سامانه های حقوقی

سامانه جذب مرکز وکلا jazb.23055.ir

سامانه جذب مرکز وکلا، یکی از سامانه های جدیدی است که در راستای جذب نیروهای متخصص در زمینه های وکالت و کارشناسان رسمی از جانب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ایجاد شده است. این مرکز در هر بازه زمانی آزمون استخدامی مختلفی را برگزار می کند و در آن از میان افراد واجد شرایط نیروی متخصص به کار می گیرد.

در سایت جذب مرکز وکلا امکان ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون های مختلف مرکز وکلا وجود دارد. به طوری که شما به عنوان یکی از شرکت کنندگان آزمون با دریافت نتایج اولیه و نهایی آن می توانید کلیه مراحل آزمون را به صورت آنلاین و غیر حضوری دنبال کنید. خوب است بدانید که در سامانه جذب مرکز وکلا به نشانی اینترنتی jazb.23055.ir امکان مشاهده کلیه اطلاعیه های مهم ثبت نام آزمون و غیره وجود دارد و شما می توانید در هر کدام از آزمون های مدنظر خود شرکت کنید.

با توجه به اهمیت سامانه جذب مرکز وکلا در آزمون جذب این سازمان، قصد داریم در ادامه مقاله به صورت مفصل در مورد سامانه مذکور، مراحل ورود به آن، شرایط ثبت نام، نحوه ثبت نام، پشتیبانی و اعلام نتایج آن صحبت کنیم.

معرفی سامانه جذب مرکز وکلا

سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی قوه قضاییه با سامانه مرکز وکلای دادگستری متفاوت هستند و آن ها آزمون های جذب نیروی متخصص خود را به صورت اختصاصی برگزار می کنند. این سامانه ها هر ساله در بازه زمانی مختلف آزمون های متعددی را منتشر می کنند. شما با مطالعه شرایط ثبت نام در این سامانه ها می توانید در صورتی که واجد شرایط بودید در آزمون شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ابلاغ روی لینک کلیک کنید.

قبلا سامانه ای به نام سامانه جذب مرکز وکلا وجود نداشت ولی در حال حاضر این سامانه به نشانی اینترنتی jazb.23055.ir راه اندازی شده است. شما نیز پس از مراجعه به این وب سایت می توانید در هر یک از آزمون های برگزار شده تحت نظر سایت جذب مرکز وکلا ثبت نام و شرکت کنید.

برای آشنایی جهت ثبت مالیات کارتخوان مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

سامانه مذکور توسط مرکز وکلای قوه قضاییه طراحی و پیاده سازی شده است و همه داوطلبان شرکت در آزمون می توانند به منظور ثبت اطلاعات خود برای شرکت در آزمون به این وب سایت مراجعه کنند. در این سامانه از صفر تا 100 اطلاعیه آزمون های مرکز وکلا قوه قضاییه به صورت آنلاین و غیر حضوری اعلام می شود.

ورود به سامانه جذب مرکز وکلا jazb.23055.ir

در حال حاضر با راه اندازی سایت جذب مرکز وکلا بسیاری از خدمات این مرکز به صورت غیر حضوری و آنلاین در اختیار شما قرار دارد. در صورتی که قصد استفاده از خدمات و امکانات سامانه جذب مرکز وکلا را دارید باید وارد آن شوید.

جهت آشنایی با نحوه ورود و ثبت نام در سامانه میخک، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

جهت ورود به سامانه نامبرده، باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید و از قبل در سامانه ثبت نام کرده باشید. با فرض این که قبلا در سایت جذب مرکز وکلا ثبت نام کرده اید. در زیر مراحل ورود به آن را بیان می کنیم:

  • ابتدا آدرس jazb.23055.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا به صفحه اصلی آن هدایت شوید.
ورود به سامانه جذب مرکز وکلا
  • سپس اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای مربوطه تکمیل کنید و در نهایت جهت ورود به سامانه، بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت عوارض گمرکی کلیک کنید.

آموزش تصویری ورود به سامانه جذب مرکز وکلا

شرایط ثبت نام در سامانه جذب مرکز وکلا jazb.23055.ir

مرکز وکلا، سایت جذب مرکز وکلا را با هدف جذب نیروهای متخصص راه اندازی کرده است و شما جهت ثبت نام در این سامانه، باید شرایط خاصی را داشته باشید. در هر آزمون مرکز وکلا، شرایط خاصی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است که این شرایط می تواند برای آزمون های مختلف متفاوت باشد. به همین دلیل شما قبل از ثبت نام در آزمون مرکز وکلا باید آن ها را به خوبی مطالعه کنید و با آگاهی کامل در آزمون ثبت نام کنید. معمولا در اکثر آزمون ها، شرایط ثبت نام در سایت جذب مرکز وکلا به شکل زیر است:

برای ورود به سامانه ثنا دادگستری روی لینک کلیک کنید.

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشید.
  • به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته باشید.
  • سلامت روحی و جسمی برای انجام شغل مورد نظر داشته باشید.
  • سوء پیشینه کیفری نداشته باشید.
  • به مواد مخدر و روان گردان ها اعتیاد نداشته باشید.
  • سابقه فعالیت در گروه های ضد انقلاب اسلامی ایران را نداشته باشید.
  • از سوی مراجعه قضایی و دولتی مختلف منع استخدامی و منع استفاده از حقوق اجتماعی نشده باشید.
  • شرایط سنی مورد نظر بر اساس نوع آزمون انتخابی را داشته باشید.
  • شرایط اختصاصی تعیین شده بر اساس نوع آزمون انتخابی داوطلبان را داشته باشید.

نحوه ثبت نام در سامانه جذب مرکز وکلا jazb.23055.ir

در صورتی که قصد شرکت در آزمون های سامانه جذب مرکز وکلا را دارید باید در آن ثبت نام کنید. برای این کار باید واجد شرایط شرکت در آزمون باشید تا بتوانید در این سایت نام نویسی کنید. در حال حاضر نحوه ثبت نام در سامانه مذکور بسیار آسان است که جهت ثبت نام می توانید طبق مراحل زیر اقدام کنید:

  • ابتدا آدرس jazb.23055.ir را در مرورگر خود وارد نمایید.
  • بر روی گزینه “ثبت نام” در پایین صفحه کلیک کنید.
نحوه ثبت نام در سامانه جذب مرکز وکلا
  • سپس سامانه آزمون هایی را که امکان ثبت نام در آنها وجود دارند را به شما نمایش می دهد و در صورتی که واجد شرایط باشید می توانید برای ثبت نام در آن ها اقدام کنید.
مراحل ثبت نام در سامانه jazb.23055.ir
  • در ادامه شماره تلفن همراه و کد امنیتی را در کادرهای مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه “ثبت” کلیک کنید.

برای اطلاع از سامانه معاملات فصلی کلیک نمایید.

تکمیل اطلاعات

شما با انجام مراحل بالا می توانید ثبت نام خود در سایت jazb.23055.ir را انجام دهید. اگر هر گونه سوالی در خصوص مراحل ثبت نام در سایت را داشته باشید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی سامانه جذب مرکز وکلا

برخی از داوطلبان به هنگام ثبت نام در آزمون های سایت جذب مرکز وکلا دچار مشکلاتی می شوند و نمی توانند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. در این مواقع چه کاری باید انجام داد و برای حل مشکلات ثبت نام در آزمون های سامانه جذب مرکز وکلا به کجا مراجعه نمود؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ثامن بر روی لینک کلیک نمایید.

 با توجه به این که در حال حاضر کلیه مراحل ثبت نام در آزمون های سامانه مذکور به صورت آنلاین و غیر حضوری است. به همین دلیل اگر شما به هر گونه مشکل یا خطایی برخورد کردید می توانید با پشتیبانی سامانه جذب مرکز وکلا و کارشناسان سامانه رسمی در ارتباط باشید. به طوری که کارشناسان در اسرع وقت مشکل شما را حل کرده و راهنمایی های لازم را برایتان ارائه می دهند. شما برای در میان گذاشتن مشکلات خود با پشتیبانی سایت جذب مرکز وکلا می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • مراحل ورود به سایت جذب مرکز وکلا را طبق روش ذکر شده انجام دهید.
  • مراحل ثبت نام در سامانه جذب مرکز وکلا را آغاز کنید و در هر جای که به مشکل برخورد کردید می توانید روی گزینه «مشکلی در ورود به سامانه دارم» کلیک نمایید.
پشتیبانی سامانه جذب مرکز وکلا
  • حالا یک فرم برای شما نمایش داده می شود که باید اطلاعات روی آن را تکمیل نموده و در نهایت روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید. 
ثبت فرم درخواست پشتیبانی
  • پس از ثبت نهایی فرم درخواست شما را به گروه پشتیبانی سامانه ارسال می کنند تا کارشناسان در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام سامانه ثنا کلیک کنید.

اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

اگر در آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 شرکت کرده باشید می توانید با ورود به سایت آزمون جذب قوه قضاییه نتایج اولیه آن را مشاهده کنید. برای ورود به سایت قوه قضاییه نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید که آن را به هنگام ثبت نام در آزمون دریافت می کنید. لذا در صورتی که شما در آزمون شرکت می کنید باید نام کاربری و رمز عبور خود را تا اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه در نزد خود نگهداری کنید.

سوالات متداول

چه اطلاعاتی برای ورود به سامانه جذب مرکز وکلا لازم است؟

در صورتی که شما قصد ورود به سایت جذب مرکز وکلا را دارید باید نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید که برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور باید در سامانه jazb.23055.ir ثبت نام کنید.

آیا شرایط ثبت نام در سایت جذب مرکز وکلا برای هر کدام از آزمون ها یکسان است؟

خیر، هر کدام از آزمون های سایت جذب مرکز وکلا برای خود شرایط ثبت نام جداگانه ای دارد. به طوری که شما با مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام در آزمون می توانید از این شرایط مطلع شوید. سپس در صورت واجد شرایط بودن در آزمون شرکت کنید.

برای ثبت نام در سامانه جذب مرکز وکلا به چه سایتی مراجعه کنیم؟

شما برای شرکت و ثبت نام در آزمون های سایت جذب مرکز وکلا باید به آدرس اینترنتی jazb.23055.ir مراجعه کنید. خوب است بدانید که در این وب سایت کلیه خبرهای مربوط به اطلاعیه، کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون مرکز وکلا اعلام می شود.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *