سامانه های اجتماعی

سامانه بنیاد احسان ehsan.ir

یکی از سامانه هایی که برای انجام امورات خیریه راه اندازی شده، سامانه بنیاد احسان می باشد. بنیاد احساس وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام است که در کنار امورات خیریه ای که این بنیاد به صورت مستقل انجام می دهد امکان شرکت عموم مردم در طرح های خیریه و کمک به نیازمندان را نیز از طریق سامانه خود فراهم کرده است. در حال حاضر امکانات گسترده ای اعم از ثبت نام، ورود به سامانه پویش ها، ارائه گزارشات مالی، معرفی طرح های خیریه و… از طریق ورود به سایت بنیاد احسان در دسترس هستند.

بدون شک شرکت عموم مردم در طرح های خیریه و کمک به نیازمندان از طریق مراجعه به سامانه بنیاد احسان موجب گسترش خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه خواهد شد. با توجه به اهمیت خدمات سایت احسان، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت بنیاد احسان بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بنیاد احسان چیست؟

خدمات سامانه بنیاد احسان

بنیاد احسان یکی از مراکز خیریه کشورمان است که زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام محسوب می شود. این بنیاد خدمات گسترده و طرح های خیریه مختلفی را در راستای کمک به نیازمندان و مستضعفان جامعه به مرحله اجراسازی می رساند. بنیاد احسان به منظور ایجاد شفافیت در مورد عملکرد خود گزارش های مالی امورات خیریه و طرح هایی که اجرا می کند را نیز از طریق سامانه بنیاد احسان منتشر خواهد کرد.

بنیاد احسان در زمینه های مختلفی همچون سلامت، آموزش، کودکان بازمانده از تحصیل، آسیب های اجتماعی خانواده ها و به طور کلی کمک به رفع مشکلات نیازمندان خدمت رسانی می کند. بنیاد احسان به منظور فراهم کردن امکان مشارکت مردم در طرح های خیریه ای که به مرحله اجراسازی می رساند، سایت بنیاد احسان را راه اندازی کرده است. در واقع در سایت بنیاد احسان بخش های مختلفی وجود دارند که یکی از آن ها معرفی طرح های مشارکتی خیریه به مردم می باشد.

برای اطلاع از خدمات سامانه امدادیار بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه بنیاد احسان ehsan.ir

باتوجه به گسترش بسترهای الکترونیکی و آنلاین در کشور نحوه کمک به نیازمندان نیز تا حدودی تغییر کرده است. در واقع بنیادها و مراکز مختلفی نسبت به جمع آوری غیر حضوری کمک های مالی اقدام کرده و سپس طرح های خیریه را به انجام می رسانند. البته کمک به نیازمندان فقط از طریق کمک های مالی انجام نمی شود بلکه بسیاری از افراد به واسطه تخصصی که در انجام امورات مختلف دارند در طرح های خیریه شرکت می کنند.

بنیاد احسان نیز یکی از مراکز خیریه گسترده کشورمان است که در کنار خدماتی که به نیازمندان ارائه می دهد امکان مشارکت مردمی در پویش های خیریه را نیز از طریق راه اندازی سامانه بنیاد احسان فراهم کرده است. جزئیات تمامی پویش ها و طرح های خیریه بنیاد احسان از طریق ورود به پنل کاربری سامانه احسان قابل مشاهده هستند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت لبیک عتبات دانشجویی بر روی لینک کلیک کنید.

به همین منظور چنانچه قبلا در سامانه ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دارید، باید از طریق نشانی اینترنتی ehsan.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

ورود به سامانه بنیاد احسان

سپس مطابق با تصویر زیر نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

ورود به پنل کاربری سامانه بنیاد احسان

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه احسان ehsan.ir

چنانچه قصد شرکت در طرح های خیریه بنیاد احسان را داشته باشید ابتدا باید در سایت این بنیاد ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. عضویت در سامانه بنیاد احساس مستلزم انجام چند مرحله مختلف و درج اطلاعات شخصی است. در همین راستا چنانچه قصد ثبت نام در سامانه بنیاد احسان را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی ehsan.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه بنیاد احسان

در مرحله جدید باید شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه درج کرده و گزینه “دریافت کد” را انتخاب کنید.

درج شماره موبایل در سامانه ehsan.ir

با انجام مرحله قبلی یک کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال می شود، به محض دریافت کد آن را در صفحه جدید وارد کرده و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.

دریافت کد تایید سامانه بنیاد احسان

در مرحله جدید باید مشخصات خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج کرده و با استفاده از نقشه قرار داده شده در انتهای صفحه، موقعیت دقیق خود را مشخص کنید.

تکمیل اطلاعات در سامانه ehsan.ir

برای اطلاع از بخش های سایت رجا بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه پویش احسان

همانطور که گفتیم بنیاد احسان پویش و طرح های خیریه مختلفی را به مرحله اجراسازی می رساند تا از طریق مشارکت های مردمی امکان کمک به نیازمندان بیشتری فراهم شود. پویش های بنیاد خیریه احسان دارای موضوعات مختلفی هستند که جزئیات آن ها از طریق سامانه بنیاد احسان به اطلاع افرادی که در این سامانه ثبت نام کرده اند می رسد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که ورود به بخش پویش احسان یا همان سامانه پویش ها مستلزم ثبت نام در سامانه احسان و دریافت نام کاربری و رمز عبور است. به همین منظور چنانچه در این سامانه ثبت نام کرده اید و حال قصد ورود به بخش پویش احسان را دارید باید از طریق نشانی اینترنتی ehsan.ir وارد صفحه اصلی سایت شده و از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “سامانه پویش ها” کلیک نمایید.

سامانه پویش احسان

سپس در مرحله جدید مطابق با تصویر زیر نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب کنید.

وارد شدن به سامانه پویش های احسان

با انجام مراحل قبلی وارد سامانه پویش احسان شده و امکان مشاهده جزئیات طرح های خیریه برای شما فراهم خواهد شد.

برای اطلاع از امکانات سایت پلیس راهور بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سامانه بنیاد احسان وارد شد؟

برای ورود به سامانه احسان باید از نشانی اینترنتی ehsan.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا امکان ثبت نام در سایت بنیاد احسان وجود دارد؟

بله، قسمت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت بنیاد خیریه احسان طراحی شده است.

آیا برای مشارکت در طرح های بنیاد خیریه احسان محدودیتی وجود دارد؟

چنانچه شرایط خاصی برای مشارکت در طرح های بنیاد احسان وجود داشته باشد از طریق سامانه احسان منتشر خواهد شد.

آیا در سامانه احسان امکان بازیابی رمز عبور نیز وجود دارد؟

برای این گزینه در صفحه ورود به پنل کاربری قرار داده شده است.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *