سامانه های تحصیلی

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی برای برگزاری انواع آزمون های سازمان جهاد کشاورزی ایجاد شده است. افرادی که در دوره های مختلف جهاد کشاورزی شرکت کردند می توانند برای شرکت در آزمون آن به سامانه exam.jde.ir مراجعه کنند.این سامانه زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد که در آن مانند تمامی سازمان های کشور آزمون های خود را به صورت غیر حضوری برگزار می کند؛ بنابراین دانشجویان و کاربران جهاد کشاورزی باید برای برگزاری آزمون های خود به این سامانه مراجعه کنند.

با توجه به این که سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی یک سامانه بروز است و به تازگی توسط این سازمان راه اندازی شده، لذا دانشجویان و کاربران این وزارت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی و مراحل ورود به آن مقاله زیر را دنبال کنند.

ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی برای برگزاری آزمون های آنلاین جهاد کشاورزی ایجاد شده است. به طوری که خدمات غیر حضوری به دانشجویان و کاربران ارائه می دهد. لذا کلیه هنر آموزان یا دانشجویانی که در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی شرکت کردند می توانند با ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی از خدمات این سامانه برخوردار شوند. در ادامه برای راهنمایی بیشتر کاربران قصد داریم مراحل ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی را بیان کنیم:

جهت ورود به سامانه تراز آموزش و پروروش کلیک کنید.

  • سایت exam.jde.ir را در گوگل جستجو کنید تا وارد صفحه اصلی آن شوید.
ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی
  • بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی دو روش مختلف برای ورود به آن وجود دارد. اگر شما نام کاربری و کلمه عبور خود را از مرکز برگزاری دوره جهاد کشاورزی دریافت کرده باشید می توانید با درج آن ها در محل مناسب بر روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد سامانه شوید.
  • اما در صورتی که نام کاربری و کلمه عبور ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی را دریافت نکرده باشید می توانید از طریق حساب کاربری سامانه جامع روابط کار وارد این سایت شوید. برای این کار روی گزینه «ورود از طریق سامانه جامع روابط کار» ضربه بزنید.

امکانات سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

همان گونه که می دانید سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی برای برگزاری آزمون های آنلاین دانشجویان و هنرآموزان جهاد کشاورزی ایجاد شده است. لذا در راستای اهداف خود خدمات زیادی را در این سامانه ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت آزمون ادواری فنی حرفه ای کلیک کنید.

افرادی که در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی جهاد کشاورزی شرکت کردند باید برای پشت سر گذاشتن آزمون آن به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی exam.jde.ir مراجعه کنند.

تمامی سوالاتی که در سامانه آزمون آنلاین جهاد دانشگاهی مطرح می شوند به صورت تستی یا تشریحی هستند؛ اما هر کدام از آن ها برای خود زمان بندی خاصی دارند که در آن مدت زمان، باید دانشجویان جواب آن را مطرح کند. در واقع کلیه شرکت کنندگان در آزمون جهاد کشاورزی باید به زمان بندی سوالات خود دقت کنند؛ زیرا بعد از آن امکان پاسخگویی دوباره به سوالات وجود ندارد.

کلیه دانشجویان با ورود به سامانه آزمون آنلاین جهاد دانشگاهی می توانند در مورد تاریخ و ساعت برگزاری آزمون خود مطلع شوند. سپس خود را برای این تاریخ جهت شرکت در آزمون آماده کنند.

جهت ورود به سایت ایران آزمون و کسب اطلاعات در مورد آن کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله از سایت رسمی در مورد سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی exam.jde.ir صحبت کردیم. افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید با ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی در امتحانات شرکت کنند. برای این که دانشجویان و هنرآموزان جهاد کشاورزی به هنگام ورود به سامانه آزمون آنلاین جهاد دانشگاهی به مشکل برخورد نکنند. کلیه مراحل آن را در بالا بیان کردیم. هم چنین کلیه امکاناتی که در این سامانه برای شما ارائه می شود را مطرح کردیم.

حال اگر شما با مطالعه مقاله بالا در مورد سامانه آزمون آنلاین جهاد دانشگاهی exam.jde.ir سوالی داشته باشید می توانید به کارشناسان سامانه رسمی مطرح کنید.

سوالات متداول

دانشجویان جهاد کشاورزی برای ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

در صورتی که آن ها نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده باشند می توانند به کمک آن وارد سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی شوند. در غیر این صورت از طریق «ورود از طریق سامانه جامع روابط کار» وارد سایت exam.jde.ir شوند.

چه امکاناتی در سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی ارائه می شود؟

همان گونه که می دانید سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی در راستای برگزاری آزمون های آنلاین جهاد کشاورزی ایجاد شده است. لذا کلیه خدماتی که ارائه می شود. در راستای برگزاری یک آزمون خوب و ایمن برای دانشجویان و اساتید محترم است.

چه سوالاتی در سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی مطرح می شود؟

کلیه سوالاتی که در سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی مطرح می شوند به صورت تستی یا تشریحی هستند. به طوری که هر کدام از آن ها زمان بندی خاصی دارند و در این زمان باید دانشجویان جواب آن را بدهند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *