سامانه های تحصیلی

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به کارکنان این وزارت راه اندازی شده است و از طریق آن می توانید به سامانه های کاربردی دیگری دسترسی داشته باشید. سامانه پایگاه اطلاعات پرسنلی و سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها از جمله این زیر سامانه ها هستند.

سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش برای اولین بار در سال 1398 به نشانی اینترنتی hrm.medu.ir راه اندازی شد که شما در آن می توانید امور مربوط به مدیریت منابع انسانی را انجام دهید. این سامانه زیرسامانه های زیادی دارد که شما و معلمان دیگر باید با نحوه ورود به آن آشنایی داشته باشید. به همین دلیل در ادامه به معرفی سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش می پردازیم.

معرفی سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش همواره برای ارائه خدمات به معلمان و دانش آموزان تلاش های زیادی می کند تا امور مربوط به آن ها را راحت تر و آسان تر کند. به همین دلیل سایت های زیادی را طراحی کرده است که هر کدام از آن ها بخشی از امور مربوط به این وزارت را تحت پوشش قرار می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه هوشمند معلم کلیک کنید.

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش یکی از این سامانه ها است که در میان فرهنگیان به سامانه اچ آر ام معروف است. این سایت زیر مجموعه های زیادی دارد و شما به کمک آن می توانید به بخش های مختلفی دسترسی داشته باشید. مدیریت فرهنگیان شاغل در مدارس خارج از کشور، مدیریت امور بازنشستگی، ساختار ساختمانی، پایگاه اطلاعات پرسنلی و درخواست کارت پرسنلی از جمله آن ها هستند.

در حال حاضر آدرس اینترنتی سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش به نشانی hrm.medu.ir است که در آن بسیاری از خدمات مورد نیاز شما ارائه می شود. لذا برای برخورداری از چنین مزایایی باید به این سامانه مراجعه کنید. سپس با درج اطلاعات خواسته شده وارد پنل کاربری خود شوید.

ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش با هدف خدمات رسانی به کارکنان و معلمان این وزارت خانه ایجاد شده است. در صورتی که قصد استفاده از خدمات و امکانات این سایت را دارید باید به آدرس اینترنتی hrm.medu.ir مراجعه کنید. سپس با درج اطلاعات خواسته شده وارد پنل کاربری خود شوید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما مراحل ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش را بیان می کنیم:

• در یکی از مرورگر های خود آدرس اینترنتی hrm.medu.ir را جستجو کنید تا به صورت مستقیم وارد سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش شوید.

ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش


• در صفحه جدید باز شده نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه میهمانی وزارت بهداشت کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات کاربری در سامانه hrm.medu.ir

بازیابی رمز عبور در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

از آن جا که سامانه های زیاد توسط وزارت آموزش پرورش برای دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است، هر کدام از آن ها نام کاربری و کلمه عبور جداگانه ای برای ورود به پنل کاربری دارند. به همین دلیل امکان فراموشی رمز عبور توسط معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.

برای کسب اطلاعاتی در مورد سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان، بر روی لینک کلیک کنید.

از آنجایی که وزارت آموزش و پرورش نیز پیش بینی های لازم را در مورد استفاده از سایت مذکور کرده است. به همین دلیل بخشی از سایت را به عنوان بازیابی رمز عبور در سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش قرار داده است تا در صورتی که شما رمز عبور خود را فراموش کرده باشید. به راحتی بتوانید از طریق این پنل دوباره آن را بازیابی کنید. حال در ادامه مراحل بازیابی رمز عبور در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش را بیان می کنیم:

• وارد سایت منابع انسانی به نشانی اینترنتی hrm.medu.ir شوید و روی گزینه “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش


• نام کاربری، ایمیل و کد امنیتی را در فیلدهای مشخص شده درج و بر روی گزینه “ثبت” کلیک نمایید.

برای اطلاع از پورتال دانشجویی صندوق رفاه کلیک کنید.

تغییر رمز عبور


• رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال می شود که باید در دفعات بعد برای ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش از آن استفاده کنید.

با انجام مراحل بالا شما به راحتی می توانید رمز عبور خود را در سایت اچ آر ام بازیابی کنید و از آن برای ورود به پنل کاربری خود استفاده کنید. در صورتی که نام کاربری خود را فراموش کرده باشید، برای دریافت راهنمایی بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان سامانه رسمی تماس حاصل فرمایید.

امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

سایت hrm امکانات زیادی را به شما ارائه می دهد و در آن امکان دسترسی به سامانه های دیگر وزارت آموزش و پرورش را فراهم کرده است. در واقع وقتی شما به صفحه اصلی سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش وارد شدید می توانید بدون ورود به پنل کاربری خود از طریق لینک هایی که در سایت قرار داده شده است وارد سامانه های دیگری شوید. حال در ادامه به سامانه هایی که در این سایت قرار داده شده است اشاره می کنیم:

جهت ورود به سامانه حکم کارگزینی فرهنگیان مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

سایت مدیریت فرهنگیان شاغل در مدارس خارج از کشور

این سامانه مخصوص افرادی است که در مدارس خارج از کشور مشغول به تدریس هستند. آن ها از طریق همین سامانه می توانند به خدمات مورد نیاز خود در وزارت آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند.

سایت مدیریت امور بازنشستگی

در صورتی که شما بازنشسته وزارت آموزش و پرورش هستید می توانید برای دریافت بخشی از خدمات خود به این سایت مراجعه کنید.

سایت ساختار سازمانی

یکی دیگر از سایت هایی که شما با مراجعه به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش می توانید به آن دسترسی داشته باشید، سامانه ساختار سازمانی است.

سایت درخواست کارت پرسنلی

سامانه درخواست کارت پرسنلی یکی از سایت های پرکاربرد وزارت آموزش و پرورش است که در آن فرهنگیان با ورود به آن می توانند درخواست کارت پرسنلی کنند که در حال حاضر لینک آن در سایت hrm قرار داده شده است.

جهت اطلاع از سامانه کارت شناسایی فرهنگیان و نحوه دریافت آن کلیک کنید.

سایت تخصیص کد پرسنلی

افراد شاغل در وزارت آموزش و پرورش برای دریافت کد پرسنلی یا اصلاح مشخصات خود، می توانند به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش مراجعه کنند.

سایت نقل و انتقالات و ماموریت ها

یکی دیگر از سامانه هایی که در سایت اچ آر ام وجود دارد، سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها است که در آن کارمندان وزارت آموزش و پرورش می توانند امور مربوط به نقل و انتقالات و ماموریت های خود را انجام دهند.

سایت پایگاه اطلاعات پرسنلی

همان گونه که از نامش پیداست، در این سامانه کلیه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش می توانند به اطلاعات پرسنلی خود دسترسی داشته باشند.

جهت ورود به سامانه نظارت آموزش و پرورش کلیک کنید.

سایت تخصیص و کنترل منابع انسانی

یکی از سامانه هایی که شما به کمک سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش می توانید به آن دسترسی داشته باشید، سایت تخصیص و کنترل منابع انسانی است.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش چیست؟

این سامانه با هدف مدیریت امور منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است و در آن امور مربوط به کارکنان و فرهنگیان را به صورت یکپارچه و سریع انجام می دهند.

برای بازیابی رمز عبور در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

در صورتی که شما رمز عبور خود را در سایت اچ آر ام فراموش کرده باشید می توانید با ورود به سایت hrm.medu.ir و زدن گزینه «رمز عبور را فراموش کرده اید؟» آن را بازیابی کنید.

برای ثبت نام در سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش چه اقدامی باید انجام دهیم؟

از آن جا که سایت hrm.medu.ir تنها در اختیار معلمان و فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش قرار دارد. لذا ثبت نام تنها برای این کاربران امکان پذیر می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *