سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک پاسارگاد www.bpi.ir

وب سایت بانک های مختلف کشور چند سالی است که راه اندازی شده اند ولی در حال حاضر امکانات ارائه شده در وب سایت بانک ها گسترش یافته و اکثر امورات بانکی مورد نیاز مردم به صورت غیر حضوری به انجام می رسند. سایت بانک پاسارگاد نیز با هدف گسترش خدمات غیر حضوری، اطلاع رسانی، دانلود برنامه، افتتاح حساب دیجیتال، پرداخت اقساط و… راه اندازی شده و در حال حاضر خدمات گسترده و متنوعی را در اختیار دارندگان حساب بانکی پاسارگاد قرار می دهد. در دنیای امروزی مردم تمایل دارند اکثر امورات زندگی خود را به صورت غیر حضوری انجام داده و از اتلاف وقت در مراکز مختلف جلوگیری کنند.

یکی از موضوعاتی که استفاده از خدمات غیر حضوری آن مورد استقبال مردم قرار گرفته و در حال گسترش نیز می باشد، انجام امورات بانکی است، در همین راستا نیز بانک های مختلف کشور در حال گسترش خدمات و امکانات ارائه شده در وب سایت ها و سامانه های آنلاین خود می باشند.

به دلیل اهمیت خدمات غیر حضوری ارائه شده در وب سایت بانک پاسارگاد و همچنین تنوع و تعداد بسیار بالای آن ها، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک پاسارگاد بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت بانک پاسارگاد

معرفی سایت بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد یکی از بانک های خصوصی کشور است که در حال حاضر مشتریان بسیار زیادی داشته و در راستای افزایش رضایت مشتریان خود خدمات متنوع و گسترده ای را به صورت غیر حضوری در اختیار آنان قرار می دهد.

بانک پاسارگاد برای تحقق هدف گسترش خدمات غیر حضوری در طرح دولت الکترونیک اقدامات مهمی از قبیل ارائه خدمات در وب سایت و راه اندازی سامانه های آنلاین را به مرحله اجراسازی رسانده تا مشتریان این بانک ضعف و نقصی را در خدمات مشاهده نکنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

بدون شک هیچ سازمان، اداره، ارگان و بانکی در کشور وجود ندارد که نسبت به گسترش خدمات غیر حضوری خود اقدامی انجام نداده باشد، بانک پاسارگاد نیز از این مورد مستثنی نشده و در حال حاضر علاوه بر سایت بانک پاسارگاد سامانه ها و اپلیکیشن های مختلفی را نیز در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

در دنیای امروزی مردم تمایل دارند خدمات مورد نیاز خود را از بهترین ارائه دهنده خدمات دریافت کنند، به همین دلیل نیز بانک های مختلف کشور تا حد امکان در حال گسترش خدمات غیر حضوری خود هستند.

برای اطلاع از امکانات سامانه جامع پذیرندگان سداد بر روی لینک کلیک کنید.

بانک پاسارگاد نیز یکی از پیشگامان این عرصه می باشد و با ارائه خدمات متنوع و گسترده در وب سایت خود اکثر امورات مورد نیاز مشتریان را به صورت غیر حضوری به انجام می رساند. از جمله بخش های بسیار مهم و کاربردی سایت بانک پاسارگاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بخش مدیریت چک

بهتر است بدانیم از ابتدای سال 1400 ثبت، انتقال، دریافت و استعلام چک های جدید صیادی باید از طریق سامانه پیچک یا همان سامانه صیاد به انجام برسند. در واقع چک های صیادی که اطلاعات آن ها توسط فرد صادر کننده، دریافت کننده و انتقال دهنده در سامانه صیاد به ثبت نرسند فاقد اعتبار بوده و قابلیت نقد شدن ندارند.

بنابراین بانک پاسارگاد نیز در راستای تحقق اهداف و قوانین چک های صیادی اقدام به راه اندازی بخش مدیریت چک در وب سایت خود کرده است. به همین منظور مشتریان بانک پاسارگاد می توانند از طریق مراجعه به این بخش، خدمات چک های صیادی را دریافت کنند.

برای اطلاع از خدمات سامانه کارگزاری بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

بخش بانکداری مجازی

همانطور که از نام این بخش مشخص است مربوط به انجام خدمات به صورت مجازی می باشد، در این بخش از سایت بانک پاسارگاد خدمات غیر حضوری و مجازی مربوط به کارت، سپرده، تسهیلات، دسته چک و… به انجام می رسند. این بخش از وب سایت پاسارگاد بسیار گسترده می باشد و خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان این بانک در رابطه با موضوعات نامبرده قرار می دهد.

بخش ارائه شماره شبا و سپرده

احتمالا شما نیز تا به حال قصد دریافت شماره شبا یا سپرده خود را به صورت غیر حضوری داشته اید. چنانچه مشتری بانک پاسارگاد هستید بهتر است بدانید از طریق مراجعه به وب سایت این بانک امکان دریافت شماره شبا و سپرده فراهم شده است.

برای اطلاع از بخش های سامانه صیاد بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سایت بانک پاسارگاد www.bpi.ir

طی چند سال اخیر با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور تمامی سازمان ها، ادارات، ارگان ها، بانک ها و حتی بسیاری از مراکز خصوصی اقدام به راه اندازی وب سایت و سامانه های مختلفی کرده اند تا از این طریق میزان مراجعات حضوری به مراکز مربوطه کاهش پیدا کند.

بهتر است بدانیم گسترش خدمات غیر حضوری علاوه بر اینکه میزان ازدحام جمعیت در مراکز را کاهش می دهد بلکه سبب جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه های اضافی و انرژی شده و در عین حال روند انجام امورات را تسریع می بخشد. یکی از بخش هایی که پیشرفت چشمگیری در ارائه خدمات غیر حضوری داشته است، بخش بانکداری کشور می باشد.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد پست بانک بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر قسمت عمده ای از خدمات بانکی به صورت آنلاین در دسترس می باشند، بانک پاسارگاد نیز از این مورد مستثنی نشده و خدمات بسیار متنوعی را از طریق سایت بانک پاسارگاد در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

در قسمت قبلی همین مقاله درمورد سه بخش مهم و کاربردی سایت بانک پاسارگاد صحبت کردیم، حال قصد داریم در ادامه مطلب نحوه ورود به بخش های نامبرده را توضیح دهیم:

ورود به بخش مدیریت چک

چنانچه قصد ثبت، انتقال، دریافت و یا استعلام چک های بانک پاسارگاد را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.bpi.ir وارد صفحه اصلی سایت مذکور شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “سامانه مدیریت چک صیاد” کلیک نمایید.

ورود به بخش مدیریت چک

سپس برای ورود به صفحه اصلی این سامانه باید کد ملی، شماره موبایل و عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

نام کاربری سامانه مدیریت چک

برای اطلاع از نحوه دریافت چک در سامانه صیاد بانک مسکن بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش بانکداری مجازی

در بخش بانکداری مجازی امکانات و خدمات گسترده ای درمورد کارت های بانکی پاسارگاد، سپرده، تسهیلات و دریافت دسته چک ارائه شده اند. برای استفاده از این خدمات باید از طریق نشانی اینترنتی www.bpi.ir وارد صفحه اصلی وب سایت شده و بر روی گزینه “ورود به بانکداری مجازی” کلیک نمایید.

ورود به بانکداری مجازی سایت بانک پاسارگاد

سپس باید نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

رمز عبور بانکداری مجازی

برای اطلاع از نحوه استعلام چک در سامانه صیاد بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش محاسبه شماره شبا و سپرده

چنانچه قصد دریافت شماره شبا و سپرده خود را دارید باید بعد از ورود به سایت بانک پاسارگاد مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “محاسبه شبا” کلیک نمایید.

ورود به بخش محاسبه شبا در سایت بانک پاسارگاد

در مرحله جدید ابتدا باید نوع تبدیل را انتخاب کرده و سپس مشخصات خواسته شده را در قسمت مربوطه درج و گزینه “تبدیل” را انتخاب کنید.

دریافت شماره شبا از سایت بانک پاسارگاد

برای اطلاع از خدمات سامانه صیاد بانک توسعه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

استخدام بانک پاسارگاد www.bpi.ir

بسیاری از افراد تمایل دارند در یکی از بانک های کشور استخدام شده و مشغول به فعالیت شوند. در این راستا جایگاه های شغلی که در آزمون های استخدامی برای استخدام در بانک های کشور در نظر گرفته و اعلام می شوند متفاوت است. بانک پاسارگاد نیز اگر سالیانه نیاز به استخدام نیروی جدید داشته باشد نسبت به اعلام اطلاعیه در وب سایت خود اقدام می کند.

در سال 1400 استخدام بانک پاسارگاد انجام شده و اطلاعیه آن نیز از طریق همین سایت در معرض مشاهده عموم مردم قرار گرفته است. در حال حاضر اطلاعیه جدیدی برای سال 1401 جهت استخدام در بانک پاسارگاد اعلام نشده، چنانچه این بانک اقدام به استخدام کارمندان جدید کند از طریق سایت بانک پاسارگاد اطلاع رسانی خواهد کرد.

برای اطلاع از امکانات سامانه سمات بر روی لینک کلیک کنید.

در هر صورت بهتر است بدانید ثبت نام اولیه و درج مشخصات ضروری از طریق مراجعه به سایت بانک پاسارگاد انجام می شود. افراد بعد از تکمیل فرم های مربوطه باید متتظر تماس از جانب بخش استخدام بانک باشند و نیازی به مراجعات حضوری جهت پیگیری نتیجه ندارند.

به همین منظور چنانچه بعد از انتشار اطلاعیه های استخدام بانک پاسارگاد قصد ثبت نام اولیه را داشتید باید از طریق نشانی اینترنتی www.bpi.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “دعوت به همکاری” کلیک نمایید.

استخدام در بانک پاسارگاد

در مرحله جدید ابتدا باید شرایط و قوانین اعلام شده را مطالعه کرده و سپس مطابق با تصویر زیر یکی از عناوین شغلی مورد نظر خود را انتخاب کنید و فرم های مربوطه را تکمیل نمایید.

تکمیل فرم استخدام در سایت بانک پاسارگاد

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه اعتبار من بر روی لینک کلیک کنید.

معرفی بخش سامانه های موبایلی بانک پاسارگاد www.bpi.ir

بانک پاسارگاد در کنار خدماتی که در وب سایت خود به مشتریان ارائه می دهد، سامانه ها و اپلیکیشن های مختلفی را نیز طراحی و فعال کرده تا دسترسی مشتریان به خدمات بانک پاسارگاد راحت تر شود.

به همین منظور چنانچه قصد اطلاع از خدمات ارائه شده در سامانه ها و برنامه ها، همچنین دریافت فایل قابل نصب آن ها را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.bpi.ir وارد صفحه اصلی وب سایت شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه ابتدا بر روی گزینه “بانکداری الکترونیک” سپس گزینه “مبتنی بر موبایل” و در نهایت گزینه “سامانه های موبایلی” کلیک نمایید.

بخش سامانه های موبایلی بانک پاسارگاد

در مرحله جدید انواع سامانه های قابل نصب و همچنین سامانه های کد دستوری که توسط بانک پاسارگاد ارائه شده اند را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی نماد هر سامانه می توانید از جزئیات خدمات آن و لینک دریافت سامانه اطلاع پیدا کنید.

سامانه های بانک پاسارگاد

برای اطلاع از امکانات سامانه زمرد بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

موبایل بانک

بدون شک هر فردی که از خدمات بانکی استفاده های متعدد دارد باید موبایل بانک ارائه دهنده خدمات بانک مورد نظر خود را بر روی گوشی تلفن همراه نصب کند. در موبایل بانک پاسارگاد امکانات بسیار گسترده و در عین حال کاربردی قرار داده شده که مشتریان را برای انجام اغلب امورات بانکی از مراجعات حضوری بی نیاز می کند.

برای دریافت موبایل بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه ویپاد

چنانچه قصد افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد را دارید، توصیه می کنیم نسبت به نصب برنامه ویپاد اقدام نمایید.

برای دریافت برنامه ویپاد بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

آنی بانک

برخی از افراد تمایل دارند خدمات بانکی خود را از طریق سامانه های مبتنی بر کد دستوری دریافت کنند. بانک پاسارگاد برای این افراد نیز سامانه آنی بانک با کد دستوری #720* را راه اندازی کرده است.

اپلیکیشن کودک

به دلیل گسترش استفاده کودکان از بازی های آنلاین و برنامه های مختلف، بانک پاسارگاد سامانه آموزشی کودک را راه اندازی کرده تا کودکان از طریق این برنامه کتاب بخوانند، رنگ آمیزی و نقاشی کرده و نکات آموزشی متناسب با سن خود را یاد بگیرند.

برای دریافت اپلیکیشن کودک بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه پی پاد

کیف پول همراه بانک پاسارگاد، پی پاد نام دارد. چنانچه مشتری بانک پاسارگاد هستید توصیه می کنیم برنامه پی پاد را نصب کرده و از خدمات آن همانند یک کیف پول استفاده کنید.

برای دریافت برنامه پی پاد بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بانک پاسارگاد وارد شد؟

برای ورود به سایت متعلق به بانک پاسارگاد باید از نشانی اینترنتی bpi.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توان از طریق سایت پاسارگاد به سامانه صیاد این بانک وارد شد؟

بله، ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد از طریق ورود به وب سایت متعلق به این بانک امکان پذیر است.

آیا می توان شماره شبای بانکی خود را از سایت بانک پاسارگاد دریافت کنیم؟

بله، این امکان برای سایت متعلق به بانک پاسارگاد فراهم شده است.

آیا مشتریان بانک های دیگر می توانند شماره شبای بانکی خود را از سایت پاسارگاد دریافت کنند؟

خیر این امکان فراهم نمی باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *