سامانه های فناوری اطلاعات

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir + نحوه دریافت فیش

طی چند سال اخیر وزارت آموزش و پرورش در راستای گسترش خدمات غیر حضوری و کاهش مراجعه به مدارس و ادارات آموزش و پرورش، نه تنها سامانه های مختلفی را برای دانش آموزان طراحی و راه اندازی کرده بلکه سامانه هایی با کارایی مفید را نیز در اختیار کارمندان و فرهنگیان این وزارتخانه قرار داده است. سامانه فیش حقوقی فرهنگیان یکی از سامانه هایی است که برای همکاران فرهنگی بسیار مفید واقع شده زیرا دریافت فیش حقوقی کارمندان برای انجام بسیاری از امورات مختلف ضروری می باشد.

تا قبل از اینکه سامانه فیش حقوقی راه اندازی شود، معلمان، مدیران و به طور کلی کارمندان آموزش و پرورش برای دریافت فیش باید به اداره محل خدمت خود مراجعه می کردند ولی در حال حاضر بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن فیش حقوقی برای فرهنگیان توسط این سامانه صادر می شود.

با توجه به اهمیت دریافت فیش حقوقی به عنوان یکی از مدارک پر کاربرد کارمندان، ما در این مصاله قصد داریم به بررسی نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان و دریافت فیش بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان یکی از سامانه های پر کاربرد برای کارمندان وزارت آموزش و پرورش می باشد که در راستای گسترش خدمات غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری به ادرات آموزش و پرورش طراحی و راه اندازی شده است. با توجه به اینکه فیش حقوقی یکی از مدارک مهم کارمندان محسوب می شود بنابراین سامانه دریافت غیر حضوری آن، کمک مهمی در جهت تسریع روند دریافت فیش و کاهش مراجعات حضوری داشته است.

برای اطلاع از بخش های سایت همگام بر روی لینک کیلک کنید.

با راه اندازی سامانه فیش حقوقی، کارمندان آموزش و پرورش مانند معلمان و مدیران بدون اتلاف وقت می توانند در کمترین زمان ممکن از طریق این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند. خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش تاکنون توانسته سامانه های مختلف و کارآمدی را در جهت رفاه حال دانش آموزان و همکاران فرهنگی راه اندازی کند تا از این طریق به گسترش خدمات غیر حضوری کمک کرده باشد. بنابراین اگر شما نیز از کارمندان وزارت آموزش و پرورش هستید بهتر است با نحوه ورود به سامانه و دریافت فیش حقوقی خود بیشتر آشنا شوید.

برای اطلاع از بخش های سامانه سوابق تحصیلی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir

همانطور که گفتیم سامانه فیش حقوقی فرهنگیان یکی از سامانه های کارآمد وزارت آموزش و پرورش است که در راستای گسترش خدمات غیر حضوری و رفاه حال فرهنگیان طراحی و راه اندازی شده تا از این طریق امکان دریافت یکی از مدارک مهم کارمندان، یعنی فیش حقوقی راحت تر باشد.

لازم به ذکر است برای دریافت فیش حقوقی از این سامانه مشخصاتی همچون کدملی، کدپرسنلی، گذرواژه سامانه همگام و شماره تلفن همراه فرهنگیان برای درج در سامانه ضروری می باشد. برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان ابتدا باید نشانی اینترنتی fish.medu.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی آن مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود. حال باید کدملی و کد پرسنلی خود را درج کرده و بر روی گزینه بعدی که در سمت چپ صفحه قرار دارد، کلیک نمایید.

ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

در مرحله جدید از شما خواسته می شود گذرواژه سامانه همگام را در قسمت مشخص شده درج کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید.

وارد شدن به سامانه fish.medu.ir

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از سامانه

با توجه به اینکه فیش حقوقی یکی از مدارک مهم و ضروری کارمندان محسوب می شود، بنابراین یادگیری نحوه دریافت فیش از سامانه مربوطه بسیار کارآمد می باشد. از این رو برای دریافت غیر حضوری فیش حقوقی از این سامانه باید نشانی اینترنتی fish.medu.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید و مطابق با تصویر زیر کدملی و کد پرسنلی خود را در قسمت های مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه بعدی کلیک نمایید.

دریافت فیش حقوقی از سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

سپس با درج گذرواژه سامانه همگام در قسمت مشخص شده، گزینه ورود را انتخاب کنید.

صدور فیش از سامانه fish.medu.ir
  • حال از شما خواسته می شود شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کد تایید ارسال شود.
  • در مرحله جدید باید کد تایید دریافتی خود را در قسمت مربوطه درج کنید.
  • بعد از ورود به فضای اصلی سامانه فیش حقوقی، باید تاریخ مورد نظر جهت دریافت فیش حقوقی را انتخاب نمایید.

دریافت فیش حقوقی با شماره پرسنلی از سامانه fish.medu.ir

همانطور که گفتیم سامانه فیش حقوقی یکی از سامانه های کارآمد وزارت آموزش و پرورش است که در راستای گسترش خدمات غیر حضوری به فرهنگیان طراحی و راه اندازی شده، همکاران فرهنگی می توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان در کمترین زمان ممکن فیش حقوقی خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنند. برای ورود به فضای اصلی سامانه فیش حقوقی درج کد پرسنلی لازم و ضروری می باشد، بنابراین بدون کدپرسنلی نمی توانید وارد سامانه شده و فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

برای اطلاع از بخش های سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کدملی

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کدملی

سامانه فیش حقوقی امکانی را فراهم کرده تا فرهنگیان محترم بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، فیش حقوقی خود را دریافت کنند. بهتر است بدانیم برای ورود به سامانه فیش حقوقی درج کدملی، کد پرسنلی، گذرواژه سامانه همگام و شماره تلفن همراه ضروری می باشد. بنابراین نمی توانید با وارد کردن یکی از این مشخصات به تنهایی از امکانات سامانه استفاده کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه

یکی از سوالات متداول در زمینه ورود به سامانه فیش حقوقی این است که آیا می توان بدون درج گذرواژه از امکانات سامانه استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، چنین امکانی فراهم نیست زیرا سامانه به گونه ای طراحی شده که درج کدملی، کد پرسنلی، گذرواژه سامانه همگام و همچنین شماره تماس همراه ضروری می باشد.

آیا برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وارد کردن تمامی مشخصات خواسته شده ضروری است؟

بله، برای ورود به این سامانه باید کدملی، کد پرسنلی، گذرواژه سامانه همگام و شماره تماس همراه وارد شود.

معلمان چگونه می توانند گذرواژه سامانه همگام را دریافت کنند؟

برای دریافت این گذرواژه باید به مدیر مدرسه محل خدمت مراجعه شود.

آیا دانشجو معلمان نیز می توانند از سامانه فیش حقوقی فرهنگیان، فیش دریافت کنند؟

بله، این امکان برای دانشجو معلمان نیز فراهم می باشد.

چگونه می توان به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وارد شد؟

از طریق درج نشانی اینترنتی fish.medu.ir و وارد کردن کدملی، کد پرسنلی، گذرواژه سامانه همگام و شماره تماس همراه.

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *