سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک توسعه تعاون www.ttbank.ir

بانک توسعه تعاون با طراحی هدفی مهم یعنی ایجاد سرمایه و بسترهای مالی لازم در جهت اشتغال زایی در کشور تاسیس شده و تا به حال نیز اقدامات مهمی را در این رابطه به انجام رسانده است. سایت بانک توسعه تعاون به منظور ارائه خدمات غیر حضوری این بانک راه اندازی شده تا از این طریق میزان رضایت مشتریان افزایش یافته و سطح خدمت رسانی بانک توسعه تعاون از سایر بانک های کشور پایین تر نباشد.

در سایت متعلق به بانک توسعه تعاون امکانات و خدمات گسترده ای قرار داده شده به نحوی که اکثر امورات مورد نیاز مشتریان این بانک به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعات حضوری به انجام می رسند.

بنابراین مشتریان بانک توسعه تعاون بهتر است برای جلوگیری از اتلاف وقت خود با بخش ها و امکانات سایت متعلق به این بانک آشنا شده و از خدمات ارائه شده استفاده کنند. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک توسعه تعاون بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ورود به سایت بانک توسعه تعاون

وارد شدن به سایت بانک توسعه تعاون

قبل از اینکه به بررسی بخش های وب سایت بانک توسعه تعاون بپردازیم بهتر است با اهداف تاسیس این بانک آشنا شويم. بانک توسعه تعاون با هدف ایجاد فرصت های شغلی و همچنین ارتقاء سطح شغل های ایجاد شده و فعال تاسیس شده است.

حال سوال این است که بانک توسعه تعاون چگونه به ایجاد و ارتقاء فرصت های شغلی در کشور کمک می کند؟ بانک توسعه تعاون با تامین سرمایه مالی و در اختیار قرار دادن تسهیلات بانکی به افراد حقیقی و حقوقی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند به ایجاد و ارتقاء فرصت های شغلی در کشور کمک می کند.

برای اطلاع از خدمات سامانه معین بانک رفاه بر روی لینک کلیک کنید.

در این رابطه نیز با تاسیس صندوق سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون، امکان جمع آوری سرمایه جهت ارائه تسهیلات به کارآفرینان فراهم شده است. البته بهتر است بدانیم خدمات این بانک محدود به بسترسازی جهت کارآفرینی نبوده و همانند سایر بانک های کشور خدمات بسیار گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

بانک توسعه تعاون نیز با توجه به گسترش خدمات غیر حضوری در رابطه با موضوعات مختلف در کشور، اقدام به راه اندازی سایت بانک توسعه تعاون کرده تا بخش عمده خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار دهد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه صیاد بانک پاسارگاد بر روی لینک کلیک کند.

در سایت متعلق به این بانک خدمات مختلفی همچون افتتاح حساب بانکی به صورت مجازی، انتقال وجه، اطلاع از وضعیت تسهیلات دریافت شده، خدمات چک های صیادی، لیست شعب فعال در سراسر کشور، دانلود همراه بانک، ورود به بخش اینترنت بانک و… در اختیار مشتریان بانک توسعه تعاون قرار داده شده اند.

بدون شک اکثر مردم تمایل دارند بدون اتلاف وقت و از طریق وب سایت و سامانه های بانکی، امورات مورد نیاز خود را به انجام برسانند، بنابراین گسترش خدمات غیر حضوری بانک ها به افزایش رضایت مشتریان کمک می کند.

برای اطلاع از نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت بر روی لینک کلیک کنید.

چنانچه مشتری بانک توسعه تعاون هستید بهتر است با جوانب مختلف سایت بانک بانک توسعه تعاون بیشتر آشنا شده و میزان مراجعات حضوری و اتلاف وقت خود را کاهش دهید.

به همین منظور برای ورود به سایت بانک توسعه تعاون ابتدا باید نشانی اینترنتی www.ttbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه ورود به اینترنت بانک توسعه تعاون www.ttbank.ir

طی چند سال اخیر با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور تقریبا در تمامی زمینه های مورد نیاز زندگی شخصی، اجتماعی، شغلی و… سامانه ها و سایت های مختلفی جهت ارائه خدمات غیر حضوری راه اندازی شده اند.

گسترش خدمات آنلاین سبب شده تا مردم تمایل کمتری به انجام امورات حضوری داشته باشند، از این رو سعی می کنند تا حد امکان امورات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

برای اطلاع از امکانات سامانه ارزی نیما بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر یکی از موضوعاتی که گسترش خدمات غیر حضوری در مورد آن بسیار چشمگیر بوده، خدمات بانکی می باشد. سایت بانک توسعه تعاون نیز با هدف ارائه خدمات آنلاین به مشتریان، جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی راه اندازی شده است.

در حال حاضر اکثر امورات مورد نیاز مشتریان بانک توسعه تعاون از طریق مراجعه به وب سایت این بانک قابل انجام می باشند. بهتر است بدانیم عمده خدمات ارائه شده به صورت غیر حضوری نیز در بخش اینترنت بانک توسعه تعاون قرار داده شده اند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه صیاد بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

از جمله این موارد می توان به خدمات سپرده، انتقال وجه، خدمات کارت، تسهیلات و خدمات چک های صیادی اشاره کرد، که هر کدام از این موارد نیز خود شامل چندین خدمت زیر مجموعه هستند.

البته ورود به بخش اینترنت بانک توسعه تعاون و استفاده از امکانات آن مستلزم مراجعه حضوری به یکی از شعب این بانک و فعال سازی و دریافت رمز عبور می باشد.

برای اطلاع از خدمات سایت کارگزاری بانک صادرات بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه رمز اینترنت بانک توسعه تعاون را دریافت کرده اید حال می توانید از طریق نشانی اینترنتی www.ttbank.ir وارد صفحه اصلی سایت بانک شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “اینترنت بانک” کلیک نمایید.

اینترنتی بانک توسعه تعاون

در مرحله جدید باید نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

رمز عبور اینترنت بانک در سایت بانک توسعه تعاون

معرفی بخش صندوق صبا بانک توسعه تعاون

همانطور که گفتیم بانک توسعه تعاون در راستای تحقق هدف خود یعنی تامین بسترهای مالی جهت ایجاد فرصت های شغلی در کشور اقدام به جمع آوری سرمایه از جانب سرمایه گذاران کرده است. به همین منظور نیز صندوق سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون یا همان صندوق صبا را راه اندازی کرده و به تایید نهادهای مربوطه از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار رسانده است.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک پارسیان بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر تمام امورات مربوط به سرمایه گذاران این صندوق از طریق مراجعه به سایت صبا قابل انجام می باشد. به همین منظور چنانچه از سرمایه گذاران این صندوق هستید یا اینکه قصد آغاز سرمایه گذاری را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.ttbank.ir وارد صفحه اصلی سایت بانک توسعه تعاون شده و مطابق با تصویر زیر از بخش لینک های مرتبط که در انتهای صفحه قرار گرفته، بر روی گزینه “صندوق سرمایه گذاری توسعه تعاون صبا” کلیک نمایید.

صندوق صبا بانک توسعه تعاون

با ورود به سایت اصلی صندوق سرمایه گذاری صبا می توانید از امکانات مختلف و اطلاعیه های ارائه شده در آن استفاده کنید.

امکانات صندوق صبا در سایت بانک توسعه تعاون

معرفی سایر بخش های بانک توسعه تعاون www.ttbank.ir

در قسمت های قبلی همین مقاله در مورد اهداف تاسیس بانک توسعه تعاون، برخی از بخش های وب سایت متعلق به این بانک و نحوه ورود به آن صحبت کردیم. حال قصد داریم در ادامه مطلب به معرفی سایر بخش های سایت بانک توسعه تعاون بپردازیم. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بخش سهام عدالت

دسترسی به این بخش از سایت برای عموم مردم فراهم می باشد، افراد می توانند از طریق مراجعه به این بخش از نحوه فروش سهام عدالت خود مطلع شوند و اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده در این رابطه را مطالعه کنند.

برای اطلاع از خدمات سامانه اعتبار من بر روی لینک کلیک کنید.

صندوق سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم صندوق سرمایه گذاری توسعه تعاون در راستای جمع آوری سرمایه به منظور ارائه تسهیلات مالی به کارآفرینان کشورمان راه اندازی شده است.

محسابه شماره شبا

بدون شک همه ما تا به حال حداقل یکبار به شماره شبای حساب های بانکی خود نیاز داشته ایم. در سایت بانک توسعه تعاون شرایطی فراهم شده تا مشتریان این بانک با درج شماره حساب به شماره شبا دسترسی پیدا کنند همچنین برعکس این موضوع یعنی درج شماره شبا و دریافت شماره حساب نیز امکان پذیر می باشد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه زمرد بانک تجارت بر روی لینک کلیک کنید.

شعب بانک توسعه تعاون

در قسمت های قبلی همین مقاله بیان کردیم که اکثر امورات بانکی از طریق مراجعه به وب سایت قابل انجام می باشند، بنابراین گاهی اوقات مانند دریافت رمز اینترنت بانک به مراجعات حضوری به شعب بانک نیاز داریم.

به همین منظور چنانچه قصد مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون را دارید می توانید از طریق مراجعه به سایت این بانک از لیست و آدرس شعب در سراسر کشور مطلع شوید.

برای اطلاع از بخش های سایت بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور باید از طریق نشانی اینترنتی www.ttbank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “فهرست شعب” کلیک نمایید.

شعب بانک توسعه تعاون

دانلود همراه بانک توسعه تعاون www.ttbank.ir

به دلیل گسترش استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند، اغلب مردم تمایل دارند برای انجام امورات بانکی خود به جای مراجعه به وب سایت بانک ها از برنامه قابل نصب همراه بانک استفاده کنند. در این رابطه همراه بانک توسعه تعاون با هدف ارائه خدمات گسترده و متنوع به مشتریان این بانک طراحی و فعال شده است.

البته در حال حاضر نسخه اندروید همراه بانک توسعه تعاون در دسترس می باشد و افرادی که گوشی تلفن همراه آنان دارای سیستم عامل iOS می باشد باید از وب سایت این بانک استفاده کنند. لازم به ذکر است برای فعال سازی همراه بانک توسعه تعاون باید رمز عبور را از شعب این بانک دریافت کنید.

برای اطلاع از امکانات سامانه پیچک بانک مرکزی بر روی لینک کلیک کنید.

چنانچه قصد دریافت فایل همراه بانک توسعه تعاون را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی www.ttbank.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “همراه بانک” کلیک نمایید.

دانلود همراه بانک توسعه تعاون

برای دریافت فایل همراه بانک توسعه تعاون بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت بانک توسعه تعاون وارد شد؟

برای ورود به سایت متعلق به بانک توسعه تعاون باید از نشانی اینترنتی www.ttbank.ir استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان استفاده از همراه بانک توسعه تعاون بدون مراجعه به شعب بانک جهت فعال سازی وجود دارد؟

خیر، این امکان فراهم نمی باشد، چنانچه قصد استفاده از خدمات همراه بانک توسعه تعاون را دارید باید برای فعال سازی این برنامه به یکی از شعب بانک مراجعه کنید.

آیا بانک توسعه تعاون صندوق سرمایه گذاری دارد؟

بله صندوق سرمایه گذاری صبا متعلق به بانک توسعه تعاون می باشد.

آیا می توان از طریق مراجعه به سایت بانک توسعه تعاون، قبض پرداخت کنیم؟

بله، در حال حاضر این امکان در سایت توسعه تعاون فراهم می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *