سامانه های فناوری اطلاعات

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profil.medu.ir + نحوه ثبت درخواست

وزارت آموزش و پرورش طی چند سال اخیر در راستای گسترش خدمات غیر حضوری به دانش آموزان و همکاران فرهنگی اقدامات مهم و مفیدی را انجام داده است، بدون شک زندگی های امروزی نیازمند گسترش این نوع از خدمات می باشند تا از میزان مراجعات حضوری کاسته شده و بر سرعت روند انجام امور افزوده شود. سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان یکی از سامانه های کارآمد وزارت آموزش و پرورش است که در جهت ثبت و پیگیری درخواست انتقال محل خدمت طراحی و راه اندازی شده است.

با روی کار آمدن سامانه نقل و انتقالات دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ثبت درخواست فرهنگیان نیست، در نتیجه روند بررسی و اعلام نتیجه سریع تر انجام خواهد شد. به دلیل اهمیت یادگیری نحوه ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات، ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

معرفی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

همانطور که گفتیم وزارت آموزش و پرورش اقدامات مهمی را در جهت گسترش خدمات غیر حضوری از طریق راه اندازی سامانه های مختلف انجام داده است، سامانه هایی که علاوه بر دانش آموزان برای همکاران فرهنگی نیز کارایی دارند.

قبل از راه اندازی سامانه نقل و انتقالات، فرهنگیان محترم باید برای ثبت درخواست انتقال درون یا برون استانی به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کرده و بعد از مدتی مجددا برای پیگیری نتیجه درخواست خود این روند را تکرار می کردند.

برای اطلاع از بخش های سامانه سوابق تحصیلی بر روی لینک کلیک کنید.

خوشبختانه با راه اندازی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان، دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ثبت و پیگیری درخواست نیست، فرهنگیان محترم می توانند با مراجعه به این سامانه به صورت غیر حضوری درخواست خود را در موعد مقرری که اعلام می شود به ثبت رسانده و نتیجه را نیز از طریق همین سامانه پیگیری کنند.

با توجه به عدم نیاز به مراجعه حضوری و عدم وارد کردن درخواست کتبی به سامانه های مختلف توسط کارمندان ادارات آموزش و پرورش، ثبت درخواست از طریق سامانه نقل و انتقالات سریع تر انجام شده و از میزان مراحل انجام این کار کاسته می شود.

برای اطلاع از نحوه دریافت و نصب اپلیکیشن شاد بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

برای ورود به این سامانه کافی است نشانی اینترنتی profil.medu.ir را در مرورگر رایانه درج و جستجو نمایید تا صفحه ای مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، حال باید کد پرسنلی خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا گزینه های ثبت درخواست یا پیگیری در مرحله بعدی قابل مشاهده شوند.

ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

زمان ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

زمان ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

لازم به ذکر است که زمان ثبت درخواست در این سامانه وابسته به نوع انتقالی می باشد، یعنی برای انتقالی های درون استانی و برون استانی زمان ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات متفاوت است. البته به طور حدودی طی چند سال اخیر تاریخ ثبت درخواست از نیمه شهریور تا خرداد ماه سال تحصیلی بوده است. توصیه می کنیم اخبار و اطلاعیه های مربوط به نقل و انتقالات را پیگیری کرده تا از زمان دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

برای اطلاع از بخش های سایت همگام بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profil.medu.ir

طبق اطلاعیه هایی که طی چند سال اخیر منتشر شده شرایط ثبت درخواست انتقالی بسته به نوع درخواست یعنی درون یا برون استانی بودن و همچنین نوع حکم فرهنگیان یعنی قراردادی یا رسمی بودن آنان متفاوت می باشد، در ادامه مطلب آخرین شرایط اعلام شده برای ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان را توضیح می دهیم:

شرایط و ضوابط انتقالی موقت برون استانیحداقل دو سال سابقه خدمت آموزش تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 1401/06/31
حداقل دو سال سنوات تجربی برای زوج فرهنگی متقاضی انتقال به محل خدمت همسر 
در موارد استثنا ارائه نامه تایید از مراجع ذیصلاح توسط همسر جانباز متقاضی انتقال به محل اشتغال یا سکونت جانباز
ضوابط تبدیل انتقالی از نوع موقت به دائمعدم تعهد خدمت به محل مبدا
انجام انتقال موقت در همان سال تحصیلی
شرایط و ضوابط تبدیل انتقالی از نوع موقت به دائمعدم تعهد خدمت به محل مبدا
ضوابط انتقالی نیروهای قراردادیانتقالی موقت باید در همان سال تحصیلی انجام شده باشد
موافقت ادارات کل آموزش و پرورش مبدا و مقصد
تامین اعتبار در ادراه کل آموزش و پرورش مقصد

نحوه ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

برای ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات که با عنوان سامانه کارتابل یا پروفایل نیز شناخته می شود باید نشانی اینترنتی profil.medu.ir را در مرورگر رایانه درج و جستجو نمایید تا مطابق با تصویر زیر به صفحه اصلی این سامانه وارد شوید، حال باید کد پرسنلی خود را در قسمت تعیین شده درج کرده و به مرحله بعد وارد شوید.

نحوه ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

در مراحل بعدی باید بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کرده، سپس تمامی اطلاعات و مشخصاتی که از شما خواسته می شود را در سامانه وارد کنید. بعد از طی مراحل گفته شده به مرحله تکمیل فرم امتیاز بندی وارد می شوید، در نهایت باید تصویر تمامی مدارک خواسته شده را در سامانه بارگزاری کرده، نوع انتقالی و اولویت بندی 5 استان مورد نظر خود را نیز انجام دهید.

مشاهده نتایج درخواست در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

مشاهده نتایج در سامانه profil.medu.ir

بعد از اینکه درخواست خود را در سامانه کارتابل ثبت کردید برای پیگیری نتیجه می توانید با درج نشانی اینترنتی profil.medu.ir در مرورگر وارد صفحه اصلی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان شده و با درج کد پرسنلی به مرحله بعد و انتخاب گزینه پیگیری درخواست وارد شوید.

چگونه می توان وارد سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان شد؟

با درج و جستجو نشانی اینترنتی profil.medu.ir در مرورگر و سپس وارد کردن کد پرسنلی در صفحه نمایش داده شده.

آیا امکان پیگیری درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان وجود دارد؟

بله، این امکان در سامانه نقل و انتقالات فراهم می باشد.

آیا امکان ثبت درخواست به صورت همیشگی فراهم می باشد؟

خیر، ثبت درخواست در این سامانه در موعد مقرری که آموزش و پرورش اعلام می کند انجام خواهد شد.

آیا امکان تبدیل انتقالی از نوع موقت به دائم برای کسانی که تعهد خدمت به محل مبدا دارند فراهم است؟

خیر، این افراد تا پایان تعهد خدمت نمی توانند درخواست تبدیل انتقالی موقت به دائم داشته باشند.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *