سامانه های مالی و سرمایه

سامانه تارنمای عرضه اولیه ipo.tse.ir

سامانه تارنمای عرضه اولیه با هدف ارائه اطلاعات متنوع در مورد عرضه های اولیه سهام و اوراق بهادار ایجاد شده است. به طوری که افراد مختلف با ورود به این سامانه می توانند از آخرین اطلاعات منتشر شده مربوط به عرضه اولیه مطلع شوند.
برای استفاده از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه باید وارد سایت ipo.tse.ir شوند. لذا کاربرانی که به دنبال استفاده از این سایت هستند می توانند با مطالعه این مقاله به اطلاعات جامعی در مورد آن برسند.

معرفی سامانه تارنمای عرضه اولیه

سازمان بورس و اوراق بهادار برای ارائه خدمات مختلف به کاربران خود سامانه های بورسی زیادی را راه اندازی کرده است. افراد مختلف می توانند از آن ها به صورت غیر حضوری استفاده کنند. سامانه تارنمای عرضه اولیه نیز با هدف ارائه اطلاعات در خصوص عرضه نمادهای بورسی به صورت آنلاین طراحی و راه اندازی شده است. در واقع در این سامانه، داده هایی در مورد مراحل عرضه سهام شرکت های مختلف به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

جهت ورود به سامانه سمات بورس کلیک کنید.

سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در راستای اجرای ماده 6 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار، این سامانه را راه اندازی کرده است و در حال حاضر تحت نظر این سازمان مدیریت می شود.

بنابراین تمامی سرمایه گذاران و تحلیلگران بورسی با مراجعه به سامانه تارنمای عرضه اولیه می توانند اطلاعات جامعی را در مورد صورت های مالی حسابرسی شده شرکت های سرمایه گذار، امید نامه (همان چکیده فعالیت شرکت های سرمایه گذار مدنظر کاربران در این سامانه می باشد.)، اطلاعیه های رسمی عرضه اولیه، گزارش ارزش گذاری سهام شرکت های متقاضی عرضه سهام و غیره دسترسی داشته باشند.

برای آشنایی با سایت بانک توسعه تعاون و استفاده از خدمات آن؛ مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

سامانه تارنمای عرضه اولیه با کمک تیم پشتیبان گیری خود آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در مورد فعالیت ها و اطلاعات مالی شرکت های سرمایه گذار مختلف است. لذا هر گونه سوالی در مورد موارد ذکر شده داشتید می توانید با پشتیبانی سامانه مذکور یا کارشناسان سامانه رسمی در میان بگذارید.

نحوه ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه ipo.tse.ir

کاربرانی که قصد استفاده از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه را دارند باید ابتدا نحوه ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه و ثبت نام را بدانند، در غیر این صورت امکان استفاده از امکانات آن فراهم نخواهد بود. حال برای این که سرمایه گذاران و تحلیلگران بورس به هنگام ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه به مشکل برخورد نکنند. مراحل آن را به همراه ثبت نام در آن به صورت کامل در زیر بیان می کنیم:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاری بانک کشاورزی کلیک کنید.

• ابتدا نشانی اینترنتی ipo.tse.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا به صورت مستقیم وارد صفحه اصلی سامانه تارنمای عرضه اولیه شوید.

نحوه ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه

• روی گزینه “ورود/ثبت نام” در بالا سمت چپ سایت کلیک کنید.

آموزش تصویری ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه

• حالا شماره موبایل و متن امنیتی مشخص شده را در کادرهای مربوط به آن وارد کرده سپس روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

برای ورود به کارگزاری بانک صادرات و نحوه کار با آن مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

ورود به سامانه ipo.tse.ir

• در صفحه جدید باز شده فرم ثبت نام در سامانه تارنمای عرضه اولیه را مشاهده خواهید کرد که در آن جا باید اطلاعات خواسته شده را درج کنید. حالا کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه “ارسال کد پیامکی” کلیک نمایید.

مراحل ورود به تارنمای عرضه اولیه

• در این مرحله باید کد 6 رقمی ارسال شده به گوشی موبایل خود را در کادر مربوط به آن وارد نموده و سپس بر روی گزینه “ثبت” کلیک کنید.
• تا اینجا پروسه ثبت نام در سامانه تارنمای عرضه اولیه شما تمام شده است. حالا برای ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه وارد صفحه اصلی سایت شوید و روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

ورود به سامانه ipo.tse.ir

• شماره موبایل خود را وارد کنید و کد امنیتی را در کادر مشخص شده درج کنید. سپس روی گزینه “ارسال کد پیامکی” کلیک نمایید.

برای ورود به سامانه سداد و کار با آن کلیک کنید.

راهنمای گام به گام ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه

• در این بخش صفحه اصلی کاربری سایت تارنمای عرضه اولیه برای شما نمایش داده خواهد شد.
• در بالا سمت راست صفحه نام و نام خانوادگی خود را مشاهده خواهید کرد.

نحوه ورود به سایت ipo.tse.ir

امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه ipo.tse.ir

سایت تارنمای عرضه اولیه برای ارائه خدمات مختلف به کاربران خود امکانات زیادی را در سایت ipo.tse.ir قرار داده است. به طوری که با ورود و ثبت نام در سامانه تارنمای عرضه اولیه می توانید از آن ها استفاده کنید. حال در زیر برای راهنمای بیشتر در مورد سامانه تارنمای عرضه اولیه و امکانات آن صحبت خواهیم کرد.

برای سامانه صیاد بانک ملی و استفاده از امکانات آن کلیک کنید.

• امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه به صورت کلی به دو دسته پرونده های در جریان و پرونده های عرضه شده تقسیم می شوند. به طوری که کاربران پس از ورود به پورتال شخصی خود در سایت ipo.tse.ir می توانند از آن ها استفاده کنند.
• شرکت های سرمایه گذاری که تمایل به عرضه سهام خود در سازمان بورس و اوراق بهادار را دارند، نام آن ها در سایت ipo.tse.ir درج شده است.

• نماد بورسی شرکت های مختلف در سامانه تارنمای عرضه اولیه قرار دارد.
• صورت های مالی حسابرسی شده شرکت های سرمایه گذار بورسی در سایت ipo.tse.ir درج شده است.
• برای هر یک از نمادهای بورسی اطلاعیه های عرضه های اولیه مربوط به آن ها را در سایت ipo.tse.ir ذکر کرده اند.
• یکی از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه ارائه امید نامه شرکت های سرمایه گذار مختلف است.
• گزارش ارزش گذاری سهام، شرکت های سرمایه گذاری که قصد عرضه سهام خود در سازمان بورس و اوراق بهادار را دارند، منتشر شده است.

• در سایت تارنمای عرضه اولیه قیمت کشف شده سهام شرکت های سرمایه گذار درج شده است.
• آن دسته از کاربرانی که قصد شرکت در بخش پرسش و پاسخ این سایت دارند می توانند تاریخ شروع و پایان آن را مشاهده کنند.
• یکی دیگر از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه پخش زنده است. به طوری که کاربران با ورود به آن می توانند از پخش های زنده این سامانه استفاده کنند.

جهت اطلاع از سامانه نیما خرید و فروش ارز کلیک کنید.

در این مقاله از سایت سامانه رسمی در مورد سامانه تارنمای عرضه اولیه به نشانی اینترنتی ipo.tse.ir صحبت کردیم. این سایت مختص شرکت ها و افراد سرمایه گذاری است که قصد دارند در عرضه اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار تهران شرکت کنند. برای استفاده از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه باید ابتدا در آن ثبت نام کنید.

پروسه ثبت نام و ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه را در بالا بیان کردیم. هم چنین امکاناتی که در سایت ipo.tse.ir قرار دارند را برای علاقه مندان به این سامانه یادآوری کردیم.اگر شما با توجه به مطالب ذکر شده در بالا نیاز به توضیحات بیشتری در مورد سامانه تارنمای عرضه اولیه داشته باشید می توانید با کارشناسان سامانه رسمی در میان بگذارید.

سوالات متداول

آیا استفاده از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه برای کاربران و شرکت های سرمایه گذار رایگان است؟

خیر، کلیه افرادی حقیقی و حقوقی برای استفاده از امکانات سامانه تارنمای عرضه اولیه باید در آن ثبت نام کنند.

چه امکاناتی در سایت تارنمای عرضه اولیه ارائه می شود؟

در این سامانه امکانات زیادی برای کاربران حقیقی و حقوقی ارائه می شود که در بالا توضیحات زیادی را در مورد آن ها بیان کردیم.

چگونه وارد سامانه تارنمای عرضه اولیه شویم؟

شما برای ورود به سامانه تارنمای عرضه اولیه باید آدرس اینترنتی ipo.tse.ir را در مرورگر خود جستجو کنید. ولی برای ورود به پورتال کاربری خود در سایت تارنمای عرضه اولیه باید در آن ثبت نام کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *