سامانه های تحصیلی

سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق besadegh.com

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند فرزندشان در کنار آموزش های علمی که در مدارس دریافت می کند آگاهی بیشتر و بهتری نسبت به اعتقادات و باورهای اسلامی کسب کرده و بینش بهتری نسبت به دین و اجتماع داشته باشد. در همین راستا بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق اقدام به راه اندازی پیش دبستانی، دبستان و مدارس متوسطه اول و دوم با همین اهداف کرده است، همچنین برای ساماندهی و گسترش خدمات غیر حضوری این بنیاد، سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق راه اندازی شده است.

در حال حاضر اکثر مواردی که متقاضیان ثبت نام در مدارس بنیاد امام صادق نیاز دارند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه مذکور قابل دسترس می باشد.

به همین منظور چنانچه قصد اطلاع از شرایط و ثبت نام در مراکز بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق دارید بهتر است با جوانب مختلف سامانه متعلق به این بنیاد آشنا شوید، به همین منظور ما در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق می پردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

معرفی سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق در سال 1378 توسط جمعی از بزرگان دینی با هدف تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان با معیارهای دینی و فرهنگی در کنار آموزش های علمی راه اندازی شده است.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه پیام من پیام نور بر روی لینک کلیک کنید.

در واقع در مراکز آموزشی و تربیتی بنیاد امام صادق کودکان و نوجوانان با اصول، عقاید و باورهای اصلی و دیرینه اسلام آشنا شده، از فرهنگ اسلامی برای تعامل و روابط اجتماعی خود استفاده کرده و در کنار تمامی این موارد، آموزش های علمی مقطع تحصیلی خود را نیز کسب خواهند کرد.

لازم به ذکر است مراکز بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق در تمامی مقاطع از پیش دبستانی تا متوسطه دوم را شامل شده ولی از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری دانش آموزان را ثبت نام خواهند کرد.

جهت آشنایی با نحوه ورود به سامانه پادا و مشاهده کارنامه، بر روی لینک کلیک کنید.

در حال حاضر برای اطلاع از شرایط و همچنین انجام مراحل ثبت نام متقاضیان نیازی به مراجعات حضوری وجود ندارد و تمامی اقدامات لازم از طریق سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق در اختیار متقاضیان و والدین آنان قرار خواهد گرفت.

همچنین امکانی در سامانه مذکور فراهم شده تا در صورت بروز مشکل و یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، متقاضیان بتوانند با مراکز بنیاد امام صادق به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنند.

برای اطلاع از امکانات سامانه رویش جهاد دانشگاهی بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه شما نیز قصد اطلاع از شرایط ثبت نام و پذیرش در بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق را دارید باید با جوانب مختلف سامانه متعلق به این بنیاد آشنا شوید.

ورود به سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق besadegh.com

ورود به سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند فرزندان خود را با عقاید و اصول دینی اصیل و صحیح بیشتر آشنا کرده تا از این طریق فرهنگ اسلامی در روابط اجتماعی کودکان و نوجوانان نمود پیدا کند.

برای اطلاع از خدمات سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

خوشبختانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق با همین هدف راه اندازی شده و کودکان و نوجونان را در مقاطع مختلف تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری ثبت نام خواهد کرد.

با توجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور تقریبا تمامی مراکز آموزشی سامانه ای آنلاین را جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مخاطبان خود راه اندازی کرده اند.

برای کسب اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت نام در سامانه تراز، مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق نیز از این مورد مستثنی نشده و از طریق طراحی و آغاز به کار سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق بسیاری از خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار متقاضیان ثبت نام در مراکز این بنیاد قرار داده است.

بنابراین دانش آموزان و والدین آنان که متقاضی ثبت نام در مراکز فرهنگی آموزشی بنیاد امام صادق هستند باید به سامانه مذکور مراجعه کرده، از شرایط مطلع شوند، در مقطع مورد نظر ثبت نام کرده و در نهایت در آزمون ورودی بنیاد امام صادق شرکت نمایند.

برای اطلاع از بخش های سامانه مدیریت یکپارچه آموزش ایده بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور برای ورود به سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق ابتدا باید نشانی اینترنتی besadegh.com را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سامانه برای شما مطابق با تصویر زیر نمایش داده شود.

وراد شدن به سامانه besadegh.com

ثبت نام مدارس بنیاد امام صادق besadegh.com

همانطور که گفتیم مراکز فرهنگی آموزشی بنیاد امام صادق با هدف آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان با اصول دینی و فرهنگ اسلامی راه اندازی شده اند تا از این طریق فرزندان با عقاید و اصول صحیح دین اسلام آشنا شده و از آموخته های خود در برقراری روابط اجتماعی و زندگی به نحو احسنت استفاده کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه نجاح بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد ثبت نام در مدارس متوسطه اول و دوم بنیاد امام صادق را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی besadegh.com وارد صفحه اصلی سامانه شده و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

در مرحله جدید باید از میان بخش های مختلف، بخش مربوط به ثبت نام مدارس متوسطه اول و دوم را پیدا کرده و گزینه “کلیک” را انتخاب کنید.

ثبت نام مدارس متوسطه اول و دوم

حال باید از میان گزینه هایی که مشاهده می کنید بر روی گزینه “مرحله اول” کلیک نمایید.

مرحله اول ثبت نام در سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

سپس از طریق درج مشخصات خواسته شده در صفحه جدید و انتخاب گزینه “دریافت رمز” باید منتظر دریافت رمز عبور به مرحله بعد از طریق شماره موبایل خود باشید.

دریفات رمز در سامانه besadegh.com

حال باید به صفحه قبل برگشته و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه “مرحله دوم” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام در سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

در مرحله جدید باید کد ملی، رمز عبور و کد امنیتی که مشاهده می کنید را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

درج کدملی در سامانه besadegh.com

راهنمای ثبت نام دبستان و پیش دبستانی های دخترانه و پسرانه

همانطور که گفتیم در بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق امکان ثبت نام دانش آموزان در تمامی مقاطع از پیش دبستانی تا متوسطه دوم وجود دارد.

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام غیر حضور در سامانه پذیرش جامعه الزهرا، بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قصد ثبت نام دانش آموزان خود در مقطع پیش دبستانی یا دبستان بنیاد امام صادق را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی besadegh.com وارد صفحه اصلی سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق شده و بعد از انتخاب گزینه “ثبت نام” به مرحله بعدی وارد شوید. حال باید از میان بخش های موجود، بخش ثبت نام پیش دبستانی و دبستان را پیدا کرده و بر روی گزینه “اینجا” کلیک نمایید.

ثبت نام پیش دبستانی در سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

در مرحله جدید باید متناسب با مقطع تحصیلی دانش آموز خود یکی از گزینه های موجود در صفحه را انتخاب کنید، ما برای مثال گزینه “پیش دبستانی دخترانه” را انتخاب می کنیم.

ثبت نام دبستان در سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

سپس باید کد ملی کودک خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام در سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق

در مرحله جدید از شما خواسته می شود مشخصات دانش آموز خود را وارد کرده و گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید.

ثبت نام در بنیاد فرهنگی امام صادق

ثبت نام المپیادهای دانش آموزی بنیاد فرهنگی امام صادق

بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق هر ساله المپیادهای دانش آموزی بین المللی را در تمامی مقاطع تحصیلی و به صورت هم زمان برگزار می کند.

در همین راستا دانش آموزان این بنیاد می توانند از طریق مراجعه به سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق نسبت به ثبت نام در المپیادهای دانش آموزی اقدام نمایند.

برای اطلاع از خدمات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور باید از طریق نشانی اینترنتی besadegh.com وارد صفحه اصلی سامانه شده و بعد از انتخاب گزینه “ثبت نام” از میان بخش های نمایش داده شده در مرحله جدید بخش ثبت نام المپیادهای دانش آموزی را پیدا کرده و بر روی گزینه “اینجا” کلیک نمایید.

ثبت نام المپیاد دانش آموزی

در مرحله جدید باید شرایط و اطلاعیه های مربوط به رشته المپیادی مورد نظر را مطالعه کرده و برای ورود به صفحه ثبت نام مطابق با تصویر زیر گزینه “اینجا” را انتخاب کنید.

شرایط المپیادهای دانش آموزی

سپس باید کدملی خود را در قسمت مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

وارد کردن کدملی

در مرحله جدید باید مشخصات خواسته شده را در سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق وارد کرده و در نهایت گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.

تکمیل ثبت نام

امکانات سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق besadegh.com

سامانه متعلق به بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق در راستای گسترش خدمات غیر حضوری، کاهش مراجعات متقاضیان به مراکز مربوطه و در نتیجه افزایش رفاه حال دانش آموزان و والدین آنان راه اندازی شده است.

در حال حاضر اکثر امورات مربوط به دانش آموزان بنیاد امام صادق از طریق سامانه مذکور قابل انجام می باشند. از جمله امکانات سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی

ثبت نام اولیه جهت شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه بنیاد امام صادق در تمامی مقاطع تحصیلی از طریق مراجعه به سامانه مذکور قابل انجام می باشد.

اعلام نتایج

بعد از برگزاری آزمون های ورود به مراکز آموزشی بنیاد امام صادق، نتایج نیز از طریق سامانه متعلق به بنیاد اعلام خواهند شد.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه آزمون بر خط جهاد دانشگاهی بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در المپیادهای دانش آموزی

دانش آموزان مراکز بنیاد امام صادق می توانند از طریق مراجعه به سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق، در المپیادهای برگزار شده توسط بنیاد امام صادق ثبت نام نمایند.

تماس با مسئولان

یکی دیگر از امکانات سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق، امکان برقراری ارتباط تلفنی با مسئولان بنیاد می باشد.

برای اطلاع از بخش های سامانه حکم کارگزینی فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

نمونه سوالات آزمون ورودی و مصاحبه

در سامانه متعلق به بنیاد امام صادق امکانی فراهم شده تا دانش آموزان بتوانند به نمونه سوالات آزمون های ورودی و همچنین مصاحبه دسترسی داشته باشند.

چگونه می توان به سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق وارد شد؟

برای ورود به سامانه مذکور باید از نشانی اینترنتی besadegh.com استفاده کنید و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا از طریق سامانه بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق می توان ثبت نام المپیادهای دانش آموزی که این بنیاد برگزار می کند را به انجام رساند؟

بله، امکان ثبت نام در المپیادهای دانش آموزی در سایت بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق فراهم می باشد.

چگونه می توان با مراکز مختلف بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق تماس گرفت؟

شماره های تماس مراکز مربوطه در سامانه این بنیاد درج شده اند.

آیا بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق مرکز پیش دبستانی نیز دارد؟

بله، مراکز پیش دبستانی تا متوسطه دوم توسط بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق تاسیس شده اند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *