکمیلی ارائه می شود؟

در این سامانه دو نوع بیمه تکمیلی شرکتی و خانواده به مشتریان ارائه می شود که کاربران در صورت لزوم می توانند از آن ها استفاده کنند.

چگونه در سامانه بیمه آسماری انواع بیمه نامه را خریداری کنیم؟

شما جهت خرید انواع بیمه نامه ها ی آسماری باید به سایت asmari-insurance.com مراجعه کنید و با رجوع به بخش خدمات بیمه، آن را خریداری کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *