سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک سینا sinabank.ir

یکی از راه های دریافت خدمات بانکی مراجعه به سایت بانک سینا می باشد، مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک از خدماتی متنوع به صورت غیر حضوری استفاده کنند. مزیت استفاده از امکانات سایت متعلق به بانک سینا سبب ترغیب مشتریان این بانک جهت ورود به سایت و عدم مراجعات حضوری به شعب بانک سینا شده است.

به دلیل گسترده بودن امکانات و همچنین کاربردی بودن خدمات ارائه شده در سایت مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک سینا بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سایت بانک سینا

معرفی سایت بانک سینا

باتوجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور، تمامی بانک ها و موسسات مالی اقدام به راه اندازی وب سایت ها و سامانه های آنلاین کرده اند تا از این طریق بخشی از خدمات خود را به صورت غیر حضوری به مشتریان ارائه دهند.

بانک سینا نیز از این مورد مستثنی نشده و با راه اندازی سایت بانک سینا، اکثر امورات مورد نیاز مشتریان خود را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد. بهتر است بدانیم استفاده از خدمات غیر حضوری میزان مراجعات به شعب بانک ها را کاهش داده و سبب جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه و انرژی خواهد شد.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

همانطور که گفتیم امکانات مختلفی در سایت متعلق به بانک سینا در اختیار مشتریان قرار داده شده اند که برخی از آن ها مانند اینترنت بانک مستلزم دریافت رمز عبور از شعب بانک و انجام ثبت نام می باشد ولی برخی دیگر مانند دریافت شماره شبا و اطلاع از لیست شعب بانک سینا بدون نیاز به رمز یا پنل کاربری در دسترس مشتریان این بانک قرار گرفته اند. به همین منظور چنانچه مشتری بانک سینا هستید بهتر است با جوانب مختلف سایت این بانک آشنا شوید.

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک دی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سایت بانک سینا sinabank.ir

ورود به سایت بانک سینا

زندگی در دنیای امروزی، افزایش حجم مشغله های مختلف و همچنین دسترسی به ابزارها و بسترهای الکترونیکی و آنلاین سبب افزایش تمایل مردم به استفاده از خدمات سایت ها و سامانه ها شده است.

یکی از سایت های کاربردی برای مشتریان بانک سامان، سایت متعلق به همین بانک است زیرا در حال حاضر اکثر امورات کاربردی مشتریان از طریق ورود به سایت بانک سینا قابل انجام می باشند.

برای اطلاع از خدمات سامانه سهام عدالت بر روی لینک کلیک کنید.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سایت بانک سینا را دارید باید نشانی اینترنتی sinabank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وارد شدن به سایت  sinabank.ir

اینترنت و همراه بانک سینا

همانطور که گفتیم امکانات و خدمات سایت متعلق به بانک سینا بسیار گسترده می باشند، از جمله امکانات این سایت می توان به بخش اینترنت بانک و همراه بانک سینا اشاره کرد. به دلیل اهمیت دو مورد نامبرده، در ادامه مطلب به صورت مجزا امکانات اینترنت و موبایل بانک سینا را توضیح می دهیم:

اینترنت بانک سینا

در مورد دریافت خدمات بانکی از طریق ورود به سایت بانک سینا بهتر است بدانیم اکثر خدمات مهم و کاربردی ارائه شده در این سایت از طریق ورود به بخش اینترنت بانک قابل دریافت هستند. در واقع خدماتی همچون اطلاع از گردش و موجودی حساب، انتقال وجه، خدمات چک های صیادی و… از جمله خدمات ارائه شده در اینترنت بانک سینا هستند.

برای اطلاع از امکانات سامانه شمس بر روی لینک کلیک کنید.

توجه داشته باشید برای اولین مرتبه ورود به اینترنت بانک ضروری است به یکی از شعب بانک سینا مراجعه کرده و رمز عبور و فعال سازی این بخش را دریافت کنید.

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به اینترنت بانک سینا را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی sinabank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ورود به اینترنت بانک” کلیک نمایید.

اینترنت بانک سینا

همراه بانک سینا

به دلیل گسترش استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند اغلب مردم تمایل دارند به جای استفاده از وب سایت ها از اپلیکیشن و برنامه های قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند استفاده کنند. به همین دلیل طراحی و فعال سازی همراه یا موبایل بانک های مختلف گسترش یافته است.

همراه بانک سینا نیز تمامی امکانات اینترنت بانک را در اختیار مشتریان بانک سینا قرار می دهد با این تفاوت که همراه بانک باید بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند نصب شود.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام وام ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

در همین راستا چنانچه قصد دریافت فایل موبایل بانک سینا را دارید باید به صفحه اصلی سایت بانک سینا مراجعه کرده و از قسمت میانی سایت مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “موبایل بانک” کلیک نمایید.

همراه بانک سینا

دریافت شماره شبا از بانک سینا sinabank.ir

شماره یا شناسه شبا با عنوان شماره حساب بانکی ایران شناخته می شود، بنابراین تمامی شماره حساب های بانکی دارای یک شماره شبا نیز هستند. از طریق استفاده از شماره شبا می توان به راحتی انتقال وجه بین بانکی با مبالغ بالا را انجام داده و نیازی به استفاده از چک های بین بانکی نیست.

نکته ای که درمورد شناسه شبا وجود دارد این است که اغلب مردم از شماره شبا بانکی خود مطلع نبود و برای دریافت آن به صورت حضوری به شعب بانک ها مراجعه می کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه سجام بر روی لینک کلیک کنید.

بهتر است بدانیم در سایت بانک سینا امکانی فراهم شده تا مشتریان این بانک بتوانند در کمترین زمان ممکن شماره شبا بانکی خود را دریافت کنند. به همین منظور چنانچه قصد دریافت شماره شبا مختص بانک سینا را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی sinabank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر از قسمت میانی صفحه بر روی گزینه “کد شبا” کلیک نمایید.

دریافت شماره شبا از سایت بانک سینا

در مرحله جدید باید نوع روش تبدیل را انتخاب کنید، ما برای مثال تبدیل شماره کارت به شناسه شبا را انتخاب می کنیم.

دریافت شناسه شبا بانک سینا

حال باید شماره کارت را به همراه کد امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “محاسبه” کلیک نمایید.

دریافت شماره شبا

برای اطلاع از خدمات سامانه ساد بر روی لینک کلیک کنید.

لیست شعب بانک سینا

در قسمت های قبلی همین مقاله درمورد خدمات غیر حضوری بانک سینا و مزیت استفاده از آن ها صحبت کردیم ولی بهتر است بدانیم در برخی از موارد امورات مورد نیاز مشتریان از طریق مراجعات حضوری به شعب بانک قابل انجام می باشند.

به همین دلیل اطلاع از لیست شعب بانک سینا برای مشتریان این بانک اهمیت دارد، در همین راستا امکان مشاهده لیست شعب این بانک در سایت بانک سینا فراهم شده است. به همین منظور بعد از ورود به صفحه اصلی سایت باید به قسمت میانی صفحه مراجعه کرده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “شعب” کلیک نمایید.

لیست شعب بانک سینا

سپس در مرحله جدید علاوه بر مشاهده لیست تمامی شعب بانک سینا، امکان جستجو شعبه مورد نظر نیز فراهم شده است.

جستجو شعب در سایت بانک سینا

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه رواق بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات بانک سینا sinabank.ir

در قسمت های قبلی همین مقاله به چند مورد از امکانات سایت بانک سینا اشاره کردیم، به دلیل گسترده بودن خدمات سایت مذکور قصد داریم در ادامه مطلب به چند مورد از سایر خدمات و امکانات سایت متعلق به بانک سینا نیز اشاره کنیم:

مدیریت سپرده های بانکی

چنانچه قصد اطلاع از جزئیات سپرده بانکی و یا محاسبه سود سپرده بانک سینا را دارید، توصیه می کنیم به جای مراجعات حضوری به شعب، از سایت بانک سینا استفاده کنید.

برای اطلاع از امکانات درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه بر روی لینک کلیک کنید.

انتقال وجه پایا و ساتنا

چنانچه قصد انتقال وجه با مبالغ بالاتر از سقف مجاز اپلیکیشن های حوزه پرداخت و دستگاه های خودپرداز دارید، بهتر است از روش پایا و ساتنا برای انتقال وجه استفاده کنید.

پرداخت قبوض

یکی از کاربردی ترین خدمات سایت بانک سینا، امکان پرداخت قبوض مختلف است. بنابراین از طریق ورود به سایت متعلق به بانک سینا می توانید در کمترین زمان ممکن قبوض مورد نظر خود را پرداخت نمایید.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

دریافت رمز دوم پویا

در حال حاضر انجام تراکنش های مالی اینترنتی از طریق درج رمز دوم پویا انجام می شود. در همین راستا امکان دریافت این رمز از طریق سایت متعلق به بانک سینا فراهم شده است.

تسهیلات بانکی

بانک سینا امکانی را فراهم کرده تا مشتریان این بانک از طریق مراجعه به وب سایت بانک سینا از جزئیات تسهیلات مطلع شده و نسبت به محاسبه اقساط اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه استعلام چک در سامانه صیاد بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بانک سینا وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی sinabank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان پرداخت قبوض در سایت متعلق به بانک سینا وجود دارد؟

بله، این خدمت از طریق ورود به سایت مذکور قابل استفاده می باشد.

آیا بانک سینا برنامه موبایل بانک را در اختیار مشتریان خود قرار داده است؟

بله، اپلیکیشن همراه بانک سینا در حال حاضر قابل استفاده می باشد.

آیا می توان به صورت غیر حضوری شماره شبا حساب های بانک سینا را دریافت کرد؟

بله، دریافت شماره شبا بانک سینا از طریق ورود به سایت این بانک امکان پذیر است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *