سامانه های مالی و سرمایه

ورود به سایت بانک صادرات

امروزه تمامی بانک های کشور با راه اندازی سایت و ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود میزان مراجعات حضوری به شعب بانک را کاهش و میزان رضایت مشتریان را افزایش داده اند، بانک صادرات نیز از این مورد مستثنی نیست. سایت بانک صادرات با ارائه خدمات متنوع و گسترده انجام امورات بانکی مشتریان خود را تسهیل بخشیده است. به دلیل اینکه خدمات این سایت بسیار گسترده است و موارد زیادی را شامل می شود، ما در این مقاله قصد داریم بخش ها و خدمات اصلی سایت بانک صادرات را به شما معرفی کنیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت بانک صادرات

معرفی سایت بانک صادرات

همانطور که گفتیم این سایت بخش ها و خدمات گسترده ای را شامل می شود، خدماتی همچون معرفی تلفن بانک، اینترنت بانک، دریافت اپلیکیشن های بانک صادرات، ثبت نام در کارگزاری بانک صادرات، معرفی شعب بانک در داخل و خارج از کشور و… بنابراین اکثر خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان از طریق مراجعه به سایت این بانک و همچنین دریافت و نصب اپلیکیشن های مربوط به آن قابل انجام می باشد.

از این رو توصیه می کنیم با بخش های مختلف سایت بیشتر آشنا شده تا بتوانید امورات بانکی خود را در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات انجام دهید.

راهنمای تصویری ورود به سایت بانک صادرات

برای ورود به صفحه اصلی این سایت باید آدرس اینترنتی آن که bsi.ir می باشد را در مرورگر رایانه و یا گوشی تلفن همراه خود درج کرده و جستجو نمایید. در نهایت صفحه اصلی سایت بانک صادرات مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

صفحه اصلی سایت بانک صادرات

همانطور که در تصویر قبلی مشاهده کردید بخش های مختلفی در قسمت بالایی صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر وجود دارند که در ادامه مطلب به توضیح هرکدام از این بخش ها می پردازیم.

بخش های مختلف سایت بانک صادرات

درباره بانک

اولین بخش با عنوان درباره بانک مشخص شده که با کلیک بر روی آن می توانید مطابق با تصویر زیر از جزییات آن اطلاع پیدا کنید. این بخش شامل مواردی همچون معرفی بانک، اطلاعات مدیران و اطلاعات تماس آنان، امور سهام و دیگر جزییات می باشد.

جهت اطلاع از نحوه ثبت و انتقال چک در سامانه صیاد بانک صادرات، بر روی لینک کلیک کنید.

بخش درباره بانک سایت بانک صادرات

بانکداری الکترونیک

یکی از بخش های کاربردی که عموم مردم از خدمات آن استفاده می کنند بخش بانکداری الکترونیک است، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این بخش می توانید از خدماتی همچون اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات اینترنتی مانند پرداخت قبوض، خرید شارژ، مشاهده صورتحساب، خدمات کارت های بانکی و پایانه های الکترونیک استفاده نمایید.

بخش بانکداری الکترونیک سایت بانک صادرات

خدمات بانکی

بخش بعدی که در سایت بانک صادرات قابل دسترسی می باشد بخش خدمات بانکی است، این بخش مربوط به اطلاعات سپرده ها، سود سپرده ها، تسهیلات و خدمات ارزی است.

بخش خدمات بانکی سایت بانک صادرات

اطلاعات شعب

در این بخش می توانید اطلاعات شعب مورد نظر خود را در داخل و خارج از کشور دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعاتی در مورد خدمات سایت بانک توسعه صادرات و نحوه ورود به آن، بر روی لینک کلیک کنید.

ارتباط با ما

در بخش ارتباط با ما این امکان فراهم شده تا شما بتوانید با قسمت های مختلف بانک صادرات مانند ستاد خبری، سامانه ثبت شکایت، مدیر عامل، اداره کل روابط عمومی و… که در تصویر زیر قابل مشاهده هستند ارتباط برقرار نمایید.

بخش ارتباط با ما سایت بانک صادرات

اینترنت بانک

لازم به ذکر است برای ورود به بخش اینترنت بانک می توانید به صورت مستقیم با وارد کردن نشانی اینترنتی ib.bsi.ir در مرورگر از خدمات این بخش استفاده نمایید. مطابق با تصویر زیر صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که باید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مشخص شده درج نمایید.

بخش اینترنت بانک سایت بانک صادرات

از دیگر روش هایی که می توانید به بخش اینترنت بانک دسترسی پیدا کنید ورود به بخش بانکداری الکترونیک است که در قسمت های قبلی همین مقاله آن را توضیح دادیم. همچنین می توانید مطلبق با تصویر زیر از گزینه های سمت چپ صفحه اصلی سایت، گزینه اینترنت بانک سپهر را انتخاب نمایید.

ورود به اینترنت بانک سایت بانک صادرات

در مرحله بعدی صفحه ای مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که برای ورود به اینترنت بانک باید قسمت اینترنت بانک سپر ویژه اشخاص حقیقی که با کادر نیز مشخص شده، انتخاب نمایید.

استفاده از اینترنت بانک سایت بانک صادرات

در نهایت وارد صفحه بخش اینترنت بانک می شوید، که باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارید باید ابتدا در این بخش عضو شوید. برای عضویت باید مطابق با تصویر زیر گزینه عضویت را انتخاب نمایید و در مرحله بعدی اطلاعات خود را به ثبت برسانید.

ثبت نام در اینترنت بانک سایت بانک صادرات

همراه بانک صادرات و اپلیکیشن صاب

بدون شک در زندگی های امروزی همه ما به همراه بانک و اپلیکیشن هایی که خدمات غیر حضوری را در اختیار مشتریان قرار می دهند نیاز داریم. از این رو می توانید از خدمات گسترده همراه بانک صادرات و یا اپلیکیشن صاب استفاده نمایید. به همین منظور باید از گزینه هایی که در سمت چپ صفحه اصلی سایت قرار گرفته اند، گزینه همراه بانک و اپلیکیشن صاب را انتخاب نمایید.

اپلیکیشن صاب در سایت بانک صادرات

مطابق با تصویر زیر وارد صفحه ای می شوید که می توانید با انتخاب دریافت نرم افزار صاب یا همراه بانک که در پایین صفحه قرار دارند، این نرم افزارها را نصب کنید.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام و عضویت در اینترنت بانک توسعه صادرات، بر روی لینک کلیک کنید.

دریافت همراه بام در سایت بانک صادرات

مطابق با تصویر زیر خدماتی که نرم افزارهای همراه بانک و صاب در اختیار شما قرار می دهند، مشخص شده است.

خدمات همراه بام در سایت بانک صادرات

تلفن بانک

با شماره گیری 09602 می توانید به بخش تلفن بانک صادرات وارد شده و از خدمات متنوع آن استفاده نمایید. اگر تمایل دارید مطابق با تصویر زیر از جزییات تلفن بانک صادرات اطلاع پیدا کنید، باید به بخش بانکداری الکترونیک سایت مراجعه کرده و گزینه تلفنبانک را انتخاب نمایید.

جزییات تلفن بانک سایت بانک صادرات

لازم به ذکر است مطابق با تصویر زیر در قسمت انتهایی سایت خدمات دیگری همچون اطلاعات ضروری، بورس و سهام، لینک های مفید و… قابل دسترسی هستند که می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید.

جزییات خدمات سایت بانک صادرات

آیا می توان از طریق سایت بانک صادرات قبوض خدماتی را نیز پرداخت کرد؟

بله، با مراجعه به بخش بانکداری الکترونیک این امکان فراهم می باشد.

آیا دریافت اپلیکیشن صاب از طریق سایت بانک صادرات امکان پذیر است؟

بله، از قسمت سمت چپ صفحه اصلی این سایت می توان اپلیکیشن صاب و همراه بانک صادرات را دریافت کرد.

آیا شماره تلفن بانک صادرات در سایت این بانک درج شده است؟

بله، شماره تلفن بانک 09602 می باشد.

آیا صورتحساب نیز از طریق سایت بانک صادرات قابل دریافت است؟

بله، این خدمت در بخش بانکداری الکترونیک قابل دسترسی است.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *