سامانه های اجتماعی

سامانه سازمان اموال تملیکی tamliki.ir

سامانه سازمان اموال تملیکی با هدف برگزاری مزایده های اموال تملیکی دولت راه اندازی شده است تا از مراجعه حضوری افراد به محل مزایده جلوگیری کند. این سامانه به آدرس اینترنتی tamliki.ir در اختیار کاربران قرار دارد و همه افراد داوطلب برای شرکت در مزایده اموال تملیکی دولت می توانند به آن مراجعه کنند. خوب است بدانید که از گذشته تاکنون فروش اموال تملیکی دولت وجود داشته است. بنابراین افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند با ورود به این سامانه از خدمات و امکانات آن استفاده کنند.

با راه اندازی سامانه سازمان اموال تملیکی کشور امکان شرکت در این مزایده ها برای افراد زیادی فراهم شده است. لذا داوطلبان با داشتن شرایط ثبت نام می توانند در مزایده های اموال تملیکی دولت شرکت کنند. برای این کار لازم است تقویم برگزاری مزایده ها را مشاهده نموده و در تاریخ مقرر شده در حراجی ها شرکت کنید، همچنین برای مشاهده اسامی برندگان مزایده نیز می توانید به این سامانه مراجعه کنید.

حال برای راهنمایی بیشتر افرادی که قصد استفاده از سامانه سازمان اموال تملیکی دارند، نحوه ورود، مراحل ثبت نام، تاریخ مزایده اموال تملیکی دولت و لیست برندگان آن را بیان می کنیم.

نحوه ورود به سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

سامانه سازمان اموال تملیکی با هدف فروش و حراجی اموالی که به دلایل مختلف به تملک دولت در آمده است، ایجاد شده است. به طوری که کاربران برای استفاده از این سایت باید وارد آن شوند و در آن ثبت نام و احراز هویت کنند. سپس با شارژ کردن کیف پول الکترونیکی خود در حراجی ها این سامانه شرکت کنند و در آن اموال توقیفی دولت را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه املاک و اسکان وزارت راه وشهرسازی کلیک کنید.

کاربران باید برای شرکت در این مزایده ها از تاریخ شروع و پایان آن ها آگاهی داشته باشند. با توجه به این که سامانه سازمان اموال تملیکی به تازگی راه اندازی شده است. لذا شرکت در مزایده ها برای سازمان ها، خریداران اموال و شرکت کنندگان در مزایده راحت‌تر شده است.

افرادی که قصد استفاده از سامانه سازمان اموال تملیکی برای شرکت در مزایده های الکترونیکی دولت و سایر حراجی های این سامانه را دارند باید در آن ثبت نام کنند. سپس از طریق نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سامانه مذکور شوند. به دلیل این که سامانه tamliki.ir به تازگی راه اندازی شده است، در ادامه نحوه ورود به سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی را برای داوطلبان شرکت در مزایده بیان می کنیم تا به هنگام استفاده از این سامانه به مشکل برخورد نکنند.

جهت آشنایی با سامانه ترخیص کالا، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

• نشانی اینترنتی tamliki.ir یا سامانه سازمان اموال تملیکی را در مرورگر گوشی یا سیستم های رایانه جستجو کنید. ولی بهتر است آن را در مرورگر سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ سرچ کنید.
• در نتایج مشخص شده گوگل، روی عبارت «سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی» کلیک کنید.
• حالا وارد صفحه اصلی سامانه سازمان اموال تملیکی خواهید شد که در بین گزینه های مختلف مشخص شده خدمات گوناگونی را برای کاربران مشاهده خواهید کرد.

آموزش ورود به سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

راهنمای ثبت نام در سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی tamliki.ir

در بخش قبلی نحوه ورود به سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی را بیان کردیم. اکنون شما به راحتی می توانید وارد این سامانه شوید و از خدمات آن استفاده کنید. همان گونه که بیان کردیم کلیه افرادی که قصد استفاده از سامانه سازمان اموال تملیکی را دارند باید در آن ثبت نام کنند. در واقع تنها کسانی می توانند از سامانه سازمان اموال تملیکی استفاده کنند که در آن ثبت نام و احراز هویت کرده باشند.

جهت اطلاع از نحوه ورود و ثبت نام در سامانه پذیرش 24، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

این کارها باعث افزایش امنیت در فروش اموال تملیکی دولت می شود تا هیچ گونه فسادی در آن ها رخ ندهد. به هر حال اگر شما قصد شرکت در حراجی ها و مزایده های اموال تملیکی دولت داشته باشید باید در آن ثبت نام کنید. حال در ادامه راهنمای ثبت نام در سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی را بیان می کنیم.

جهت اطلاع از سامانه پیگیری مرسوله پستی کلیک کنید.

• ابتدا طبق روش ذکر شده در قبل پروسه ورود به سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی را طی کنید.
• گزینه ثبت نام را کلیک کنید. برای این کار روی شکل آدمک در سمت چپ و بالای صفحه کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام در سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی


• در صفحه جدید باز شده، در سمت راست آن یک پنجره ورودی قرار گرفته است در صورتی که قبلا ثبت نام کرده باشید باید مشخصات مربوطه را در آن درج نموده و بر روی “ورود” کلیک کنید، در غیر این صورت جهت ثبت نام در سامانه باید گزینه «ثبت نام کنید» را انتخاب نمایید.

آموزش ثبت نام در سامانه سازمان اموال تملیکی

• در پنجره جدید باز شده یک فرم ثبت نام برای شما ظاهر می شود که در آن جا باید اطلاعاتی مانند نام نمایشی، آدرس ایمیل، نام کاربری و کلمه عبور خود را درج کنید. در این جا منظور از نام نمایشی نامی است که در سامانه سایر کاربران شما را با همین نام مشاهده می کنند. اما نام کاربری و کلمه عبور خود را باید برای ورود به سامانه سازمان اموال تملیکی کشور محفوظ کنید.

جهت آشنایی با سامانه ایران من اصناف، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

بنابراین این اطلاعات را به دقت وارد کرده و سپس بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. هم چنین باید در این بخش یک ایمیل فعال درج کنید تا لینک فعال سازی حساب کاربری شما به آن ارسال شود.

ثبت نام در سامانه سازمان اموال تملیکی


• بعد از انجام مراحل بالا لینک ایمیل فعال سازی حساب کاربری شما به پست الکترونیکی‌تان ارسال می شود. در نتیجه شما با کلیک کردن بر روی آن می توانید حساب کاربری خود را در سامانه سازمان اموال تملیکی فعال کنید.


برای ورود به سامانه جامع خدمات اشتغال کشور و کار با آن کلیک کنید.

در این جا راهنمای ثبت نام سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی را بیان کردیم. به طوری که شما با انجام این مراحل می توانید نام کاربری و کلمه عبور در این سامانه برای خود دریافت کنید. سپس از طریق آن در مراحل بعدی وارد سایت tamliki.ir شوید.

البته باید دقت کنید که شما برای شرکت در حراجی ها و مزایده های دولت باید در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس اینترنتی setadiran.ir نیز ثبت نام کنید. حال اگر نیاز به توضیحات بیشتری در مورد سامانه تدارکات الکترونیکی داشته باشید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمائید.

تاریخ مزایده اموال تملیکی 1401

کاربرانی که قصد شرکت در مزایده ها و حراجی های اموال تملیکی دولت را دارند باید در تاریخ شروع مزایده ها به حساب کاربری خود در سایت tamliki.ir وارد شوند و در آن جا به صورت آنلاین در مزایده ها شرکت کنند. کاربران باید دقت کنند که حراجی اموال تملیکی دولت در تاریخ مشخصی برگزار می شود. بنابراین تنها در این بازه زمانی می توانید در مزایده ها شرکت کنید اما به طور معمول در هر ماه یک بار مزایده برگزار می شود که تاریخ و ساعت دقیق آن در سامانه سازمان اموال تملیکی مشخص می شود.

جهت آشنایی با دوره های آموزشی سامانه کاردان، بر روی لینک کلیک کنید.

در واقع یکی از مهم ترین خدماتی که توسط سامانه سازمان اموال تملیکی در اختیار کاربران قرار می گیرد، ارائه تاریخ مزایده اموال تملیکی 1401 است. به طوری که شما می توانید با ورود به پنل کاربری خود در سامانه سازمان اموال تملیکی تاریخ دقیق شروع و پایان مزایده های الکترونیکی دولت، تاریخ در نظر گرفته شده برای پرداخت و جه و سایر موارد را مشاهده کنید.

حال کاربرانی که قصد مشاهده تاریخ مزایده اموال تملیکی 1401 را دارند می توانند با طی کردن چند مرحله ساده آن را در سایت اینترنتی tamliki.ir مشاهده کنند. در ادامه مراحل آن را بیان می کنیم:

جهت ورود به سامانه سامح وزارت بهداشت کلیک کنید.

• ابتدا وارد سامانه سازمان اموال تملیکی به نشانی اینترنتی tamliki.ir در مرورگر خود شوید.
• با ورود به صفحه اصلی سایت، در قسمت پایین آن گزینه های متعددی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن ها یک سری از خدمات مزایده اموال تملیکی دولت را در اختیار کاربران قرار می دهند. بنابراین شما برای کسب آگاهی بیشتر در مورد هر کدام از آن ها می توانید روی گزینه مربوطه کلیک کنید. حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ مزایده اموال تملیکی 1401 می توانید روی گزینه اول از سمت راست یعنی «تقویم برگزاری مزایده و حراج» کلیک کنید.

تاریخ مزایده اموال تملیکی در سامانه tamliki.ir

• با کلیک کردن بر روی آن، سه گزینه مختلف «تقویم برگزاری مزایده»، «تقویم برگزاری حراج» و «تقویم برگزاری مزایده غیر منقول» را مشاهده خواهید کرد. بر حسب نیاز خود روی هر کدام از آن ها کلیک کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید.

راهنمای دریافت تاریخ مزایده اموال تملیکی


• در این جا به عنوان مثال گزینه “تقویم برگزاری مزایده” را انتخاب کردیم. در آن تاریخ مربوط به برگزاری انواع مزایده های مختلف به صورت مرتب بر اساس ماه های مختلف سال مشخص شده است.

جهت اطلاع از سامانه دفاتر خدمات سلامت کلیک کنید.

مشاهده تاریخ مزایده اموال تملیکی

لیست برندگان مزایده اموال تملیکی tamliki.ir

لیست برندگان مزایده اموال تملیکی در سامانه سازمان اموال تملیکی

همان گونه که بیان کردیم خدمات سامانه سازمان اموال تملیکی دولت بسیار زیاد است. اما یکی از مهم ترین آن ها ارائه لیست برندگان مزایده اموال تملیکی است که گزینه مربوط به آن را می توانید در میان باکس های مختلف خدمات سایت tamliki.ir در قسمت انتهایی صفحه مشاهده کنید. برای مشاهده لیست برندگان مزایده اموال تملیکی می توانید روی گزینه «فهرست برندگان» کلیک کنید.

سپس با ورود به صفحه اصلی آن می توانید لیست برندگان مزایده اموال تملیکی دولت را مشاهده کنید. در این لیست، اسامی برندگان مزایده اموال غیر منقول و منقول بیان شده است لذا شما در صورت تمایل می توانید با کلیک کردن بر روی باکس «فهرست برندگان» اسامی آن ها را به صورت کامل مشاهده کنید.

جهت اطلاع از سایت اداره پست کلیک کنید.

در این مقاله از سایت سامانه رسمی در مورد سامانه سازمان اموال تملیکی به نشانی اینترنتی tamliki.ir صحبت کردیم و اطلاعاتی را در مورد اموال تملیکی دولت و نحوه فروش آن ها ارائه دادیم. حال افرادی که قصد استفاده از امکانات سامانه سازمان اموال تملیکی را دارند باید در این سایت به نشانی اینترنتی tamliki.ir مراجعه و در آن جا ثبت نام و احراز هویت کنند. سپس با در دست داشتن تاریخ مزایده اموال تملیکی 1401 در آن ها شرکت کنند. حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا در مورد سامانه سازمان اموال تملیکی، مراحل ثبت نام در آن و یا تاریخ مشاهده مزایده اموال تملیکی سوالی داشته باشید می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سامانه سازمان اموال تملیکی چیست؟

این سامانه برای برگزاری انواع مزایده ها و حراجی های اموال تملیکی دولت ایجاد شده است. به طوری که کلیه افراد با ثبت نام و شارژ کردن کیف پول الکترونیکی خود در این سامانه می توانند در مزایده ها شرکت کنند.

چگونه در سامانه سازمان اموال تملیکی شرکت کنیم؟

شما برای شرکت در سامانه سازمان اموال تملیکی دولت کافی است در سایت tamliki.ir ثبت نام کنید و با احراز هویت در آن در مزایده ها شرکت کنید. هم چنین لازم است برای خرید اموال مزایده شده کیف پول الکترونیکی خود در این سامانه را شارژ کنید.

خدمات سامانه سازمان اموال تملیکی دولت کدام است؟

در این سامانه خدمات زیادی به کاربران ارائه می شود که بالا به آن ها اشاره کردیم. حال اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *