سامانه های تحصیلی

سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد azadhr.healthehr.ir

سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد، با بررسی وضعیت سلامت جسمی و روحی دانشجویان ایجاد شده است؛ زیرا داشتن سلامت روحی و جسمی در کنار درس و تحصیلات بسیار مهم است. سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azadhr.healthehr.ir در اختیار کلیه دانشجویان آزاد قرار دارد که تمامی آن ها با ورود به این سامانه، وضعیت سلامت جسمی و روحی خود را به دانشگاه آزاد اعلام می کنند.

از این سامانه علاوه بر دانشجویان، کلیه اساتید و کارکنان نیز می توانند استفاده کنند. از آن جایی که سلامت روحی و جسمی در دانشگاه آزاد در کنار آموزش های درسی بسیار مهم است. لذا دانشجویان دانشگاه آزاد به خصوص دانشجویان جدیدالورود باید با نحوه کار سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد و روند ثبت نام در آن آشنایی داشته باشند.

معرفی سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

سلامت جسمی و روحی دانشجویان، اساتید و کارکنان یکی از مهم ترین دغدغه های دانشگاه آزاد است، به همین دلیل سیستم جامع پایش سلامت جسمی و روحی به نام سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد را راه اندازی کرده است. این سامانه به نشانی اینترنتی azadhr.healthehr.ir در اختیار کلیه دانشجویان قرار دارد. به طوری که کلیه افراد باید در زمان مقرر شده وارد سامانه مذکور شده و با تکمیل اطلاعات خود در آن، پاسخ سوالات خواسته شده را ذکر کنند. سپس در نهایت کارنامه سلامت خود را دریافت کنند.

جهت ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد کلیک کنید.

دریافت کارنامه سلامت از سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد برای همه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد به خصوص دانشجویان جدید الورود الزامی است. آن ها باید به هنگام ثبت نام حضوری در دانشگاه آزاد کارنامه سلامت خود را به مسئولین مربوطه ارائه دهند. دانشجویان از طریق این سامانه می توانند برای واکسینه شدن نیز اقدام کنند. در واقع سامانه مذکور، کلیه دانشجویان، کارکنان و مسئولان را در این دانشگاه برای حفظ سلامتی آن ها واکسینه می کند.

ورود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد azadhr.healthehr.ir

سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد با هدف بررسی وضعیت سلامت جسمی و روحی تمامی افراد فعال در دانشگاه آزاد ایجاد شده است. این سامانه برای کلیه دانشجویان، اساتید، کارکنان و هیئت علمی دانشگاه آزاد قابل استفاده است.

جهت آشنایی با نحوه ورود به سامانه ایده (سامانه مدیریت یکپارچه آموزش ایده) بر روی لینک کلیک کنید.

دانشجویان با ورود به سامانه مذکور می توانند فرم مربوط به آن را تکمیل کرده و وضعیت جسمی و روحی خود را به دانشگاه آزاد اعلام کنند. اگر قصد ورود به این سامانه را دارید می توانید طبق روش زیر اقدام کنید:

  • ابتدا عبارت «سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد» یا نشانی اینترنتی azadhr.healthehr.ir را در گوگل جستجو کنید.
  • به صفحه اصلی سایت سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد وارد شده و روی گزینه «ورود دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید و هیات علمی» کلیک کنید.
ورود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد
  • کد ملی و رمز عبور خود را در کادرهای اول و دوم درج نمایید سپس کد امنیتی را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
  • دقت کنید که برای دریافت این اطلاعات باید از قبل پروسه ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد را پشت سر گذاشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه پژوهشیار و کار با آن کلیک کنید.

آموزش ورود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد azadhr.healthehr.ir

همان گونه که در بالا بیان شد کلیه دانشجویان، اساتید، کارکنان و هیات علمی برای ورود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند. این اطلاعات بعد از ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد به افراد مذکور ارائه می شود. لذا شما باید ابتدا در سایت azadhr.healthehr.ir ثبت نام کرده و با اطلاعات به دست آمده وارد صفحه کاربری خود در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد شوید.

برای کسب اطلاعاتی در رابطه با سامانه نجاح حوزه علمیه، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

بدیهی است که بدون ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد امکان ورود به آن فراهم نمی شود. لذا افراد برای ثبت نام در سامانه باید به بخش مربوط به آن مراجعه کرده و در آن جا اطلاعات خواسته شده را وارد کنند. حال در زیر به این مراحل اشاره می کنیم:

  • وارد صفحه اصلی سایت azadhr.healthehr.ir شوید.
  • روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد
  • کد ملی، شماره تلفن و نقش خود در دانشگاه آزاد را انتخاب کرده سپس کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد نموده و بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
مراحل ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد
  • حالا کد ارسال شده به گوشی خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و روی گزینه «دریافت نام کاربری» کلیک کنید.

جهت اطلاع از سامانه دان و کار با بخش های مختلف آن کلیک کنید.

آموزش تصویری ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد
  • بعد از انجام مراحل بالا پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور به شماره تلفن شما ارسال می شود.

حالا در مراحل بعدی به کمک نام کاربری و کلمه عبور خود در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد می توانید وارد آن شوید. اگر با مطالعه مقاله بالا هر گونه سوالی در مورد فرآیند ثبت نام و ورود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد داشته باشید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد چیست؟

این سامانه در راستای بررسی وضعیت سلامت جسمی و روحی دانشجویان، اساتید، کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد ایجاد شده است. به طوری که استفاده از آن برای همه ضروری است.

در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد چه سوالاتی پرسیده می شود؟

این سوالات در راستای بررسی وضعیت جسمی و روحی دانشجویان و افراد مذکور می باشد. به طوری که در فرم پرسشنامه سوال هایی را در مورد اخلاق و خلقیات آن ها مطرح می کنند.

هزینه ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد چقدر است؟

ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد برای کلیه افراد فعال در این دانشگاه رایگان است. ولی آن ها باید با ثبت نام در این سامانه کارنامه سلامت خود را دریافت کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *