سامانه های اجتماعی

سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

سازمان بهزیستی کشور با راه اندازی سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی امکانی را فراهم کرده تا متقاضیان دریافت مجوز تاسیس مراکز تحت نظارت این سازمان تمامی مراحل مربوطه را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند. در حال حاضر مراکز مختلف غیر دولتی در کشور فعال هستند که به واسطه موضوع خدماتی که ارائه می دهند تحت نظارت سازمان بهزیستی می باشند. بدون شک چنین مراکزی نیازمند دریافت مجوز، تمدید و یا صدور المثنی از سازمان بهزیستی خواهند بود.

با راه اندازی سامانه مذکور میزان مراجعات حضوری به مراکز بهزیستی استان ها کاهش یافته و روند دریافت مجوزها تسهیل می یابد. با توجه به اهمیت خدمات نامبرده، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

بهزیستی یکی از سازمان های گسترده و مهم کشور است که اموراتی را در راستای افزایش سطح رفاه اقشار کم درآمد جامعه، معلولان جسمی و ذهنی، بی سرپرستان و… به انجام می رساند. در حال حاضر علاوه بر مراکز دولتی تحت نظارت بهزیستی، مراکز غیر دولتی نیز وجود دارند که با کسب مجوز فعالیت از این سازمان خدمات خود را ارائه می دهند. برای مثال مراکز توانبخشی، خانه های سالمندان، نگهداری از کودکان بی سرپرست، مراکز ترک اعتیاد و… مجوز فعالیت خود را از بهزیستی دریافت می کنند.

با راه اندازی سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی شرایطی فراهم شده تا متقاضیان دریافت مجوز تاسیس مراکز وابسته به بهزیستی برای ثبت درخواست خود نیازی به مراجعات حضوری نداشته باشند. همچنین در این سامانه امکان ثبت درخواست تمدید مجوز و صدور المثنی نیز وجود دارد.

برای اطلاع از امکانات سامانه سما نفت بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی center.behzisti.net

سازمان بهزیستی در کنار سایر سامانه های آنلاین خود همچون سامانه دانشجویی بهزیستی و یا موارد دیگری مانند سامانه ارمغان بهزیستی، سایتی را به منظور ثبت درخواست صدور مجوز مراکز وابسته و تحت نظارت خود راه اندازی کرده است. امکان استفاده از خدمات این سامانه زمانی فراهم می شود که یک پنل کاربری برای خود ایجاد کنید، بنابراین چنانچه قصد ورود به سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی را دارید و قبلا مراحل ثبت نام را طی کرده اید، حال باید از طریق نشانی اینترنتی center.behzisti.net وارد صفحه اصلی سامانه شده و بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ورود به سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

در مرحله جدید از قسمت انتهایی صفحه گزینه “قبلا ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید” را انتخاب کنید.

ورود به پنل کاربری سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

نحوه ورود به سامانه center.behzisti.net

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه رزرو حج تمتع بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی center.behzisti.net

همانطور که گفتیم برای ورود به سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی باید در این سامانه ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. برای انجام این کار بعد از ورود به صفحه اصلی سایت بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

در مرحله جدید مشخصات خواسته شده را به همراه رمز عبور دلخواه خود در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ثبت نام” را از انتهای صفحه انتخاب کنید.

ایجاد حساب کاربری در سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده و طرحی بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

سازمان بهزیستی در راستای افزایش خدمت رسانی به افرادی که قصد دریافت مجوز تاسیس مراکز مربوط به این سازمان را دارند، امکان بازیابی رمز عبور سایت صدور مجوز مراکز بهزیستی را فراهم کرده است. بدون شک افراد زیادی با مشکل فراموش کردن رمز عبور سامانه های مختلف مواجه هستند، چنانچه قصد بازیابی رمز عبور سایت صدور مجوزهای سازمان بهزیستی را دارید بعد از مراجعه به صفحه ورود به پنل کاربری خود، بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کردید؟” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی

در مرحله جدید نام کاربری خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ارسال کد تایید” کلیک نمایید.

فراموشی رمز عبور سامانه center.behzisti.net

به محض دریافت کد تایید آن را در صفحه جدید وارد کرده تا امکان بازیابی رمز عبور برای شما فراهم شود.

برای اطلاع از خدمات سامانه پاسخگویی وزارت صمت بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی وارد شد؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی center.behzisti.net استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان ثبت درخواست تمدید مجوز در سایت صدور مجوز مراکز بهزیستی نیز وجود دارد؟

بله، این امکان در سایت صدور مجوزهای بهزیستی فراهم شده است.

چگونه می توانیم رمز پنل کاربری سایت صدور مجوزهای بهزیستی را مجددا دریافت کنیم؟

برای بازیابی رمز ورود باید به سامانه وارد شده و مطابق با توضیحات همین مقاله پیش بروید.

آیا برای دریافت نام کاربری در سامانه صدور مجوزهای بهزیستی باید به مراکز بهزیستی مراجعه کنیم؟

خیر، باید به سایت صدور مجوز مراکز بهزیستی وارد شوید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *