سامانه های تحصیلی

سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان sina.bmn.ir + شرایط و نحوه ثبت نام

سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان، یکی از سامانه هایی است که در آن برای نخبگان کشور امکانات و خدماتی را در نظر گرفته اند. سامانه سینا به آدرس sina.bmn.ir توسط بنیاد ملی نخبگان طراحی و راه اندازی شده است که برای استفاده از امکانات آن باید در سامانه مذکور ثبت نام کنند. خوب است بدانید که در این سامانه علاوه بر نخبگان کشور برای اساتیدی که از این دانشجویان به عنوان دستیار استفاده می کنند، امکاناتی را در نظر گرفته است تا آن ها فعالیت های دانشجویان نخبه خود را به صورت جامع و یکپارچه در سامانه سینا ذخیره کنند.

سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان یکی از سامانه های مهم بنیاد نخبگان است. به همین دلیل کلیه نخبگان باید با نحوه ورود به سامانه سینا و ثبت نام در آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند از امکانات آن استفاده کنند. به همین دلیل در ادامه مقاله رسمی قصد داریم کلیه مراحل ورود و ثبت نام در سامانه سینا را برای کاربران بیان کنیم.

ورود به سامانه سینا

سامانه سینا، یکی از سامانه های تحت نظارت بنیاد ملی نخبگان است که برای مدیریت خدمات الکترونیکی سامانه یکپارچه ای را ارائه می دهد. برای ورود به سامانه سینا لازم است کلیه کاربران برای خود نام کاربری و رمز عبور داشته باشند که آن را از طریق ثبت نام در سامانه سینا sina.bmn.ir می توانند به دست بیاورند. خوب است بدانید که امکانات سامانه سینا مختص افرادی است که در این سایت حساب کاربری داشته باشند.

برای کار با سامانه همتا مخابرات روی لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است نخبگانی که قبلا در سامانه ثریا ثبت نام کرده اند می توانند از کد ملی خود به عنوان نام کاربری در این سایت استفاده کنند. زیرا اطلاعات کاربری آن ها به صورت مستقیم از سامانه ثریا وارد سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان شده است. برای دریافت رمز عبور نیز باید فرم ثبت نام در سامانه سینا را تکمیل کنند. افرادی که قبلا در سامانه ثریا ثبت نام کرده اند می توانند از نام کاربری خود به عنوان رمز عبور در سامانه سینا استفاده کنند.

ورود به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان

ثبت نام در سامانه سینا sina.bmn.ir

همان‌طور که اشاره شد افرادی که قصد استفاده از امکانات سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان را دارند باید در این سامانه ثبت نام کنند. افرادی که قبلا در سامانه ثریا بنیاد ملی نخبگان ثبت نام کرده اند می توانند با نام کاربری و کلمه عبور آن وارد این سایت شوند. حال اگر تاکنون در سایت سینا و سامانه ثریا ثبت نام نکرده اید می توانید طبق روش زیر در سامانه سینا ثبت نام کنید:

  • وارد سایت سینا بنیاد ملی نخبگان به نشانی اینترنتی sina.bmn.ir شوید.
  • از منوی بالای سایت روی گزینه «نام‌نویسی متقاضی» کلیک کنید.
ثبت نام در سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان
  • حالا یک فرم برای شما ظاهر می شود که در آن باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. حتما اطلاعات مربوط به فیلدهای ستاره دار را در آن درج نموده و سایر گزینه ها را در صورت تمایل تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم ظاهر شده روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه راهگشا آموزش رانندگی کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه سینا

با انجام مراحل بالا به راحتی می توانید ثبت نام در سامانه سینا را انجام دهید. حال اگر به هنگام تکمیل فرم ثبت نام به هر گونه خطایی برخورد کردید می توانند برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان سامانه رسمی صحبت کنید.

ثبت نام اساتید راهبر دستیاری در سامانه سینا

یکی از امکاناتی که سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان در اختیار کاربران قرار می دهد، ثبت نام اساتید راهبر دستیاری است. به طوری که در این بخش کلیه اساتیدی که دارای دانشجوی برگزیده تحت راهبردی خود هستند می توانند با ثبت نام در این سامانه از امکانات آن استفاده کنند.

در واقع با ثبت نام اساتید راهبر دستیاری در سامانه سینا می توانند فعالیت های دستیاری دانشجویان برگزیده تحت راهبری خود را تایید کنند. بنابراین لازم است این اساتید به سایت sina.bmn.ir مراجعه کنند و طبق مراحل زیر اقدام به ثبت نام کنند:

جهت اطلاع از سامانه سلب امتیاز سیم کارت و مراحل مختلف آن کلیک کنید.

  • ابتدا وارد سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان به نشانی اینترنتی sina.bmn.ir شوند.
  • حالا از منوی بالای سایت روی گزینه «ثبت نام اساتید راهبر دستیاری» کلیک کنند.
ثبت نام اساتید راهبر دستیاری در سامانه سینا
  • یک فرم برای ثبت نام اساتید راهبر دستیاری در سامانه سینا نمایان می شود که باید آن را تکمیل کرده و سپس روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید.
آموزش ثبت نام اساتید راهبر دستیاری در سامانه sina.bmn.ir

در مقاله بالا در مورد سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان صحبت کردیم. به طوری که در آن اشاره کردیم کاربرانی که قبلا در سامانه ثریا بنیاد ملی نخبگان ثبت نام کرده اند می توانند با نام کاربری و کلمه عبور آن وارد این سایت شوند. در غیر این صورت می توانند با مراجعه به سایت sina.bmn.ir اقدام به ثبت نام در سامانه سینا کنند. علاوه بر نخبگان کشور اساتیدی که دانشجویان برگزیده کشور به عنوان دستیار استفاده می کنند می توانند با ثبت نام در این سایت، فعالیت های آن ها را نیز تایید کنند. حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا به جواب سوالات خود نرسیدید می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

جهت ورود به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان چه اطلاعاتی لازم است؟

کلیه کاربرانی که قصد ورود به سامانه سینا را دارند باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشند که برای این کار در سایت sina.bmn.ir ثبت نام کنند. در غیر این صورت می توانند از نام کاربری و کلمه عبور سامانه ثریا استفاده کنند.

در سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان چه امکاناتی ارائه می شود؟

در این سامانه برای نخبگان و اساتید آن ها خدمات و امکانات زیادی ارائه می شود که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها می توانید با کارشناسان رسمی صحبت کنید.

آدرس اینترنتی سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان کدام است؟

در حال حاضر کلیه کاربرانی که قصد ورود به سامانه سینا را دارند می توانند از طریق آدرس اینترنتی sina.bmn.ir اقدام کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *