سامانه های فناوری اطلاعات

سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir

سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی برای افرادی که تاکنون یارانه نقدی دریافت نکرده اند، ایجاد شده است. برای اعلام نیازمندی خود به یارانه نقدی دولت، باید به این سامانه مراجعه کنید تا از خدمات مختلف آن برخوردار شوید. در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی امکان مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی و اطلاعات حساب بانکی کاربران وجود دارد.

در این سامانه کلیه افرادی که به این یارانه نیاز دارند می توانند ثبت نام کنند. در واقع تنها سرپرستان خانوار نیستند که می توانند در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی نام نویسی کنند. بلکه تمام نیازمندان به یارانه نقدی دولت قادر به ثبت نام در این سایت هستند. برای ثبت نام در یارانه نقدی می توانید به صورت غیر حضوری در سامانه اعلام نیاز کنید تا از خدمات مختلف آن بهره مند شوید.

با توجه به این که در حال حاضر افراد زیادی نیازمند استفاده از یارانه نقدی دولت هستند لذا در ادامه برای آشنایی بیشتر شما مراحل ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی و نحوه مشاهده اطلاعات حساب بانکی و یارانه پرداختی را بیان می کنیم.

معرفی سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir

سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی با هدف ارائه خدمات آنلاین برای کاهش مراجعات حضوری فرآیندهای مربوط به یارانه دولتی ایجاد شده است. به طوری که با راه اندازی این سامانه انجام امور یارانه برای داوطلبان استفاده از آن تسهیل شده است. سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی زیر نظر دولت راه اندازی و توسط آن نیز مدیریت می شود؛ بنابراین تمامی خدماتی که در آن ارائه می شوند، اعتبار قانونی دارند. لذا تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی را دارند می توانند به نشانی اینترنتی refahi.ir مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ارمغان بهزیستی ضربه بزنید.

در حال حاضر سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی جزو یکی از سامانه های پرکاربردی است که خدمات زیادی از یارانه نقدی را به مردم ارائه می دهد. خدماتی که در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی ارائه می شوند به دو گروه اصلی تقسیم می شوند. تمامی افراد با ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی می توانند از این امکانات استفاده کنند. اولین خدمت در مورد اطلاعات شماره حساب یارانه واریزی و دومین خدمت نیز مربوط به جزئیات یارانه واریزی به شماره حساب سرپرستان خانوار است.

جهت ورود به سامانه یارانه دستمزد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلیک کنید.

خوب است بدانید که در حال حاضر کلیه افرادی که به هر دلیلی یارانه دولتی دریافت نمی کنند می توانند با ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به نشانی اینترنتی refahi.ir درخواست خود را ثبت کنند و از سوابق پرداخت یارانه های دولتی به حساب بانکی خودشان مطلع شوند.

ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی refahi.ir

بدیهی است افرادی که قصد استفاده از امکانات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی را دارند باید وارد آن شوند تا امکان استفاده از خدمات غیر حضوری برای آن ها فراهم شود. کاربران برای ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی باید چند حرکت ساده را انجام دهند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

جهت اطلاع از سامانه بر خط بازار متشکل ارز ایران و کار با آن کلیک کنید.

• ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی» به نشانی اینترنتی refahi.ir را جستجو نمایید. برای این کار بهتر است از مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.
• حال در میان نتایج مشخص شده گوگل روی اولین گزینه به نشانی اینترنتی مذکور کلیک کنید تا وارد سامانه شوید.

ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

• با انجام مراحل بالا شما به راحتی وارد سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی می شوید. به طوری که در صورت تمایل می توانید از هرکدام امکانات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی استفاده کنید.

مشاهده اطلاعات حساب بانکی در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

همان طور که بیان شد یکی از خدمات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی، امکان مشاهده اطلاعات حساب بانکی است. به طوری که کلیه افرادی که قصد استفاده از این بخش را دارند می توانند با ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی از آن استفاده کنند. برای این کار طبق روش ذکر شده در زیر اقدام کنید:

جهت اطلاع از نحوه کار سامانه هوشمند امداد و کارآمد یا همان سامانه سها کلیک کنید.

• ابتدا طبق مراحل ذکر شده در بالا پروسه ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به نشانی اینترنتی refahi.ir را انجام دهید.
• حالا در صفحه اصلی سامانه، برای مشاهده اطلاعات حساب بانکی خود به بخش «شماره حساب» وارد شوید. برای این کار روی عبارت مذکور کلیک کنید.

مشاهده اطلاعات حساب بانکی در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

• در صفحه جدید باز شده لازم است برخی از اطلاعات سرپرست خانوار را وارد کنید. همان گونه که مشاهده می کنید باید در فیلد اول کد ملی، در فیلد دوم سال تولد (بدون درج ماه و روز تولد) و در فیلد سوم کد امنیتی مشخص شده را وارد نمایید، سپس روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

آموزش مشاهده اطلاعات حساب بانکی در سامانه refahi.ir

• پس از انجام مراحل بالا شماره حساب مربوط به سرپرست خانوار که یارانه نقدی به آن واریز می کنند را مشاهده خواهند کرد.

مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

همان گونه که بیان شد در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی خدمات زیادی را به کاربران ارائه می دهند که یکی از آن ها مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی است. کلیه افرادی که قصد اطلاع از جزییات مربوط به یارانه پرداخت شده توسط دولت به شماره حساب سرپرست خانوار را دارند می توانند به بخش مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی در سایت refahi.ir مراجعه کنند. با توجه به اهمیت این موضوع برای کاربران مختلف، در ادامه قصد داریم مراحل مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی را به صورت تصویری بیان کنیم:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه صدور مجوزهای وزارت کار کلیک کنید.

• برای مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی لازم است ابتدا طبق مراحل ذکر شده در بالا وارد سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به نشانی اینترنتی refahi.ir شوید.
• پس از ورود به سامانه در آن جا دو بخش متفاوتی را مشاهده خواهید که برای مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی و سوابق مربوط به آن به بخش «اطلاعات یارانه پرداختی» وارد شوید.

مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

• حالا پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که در آن جا اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کنید. برای این کار در فیلد اول کد ملی سرپرست خانوار، در فیلد دوم شماره حسابی که به آن یارانه واریز می شود و در فیلد سوم کد امنیتی را وارد کنید. سپس روی گزینه “تایید” کلیک کنید. در صورتی که شماره حساب سرپرست خانوار را ندارید می توانید با مراجعه به بخش شماره حساب سامانه اعلام نیاز رایانه نقدی آن را دریافت کنید.

آموزش تصویری مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی در سامانه refahi.ir

• با انجام مراحل بالا وارد بخش مشاهده جزییات یارانه پرداختی خواهید شد که در آن جا می توانید تمامی جزییات و سوابق مربوط به یارانه های نقدی واریز شده به حساب سرپرست خانوار را مشاهده کنید.

برای ورود به سامانه صدور مجوز سام و کار با پنل کاربری آن کلیک کنید.

در این مقاله از سایت رسمی در مورد سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به نشانی اینترنتی refahi.ir صحبت کردیم. این سامانه برای آن دسته از افرادی که به دنبال مشاهده اطلاعات حساب بانکی و یارانه پرداختی به سرپرست خانوار هستند را ارائه می دهد. به طوری که آن ها با ورود به سامانه مذکور می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را استعلام بگیرند. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید با مشاوران سامانه رسمی صحبت کنید.

سوالات متداول

چگونه وارد سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی شویم؟

شما برای ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی باید نشانی اینترنتی refahi.ir را در گوگل جستجو کنید تا به صورت مستقیم وارد صفحه اصلی سایت شوید.

برای استفاده از خدمات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

شما برای استفاده از خدمات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی باید کد ملی سرپرست خانوار و شماره حسابی که به آن یارانه واریز می شود را داشته باشید تا از امکانات سامانه استفاده کنید.

چه افرادی می توانند از سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی استفاده کنند؟

سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی با هدف ارائه یارانه نقدی دولت برای نیازمندان به این یارانه ایجاد شده است. به طوری که کلیه افراد اعم از سرپرست خانوار ها می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

4.8/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *