سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک کشاورزی www.bki.ir

بانک کشاورزی یکی از قدیمی ترین بانک های کشور می باشد که علاوه بر همکاری با دولت برای انجام تراکنش های مالی کشاورزان، به عموم مردم نیز خدمت رسانی می کند. در واقع اکثر بانک های کشور برای انجام امور بانکی نهادی خاص با دولت همکاری می کنند، بانک کشاورزی نیز در زمینه پرداخت طلب کشاورزان از دولت همکاری های لازم را انجام می دهد. سایت بانک کشاورزی در جهت ارائه خدمات غیر حضوری این بانک به مشتریان و افزایش میزان رضایت آنان راه اندازی شده تا در کنار دیگر بانک های کشور نقصی در خدمت رسانی این بانک وجود نداشته باشد.

در حال حاضر اکثر امورات مورد نیاز مشتریان بانک کشاورزی و همچنین برخی از موارد مورد نظر افرادی که جزء مشتریان بانک کشاورزی نیستند از طریق مراجعه به سایت متعلق به این بانک قابل انجام می باشند.

به دلیل گسترده بودن و همچنین کارایی بسیار بالای خدمات غیر حضوری بانک کشاورزی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک کشاورزی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت بانک کشاورزی

معرفی سایت بانک کشاورزی

زندگی در دنیای امروزی و دسترسی به امکانات آنلاین و غیر حضوری سبب شده تا اکثر مردم برای انجام امورات مورد نیاز خود ابتدا به دنبال پیدا کردن روش های اینترنتی و غیر حضوری باشند و در صورتی که روشی آنلاین برای انجام کار مورد نظر وجود نداشته باشد به صورت حضوری اقدام می کنند.

ایجاد چنین شرایطی ناشی از گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین می باشد که مراکز ارائه دهنده خدمات بنا به دلایل گوناگون خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه داده و مردم نیز به دلیل افزایش دسترسی به رایانه، اینترنت و گوشی های تلفن همراه هوشمند از خدمات آنلاین استفاده می کنند.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک توسعه صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

گسترش خدمات غیر حضوری سبب جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز مربوطه، اتلاف وقت، انرژی و هزینه های اضافی می شود، همچنین میزان خطاهای سهوی که به دلیل خستگی کارکنان و شلوغ بودن محیط رخ می دهند نیز کاهش می یابد. یکی از موضوعاتی که در کانون توجه مردم برای دریافت خدمات غیر حضوری می باشد، خدمات بانکی است.

در واقع گسترش ارائه خدمات غیر حضوری بانک ها در شرایطی که حتی خرید لباس نیز به صورت آنلاین امکان پذیر است، دور از انتظار نمی باشد. خوشبختانه در حال حاضر تمامی بانک های کشور از جمله بانک کشاورزی تا حد امکان بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت ها و سامانه های مختلف به مشتریان ارائه می دهند.

برای اطلاع از خدمات سامانه تارنمای عرضه اولیه بر روی لینک کلیک کنید.

سایت متعلق به بانک کشاورزی شامل امکانات و بخش های مختلفی است که بسیاری از آن ها نیازهای روزمره و همیشگی بانکی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، خرید شارژ، استعلام حساب و… را به انجام می رسانند. بهتر است بدانیم برخی از امکانات سایت بانک کشاورزی برای افرادی که مشتری این بانک نیستند نیز قابل دسترس می باشد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک توسعه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

همانطور که گفتیم در سایت مذکور امکانات گسترده ای در اختیار مشتریان بانک کشاورزی قرار داده شده است، به همین منظور در ادامه مطلب به معرفی چند بخش مهم و کارآمد سایت متعلق به بانک کشاورزی می پردازیم:

همراه بانک کشاورزی

در حال حاضر هر فردی که به صورت مکرر از خدمات آنلاین ارائه شده توسط بانک خود استفاده می کند، همراه بانک مربوط به بانک مورد نظر را نیز بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب می کند.

در حال حاضر خدماتی که در همراه بانک کشاورزی ارائه می شوند در اپلیکیشن های مشترک حوزه پرداخت قابل دسترس نیستند. بنابراین یکی از بخش هایی که می تواند به مشتریان بانک کشاورزی کمک کند، همراه بانک کشاورزی است.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

محاسبه شماره شبا

امروزه برای انجام اکثر امورات مالی خود به ارائه شماره شبا نیاز داریم، این درحالی است که دقیقا اکثر افراد از شماره شبای بانکی خود اطلاع ندارند. بانک کشاورزی جهت افزایش رفاه مشتریان خود امکان دریافت شماره شبا را از طریق وب سایت این بانک فراهم کرده است.

از طریق مراجعه به این بخش از سایت علاوه بر اینکه می توانید شماره شبای بانکی خود را دریافت کنید بلکه امکان مشاهده شماره حساب از طریق درج شماره شبا نیز فراهم می باشد.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

محاسبه سود تسهیلات

اگر تا به حال از تسهیلات بانکی استفاده کرده باشید این سوال برای شما پیش آمده که سود وام دریافتی چند درصد است. یکی دیگر از بخش های کاربردی سایت بانک کشاورزی محاسبه سود تسهیلات می باشد. البته این امکان در صورتی فراهم است که از مواردی همچون تعداد و مبلغ اقساط، مدت زمان بازپرداخت، مبلغ کل تسهیلات دریافتی و… اطلاع داشته باشید.

ورود به سایت بانک کشاورزی www.bki.ir

یکی از پیشگامان ارائه و توسعه خدمات غیر حضوری در کشور، بانک ها می باشند. در حال حاضر هیچ بانکی در کشور وجود ندارد که بخشی از خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار ندهد.

گسترش خدمات غیر حضوری بانک ها سبب جلوگیری از ازدحام جمعیت و اتلاف وقت در شعب بانکی شده و در همین راستا میزان رضایت مشتریان نیز افزایش یافته است. سایت بانک کشاورزی نیز به همین منظور راه اندازی شده تا خدمات غیر حضوری این بانک از طریق وب سایت و سامانه های آنلاین در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

در قسمت قبلی همین مقاله جزئیات برخی از بخش های مهم سایت بانک کشاورزی را توضیح دادیم، حال قصد داریم به بررسی نحوه ورود به هر یک از بخش های نامبرده بپردازیم:

ورود به بخش همراه بانک کشاورزی

چنانچه قصد اطلاع از شرایط و امکانات همراه بانک کشاورزی و سپس دریافت فایل این برنامه را دارید، ابتدا باید از طریق نشانی اینترنتی www.bki.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “همراه بانک” کلیک نمایید.

ورود به همراه بانک کشاورزی

با ورود به مرحله جدید علاوه بر اینکه از امکانات و شرایط همراه بانک مطلع خواهید شد بلکه می توانید فایل همراه بانک کشاورزی با نسخه مورد نظر خود را دریافت کنید.

دانلود همراه بانک کشاورزی

برای دسترسی راحت تر به فایل همراه بانک کشاورزی، در ادامه مطلب لینک دانلود این برنامه را قرار می دهیم:

نسخه اندروید همراه بانک کشاورزیدانلود
نسخه ios همراه بانک کشاورزیدانلود

ورود به بخش محاسبه شماره شبا

همانطور که گفتیم از طریق مراجعه به سایت بانک کشاورزی می توانید شماره شبای بانکی خود را دریافت کنید، به همین منظور بعد از ورود به صفحه اصلی سایت این بانک باید مطابق با تصویر زیر از بخش “دستیار بانکی” بر روی گزینه “دریافت شناسه شبا” کلیک نمایید.

ورود به بخش محاسبه شماره شبا در سایت بانک کشاورزی

در مرحله جدید باید مطابق با تصویر زیر نوع تبدیل یعنی شماره حساب یا کارت به شماره شبا را انتخاب کرده، شماره مورد نظر را در قسمت مربوطه درج و در نهایت گزینه “مشاهده” را انتخاب کنید.

دریافت شماره شبا از سایت بانک کشاورزی

یکی دیگر از امکانات سایت متعلق به بانک کشاورزی تبدیل شماره شبا به شماره حساب می باشد. چنانچه قصد دریافت شماره حساب از طریق شماره شبا را دارید باید مطابق با تصویر زیر شماره مورد نظر را درج کرده و بر روی گزینه “مشاهده” کلیک نمایید.

دریافت شماره حساب

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه کارگزاری بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش محاسبه سود تسهیلات

در قسمت قبلی همین مقاله درمورد کاربرد این بخش از سایت مذکور صبحت کردیم، حال برای محاسبه سود تسهیلات مورد نظر باید از طریق نشانی اینترنتی www.bki.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و با مراجعه به بخش “سامانه ها” گزینه “سامانه های تسهیلاتی” را انتخاب کنید.

بخش محاسبه سود تسهیلات از سایت بانک کشاورزی

سپس مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “محاسبه سود و اقساط تسهیلات” کلیک نمایید.

محاسبه اقساط

در مرحله جدید موارد خواسته شده را در قسمت های مربوطه وارد و گزینه “محاسبه” را انتخاب کنید.

نحوه محاسبه سود تسهیلات در سایت بانک کشاورزی

برای اطلاع از بخش های سامانه صیاد بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

بانکداری غیر حضوری سایت بانک کشاورزی www.bki.ir

بخش بانکداری غیر حضوری، الکترونیک یا دیجیتال بخش مشترک وب سایت تمامی بانک های کشور می باشد و در واقع ارائه دهنده خدمات کاربردی غیر حضوری نیز همین بخش وب سایت است.

سایت بانک کشاورزی نیز دارای بخش بانکداری غیر حضوری است که موارد اینترنت بانک، همراه بانک، پروفایل همراه، غیر فعال سازی خدمات، سامانه صیاد و رمز پویا را شامل می شود.

بهتر است بدانیم استفاده از برخی موارد بخش بانکداری غیر حضوری نیازمند مراجعه به یکی از شعب بانک کشاورزی و دریافت نام کاربری و رمز عبور می باشد.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد پست بانک بر روی لینک کلیک کنید.

همچنین لازم به ذکر است برخی از امکانات این بخش از سایت مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ نیازی به رمز عبور نداشته و برای عموم مردم در دسترس می باشند.

به همین منظور چنانچه قصد استفاده از خدمات بانکداری غیر حضوری کشاورزی را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر به بخش “بانکداری غیر حضوری” که در انتهای صفحه قرار گرفته مراجعه کرده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بخش بانکداری غیر حضوری کشاورزی

برای اطلاع از نحوه استعلام چک در سامانه صیاد بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بانک کشاورزی وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی www.bki.ir استفاده کنید و طبق توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا افرادی که مشتری بانک کشاورزی نیستند می توانند از طریق مراجعه به سایت این بانک قبوض خود را پرداخت کنند؟

بله، دسترسی به برخی از امکانات مانند پرداخت قبوض برای افرادی که مشتری بانک کشاورزی نیستند نیز فراهم می باشد.

آیا برای استفاده از خدمات بانکداری غیر حضوری بانک کشاورزی باید رمز عبور دریافت کنیم؟

بله، برای دریافت این رمز باید به صورت حضوری به شعب بانک کشاورزی مراجعه نمایید.

آیا می توان از طریق مراجعه به سایت بانک کشاورزی شماره شبا را دریافت کرد؟

بله، این امکان در سایت متعلق به بانک کشاورزی فراهم شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *