سامانه های فناوری اطلاعات

سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

شرکت مخابرات کشور اقدام به راه اندازی سایت اینترنت مخابرات کرده است تا از این طریق امکانات و خدمات مربوط به اشتراک انواع بسته های اینترنت به صورت غیر حضوری در اختیار مشترکان قرار بگیرند. سایت اینترنت مخابرات کشورمان در حال حاضر امکان مشاهده انواع بسته های اینترنتی، خرید اشتراک، اطلاع از جزئیات طرح ها و همچنین ثبت نام در سایت مذکور را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

در واقع هیچ فردی برای خرید اشتراک اینترنت از شرکت مخابرات نیازی به مراجعات حضوری ندارد، از این رو آشنایی با بخش های مختلف سایت این شرکت ضروری می باشد. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت اینترنت شرکت مخابرات بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نحوه ورود به سایت اینترنت مخابرات

در حال حاضر شرکت های مختلفی در کشور خدمات مربوط به اشتراک شبکه اینترنت، معرفی طرح های کوتاه و بلندمدت، فروش مودم اینترنت و… را انجام می دهند. با توجه به اینکه دسترسی به شبکه اینترنت یکی از ملزومات زندگی های امروزی می باشد، خرید یک اشتراک مناسب که علاوه بر صرفه اقتصادی، کیفیت و همچنین خدمات پشتیبانی قابل قبولی نیز داشته باشد برای اغلب مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اطلاع از امکانات سایت آسیاتک بر روی لینک کلیک کنید.

شرکت مخابرات ایران یکی از ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت خانگی می باشد که به منظور افزایش رفاه و رضایت مشترکان خود اقدام به راه اندازی سایت اینترنت مخابرات کرده است.

در واقع چنانچه قصد اطلاع از جزئیات بسته های اینترنت شرکت مخابرات را داشته و یا جزء مشترکان این شرکت باشید برای دریافت خدمات مورد نظر خود بدون نیاز به مراجعات حضوری باید به سایت اینترنت شرکت مخابرات وارد شوید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه بیمه توانیر بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور باید نشانی اینترنتی adsl.tci.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود.

صفحه اصلی سایت اینترنت مخابرات

سپس برای ورود به پنل کاربری خود در کادر سمت راست تصویر، نام کاربری، گذرواژه و کد امنیتی که در صفحه مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

وارد شدن به سایت اینترنت مخابرات

راهنمای ثبت نام در سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

بهتر است بدانیم برای خرید اشتراک اینترنت از شرکت مخابرات ایران ابتدا باید در بخش “مخابرات من” ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید، در واقع با ورود به پنل کاربری مخابرات من امکان استفاده از تمامی خدمات شرکت مخابرات ایران اعم از تلفن و اینترنت ثابت برای شما فراهم خواهد شد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که در صورتی می توانید یک اشتراک اینترنت خانگی از شرکت مخابرات خریداری کنید که به یک خط تلفن ثابت دسترسی داشته باشید.

برای اطلاع از خدمات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ثبت نام در سایت اینترنت مخابرات را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی adsl.tci.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ثبت نام ADSL” کلیک نمایید.

ثبت نام در سایت اینترنت مخابرات

حال به صفحه اصلی سایت شرکت مخابرات وارد شده اید، در این مرحله از کادر بالایی صفحه گزینه “مخابرات من” را انتخاب کنید.

ایجاد حساب کاربری در سایت اینترنت مخابرات

با نمایش صفحه جدید، مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ثبت نام در مخابرات من

سپس شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

ایجاد پنل کاربری در سایت adsl.tci.ir

با انجام مراحل قبلی یک کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال خواهد شد، بنابراین به محض دریافت کد آن را در مرحله جدید وارد کرده و بر روی گزینه “تایید کد” کلیک نمایید.

کد تایید سامانه مخابرات من

در نهایت یک حساب کاربری برای شما ایجاد می شود که می توانید نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین بارگذاری تصویر کارت ملی و شناسنامه خود اقدام کنید.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه همتا بر روی لینک کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور سایت اینترنت مخابرات

چنانچه بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت اینترنت مخابرات یا در واقع ثبت نام در بخش مخابرات من، رمز عبور خود را فراموش کرده اید، این امکان برای کاربران سایت مذکور فراهم شده تا بدون نیاز به مراجعات حضوری، رمز جدید را دریافت کنند.

به همین منظور چنانچه قصد بازیابی گذرواژه سایت را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی adsl.tci.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید.

فراموشی رمز عبور سایت اینترنت مخابرات

با ورود به مرحله جدید باید نام کاربری، شماره ملی، شماره موبایل و عبارت امنیتی که در تصویر مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج و گزینه “بازنشانی گذرواژه” را انتخاب کنید.

بازنشانی گذرواژه سایت مخابرات

برای اطلاع از امکانات سامانه سلب امتیاز سیم کارت بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات سایت اینترنت مخابرات adsl.tci.ir

همانطور که گفتیم شرکت مخابرات ایران در راستای افزایش رفاه و رضایت مشترکان خود تمامی خدمات مربوط به اشتراک اینترنت ثابت یا همان خانگی این شرکت را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنت مخابرات در اختیار مشترکین قرار داده است.

بنابراین امکانات سایت مذکور گسترده و متنوع می باشند، به همین منظور در ادامه مطلب به چند مورد از امکانات و خدمات سایت اینترنت مخابرات اشاره می کنیم:

  • خریداری اشتراک اینترنت
  • مشاهده جزئیات بسته های اینترنت ثابت
  • اطلاع از میزان حجم مصرف شده بسته خریداری شده
  • مشاهده میزان حجم مصرفی روزانه
  • تمدید بسته های اینترنت

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه سنام بر روی لینک کلیک کنید.

در ادامه مطلب به بررسی سه مورد از امکانات و سرویس های مهم سایت اینترنت مخابرات می پردازیم:

سرویس اتصال به شبکه اینترنت بر سیم یا ADSL

سرویس ای دی اس ال مخابرات

تقریبا تمامی افرادی که از شبکه اینترنت استفاده می کنند با اینترنت ثابت یا همان خانگی که از طریق یک خط تلفن و همچنین مودم ADSL قابل استفاده می باشد آشنا هستند.

در واقع دسترسی به اینترنت ثابت در اکثر نقاط کشور مبنی بر سیم های مسی بوده و از طریق خط تلفن ثابت و مودم امکان پذیر می باشد. ADSL ساده و در دسترس ترین اینترنت ثابت در کشور می باشد که شرکت مخابرات ایران یکی از شرکت های ارائه دهنده این نوع از اینترنت است.

برای اطلاع از نحوه ثبت اطلاعات در سامانه یکتا مسکن بر روی لینک لکیک کنید.

سرویس اتصال به اینترنت سُرینو یا VDSL

سرویس سرینو مخابرات

یکی از جدیدترین سرویس های اینترنت شرکت مخابرات سُرینو می باشد که طبق استانداردهای جهانی XDSL بوده و نرخ بیت بسیار بالایی را در اختیار مشترکان قرار می دهد. سرویس VDSL با سرعتی فوق العاده عالی در نتیجه وجود یک واسطه نوری و اتصال شبکه اینترنت خانگی مبتنی بر سیم های مسی به نزدیک ترین شبکه مرکزی فیبر نوری در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

سرویس اتصال به اینترنت بر بستر فیبر نوری یا تانوما

بهتر است بدانیم انتقال داده از طریق فیبر نوری سرعت و کیفیتی غیر قابل مقایسه با اتصال به اینترنت از طریق سیم های مسی دارد. در حال حاضر مشترکین اینترنت مخابرات در برخی از نقاط کشور می توانند سرویس اینترنت مبتنی بر فیبر نوری را از طریق سایت اینترنت مخابرات خریداری کنند. از جمله ویژگی ها و مزایای سرویس اینترنت تانوما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده از اطلاعات مخابراتی و غیر مخابراتی
  • بی نیاز از کابل ها و سیم های مسی
  • امکان برقراری ارتباط های صوتی و تصویری با کیفیتی بیشتر
  • ارائه کیفیت و سرعت بسیار بالاتر از سایر سرویس های اینترنت
  • امکان استفاده از خطوط تلفن متعدد

برای اطلاع از امکانات سامانه اعزام به خارج از کشور بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سایت اینترنت مخابرات وارد شد؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی adsl.tci.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا هزینه بسته های اینترنت شرکت مخابرات از طریق قبض تلفن پرداخت می شوند؟

خیر، بسته ها به صورت پیش پرداخت خریداری می شوند، یعنی هزینه به صورت مجزا از قبض تلفن پرداخت می گردد.

آیا امکان مشاهده حجم باقی مانده بسته اینترنت خریداری شده از سایت شرکت مخابرات وجود دارد؟

بله، این امکان از طریق ورود به پنل کاربری سایت اینترنت شرکت مخابرات فراهم می باشد.

آیا برای خرید بسته اینترنت از شرکت مخابرات باید در سایت این شرکت ثبت نام کنیم؟

بله، برای استفاده از خدمات اینترنت شرکت مخابرات باید یک حساب کاربری در سایت آن برای خود ایجاد کنید.

4/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *