سامانه های مالی و سرمایه

سامانه فیروزه بانک ملی firoozeh.bmi.ir

وکالتی کردن حساب های بانکی به صورت غیر حضوری از طریق سامانه فیروزه بانک ملی امکان پذیر شده است. بانک ملی برای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود سامانه های مختلفی را راه اندازی کرده است. یکی از سامانه های کاربردی که در زمینه انجام معاملات بورسی کمک مهمی به مشتریان این بانک کرده؛ سامانه فیروزه است. تا قبل از آغاز به کار این سامانه، مشتریان بانک ملی برای وکالتی کردن حساب های خود باید به صورت حضوری مراجعه می کردند.

خوشبختانه با آغاز به کار سامانه فیروزه از میزان مراجعات حضوری کاسته شده و در نتیجه از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری به عمل آمده است. با توجه به اهمیت وکالتی کردن حساب های بانکی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه فیروزه بانک ملی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با سامانه فیروزه بانک ملی

بانک ملی مانند سایر بانک های کشور طی چند سال اخیر بخشی از خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد. به همین منظور در کنار سایت بانک ملی، سامانه های دیگری را نیز راه اندازی کرده است. در حال حاضر اغلب خدمات مورد نیاز مشتریان این بانک با ثبت نام و ورود به سامانه های آنلاین، قابل دریافت هستند. یکی از خدمات آنلاین منحصر به فرد بانک ملی، وکالتی کردن حساب های مشتریان این بانک است. خدمتی که تا قبل از راه اندازی سامانه فیروزه بانک ملی فقط به صورت حضوری قابل دریافت بود.

در مورد وکالتی کردن حساب های بانکی بهتر است بدانیم برای انجام برخی از معاملات بازار سرمایه مانند معاملات بورس کالا، وکالتی کردن حساب های بانکی ضروری محسوب می شود. به همین علت بانک ملی در کنار سایر خدمات آنلاین خود، این خدمت را نیز از طریق سامانه فیروزه در اختیار مشتریان خود قرار داده است. البته خدمات این سامانه به وکالتی کردن حساب ها محدود نشده و امکانات و مزایای دیگری نیز دارد.

برای اطلاع از نحوه پیگیری سهام های قدمی بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه فیروزه بانک ملی

در حال حاضر اغلب کارهایی که مربوط به معاملات بازار سرمایه هستند به صورت غیر حضوری انجام می شوند. مگر در مواردی که موضوع مورد نظر خاص بوده و نیاز به پیگیری بیشتر داشته باشد، مشتریان به کارگزاری ها و حتی بانک ها مراجعه می کنند. بانک ملی در راستای گسترش خدمات آنلاین خود، وکالتی کردن حساب های این بانک را نیز به صورت غیر حضوری انجام می دهد. چنانچه مشتری بانک ملی هستید و در سامانه فیروزه ثبت نام کرده اید، حال برای ورود به این سامانه باید نشانی اینترنتی firoozeh.bmi.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه فیروزه بانک ملی برای شما نمایش داده شود. سپس مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

ورود به سامانه فیروزه بانک ملی

در مرحله جدید دو روش برای ورود به حساب کاربری پیش روی شما قرار می گیرد؛ ورود از طریق کارت بانکی یا سامانه بام. حال باید یک روش را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

وارد شدن به سامانه فیروزه بانک ملی

ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی از طریق سامانه بام

یکی از سامانه های کاربردی بانک ملی که بسیاری از خدمات آنلاین این بانک را پوشش می دهد، سامانه بام است. در حال حاضر برای ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی و همچنین ورود به آن می توانید از سامانه بام استفاده کنید، البته در صورتی که مشتری بانک ملی هستید. برای ثبت نام در سامانه فیروزه از طریق سامانه بام باید مطابق با تصویر زیر گزینه ورود با احراز هویت بانک ملی (بام) را انتخاب کنید.

ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی از طریق بام

زمانی می توانید ادامه مراحل را طی کنید که قبلا در سامانه بام ثبت نام کرده باشید. حال در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور سامانه بام، آن ها را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی

بعد از ورود به حساب کاربری خود می توانید مراحل ثبت نام در سامانه فیروزه و وکالتی کردن حساب بانک ملی خود را به انجام برسانید.

برای اطلاع از نحوه لغو چک در سامانه صیاد بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی از طریق کارت بانک ملی

بانک ملی به منظور تسهیل خدمات رسانی به مشتریان خود، علاوه بر امکان ثبت نام در سامانه فیروزه از طریق سامانه بام، این امکان را به واسطه درج اطلاعات کارت بانکی نیز فراهم کرده است. بنابراین مشتریان این بانک که قصد وکالتی کردن حساب خود را دارند ولی در سامانه بام ثبت نام نکرده اند باید از این روش استفاده کنند. به همین منظور باید مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ورود با اطلاعات کارت بانکی” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی با کارت بانکی

در مرحله جدید باید کد ملی، شماره موبایل و تصویر امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی

سپس مطابق با تصویر زیر کد تایید دریافتی از طریق شماره موبایل خود را وارد کرده و بر روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

روش ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی

با ورود به مرحله جدید باید اطلاعات کارت بانکی خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

شیوه ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی

برای اطلاع از خدمات سامانه ستاره سهام بر روی لینک کلیک کنید.

مزایای استفاده از سامانه فیروزه بانک ملی

همه سامانه های بانک ملی که به منظور خدمات رسانی غیر حضوری به مشتریان این بانک راه اندازی شده اند دارای مزایای مختلفی هستند. سامانه فیروزه بانک ملی هم از این مورد مستثنی نبوده و مزایای مهمی را برای مشتریان به همراه دارد. با توجه به اهمیت خدمات ارائه شده در این سامانه بهتر است با مزایای آن هم آشنا شوید:

  • جلوگیری از اتلاف وقت به واسطه عدم نیاز به مراجعات حضوری
  • اطلاع از لیست همه تراکنش های انجام شده
  • دسترسی به معاملات انجام شده در بازار سرمایه

بنابراین چنانچه شما هم جزء کسانی هستید که به وکالتی کردن حساب بانک ملی خود نیاز دارید، بهتر است نسبت به ثبت و ورود به سامانه فیروزه اقدام کنید. برای انجام این کار می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از امکانات سامانه چکاد بر روی لینک کلیک کنید.

سایر امکانات سامانه فیروزه بانک ملی

همانطور که گفتیم سامانه فیروزه به منظور وکالتی کردن حساب های این بانک راه اندازی شده است. مشتریان بانک ملی برای وکالتی کردن حساب های خود نزد این بانک دیگر نیازی به مراجعات حضوری ندارند. البته این مورد تنها خدمت سامانه فیروزه نیست، بلکه خدمات دیگری نیز از این طریق قابل دریافت هستند. لازم به ذکر است وکالتی کردن حساب های بانک ملی از طریق سامانه مذکور به ثبت نام در سامانه سجام هم نیاز دارد. در ادامه مطلب به چند مورد از امکانات سامانه فیروزه اشاره می کنیم:

  • انجام احراز هویت و ثبت نام در سامانه سجام
  • دسترسی به سامانه های کارگزاری های طرف قرارداد
  • ثبت سفارش فروش سهام عدالت
  • دسترسی به سامانه جامع سرمایه گذاری

بنابراین با ثبت نام در این سامانه می توانید به چند سامانه کاربردی دیگر هم دسترسی داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ورود و ثبت نام در سامانه فیروزه بانک ملی می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از نحوه خرید سفته الکترونیکی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به سامانه فیروزه بانک ملی وارد شویم؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی firoozeh.bmi.ir استفاده کرده و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا می توانیم از طریق سامانه بام در سامانه فیروزه ثبت نام کنیم؟

بله، در حال حاضر این امکان برای مشتریان بانک ملی فراهم است.

آیا بدون ثبت نام در سامانه بام نمی توانیم به سامانه فیروزه وارد شویم؟

این امکان از طریق ثبت اطلاعات کارت بانکی هم فراهم است.

آیا برای وکالتی کردن حساب بانک ملی باید در سامانه سجام ثبت نام کنیم؟

بله، ثبت نام در سامانه سجام برای وکالتی کردن حساب بانکی ضروری است.

4.8/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *