سامانه های مالی و سرمایه

سایت بانک اقتصاد نوین enbank.ir

ارائه خدمات مالی مختلف از طریق سایت بانک اقتصاد نوین به مشتریان این بانک، سبب کاهش مراجعات حضوری به شعب و در نتیجه تسریع روند انجام امورات بانکی شده است. بانک اقتصاد نوین نیز همانند سایر بانک های کشور بستر ارائه خدمات آنلاین را برای مشتریان خود از طریق سایت، سامانه و برنامه های اینترنتی فراهم کرده است. بخشی از خدمات سایت این بانک مختص مشتریان آن بوده و نیازمند افتتاح حساب در بانک اقتصاد نوین است ولی بخش دیگر در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

در حال حاضر امکان پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ سیم کارت، اعلام موجودی و ثبت چک های صیادی از طریق بخش های مختلف سایت، برای مشتریان بانک اقتصاد نوین فراهم شده است. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات مالی غیر حضوری و افزایش رفاه مردم، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بانک اقتصاد نوین بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین نخستین بانک خصوصی کشور است که همانند سایر بانک های دولتی اقدام به ارائه خدمات مالی به مشتریان خود کرده است. بانک اقتصاد نوین با در نظر گرفتن گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور و استقبال مردم از دریافت خدمات غیر حضوری، بسیاری از خدمات بانکی خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد. امروزه مردم انتظار دارند تعداد خدمات بانکی غیر حضوری افزایش یابد تا از میزان مراجعات حضوری کاسته شده و اتلاف وقت کمتری صورت بگیرد.

بانک اقتصاد نوین نیز به نظر مردم اهمیت داده و از طریق راه اندازی برنامه ها، سامانه ها و سایت بانک اقتصاد نوین، بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد. بنابراین مشتریان بانک اقتصاد نوین باید با جوانب مختلف سایت این بانک آشنا شده تا بتوانند امورات مالی مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت بانک مهر ایران بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سایت بانک اقتصاد نوین enbank.ir

بانک اقتصاد نوین تا حد امکان تعدادی از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت خود در اختیار مشتریان قرار داده است. استفاده از برخی خدمات سایت بانک اقتصاد نوین مستلزم دریافت رمز عبور و ایجاد حساب کاربری هستند ولی تعداد دیگری بدون نیاز به در اختیار داشتن رمز عبور به مشتریان این بانک ارائه می شوند. به طور کلی آنچه که در این مورد اهمیت دارد، آسان تر شدن انجام امورات بانکی، جلوگیری از اتلاف وقت و در نتیجه افزایش رفاه و رضایت مشتریان بانک اقتصاد نوین است.

با توجه به توضیحات گفته شده، حال چنانچه قصد ورود به سایت مذکور را دارید باید نشانی اینترنتی enbank.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس بخش و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ورود به سایت بانک اقتصاد نوین

برای اطلاع از امکانات اینترنت بانک سرمایه بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه دریافت شماره شبا از سایت بانک اقتصاد نوین

امروزه چنانچه قصد انتقال وجه با مبالغ بالا، بدون نیاز به شماره کارت و حتی بدون نیاز به مراجعات حضوری داشته باشید، باید از شماره شبا استفاده کنید. شبا شماره حساب بانکی ایران است که برای تمامی شماره حساب های بانک های مختلف کشور صادر شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از شماره شبا می توان برای انتقال وجه بین بانکی و بین المللی با مبالغ مختلف استفاده کرد. این در حالی است که بسیاری از افراد نمی دانند که چطور شماره شبا خود را دریافت کنند و برای انجام این کار به شعب بانکی مراجعه می کنند.

بهتر است بدانیم در سایت بانک اقتصاد نوین، امکان دریافت شماره شبا برای مشتریان این بانک فراهم شده است. برای انجام این کار باید به صفحه اصلی سایت وارد شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “محاسبه شبا” کلیک نمایید.

دریافت شماره شبا از سایت بانک اقتصاد نوین

در مرحله جدید باید شماره حساب یا همان سپرده خود را در قسمت مربوطه درج کرده و گزینه “محاسبه” را انتخاب کنید.

محاسبه شماره شبا از سایت enbank.ir

برای اطلاع از نحوه فعال سازی اینترنت بانک خاورمیانه بر روی لینک کلیک کنید.

شعب بانک اقتصاد نوین enbank.ir

بدون شک تمامی امورات بانکی مورد نظر مشتریان بانک اقتصاد نوین به صورت غیر حضوری قابل انجام نیستند، بنابراین اطلاع از لیست شعب این بانک در شهرهای مختلف برای مشتریان و یا افرادی که قصد افتتاح حساب در بانک اقتصاد نوین را دارند، ضروری است. خوشبختانه در سایت بانک اقتصاد نوین شرایطی فراهم شده تا عموم مردم بتوانند به لیست شعب این بانک دسترسی داشته باشند. برای انجام این کار باید به صفحه اصلی سایت وارد شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “جستجوی شعب” کلیک نمایید.

جستجوی شعب در سایت بانک اقتصاد نوین

با ورود به مرحله جدید می توانید از گزینه های جستجو برای پیدا کردن آدرس شعبه مورد نظر خود استفاده کنید.

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک ایران زمین بر روی لینک کلیک کنید.

اینترنت بانک و همراه بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین بسترهای مختلفی را برای استفاده از خدمات غیر حضوری فراهم کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است. یکی از این موارد، اینترنت بانک اقتصاد نوین است. مشتریان بانک مذکور باید برای استفاده از خدمات ارائه شده در اینترنت بانک یا به صورت حضوری به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین در این سامانه ثبت نام کنند. بعد از انجام مراحل ثبت نام در اینترنت بانک، نام کاربری و رمز عبور مشتریان فعال می شود.

از جمله خدماتی که از طریق اینترنت بانک در اختیار مشتریان بانک اقتصاد نوین قرار می گیرند، می توان به مدیریت چک های صیادی، مدیریت تسهیلات، مدیریت حساب و مدیریت کارت اشاره کرد. حال چنانچه قصد ورود به اینترنت بانک اقتصاد نوین را دارید باید بعد از مراجعه به صفحه اصلی سایت این بانک از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “اینترنت بانک” کلیک نمایید.

اینترنت بانک اقتصاد نوین

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب بلوبانک بر روی لینک کلیک کنید.

گسترش دسترسی به گوشی های تلفن همراه هوشمند و شبکه اینترنت سبب افزایش تمایل مردم به استفاده از برنامه های قابل نصب بر روی گوشی تلفن همراه شده است. در همین راستا بانک اقتصاد نوین برنامه همراه بانک خود را فعال و در دسترس قرار داده تا مشتریان این بانک همان خدمات اینترنت بانک را از طریق این برنامه نیز دریافت کنند. برای دریافت فایل همراه بانک باید به صفحه اصلی سایت بانک اقتصاد نوین وارد شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “همراه نوین” کلیک نمایید.

همراه بانک اقتصاد نوین

برای اطلاع از نحوه افتتاح حساب بانک ملی بر روی لینک کلیک کنید.

سایر خدمات سایت بانک اقتصاد نوین enbank.ir

در قسمت های قبلی همین مقاله توضیحاتی را درمورد بانک اقتصاد نوین و خدمات غیر حضوری آن بیان کردیم. همچنین نحوه ورود به سایت، جستجوی شعب، دریافت شماره شبا، ورود به اینترنت بانک و دریافت فایل همراه بانک اقتصاد نوین را نیز توضیح دادیم. با توجه به اینکه بخش ها و امکانات سایت بانک اقتصاد نوین گسترده و متنوع هستند، در ادامه مطلب به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • می کارت (سفارش آنلاین کارت هدیه)
  • سامانه نما چک (ثبت و تایید چک اشخاص حقوقی)
  • رمزساز اقتصاد نوین (تولید رمز یکبار مصرف)
  • مشاوره سرمایه گذاری
  • خدمات شرکت بیمه نوین
  • زیرساخت های پرداخت الکترونیک
  • کارگزاری بانک اقتصاد نوین
  • انتقال وجه و پرداخت قبوض از طریق سایت اقتصاد نوین
  • بانکداری بین المللی
  • بانکداری شرکتی

بنابراین چنانچه قصد استفاده از چنین خدماتی را دارید باید نسبت به افتتاح حساب در بانک اقتصاد نوین اقدام کنید.

برای اطلاع از مراحل غیر حضوری افتتاح حساب بانک مهر ایران بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به سایت بانک اقتصاد نوین وارد شویم؟

برای ورود به سایت بانک اقتصاد نوین باید از نشانی اینترنتی enbank.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا برای ورود به اینترنت بانک اقتصاد نوین به رمز عبور نیاز داریم؟

بله، بدون در اختیار داشتن رمز عبور، امکان ورود به اینترنت بانک اقتصاد نوین وجود ندارد.

چگونه می توانیم شماره شبا بانک اقتصاد نوین را دریافت کنیم؟

برای دریافت شماره شبا باید به سایت بانک اقتصاد نوین مراجعه کنید.

آیا همراه بانک اقتصاد نوین در دسترس است؟

بله، همراه بانک قتصاد نوین در دسترس مشتریان این بانک قرار گرفته است.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *