سامانه های اجتماعی

سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی sps.bki.ir + نحوه ورود و ثبت نام

سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی، یکی از سامانه های جهاد کشاورزی است که با هدف ساماندهی امور دامی و نهاده های دامی ایجاد شده است. به طوری که به کمک این سامانه تمامی تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهاده های دامی می توانند آن ها را با خیال راحت خرید و فروش کنند. حال با راه اندازی سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی کلیه خدماتی که در این زمینه ارائه می شوند به صورت غیرحضوری و آنلاین هستند.

سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی به آدرس اینترنتی sps.bki.ir در حال حاضر جزو یکی از سایت های پرطرفدار جهاد کشاورزی است. زیرا بیشتر مراحل خرید و فروش نهاده های دامی در این سایت به صورت آنلاین و غیرحضوری با سهولت بیشتری انجام می گیرد. افرادی که قصد استفاده از خدمات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی را دارند باید در آن ثبت نام کنند و با داشتن یک حساب کاربری فعال از خدمات و سایر امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی استفاده کنند.

حال در این میان افرادی هستند که به دنبال مراحل گام به گام ورود به سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی، ثبت نام در آن و اطلاع از خدمات و برنامه های سامانه بازارگاه کشاورزی هستند. به همین دلیل در این مقاله از سایت سامانه رسمی قصد داریم در مورد سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی sps.bki.ir صحبت کنیم.

سامانه بازارگاه چیست؟

سامانه بازارگاه چیست؟

وزارت جهاد کشاورزی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهاده های دامی، سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی را راه اندازی کرده است. به طوری که در این سایت علاوه بر ارائه خدمات مختلف، تلاش می کنند مشکلات کاربران را نیز برطرف کنند. لذا تمامی تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهاده های دامی می توانند برای انجام هر گونه اقدامی به این سایت مراجعه کنند.

برای ورود به سامانه سماک جهاد کشاورزی و دریافت مجوزهای مختلف کلیک کنید.

سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی به دنبال تسهیل و تسریع خرید و فروش نهاده های دامی و ساماندهی بازار آن ها است. لذا به کمک این سامانه می توان توزیع نهاده های دامی در کشور را کنترل کرد و مشکلات مربوط به قیمت گذاری و افزایش قیمت در اثر وجود واسطه‌گرها را از بین برد.

افرادی که به دنبال استفاده از نهاده های دامی هستند؛ مانند فعالان بخش دام و طیور، شخصیت های حقوقی و حقیقی، زنجیره های تولید و اتحادیه ها می توانند به این سایت مراجعه کنند. سپس با ثبت نام در سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی از امکانات آن استفاده کنند.

جهت آشنایی با سامانه یارانه دستمزد و نحوه ثبت در آن، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

طبق گزارش های جهاد کشاورزی، با توجه به این که سامانه بازارگاه آن تازه احداث شده است. امکان خرید تنها چند نوع نهاده دامی در آن وجود دارد اما این سایت به تدریج امکان خرید و فروش سایر نهاده های دامی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. به طوری که پس از راه اندازی کامل این سایت امکان خرید و فروش تمامی نهاده های دامی تنها از طریق آن امکان پذیر خواهد بود.

ورود به سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی sps.bki.ir

هدف از راه اندازی سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی ارائه خدمات مختلف به مصرف کنندگان و تولید کنندگان نهاده های دامی است. لذا این دو گروه می توانند از امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی استفاده کنند. آن ها برای ورود به سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی باید در آن ثبت نام کنند. برای این کار لازم است اطلاعات فردی و هویتی خود را وارد کنند و سپس از خدمات آن استفاده نمایند. روند کلی ورود به سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی sps.bki.ir به شکل زیر است:

  • نشانی اینترنتی sps.bki.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی شوید.
ورود به سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی
  • پس از ورود به سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی خود را در کادرهای مشخص شده درج کنید و روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
آموزش تصویری ورود به سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی
  • با انجام مراحل بالا شما وارد پنل کاربری خود در سایت بازارگاه جهاد کشاورزی خواهید شد.

نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی

افرادی که قصد استفاده از خدمات و سایر امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی را دارند باید در آن ثبت نام کنند. آن ها برای ثبت نام در سامانه sps.bki.ir باید یک شناسه یکتا ارائه د هند که برای دریافت آن، باید به صورت حضوری به اداره دامپزشکی منطقه خود مراجعه کنند.

برای ورود به سامانه سیتا جهاد کشاورزی روی آن کلیک کنید.

سپس برای استفاده از خدمات و سایر امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی باید در آن پیش ثبت نام کنند. برای این کار وارد سایت sps.bki.ir شوید و مراحل بعدی را جهت ثبت نام انجام دهید. حالا برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنید. بعد از آن لازم است برای فعال کردن حساب ویژه و دریافت رمز حساب خود به شعبه مرکزی بانک کشاورزی وارد شوید و سفارش خرید خود را از طریق همین سامانه فعال کنید.

با توجه به مطالب بالا می توان دریافت که بخشی از نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی به صورت غیرحضوری و بخش دیگری از آن به صورت حضوری است. حال نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی به صورت غیرحضوری در سایت sps.bki.ir را بیان می کنیم:

  • وارد سایت بازار گاه جهاد کشاورزی به نشانی sps.bki.ir شوید.
  • روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی
  • در این مرحله از نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی لازم است نوع فعالیت خود را در سایت مشخص کنید و کد یکتای خود را در کادر مشخص شده درج کنید. در نهایت نیز روی گزینه “استعلام” کلیک نمایید.
ثبت نام در سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی

در بالا، کلیه مراحل نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی به صورت غیرحضوری را برای شما مشخص کردیم. حال شما برای انجام مراحل نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی به صورت حضوری می توانید با کارشناسان رسمی صحبت کنید.

سایر امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی sps.bki.ir

سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی برای ارائه خدمات خود به خریداران و فروشندگان نهاده های دامی به صورت آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت آن ها است. لذا کاربرانی که قصد استفاده از امکانات سایت sps.bki.ir را دارند می توانند با مراجعه به آن هر نوع نهاده دامی را تهیه کنند.

برای کار با سامانه صیاد بانک کشاورزی بر روی لینک کلیک کنید.

هم چنین فروشندگان نهاده های دامی می توانند کلیه محصولات خود را به کمک این سایت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. البته خوب است بدانید که اکثر کاربران سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان هستند. یعنی افرادی هستند که به دنبال فروش بدون واسطه و مستقیم نهاده های دامی خود به مصرف کنندگان می باشند.

یکی از خدمات و سایر امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی امکان عرضه قسطی و شرایطی برخی از نهاده ها دامی توسط شرکت های تولید کننده است. لذا از این طریق از فشارهای وارد شده بر روی خریداران نهاده های جهاد کشاورزی می کاهند. خوب است بدانید که تمامی قیمت های درج شده در سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی به صورت منطقی و بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده جهاد کشاورزی هستند تا خریداران بتوانند با قیمت مناسب نهاده های دامی را تهیه کنند. سپس با خیال راحت به عنوان غذای دام و طیور استفاده کنند.

برای کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه راهبر بنیاد مسکن، مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

خوب است بدانید که در سایت sps.bki.ir خدمات و سایر امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی زیادی وجود دارند که شما با ورود به آن می توانید آن ها را مشاهده کنید. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی، نحوه ورود، ثبت نام و سایر امکانات سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی دارید می توانید با خیال راحت با کارشناسان مجرب سایت سامانه رسمی در میان بگذارید.

سوالات متداول

هدف از راه اندازی سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی چیست؟

در این سایت کلیه خدمات مربوط به خرید و فروش انواع نهاده های دامی و طیور عرضه می شود. به طوری که کاربران با عضویت در آن می توانند از این خدمات استفاده کنند.

برای ثبت نام در سایت بازارگاه جهاد کشاورزی چه اطلاعاتی لازم است؟

کلیه کاربرانی که قصد ثبت نام در سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی را دارند باید اطلاعات هویتی و کد یکتای خود را ارائه دهند. آن ها برای دریافت کد یکتا باید به اداره جهاد کشاورزی منطقه خود مراجعه کنند. اما بقیه مراحل آن را می توانند به صورت غیرحضوری در سایت sps.bki.ir انجام دهند.

چه افرادی در سایت بازارگاه جهاد کشاورزی می تواند ثبت نام کند؟

کلیه افرادی که قصد خرید و فروش نهاده های دامی را دارند می توانند در این سایت ثبت نام کنند که نحوه ثبت نام در سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی را در بالا به صورت مفصل بیان کردیم.

4.2/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *