سامانه های تحصیلی

سامانه نماد مدارس namad.medu.ir

در سال های اخیر وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانش آموزان و معلمان خود سامانه های زیادی را راه انداز‌ی کرده است. سامانه نماد مدارس به نشانی اینترنتی namad.medu.ir یکی از این سامانه ها است که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان دانش آموزان ایجاد شده است. دانش آموزان برای ورود به سامانه مذکور باید از طریق سایت همگام اقدام کنند.

از آنجایی که احتمال بروز آسیب‌های اجتماعی در میان دانش آموزان بسیار رایج است. لذا شناسایی آن ها و مبارزه با این آسیب ها می تواند برای پیشرفت درسی و تحصیلی دانش آموزان کمک کند. به دلیل اهمیت این موضوع در این بخش از مقاله سامانه رسمی قصد داریم در مورد سایت نماد مدارس، مراحل ورود به آن، برنامه ها و سایر امکانات آن صحبت کنیم.

سامانه نماد چیست؟

در محیط پیرامون هر فردی مشکلات و سختی هایی وجود دارد. به طوری که این سختی ها می تواند تاثیر مستقیمی بر روی زندگی، سلامت جسمی و روانی فرد داشته باشد. شما باید این مشکلات را مدیریت کرده و رفع کنید در غیر این صورت می توانند آسیب های رفتاری، روانی یا جسمی در محیط زندگی و اجتماعی شما وارد کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پورتال مدارس سما کلیک کنید.

وزارت آموزش و پرورش برای حل این مشکلات و مشکلات مشابه آن سامانه نماد مدارس را راه اندازی کرده است تا از این طریق بتوانید بر مشکلات اجتماعی خود غلبه کنید. هدف اصلی راه اندازی این سایت، کاهش آسیب های اجتماعی و شناسایی دانش آموزانی است که نیاز به کمک دارند.

جهت ورود به سایت تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

با راه اندازی سایت مذکور شما می توانید بر مشکلات خود غلبه کنید و از خطرات احتمالی آن آگاهی یابید. در نتیجه می توانید از افزایش بحران های احتمالی پیشگیری کنید. در واقع سامانه namad.medu.ir افراد آسیب پذیر را غربالگری کرده و آن ها را با توجه به موقعیتشان به متخصصان مختلف ارجاع می دهد.

ورود به سامانه نماد مدارس

وزارت آموزش و پرورش برای بررسی وضعیت سلامت روحی و اجتماعی دانش آموزان طرح های زیادی را پیاده سازی کرده است که سایت نماد مدارس نیز یکی از آن ها می باشد.

در حال حاضر جهت ورود به سامانه نماد مدارس باید از طریق سایت همگام اقدام کنید. در صورتی که به عنوان یک دانش آموز قصد ورود به سامانه مذکور را دارید باید رمز عبور آن را از مدیر مدرسه دریافت کنید؛ در غیر این صورت امکان دسترسی به سایت نماد مدارس را نخواهید داشت. شما پس از داشتن رمز عبور می توانید طبق روش زیر جهت ورود به سامانه نماد مدارس اقدام کنید:

  • آدرس اینترنتی namad.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا وارد سایت نماد مدارس شوید.
ورود به سامانه نماد مدارس
  • ابتدا روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.
  • در صفحه باز شده، نام کاربری و کلمه عبور خود را درج کنید. سپس روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه روشکا روی لینک کلیک کنید.

آموزش تصویری ورود به سامانه نماد مدارس

به این نکته توجه کنید که در مدرسه، برای دریافت رمز عبور خود باید به مدیر مدرسه مراجعه نموده و کاربران آموزش و پرورش نیز برای دریافت رمز عبور خود باید به کارشناس فناوری منطقه یا استان خود رجوع کنند.

برنامه های سامانه نماد مدارس namad.medu.ir

سامانه نماد مدارس با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان ایجاد شده است. این سامانه برای پیشبرد اهداف خود برنامه ها و آموزش های زیادی را دنبال می کند. دسترسی به این آموزش ها برای دانش آموزانی که رمز عبور سامانه همگام وزارت آموزش و پرورش را دارند، کاملا رایگان و آزاد است.

در واقع شما با ورود به سامانه نماد مدارس همگام می توانید در آزمون های غربالگری آن شرکت کنید. این آزمون ها به شما کمک می کنند تا وضعیت روحی و جسمیتان را مورد ارزیابی قرار دهید. سپس اگر به کمک نیاز داشته باشید از شما حمایت می کنند.

برای ورود به سامانه سپند مدارس کلیک نمایید.

معمولا در این شرایط برای کمک به شما، سازمان های مربوطه یا خانواده‌تان می آید تا در سریع ترین زمان ممکن عوامل ایجاد چنین مشکلاتی را شناسایی کرده و آن ها را از بین ببرند.

سایر امکانات سامانه نماد مدارس namad.medu.ir

همان گونه که می دانید سایت نماد مدارس در راستای بهبود سلامت جسمی، روحی و رفتاری دانش آموزان ایجاد شده است و تمامی خدماتی که در این زمینه ارائه می شوند در راستای تحقق این اهداف می باشند. در حال حاضر خدمات زیادی در سامانه نماد مدارس وجود دارند که دسترسی به آموزش های مفید و رایگان، شرکت در آزمون های غربالگری سنجش سلامت روحی و جسمی و غیره از جمله آن ها هستند. مدارس نیز می توانند از طریق دسترسی به سایت namad.medu.ir و بررسی وضعیت روحی و اجتماعی دانش آموزان از آن ها اطلاعات کافی به دست بیاورند.

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون دکتری، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

همان طور که بیان شد آموزش های ارائه شده در سایت namad.medu.ir در راستای پیشگیری یا غلبه بر مشکلات دانش آموزان است. به طوری که با کمک آن ها دانش آموزان می توانند تا حد زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی خود موفق شوند که برای این کار به متخصصان مجرب ارجاع داده می شوند.

خلاصه مطالب

در این مقاله از سایت سامانه رسمی در مورد سایت نماد مدارس به نشانی اینترنتی namad.medu.ir صحبت کردیم و آموزش دادیم که شما به عنوان یک کاربر برای ورود به سایت نماد مدارس می توانید از طریق سایت همگام اقدام کنید. در این حالت شما به عنوان یک دانش آموز باید نام کاربری و کلمه عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت کنید.

جهت ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی دانش آموزان کلیک کنید.

سپس با ورود به سایت namad.medu.ir می توانید در آزمون های غربالگری آن شرکت کنید تا وضعیت جسمی و روحیتان توسط سامانه بررسی و نتیجه آن اعلام شود. به طوری که اگر در وضعیت بدی قرار داشتید به متخصصان ارجاع داده می شوید. حال اگر شما بعد از مطالعه مقاله بالا به سوالات خود پیرامون سایت مذکور نرسیدید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سامانه نماد مدارس چیست؟

سامانه نماد مدارس با هدف شناسایی دانش آموزان در وضعیت های بحران جسمی، روحی و رفتاری و حل این مشکلات، ایجاد شده است.

چگونه وارد سایت namad.medu.ir شویم؟

در صورتی که شما قصد ورود به سامانه نماد مدارس را دارید باید به سایت همگام مدارس مراجعه کنید و در آن جا با درج رمز عبور خود وارد پنل کاربری شوید. دانش آموزان برای دریافت رمز عبور خود باید به مدیر مدرسه رجوع کنند.

چه امکاناتی در سایت نماد مدارس ارائه می شود؟

در سامانه نماد مدارس کلیه دانش آموزان را غربالگری می کنند تا افرادی که در معرض آسیب های اجتماعی هستند را شناسایی کرده و به کمک خانواده و متخصصان آن ها را درمان کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *