سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک شهر shar-bank.ir

در کشور ما علاوه بر بانک های دولتی تعدادی بانک خصوصی نیز فعال هستند که توسط سازمانی خاص تاسیس شده اند. بانک شهر نیز یکی از بانک های خصوصی کشورمان می باشد که توسط شهرداری تهران تاسیس شده و در حال حاضر به عموم مردم خدمت رسانی می کند. سایت بانک شهر در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان این بانک راه اندازی شده تا از این طریق اکثر امورات بانکی مشتریان بانک شهر بدون نیاز به مراجعات حضوری به شعب این بانک به انجام برسند.

در حال حاضر بانک شهر علاوه بر خدماتی که تمامی بانک های کشور در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، تعدادی خدمت جدید به عنوان خدمات نوین بانکی را نیز به مشتریان این بانک ارائه می دهد و همین موضوع سبب جلب رضایت مشتریان و متمایز بودن بانک شهر شده است.

به دلیل گسترده بودن امکانات ارائه شده در سایت متعلق به بانک شهر و همچنین کارایی آن ها برای اغلب مردم، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک شهر بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت بانک شهر

معرفی سایت بانک شهر

بانک شهر یکی از بانک های خصوصی کشور است که توسط شهرداری تهران تاسیس شده و به عموم مردم خدمت رسانی می کند. در حال حاضر علاوه بر شهرداری تهران و تعدادی نهاد مرتبط، برخی از مردم نیز سهام بانک شهر را خریداری کرده و جزء سهامداران این بانک محسوب می شوند.

تعداد خدمات ارائه شده توسط بانک شهر نه تنها کمتر از خدمات سایر بانک های کشور نمی باشد بلکه تعدادی خدمت جدید نیز تحت عنوان خدمات نوین بانکی به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

برای مثال احتمالا تا به حال همه ما کیوسک هایی با نشان بانک شهر را در قسمت های مختلف سطح شهرها دیده ایم که بعد از پایان ساعات کاری بانک ها نیز فعال بوده و خدماتی متمایز از دستگاه های خودپرداز معمولی ارائه می دهند، این کیوسک ها همان پیشخوان شهر نت هستند که خدماتی همچون صدور کارت و دفترچه بانکی را نیز بدون مراجعه به شعب بانک در اختیار مشتریان بانک شهر قرار می دهد.

همچنین سایت بانک شهر در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین راه اندازی شده تا اکثر امورات بانکی مورد نیاز مشتریان بانک شهر در کمترین زمان ممکن به انجام برسند.

برای اطلاع از خدمات سایت بانک سامان بر روی لینک کلیک کنید.

دسترسی به بخش های سایت بانک شهر نیازی به مراجعه حضوری به کیوسک های این بانک ندارند بلکه همانند دیگر وب سایت های بانکی از طریق مرورگر گوشی های تلفن همراه، رایانه و… قابل دسترس می باشند.

در حال حاضر بخش های مختلفی همچون لیست شعب بانک شهر، محاسبه شماره شبا، انتقال وجه، پرداخت قبوض، استعلام حساب، دریافت فایل همراه بانک، احراز هویت سجام، رمز نت، پاکت و… از طریق ورود به سایت متعلق به بانک شهر قابل دسترس می باشند. با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه مشتری بانک شهر هستید توصیه می شود با امکانات مختلف سایت بانک شهر آشنا شوید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک توسعه صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت بانک شهر shar-bank.ir

طی چند سال اخیر با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور تمامی سازمان ها، ادارات، ارگان ها، بانک ها و حتی اکثر مراکز خصوصی در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و افزایش رفاه مراجعه کنندگان خود اقدام به راه اندازی وب سایت ها و سامانه های آنلاین کرده اند.

آغاز به کار سایت ها و سامانه ها و به طور کلی غیر حضوری شدن بخشی از امورات مراکز مختلف سبب کاهش ازدحام جمعیت شده، از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کنند و در نهایت میزان رضایت مردم افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از موضوعاتی که گسترش خدمات غیر حضوری در آن حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خدمات بانکی می باشند.

برای اطلاع از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه بر روی لینک کلیک کنید.

طی چند سال اخیر تقریبا تمامی افرادی که با انجام امورات بانکی مواجه هستند به نحوی از امکانات غیر حضوری بانک ها به ویژه برنامه های قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه استفاده می کنند.

حال بهتر است بدانیم علاوه بر اپلیکیشن های موبایلی، وب سایت های بانک ها نیز مانند سایت بانک شهر خدمات گسترده تری از برنامه های قابل نصب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

بانک شهر در حال حاضر انجام اکثر امورات بانکی مورد نیاز مشتران خود را از طریق مراجعه به سایت بانک شهر امکان پذیر کرده تا از این طریق علاوه بر کاهش مراجعات حضوری به شعب این بانک، مشتریان بانک شهر محدود به استفاده از اپلیکیشن نباشند.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک توسعه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

همانطور که در قسمت قبلی همین مقاله توضیح دادیم سایت مذکور دارای بخش های مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها زیر مجموعه های دیگری دارند. به همین منظور در ادامه مطلب نحوه ورود به چند بخش مهم و کاربردی سایت متعلق به بانک شهر را توضیح خواهیم داد:

ورود به بخش امور سهامداران

چنانچه قصد ورود به بخش امور سهامداران و استفاده از خدمات ارائه شده در این بخش را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی shahr-bank.ir ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده، سپس مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “امور سهامداران” کلیک نمایید.

ورود به بخش امور سهامداران در سایت بانک شهر

در صفحه جدید چند گزینه و بخش مختلف در رابطه با امور سهامداران مشاهده خواهید کرد که متناسب با نیاز خود می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

خدمات بخش امور سهامداران

برای اطلاع از خدمات سایت بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش خدمات بانکی

یکی دیگر از بخش های سایت بانک شهر که چندین خدمت مهم را در اختیار مشتریان این بانک قرار می دهد، بخش خدمات بانکی است. چنانچه قصد استفاده از خدمات ارائه شده در این بخش را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “خدمات بانکی” کلیک نمایید، تا گزینه های بیشتری برای شما نمایش داده شوند.

ورود به بخش خدمات بانکی سایت بانک شهر

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به بخش بانکداری الکترونیکی

یکی از بخش های مشترک بین وب سایت تمامی بانک های کشور، بخش بانکداری الکترونیک می باشد. تعداد بسیار زیادی از امورات مورد نیاز مشتریان که به صورت مکرر از آن ها استفاده می کنند در همین بخش قرار داده شده است.

به همین منظور بعد از ورود به صفحه اصلی سایت متعلق به بانک شهر باید از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “بانکداری الکترونیک” کلیک نمایید تا گزینه های این بخش برای شما نمایش داده شوند.

ورود به بخش بانکداری الکترونیک

بهتر است بدانیم علاوه بر بخش های گسترده نامبرده، چند بخش دیگر نیز در سایت بانک شهر قرار داده شده اند که برای استفاده از خدمات آن ها باید به میانه صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و یکی از موارد را مطابق با تصویر زیر انتخاب کنید.

سایر بخش های سایت بانک شهر

برای اطلاع از بخش های سایت بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

دریافت شماره شبا بانک شهر

این روزها استفاده از شماره شبا جهت نقل و انتقال وجه بسیار زیاد شده و دلیل آن هم روش های انتقال وجه جدید می باشد که به جای استفاده از چک بین بانکی، مراجعه به شعب بانک و انجام امورات وقت گیر، شماره شبا جایگزین تمامی این موارد شده است.

بسیاری از افراد تصور می کنند برای دریافت شماره شبا بانکی خود باید به یکی از شعب بانک مورد نظر مراجعه کنند، این در حالی است که بانک شهر در راستای افزایش رفاه مشتریان خود امکان دریافت شماره شبا به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به رمز عبور و نام کاربری را از طریق سایت خود فراهم کرده است.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه جامع پذیرندگان سداد بر روی لینک کلیک کنید.

بنابراین مشتریان بانک شهر می توانند در کمترین زمان ممکن از طریق مراجعه به سایت بانک شهر شماره شبا بانکی خود را دریافت کنند. به همین منظور باید از طریق نشانی اینترنتی shahr-bank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه ابتدا بر روی گزینه “بانکداری الکترونیک” سپس گزینه “درگاه شهر” و در نهایت گزینه “محاسبه شبا” کلیک نمایید.

دریافت شماره شبا از سایت بانک شهر

در صفحه جدید باید شماره حساب خود را به همراه عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت های مربوطه درج و گزینه “استعلام” را انتخاب کنید.

محاسبه شماره شبا

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه کارگزاری بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

اینترنت و همراه بانک شهر shar-bank.ir

دو بخش مهم از خدمات غیر حضوری سایت بانک شهر اینترنت و همراه بانک شهر می باشند. ورود به بخش اینترنت بانک شهر از طریق ورود به سایت این بانک امکان پذیر است و نیاز به رمز عبور و نام کاربری دارد، ورود به همراه بانک نیز مستلزم دریافت فایل این برنامه و سپس نصب بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند می باشد.

در حال حاضر اکثر امورات بانکی که به صورت غیر حضوری ارائه شده اند از طریق اینترنت و همراه بانک شهر قابل دسترس می باشند. برای آشنایی بیشتر در ادامه مطلب به امکانات این دو بخش اشاره می کنیم:

امکانات اینترنت بانک شهر

استفاده از خدمات اینترنت بانک شهر برای افراد حقیقی و حقوقی فراهم شده است، از جمله امکانات این بخش برای افراد حقیقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال وجه درون بانکی
  • افتتاح حساب
  • انتقال وجه دسته ای و همچنین مستمر درون بانکی
  • واریز وجه پایا و ساتنا برای حساب های سایر بانک ها
  • مدیریت پرداخت، تسهیلات، کارت و چک
  • گزارشات

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات همراه بانک شهر

چنانچه قصد استفاده از امکانات غیر حضوری بانک شهر از طریق اپلیکیشن های قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند دارید باید همراه بانک شهر را نصب کنید. از جمله امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت
  • استعلام موجودی
  • دریافت شماره شبا
  • خدمات چک صیادی
  • انجام خدمات ساتنا و پایا با ارائه شناسه واریز
  • مسدود کردن کارت
  • مدیریت تسهیلات
  • امکان ورود به برنامه با تشخیص چهره و اثر انگشت
  • امکان افزودن کارت بانکی
  • قابلیت پرداخت اقسط دیگران

برای اطلاع از نحوه استعلام چک در سامانه صیاد پست بانک بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به اینترنت بانک و یا دریافت فایل همراه بانک شهر را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی shahr-bank.ir وارد صفحه اصلی سایت بانک شهر شده و مطابق با تصویر زیر یکی از دو گزینه را از میانه صفحه اصلی سایت انتخاب کنید.

همراه بانک شهر

شعب بانک شهر

در قسمت های قبلی همین مقاله گفتیم که اکثر امورات بانک شهر به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت این بانک و همچنین همراه بانک شهر در اختیار مشتریان قرار گرفته اند. ولی انجام برخی از خدمات نیز نیازمند مراجعات حضوری به شعب بانک شهر می باشند.

برای مثال چنانچه قصد دریافت تسهیلات از این بانک داشته باشید باید تعدادی از مراحل را به صورت حضوری به انجام برسانید، به همین منظور بهتر است از لیست آدرس شعب بانک شهر اطلاع داشته باشید.

برای اطلاع از امکانات سامانه اعتبار من بر روی لینک کلیک کنید.

برای اطلاع از لیست شعب این بانک در سطح شهرهای مختلف کشور بعد از ورود به صفحه اصلی سایت بانک شهر باید مطابق با تصویر زیر گزینه “شعب” را از میانه صفحه اصلی سایت انتخاب نمایید.

شعب بانک شهر

امکانات بانک شهر shar-bank.ir

در قسمت های قبلی همین مقاله در مورد برخی از بخش های مهم و کاربردی سایت بانک شهر صحبت کردیم. بهتر است بدانیم امکانات این بانک محدود به موارد گفته شده نیست، به همین دلیل در ادامه مطلب به بررسی چند مورد دیگر از امکانات بانک شهر می پردازیم:

تراکنش ناموفق

احتمالا همه ما تا به حال حداقل یکبار با پیام تراکنش ناموفق و در عین حال کسر مبلغ از حساب خود مواجه بوده ایم. تراکنش ناموفق در مواقع انجام تراکنش اینترنتی از طریق روش های مختلف همچون استفاده از اینترنت بانک، اپلیکیشن های مختلف، همراه بانک و… رخ می دهد.

در مواجه شدن با چنین شرایطی جای نگرانی نیست زیرا هر تراکنش ناموفقی یک کد پیگیری دارد. بانک شهر امکانی را فراهم کرده تا پیگیری تراکنش های ناموفق از طریق سایت این بانک انجام شوند. بنابراین بدون نیاز به مراجعات حضوری می توانید تراکنش ناموفق انجام شده را از طریق سایت بانک شهر پیگیری نمایید.

برای اطلاع از بخش های سامانه سمات بر روی لینک کلیک کنید.

شهر نت

یکی دیگر از امکانات بانک شهر که منحصر به فرد بوده و در عین حال کارایی بسیار بالایی دارد، راه اندازی شهر نت می باشد. بهتر است بدانیم شهر نت همان کیوسک های بانک شهر هستند که همه ما تا به حال آن ها را در سطح شهرهای مختلف کشور دیده ایم.

خدمت رسانی در شهر نت 24 ساعته بوده و خدماتی متفاوت از دستگاه های خودپرداز ارائه می دهند. خدمات شهر نت تقریبا مشابه شعب بانک شهر می باشند. از جمله امکانات شهر نت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض کارت های بانکی
  • سرویس دهی خدمات صندوق امانات
  • صدور آنی کارت هدیه
  • خدمات مبتنی بر کارت
  • ارائه دستگاه های کارتخوان برای صاحبان مشغال توسط راهبران

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه معین بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

کارت شهروندی

کارت شهروندی بانک شهر همان کیف پول الکترونیکی است که امکان انجام تراکنش های بانکی در بسیاری از موارد را برای مشتریان بانک شهر مانند پرداخت هزینه تاکسی و اتوبوس، خرید شارژ، انتقال وجه، خرید از فروشگاه های مختلف و… را فراهم کرده است.

برای اطلاع از نحوه انتقال چک در سامانه صیاد بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بانک شهر وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی shahr-bank.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا از طریق سایت متعلق به بانک شهر می توان شماره شبا دریافت کرد؟

بله، این امکان در سایت بانک شهر فراهم شده است.

چگونه می توان همراه بانک شهر را دریافت کنیم؟

برای دریافت فایل همراه بانک شهر باید به سایت متعلق به این بانک مراجعه کنید.

آیا ورود به اینترنت بانک شهر نیازمند رمز عبور می باشد؟

بله، بدون نام کاربری و رمز عبور امکان ورود به بخش اینترنت بانک شهر وجود ندارد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *