سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک خاورمیانه middleeastbank.ir

اکثر افراد جامعه برای انجام امورات زندگی شخصی، شغلی، اجتماعی و… به استفاده از خدمات بانکی با میزان متفاوت نیاز دارند، حال این افراد ممکن است سرپرست خانوار باشند و امورات انجام شده مربوط به تمام اعضای خانواده باشد، در نتیجه سپری شدن زندگی تمام مردم مستلزم استفاده از خدمات بانکی است. بانک خاورمیانه در راستای افزایش رضایت مشتریان خود در دنیای آنلاین امروزی اقدام به راه اندازی سایت بانک خاورمیانه کرده است.

در سایت مذکور اکثر امورات بانکی مورد نیاز مشتریان بانک خاورمیانه به صورت غیر حضوری ارائه می شوند که ورود به برخی از بخش های سایت و استفاده از امکانات آن ها مستلزم دریافت رمز ورود از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک خاورمیانه هستند.

خدماتی همچون اینترنت بانک، همراه بانک، دریافت برنامه رمز ساز، محاسبه سود سپرده، دریافت شماره شبا و… که برای عموم مردم کاربردی هستند در سایت متعلق به بانک خاورمیانه برای مستریان این بانک قابل دسترس می باشند.

به همین منظور با توجه به گسترده و کاربردی بودن امکانات سایت مذکور، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک خاورمیانه بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نحوه ورود به سایت بانک خاورمیانه

ورود به سایت بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه یکی از بانک های خصوصی کشور است که علاوه بر ارائه خدمات بانکی به صورت حضوری، از طریق راه اندازی سایت و سامانه های مختلف اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری نیز کرده است. بانک خاورمیانه در حال حاضر دارای شعبه بین المللی نیز می باشد بنابراین مشتریان این بانک انتظار بیشتری در مورد ارائه خدمات اینترنتی از بانک مذکور دارند.

خوشبختانه بانک خاورمیانه در این مورد عملکرد خوبی داشته و اکثر امورات بانکی مورد نیاز مشتریان خود را از طریق سایت بانک خاورمیانه ارائه می دهد.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک شهر بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر مواردی همچون اینترنت بانک، بانکداری باز، برنامه کیف پول الکترونیکی، همراه بانک، محاسبه سود سپرده، برنامه رمز ساز، دریافت شماره شبا، لیست شعب بانک، امور سهامداران و… از طریق مراجعه به سایت بانک خاورمیانه در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفته اند تا از این طریق میزان مراجعات حضوری به شعب بانک کاهش یافته و میزان رضایت مشتریان این بانک افزایش یابد.

لازم به ذکر است استفاده از امکانات برخی بخش های سایت متعلق به بانک خاورمیانه مانند محاسبه شماره شبا نیازی به رمز عبور و نام کاربری ندارند، ولی برخی از بخش ها مانند اینترنت و همراه بانک مستلزم مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک خاورمیانه و ثبت درخواست جهت دریافت رمز عبور هستند.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سایت مذکور را دارید باید نشانی اینترنتی middleeastbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر خود را جهت دریافت خدمات انتخاب کنید.

وارد شدن به سایت بانک خاورمیانه

راهنمای دریافت شماره شبا بانک خاورمیانه middleeastbank.ir

بخش های سایت بانک خاورمیانه

طی چند سال اخیر با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور تمامی سازمان ها، ادارات، ارگان ها، بانک ها و حتی بسیاری از مراکز خصوصی اقدام به راه اندازی سایت ها و سامانه های اینترنتی کرده اند تا از این طریق میزان مراجعات حضوری به مراکز مربوطه کاهش یابد.

بانک خاورمیانه نیز به عنوان یکی از گسترده ترین بانک های خصوصی کشور در راستای ارائه خدمات غیر حضوری خود، سایت بانک خاورمیانه را راه اندازی کرده تا از این طریق میزان رضایت مشتریان بانک افزایش یابد.

برای اطلاع از خدمات سامانه جامع پذیرندگان سداد بر روی لینک کلیک کنید.

بهتر است بدانیم گسترش ارائه خدمات غیر حضوری سبب کاهش مراجعات و ازدحام جمعیت در مراکز مربوطه شده، از اتلاف وقت و هزینه های اضافی مراجعه کنندگان جلوگیری به عمل آورده و در نتیجه میزان رضایت افراد افزایش می یابد. یکی از موضوعاتی که استفاده از خدمات غیر حضوری آن ها همواره مهم و مورد توجه بوده، خدمات بانکی هستند.

در دنیای امروزی که اکثر امورات زندگی در زمینه های مختلف به صورت اینترنتی و غیر حضوری به انجام می رسند، انتظار مردم برای گسترش ارائه خدمات بانکی به صورت آنلاین افزایش یافته و به همین دلیل نیز تمامی بانک های کشور تا حد امکان اکثر امورات بانکی را از طریق سایت ها و سامانه های اینترنتی خود در اختیار مشتریان قرار می دهند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه معین بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

همانطور که گفتیم امکانات مختلفی در سایت بانک خاورمیانه در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفته اند، یکی از این موارد که طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده دریافت شماره شبا می باشد. در حال حاضر بسیاری از عملیات های واریز وجه به خصوص در مبالغ بالا و همچنین واریزهای سیستمی و اداری از طریق شماره شبا انجام می شوند، بنابراین اکثر مردم به اطلاع از شماره شبا بانکی خود نیاز دارند.

بانک خاورمیانه با هدف افزایش رفاه و رضایت مشتریان خود در سایت متعلق به این بانک بخشی با عنوان دریافت شماره شبا را راه اندازی کرده است تا از این طریق مشتریان بانک نیازی به مراجعات حضوری نداشته باشند.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد دریافت شماره شبا بانکی خود را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی middleeastbank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده، سپس مطابق با تصویر زیر به انتهای صفحه مراجعه کرده و بر روی گزینه “محاسبه شماره شبا” کلیک نمایید.

بخش محاسبه شماره شبا سایت بانک خاورمیانه

در مرحله جدید ابتدا باید از قسمت بالایی صفحه نوع تبدیل یعنی تبدیل شماره حساب یا کارت به شماره شبا را انتخاب کرده، شماره مورد نظر را در قسمت مربوطه درج، کد امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را وارد و در نهایت گزینه “تبدیل” را انتخاب کنید.

دریافت شماره شبا

لازم به ذکر است در این بخش از سایت بانک خاورمیانه امکانی فراهم شده تا از طریق شماره شبا به شماره حساب خود دسترسی پیدا کنید.

به همین منظور مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه ابتدا گزینه “تبدیل شماره شبا به شماره حساب” را انتخاب کنید، سپس شماره شبا را به همراه عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “تبدیل” کلیک نمایید.

دریافت شماره حساب

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه نیما بر روی لینک کلیک کنید.

همراه بانک خاورمیانه

یکی از خدمات بانکی که تمام بانک های کشور آن را ارائه داده و به واسطه این خدمت، امکانات گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، همراه بانک یا موبایل بانک است. بانک خاورمیانه نیز از این مورد مستثنی نشده و موبایل بانک خاورمیانه را در اختیار مشتریان قرار داده است.

امروزه به دلیل استفاده اکثر مردم از گوشی های تلفن هوشمند تمایل به نصب همراه بانک جهت دسترسی راحت تر به خدمات غیر حضوری بانکی افزایش یافته است.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه صیاد بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

بهتر است بدانیم اکثر امورات بانکی مورد نیاز مشتریان بانک خاورمیانه از طریق موبایل بانک به مشتریان ارائه شده اند، از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال وجه
  • خدمات چک های صیادی
  • استعلام موجودی
  • دریافت گردش حساب
  • تغییر نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ سیم کارت

درمورد نصب و استفاده از برنامه موبایل بانک خاورمیانه ذکر چند نکته ضروری است که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • استفاده از خدمات موبایل بانک خاورمیانه مستلزم افتتاح حساب در این بانک می باشد.
  • مشتریان باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک خاورمیانه مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک خود را دریافت کنند.
  • بعد از اولین بار ورود به موبایل بانک خاورمیانه نسبت به تغییر نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایید.
  • جهت دریافت فایل همراه بانک به صورت غیر حضوری به سایت بانک خاورمیانه مراجعه کنید.

به همین منظور چنانچه قصد دریافت فایل همراه بانک خاورمیانه را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی middleeastbank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر به قسمت میانه صفحه مراجعه کرده و بر روی گزینه “موبایل بانک” کلیک نمایید.

همراه بانک خاورمیانه

برای دریافت فایل موبایل بانک خاورمیانه بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات بانک خاورمیانه middleeastbank.ir

در قسمت های قبلی همین مقاله برخی از امکانات سایت بانک خاورمیانه همچون موبایل بانک و محاسبه شماره شبا را توضیح دادیم، همانطور که گفتیم سایت مذکور امکانات و خدمات گسترده ای را در اختیار مشتریان بانک خاورمیانه قرار می دهد. به همین منظور در ادامه مطلب به معرفی چند بخش دیگر سایت متعلق به بانک خاورمیانه می پردازیم:

بانکداری دیجیتال

بخش بانکداری دیجیتال سایت متعلق به بانک خاورمیانه همان کیف پول الکترونیکی می باشد که تحت عنوان اپلیکیشن بانکینو به مشتریان این بانک عرضه شده است. از طریق ورود به برنامه بانکینو می توانید نسبت به پرداخت وجه، احراز هویت، صدور کارت، خریدهای اینترنتی و… اقدام نمایید. برای دریافت فایل برنامه بانکینو باید به سایت بانک خاورمیانه مراجعه کرده و نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

برای اطلاع از امکانات سایت بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

بانکداری باز

یکی دیگر از امکانات بانک خاورمیانه که مختص اشخاص حقوقی می باشد، بخش بانکداری باز است. این بخش در واقع واسطه میان بانک و کسب و کارهای خصوصی، شرکت ها، استارت آپ ها و… می باشد. بنابراین اشخاص حقوقی برای انجام امورات بانکی خود می توانند از بانکداری باز بانک خاورمیانه استفاده کرده تا نیازی به مراجعات حضوری به شعب بانک نداشته باشند.

بانکداری شخصی

یکی از بخش های سایت متعلق به بانک خاورمیانه بخش بانکداری شخصی است که شامل موارد مختلفی از خدمات پولی و بانکی، مدیریت نقدینگی، مشاوره های مالی و بیمه ای، مدیریت دارایی و خدمات سفارشی است که بر اساس شرایط مشتریان ارائه می شود، این خدمات در چند زیر مجموعه قرار می گیرند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • سپرده های بانکی
  • صندوق های سرمایه گذاری
  • خدمات کارت اشخاص حقیقی
  • خدمات انتقال وجه اشخاص حقیقی
  • اینترنت بانک ویژه اشخاص حقیقی

برای اطلاع از امکانات سایت کارگزاری بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بانک خاورمیانه وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی middleeastbank.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای فعال سازی موبایل بانک خاورمیانه می توان به صورت غیر حضوری اقدام کرد؟

خیر، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک خاورمیانه باید به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنید.

آیا می توان از طریق ورود به سایت بانک خاورمیانه، شماره شبا بانکی خود را دریافت کنیم؟

بله، بخشی با عنوان محاسبه شماره شبا در سایت متعلق به این بانک قرار داده شده است.

آیا بانک خاورمیانه ارائه دهنده خدمات بانکداری باز می باشد؟

بله، یکی از امکانات مهم بانک خاورمیانه برای اشخاص حقوقی، بانکداری باز می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *