سامانه های مالی و سرمایه

سامانه آی کاپ بانک رسالت icup.ir

بانک قرض الحسنه رسالت به منظور افزایش خدمت رسانی، سامانه آی کاپ را راه اندازی کرده و اپلیکیشن قابل نصب آی کاپ را نیز در دسترس مردم قرار داده است. در حال حاضر اپلیکیشن های مختلفی برای انجام خدمات بانکی طراحی شده اند ولی آی کاپ خدمات اختصاصی بانک رسالت اعم از انجام اعتبارسنجی، تهیه سفته و امضاء الکترونیکی، معرفی وام و… را نیز در اختیار مشتریان این بانک قرار داده است.

با توجه به اینکه بانک قرض الحسنه رسالت یک بانک مجازی و غیر حضوری محسوب می شود بنابراین استفاده از آی کاپ مشتریان این بانک را از ورود به سامانه های مختلفی همچون مرآت و اینترنت بانک بی نیاز کرده است. در حال حاضر امکانات پرکاربرد دیگری نیز به جزء خدمات خاص بانک رسالت در اپلیکیشن آی کاپ در دسترس هستند. با توجه به اهمیت خدمات ارائه شده در آی کاپ، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سایت و برنامه آی کاپ بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سامانه آی کاپ

بانک رسالت اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور است که خدمات غیر حضوری و یا به عبارتی شعبه بانکی غیر حضوری را راه اندازی کرده و مشتریان خود را از مراجعات حضوری بی نیاز کرده است. بنابراین تعداد و کارایی سامانه های آنلاین بانک رسالت باید بیشتر از سایر بانک ها باشند. به همین علت سامانه آی کاپ بانک رسالت راه اندازی شده و دسترسی به فایل اپلیکیشن آی کاپ برای متقاضیان فراهم شده است. در واقع سایت آی کاپ به منظور معرفی خدمات اپلیکیشن آی کاپ و همچنین دانلود فایل این برنامه راه اندازی شده است.

اپلیکیشن آی کاپ قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید را دارد و خدماتی همچون انتقال وجه، پرداخت قبوض مختلف، اعتبارسنجی، تهیه سفته و امضاء الکترونیکی، دریافت گزارش تراکنش، ثبت نام در سامانه ثنا، احراز هویت سامانه سجام و… را در اختیار مشتریان بانک رسالت و برای برخی از خدمات در اختیار مشتریان سایر بانک ها قرار داده است.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه دریافت کد بورسی کالا بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه آی کاپ icup.ir

بانک قرض الحسنه رسالت در اقدامی ویژه اکثر خدمات بانکی حتی معرفی وام و اعتبارسنجی را نیز از طریق طراحی و فعال سازی اپلیکیشن آی کاپ در دسترس مشتریان خود قرار داده است. همانطور که در قسمت قبلی همین مقاله توضیح دادیم سامانه آی کاپ به منظور معرفی خدمات اپلیکیشن آی کاپ و دانلود فایل آن راه اندازی شده است، بنابراین بعد از ورود به این سامانه با انتخاب هرکدام از خدمات معرفی شده به صفحه دانلود اپلیکیشن آی کاپ در کافه بازار هدایت خواهید شد.

با توجه به توضیحات گفته شده چنانچه قصد ورود به سامانه آی کاپ را دارید باید نشانی اینترنتی icup.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود.

ورود به سامانه آی کاپ

برای آشنایی با سامانه استعلام اینترنتی چک صیاد بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه دانلود آی کاپ icup.ir

آی کاپ اپلیکیشن متعلق به بانک قرض الحسنه رسالت است که اکثر خدمات این بانک را به صورت آنلاین و غیر حضوری در اختیار مردم قرار می دهد. چنانچه قصد دریافت فایل برنامه آی کاپ را دارید باید بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه آی کاپ مطابق با تصویر زیر از کادر بالایی صفحه بر روی گزینه “دانلود اپلیکیشن” کلیک نمایید.

دانلود آی کاپ

با انجام مرحله قبلی، سامانه آی کاپ شما را به سایت کافه بازار هدایت می کند؛ حال گزینه “دانلود” را انتخاب کنید.

دریافت اپلیکیشن آی کاپ

برای اطلاع از خدمات اینترنت بانک گردشگری بر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای نصب آی کاپ icup.ir

در قسمت قبلی همین مقاله نحوه دانلود فایل اپلیکیشن آی کاپ را توضیح دادیم، برای نصب این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود باید همانند سایر برنامه ها بر روی آیکون آن کلیک کرده تا فرآیند نصب آغاز شود. بعد از نصب برنامه آی کاپ آن را باز کرده و مطابق با تصویر زیر شماره موبایل خود را در قسمت مربوطه درج و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

نحوه نصب آی کاپ

با انجام مرحله قبلی یک کد تایید برای شما پیامک می شود، به محض دریافت کد آن را در صفحه جدید وارد کرده و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

مراحل نصب برنامه آی کاپ

حال وارد صفحه اصلی اپلیکیشن آی کاپ شده و امکان انتخاب خدمات متنوع آن برای شما فراهم است.

خدمات برنامه آی کاپ

برای اطلاع از امکانات سامانه پلکان کارگزاری مفید بر روی لینک کلیک کنید.

امکانات سامانه آی کاپ

بانک قرض الحسنه رسالت نوعی بانک غیر حضوری محسوب می شود ولی در عین حال شعبی را برای ارائه خدمات حضوری تاسیس کرده است؛ ولی به طور کلی اکثر خدمات بانکی آن از طریق سایت ها و سامانه هایی همچون پیشخوان مجازی، اینترنت بانک، سامانه مرآت و… در اختیار مشتریان قرار می گیرند. به منظور افزایش خدمت رسانی به مشتریان و تسهیل دسترسی به خدمات این بانک، اپلیکیشن و سامانه آی کاپ بانک رسالت راه اندازی شده است. از جمله خدمات این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات و دریافت سفته الکترونیکی به صورت غیر حضوری
  • انتقال وجه به روش کارت به کارت از مبدا بانک رسالت، دی و…
  • ثبت درخواست دریافت دستگاه کارتخوان
  • استعلام و پرداخت قبوض مختلف
  • خرید شارژ سیم کارت و بسته های اینترنتی
  • برآورد تسهیلات ویژه دارندگان حساب بانک رسالت
  • معرفی وام و انتقال اعتبار خود به سایر مشتریان بانک رسالت
  • امکان خرید و فروش صندوق های سرمایه گذاری
  • دسترسی به سامانه سجام و ثبت نام در آن
  • اعتبار سنجی مرآت و ارزیابی توان بازپرداخت ماهانه اقساط
  • صدور و دریافت گواهی امضاء دیجیتال

باتوجه به خدمات تخصصی که در اپلیکیشن آی کاپ ارائه شده، نصب آن برای مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بسیار مفید بوده و از اتلاف وقت جلوگیری می کند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در کارگزاری بانک سپه بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان به سامانه آی کاپ بانک رسالت وارد شد؟

برای ورود به این سامانه باید از نشانی اینترنتی icup.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا اپلیکیشن ios آی کاپ نیز در دسترس است؟

خیر، در حال حاضر فقط نسخه اندروید این اپلیکیشن منتشر شده است.

آیا امکان انجام اعتبار سنجی در برنامه آی کاپ وجود دارد؟

بله، این امکان در برنامه آی کاپ بانک رسالت فراهم است.

آیا می توانیم از مبدا کارت هایی به غیر از رسالت در برنامه آی کاپ انتقال وجه انجام دهیم؟

بله، در حال حاضر این امکان برای چند بانک فراهم می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *