سامانه های اجتماعی

سامانه ستاد اقامه نماز namaz.ir

یکی از سامانه هایی که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است، سامانه ستاد اقامه نماز می باشد. همانطور که از نام سامانه مشخص است متعلق به ستاد اقامه نماز کشور بوده و با در نظر گرفتن اهداف مهمی راه اندازی شده است. در سامانه مذکور بخش ها و خدمات گسترده ای وجود دارند که همگی در راستای تحقق یک هدف یعنی ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه طراحی شده اند.

در این سامانه اخبار و اطلاعیه های مختلفی که مربوط به ستاد اقامه نماز هستند منتشر شده و در دسترس عموم مردم قرار می گیرند، همچنین عموم مردم می توانند در این سامانه یک پنل کاربری ایجاد کرده و از امکانات بیشتری استفاده کنند. با توجه به اهمیت خدمات ارائه شده در سامانه مذکور و اهداف راه اندازی آن، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه ستاد اقامه نماز بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با سامانه ستاد اقامه نماز

آشنایی با سامانه ستاد اقامه نماز

ستاد اقامه نماز کشور یک نهاد حاکمیتی، غیر انتفاعی و بین المللی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است که به منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه تاسیس شده است. ستاد اقامه نماز برای ترویج این فرهنگ اقدامات مختلفی از قبیل رفع موانع، تولید محتوا، تربیت افراد متخصص، انتشار اطلاعیه و… را به انجام می رساند. این ستاد در تمامی سازمان و ادارات کشور دارای نمایندگی است تا از این طریق با عموم مردم در ارتباط بوده و به ترویج فرهنگ اقامه نماز بپردازد.

در همین راستا سامانه ستاد اقامه نماز نیز راه اندازی شده تا خدمات غیر حضوری این ستاد برای مردم قابل دسترس باشند. در سایت ستاد اقامه نماز بخش ها و امکانات مختلفی از قبیل اطلاعیه و اخبار، ورود به پنل کاربری، ثبت نام، دسترسی به سامانه هایی همچون سجاده و… وجود دارند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ثبت نام پرستاران تعدیل شده بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه ستاد اقامه نماز namaz.ir

در حال حاضر تقریبا تمامی نهادهای دولتی و خصوصی دارای سامانه هایی آنلاین هستند تا بخشی از خدمات خود را به صورت غیر حضوری به مردم ارائه دهند. ستاد اقامه نماز نیز از این مورد مستثنی نشده و با راه اندازی سایت مختص به خود دسترسی به خدمات ستاد را راحت تر کرده است. در همین راستا چنانچه قصد ورود به پنل کاربری خود در سایت ستاد اقامه نماز را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی namaz.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به سامانه ستاد اقامه نماز

در مرحله جدید مطابق با تصویر زیر نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

ورود به پنل کاربری در سامانه ستاد اقامه نماز

برای اطلاع از امکانات سامانه پاسخگویی وزارت صمت بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در ستاد اقامه نماز namaz.ir

چنانچه قصد استفاده از خدمات گسترده سامانه ستاد اقامه نماز و ایجاد پنل کاربری در این سامانه را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی namaz.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “عضویت” کلیک نمایید.

عضویت در سامانه ستاد اقامه نماز

در مرحله جدید باید فرم ثبت نام را تکمیل کنید، در ابتدای فرم از شما خواسته می شود یک نام کاربری و رمز عبور برای پنل کاربری خود تعیین کنید.

ثبت نام در سامانه ستاد اقامه نماز

سپس در ادامه فرم ثبت نام باید مشخصات هویتی خود را مطابق با تصویر زیر در قسمت های مربوطه درج کنید.

فرم ثبت نام در سامانه namaz.ir

در نهایت بعد از وارد کردن مشخصات فردی خواسته شده، بر روی گزینه “عضویت” کلیک نمایید.

مراحل عضویت در سامانه namaz.ir

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه رتبه بندی معلمان بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه بازیابی رمز ورود به سامانه ستاد اقامه نماز

فراموش کردن رمز عبور سامانه های آنلاین مختلف حداقل یکبار برای اکثر افراد پیش آمده است. در چنین موقعیت هایی امکان دسترسی به پنل کاربری غیر ممکن می باشد، بنابراین باید نسبت به بازیابی رمز عبور پنل کاربری خود اقدام کنید. در سامانه ستاد اقامه نماز نیز امکان بازیابی رمز عبور فراهم شده است، برای انجام این کار باید بعد از ورود به صفحه اصلی سایت از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور سامانه ستاد اقامه نماز

سپس با ورود به مرحله جدید گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” را انتخاب کنید.

فراموشی رمز عبور سامانه ستاد اقامه نماز

در نهایت با درج نام کاربری و کلیک بر روی گزینه “بازیابی رمز عبور”، رمز عبور جدید برای شما پیامک خواهد شد.

دریافت رمز جدید از سامانه namaz.ir

برای اطلاع از خدمات سامانه پیام ایران بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سامانه ستاد اقامه نماز وارد شد؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی namaz.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان اطلاع از اخبار ستاد اقامه نماز در سایت متعلق به آن وجود دارد؟

بله، این امکان در سایت ستاد اقامه نماز فراهم شده است.

آیا می توانیم در سایت ستاد اقامه نماز ثبت نام کنیم؟

بله، بخش عضویت در سایت مذکور فعال است.

آیا امکان بازیابی رمز عبور سایت ستاد اقامه نماز وجود دارد؟

بله، در همین مقاله نحوه بازیابی رمز عبور این سامانه توضیح داده شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *